Wat eet je het liefst?

15-12-2009 10:08 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, Wat vind jij het lekkerst?

Het lekkerst vind ik aardappelpuree met rode kool en gehaktballen.

Enne eigenlijk vind ik een patatje oorlog het állerlekkerst
Hier is al een topic over Snoet.
...
Ik eet qua groenten het liefst bietjes. En qua pasta: macaroni en qua rijst: nasi.
friet met sausjes, chips, verse broodjes met franse kaas, garnalen, kreeft
Chocola en dan het liefst van Cote d'Or. Verder ben ik dol op een patatje oorlog, taco's, spaghetti met gehaktballen, gepofte aardappels met het sausje van mijn moeder en mijn zelf bedachte linzenprutje.
Patatjes met wat voor saus dan ook ( erg lekker, maar erg onverantwoord haha) Ook eet ik heel graag chocola en dan vooral de pastilles van Droste.

'Verder eet ik graag pastaschotel uit de oven met tomaat, mozzarella, gehakt, basicilum en knoflook. Lekker simpel maar ozó lekker

en ben gek op kersen en alles wat ernaar smaakt haha. Ben zo ie zo gek op fruit.
Uitsmijter met oude kaas op en boterham met groene pesto.

Tja...
Alles wat mijn mama vroeger maakte! Vooral buitenlands eten
chocolade in bergen!!

In welke vorm en van welk merk maakt me dan weer niets uit!
quote:Sopsie schreef op 15 december 2009 @ 10:40:

'Verder eet ik graag pastaschotel uit de oven met tomaat, mozzarella, gehakt, basicilum en knoflook. Lekker simpel maar ozó lekker .

Klinkt goed, receptje?

Ben dol op alle soorten vis en fruit, dus dat eet ik het liefst. En overdag: goed volkorenbrood met lekkere geiten- of belegen kaas
Dat zeg ik....
Heel veel ijs!! Vooral Australian en Ben and Jerry's!!

Mmmmm...
Sushi en okersoep!
Perfectionisme is niet perfect...
magnum met pepermuntijs (waarom hebben we dat hier in nederland niet?)
Groenten uit de oven met tijm en rozemarijn,

alle varianten kip (muv ingewanden)

lasagne en pasta

oma's groentesoep

kippensoep van zus

pastasalade

kip siam
pasta met blauwe kaassaus met champignons en pijnboompitjes!
chips

Jammer dat het ongezond is, anders zou ik elke dag wel een (of twee) zak(ken) opeten
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Rode (indiase) curry, linzensoep (ook met currykruiden), chocolade, zelfgemaakte cappuchino...
Pad Thai

Sushi

Udon noodles

Spare ribs

Rib eye
*
Wit zacht bolletje met naturelchips?

Hoe kom je erop?
quote:elninjoo schreef op 15 december 2009 @ 11:13:

magnum met pepermuntijs (waarom hebben we dat hier in nederland niet?)hmmm, dat at ik jaaaren geleden in Frankrijk, dacht dat het niet meer bestond.
quote:akka schreef op 15 december 2009 @ 11:56:

[...]

hmmm, dat at ik jaaaren geleden in Frankrijk, dacht dat het niet meer bestond.Het bestaat op dit moment in Australie, overigens hebben ze daar ook brosrepen 'Aero' van nestle met pepermunt vulling. Erg lekker!
quote:VlammendeTroela schreef op 15 december 2009 @ 11:31:

chips

Jammer dat het ongezond is, anders zou ik elke dag wel een (of twee) zak(ken) opetenheb ik ook geen moeite mee, alleen jammer dat 't zo slecht voor de lijn is, de kilo's vliegen er weer terug aan als ik me weer 'n paar weken aan de chips heb laten gaan
Met stip op 1: hutspot van mijn moeder met draadjesvlees dat uit elkaar valt als je er in prikt en dan met heel veel jus.
pizza, zelfgemaakte tomatensoep van mijn ma en daar lekker stokbrood bij met kruidenboter :-)

En verder de groene chips van croky, inderdaad jammer dat daardoor de kilo's er snel bij komen.

maar alles wat slecht is is lekker :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven