Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ojee Zenzeo,hopelijk heb je je niet al teveel pijn gedaan! :hug:

Wat een snertweer he telkens die harde buien!
Vanmiddag naar diplomauitreiking middelste geweest,was leuk in elkaar gezet.
Daarna bij zijn favoriete italiaan pizza's gehaald,ik had een calzone maar heb maar de helft op,flinke hap is dat altijd.

Nu lig ik lekker in bed,nog wat netflixen en dan slapen.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Zenzeo :| Wel knap van je dat je zelf overeind gekomen bent (vind ik).

Ik was druk vandaag, ik moest voor wat boodschappen in Zeist zijn en heb gewerkt. Ook moest ik met man nog even naar schoonouders, het gaat niet zo lekker met schoonvader. Hij heeft veel last van zijn evenwicht maar sinds kort wel een rollator. 'Dat is mijn grote vriend', zegt hij :hihi:

Binnenkort gaat hij naar het ziekenhuis voor een dagopname met (veel) onderzoeken.

We aten kalfssaucijsjes, gekookte aardappels met jus en sperziebonen.

Slaap lekker voor straks!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat vervelend voor je schoonvader Cookie! Wel fijn dat hij nu een rollater heeft en die als zijn beste vriend beschouwt.

Ik ben alweer aan het werk,vanmiddag diplomauitreiking oudste,ik mag niet mee naar binnen maar rijd wel mee,anders moet ze met haar mooie jurkje en make-up met de bus met een mondkapje.

Mijn ontbijt koffie en nu 2 crackers met serranoham.

Fijne dag allemaal!!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Ontbijt was een krentenbol met kaas en nu neem ik wat aardbeien.

Blijf je dan wachten of ga je weer naar huis, Coetje? Dochter van kennissen had laatst haar uitreiking, dat duurde bij elkaar ruim een uur.

De zon schijnt lekker naar binnen!

Fijne dag :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Het is nog fris, 13 graden. Na het weekend gaat het weer warmer worden :sun:
Alle reacties Link kopieren
Cookie,ik duik even het naastgelegen winkelcentrum in denk ik,volgens oudste duurt het maar een half uurtje.

Hier schijnt ook de zon,laat het warme weer maar weer komen :P
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Hier half zon half bewolkt .wel koud brrr zit er aan te denken om sokken aan te doen.
Hoop dat je schoonvader zich goed gaat redden met de rollator cookie.kan hij tijdens het lopen ook nog ergens op zitten rusten .

Coetje leuk voor je dochter. In de nieuwe jurk.en gebracht door mama,
Tegenwoordig met de mobiel ben je makkelijk bereikbaar.

Ontbijt was tosti kaas rookvlees .plak roggebrood met paté en koffie.
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Spannende dag voor je dochter! En dan is ze straks lekker vrij. Heeft ze plannen?

Heb net een bak aardbeien uit de koelkast gepakt. Wordt het ontbijt.
Eerst nog even de nodige koffie.

Af en toe schijnt de zon. Valt mee.

Voor je schoonvader is een rollator ook een uitkomst, Cookie. Hoe deden mensen dat vroeger, vraag je je af.
Alle reacties Link kopieren
Ze start in september nog met een jaartje bbl om niveau 4 te halen.
Daarvoor heeft ze een baan nodig van minimaal 20u en die heeft ze gevonden,morgen en volgende week proefdraaien en dan gaat vanaf eind volgende week haar contract in.
Ze neemt pas in de herfst vakantie omdat ze al zolang heeft thuis gezeten met de corona toestand.
Alle reacties Link kopieren
Hij wilde eerst niet, maar is er nu wel blij mee. Geeft hem veel houvast en wat Chris ook al zegt, onderweg lekker even zitten.

Ik ga nu een boterham met rookvlees eten.

Verder geen pijn van je val, Zenzeo?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen pijn, nee. Maar het gaat niet echt goed.
Nu begrijp ik ook waarom ik van de apotheek van die zakjes kreeg, dat doen ze omdat ik nu die opiaten slik en die obstiperen. Zucht.

