Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Greendale gefeliciteerd met je man!!!! Wat lief dat ontbijt en geniet ze samen vanavond!!



Coetje succes met drukke dag!!



Thee succes op SEH!!



Hier helemaal blij, bff heeft superlief berichtje op mijn fb-tijdlijn geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens twee supermooie armbanden in de sale gezien, heel sterk afgeprijsd. Maar heb nu geen 30 euro en moet wachten op nieuw geld. Erg bang dat ze er dan niet meer zijn. Duimen jullie voor me?
Greendale gefeliciteerd met je man!



Ik ben ziek naar huis gegaan, althans, ik moest zo huilen dat ik liever thuis ga studeren dan het een poging geef vandaag.

Vanaf maandag nieuwe ronde. Nu eerst die spanning weg proberen te halen.

Ik ga zo even de decaan mailen want dit zijn echt tekenen dat de stress teveel is op dit moment. :(



Ik heb mok kamillethee, ter ontspanning.
Ik duim BL!
Dare: misschien ook wat lavendel? Geurolie, kaarsje, zoiets? Helpt mij vaak goed. En earl gray thee helpt om je te concentreren, misschien is dat later vandaag nog een goed hulpmiddeltje bij het studeren? Eerst even tot jezelf komen hoor!



Ik ga vandaag tijdens het werk (tussendoor zeg maar) bouillon trekken. Met de lunch even de groenten halen.
Bedankt voor de tips, heb nog een beetje kunnen concentreren.



Vanavond maak ik turks brood met geruld gehakt met ui, knoflook en tomatenblokjes en hoop kaas.

Dat allemaal op doormidden gesneden brood mikken, even de oven in en klaar!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Dare & Blue voor de felicitaties! We gaan zo lekker uit eten, tapas!



En Dare, je avondeten klinkt echt heerlijk! Eetsmakelijk! En probeer een beetje rustig aan te doen, lekker een warm bad nemen ofzo, of een lekkere avondwandeling. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goede tips BE en Greendale. Veel sterkte Daremanda goed dat je decaan hebt gemaild en je grenzen aan hebt gegeven. Je eten klinkt heerlijk.



Baal eerlijk gezegd ontzettend van die armbanden en ben beetje uit mijn humeur. Rot-rekeningen ook altijd. Alles is netjes betaald verder hoor maar hoop eerlijk gezegd dat ze allemaal stikken in mijn geld.
Misschien komen ze nog een keer in de aanbieding BL! Of, als je weer geld hebt, zijn er misschien wel nog mooiere armbanden in de aanbieding! Of oorbellen, of een vestje...



Ik heb net gebakken aardappeltjes, rode kool en een hamburger op. Nu nog een klein potje appelmoes erbij. En ik kijk Friends en speel Candy Crush.
Ja ik heb jullie weer gevonden!



Thee welkom terug

Greendale gefeliciteerd met je man!

Blue ik duim voor je.

Coetje PB mag maar als je niet wil, het hoeft niet hoor.



Hier een vreemde week. Maar komt wel weer goed. Nu een glas droge witte wijn. Eten moeten we nog bedenken.
Popcorn en een Hugo frizz.
Greendale: hoe was verjaardag man? Waardeerde zijn collega's de lekkernijen? Wat een balen van de ingezakte brownies; dat komt echt net op het verkeerde moment.
Thee: welkom terug! Goed je weer te zien. Hoe was het op de SEH?

Coetje: wat vervelend dat schoolgebeuren. Je mag me altijd pb'en hoor!
Dare: heel veel sterkte gewenst. Goed om inderdaad de decaan even te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Garda heeft ons ook gevonden.



Daremanda,verstandig dat je de decaan op de hoogte hebt gesteld.Zo weten zij ook wat er speelt.



Ik ga hier kinderen roepen en ontbijt klaarmaken enzo..gooi er straks wat pb's uit.