Klinkt als een goed plan voor je dochter, Coetje.
Alle reacties Link kopieren
Oh Zenzeo,dat is zo naar obstipatie,die zakjes hielpen mij niet voldoende,ik dronk daar nog roosvicee laxo bij.

Wij aten kip kerrie met rijst.
Alle reacties Link kopieren
Verstandige dochter heb jij coetje👍

Nee niemand wil hulpmiddelen aanvaarden cookie. Vroeger liepen ze met n wandelstok. Vroeg ook iemand naar weet niet meer wie.
Het is de mens eigen om dat niet te willen .mijn vader had ook de laatste twee jaren van zijn leven n wandelstok .die heb ik hier staan..is mij heel dierbaar.is toevallig ook nog n hele mooie.

Die zakjes werken bij mij ook niet zenzeo. heel vervelend als je niet naar de w.c kunt.soms denk ik er over om weer te gaan roken .toen lukte het nL wel .😅
Wij hebben verse bieten met speklapjes gegeten .geen aardappels .heb ook vanmiddag steeds aanloop gehad. Moest best veel mail versturen n erg rommelige dag.
Gisteren kregen we van iemand uit de Betuwe n hele doos vol kersen wel 4 .5 kilo.prachtige dikke vlezige kersen.en ze waren heerlijk. Heb er toch drie van gegeten.toen begonnen mijn oren en keel weer te jeuken.ben ik maar gestopt maar ze waren zalig .
Mijn man had die persoon n keer ergens mee geholpen ,en toen had hij dat beloofd.die persoon heeft daar zelf n boomgaard geloof ik.Hij woont daar ook .maar heeft hier in de buurt n paar huizen .zodoende dat ie hier ook regelmatig is.
Nog n portie weg gegeven.en van de rest heeft mijn man jam gemaakt .en dat kan ik wel eten .

Was weer n lange rommelige dag .maar ben nu in bed gaan liggen .omdat ik het hartstikke koud had.
Fijne avond allen ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Het regent hier nu en binnen is het donker :|

Ontbijt was Griekse yoghurt met banaan en een wit puntje met vlokken. Nu neem ik een Nespressootje.

Vanmiddag naar een museum :)

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris wat jammer dat je de kersen niet kon eten.Gelukkig de heerlijke jam wel.

Cookie,hier is het ook nat en donker,niks aan!
Veel plezier vanmiddag! Ga je alleen?

Ik werk thuis deze ochtend,het is jongste zijn laatste schooldag,rond 10 gaan ze op een kar door het dorp,rond 12 worden ze door de hele school uitgezwaaid.
Op naar de middelbare :P best raar dat ik dan geen kinderen meer op de basisschool heb.

Ontbijt was koffie en nu 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik verval in herhaling .h Ier ook donker en koud .
Ja coetje je kinderen worden groot .gaat heel snel .

Ontbijt was koffie.roggebrood met paté. Kaiserbrotchen met kaas.
Fijne dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Is dit nou zomer? Niks an!!!!
Het zakje deed zijn werk wel, maar vind het geen prettig spul.

Jammer dat je geen kersen verdraagt, ze zijn zo lekker. Nu heb ik een doosje frambozen, ook heerlijk. Al dat zomerfruit is zalig.
Alle reacties Link kopieren
Bij appie zijn de frambozen in de bonus Zenzeo,die zijn zaaaalig!
Fijn dat de zakjes hun werk doen!

Zo,einde tijdperk basisschool :cheer:
Om dat te vieren hebben we lekker belegde broodjes en sandwiches gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Dat moet wel gevierd worden, ja!

Ik eet twee boterhammen met dik gorgonzola.
Vroeger at ik veel meer, zo zes boterhammen enz. Dat krijg ik nu niet meer op..
Alle reacties Link kopieren
Je eet iig wel lekker Zenzeo!

Vanmiddag wat huishouden gedaan,bedden verschoond en tonijnsalade gemaakt.
Vanavond eten we aardappels,spinazie,sperciebonen en bourgondische kipfilet.
Alle reacties Link kopieren
Straks eten we spinazie. Geen verse