Fijne dag!!
Goedemorgen, ik ga zo uitgebreid douchen en dan lekker leren in mijn joggingbroek en dikke trui

en vanavond pannenkoeken bakken.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Bedankt voor alle felicitaties! Het eten was echt heerlijk, en gezellig ook. Man was erg blij met de cadeautjes, en de traktaties waren goed in de smaak gevallen op het werk. Alles was op, dat is een goed teken denk ik. Vanavond vieren we het voor familie, dus ik heb net een Sinterklaastaart gemaakt voor vanavond. Dat is een soort monchoutaart met een pepernotenbodem, afgemaakt met pepernoten en chocolade. En we hebben een slagroomtaart van de bakker erbij. En dan ga ik nu maar eens het hele huis schoonmaken en de was doen. Dat is dan weer wat minder leuk.



@BL: Wat balen van de armbanden zeg. Hopelijk zijn ze er nog als je er geld voor hebt, of komen ze inderdaad in de sale!

@Dare: Lekker zeg, pannenkoeken! Succes met leren!



Fijne dag allemaal!
Zo, even pauze, ik ben best trots; even 5 hoofdstukken samengevat nog 4 hoofdstukken te gaan maar dat komt na de lunch.

Heb ook eindelijk het idee dat ik weer wat grip op de materie krijg.



Die pepernoottaart klinkt lekker green!
Alle reacties Link kopieren
Garda leuk en gezellig dat je er weer bij bent en het topic hebt gevonden!



TV en Coetje



Greendale wat fijn allemaal en de taart klinkt heerlijk.



Daremanda klinkt als een fijne dag en fijn dat studeren zo goed gaat nu.
Alle reacties Link kopieren
Ben even heel druk, ook nog niet hier gelezen gisteren. Ik probeer vanmiddag te reageren en anders vanaf mijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Hai allen!



Gefeliciteerd nog greendale en alles klinkt heerlijk!



Daremanda succes met studeren!



Blue, er zullen tegen die tijd vast nog wel veel mooiere zijn die je meteen kan kopen! Komt goed schatje



Thee, hopelijk gaat alles goed met je.



Coetje, je mag me altijd een berichtje sturen! Hopelijk gaat alles nu beter.



Gardalimone



Vannacht een kort nachtje gehad, vanochtend niks van te merken en nu begin ik in te kakken haha. Dus maar snel cappuccino gezet en die ga ik zo opdrinken.



Morgen ga ik samen met peuter een sinterklaastaart maken. Het wordt een chocolade taart met ganache als vulling en chocolade fondant eromheen. En versieren met kruidnoten en fondant. Oohh wat een calorieënbom gaat dat worden haha! Van de week hadden we samen speculaasjes gebakken. Zo gezellig!



Vanavond eten we rijst met kip/ananas/sperziebonen/sausje en rijst met gehakt/wokgroenten/pittig sausje. 2 keuzes dus. Moet voor 7 personen koken dus dan doe ik altijd een keuze. Ik denk dat ik er ook nog komkommersalade bij maak.



Fijn "sint"weekend!!
Alle reacties Link kopieren
Komt goed Thee doe maar rustig aan. Wens je fijne tijd bij je ouders



Pippeleurtje



Ook jouw taart klinkt zalig en wat leuk bakken samen met je peuter!! Hopelijk doet de cappuccino zijn werk! Voor jullie ook een hele fijne Sinterklaas
Thee veel plezier bij je ouders.

Pip wat leuk om samen met peuter een taart te maken. Wordt vast heel gezellig en lekker.



Ik ben druk bezig om 10 liter erwtensoep te maken. Morgen komen hier allemaal vrienden Sinterklaas vieren (het Sinterklaasspel spelen) en ik zorg voor het eten

Nu een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
@Pip: Wauw jouw taart klinkt ook echt hemels! Veel plezier!

En wat gezellig Garda, met zo'n grote groep Sinterklaas vieren.



Hierbij een link naar de foto van de taart, hij is klaar inmiddels. Helaas nog geen plaatjesplakrechten.

http://i64.tinypic.com/2ai3nz5.jpg



Nu zit ik verplicht op de bank, want ik heb net gedweild en ik moet even wachten tot het droog is.
Alle reacties Link kopieren
Ooooooo zalig Garda home made erwtensoep!! Wens jullie ook een fantastisch weekend.



Die taart ziet er echt verrukkelijk uit Greendale!! Een waar kunstwerk.



Ik heb met mijn moeder gebeld en lekker gepoetst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven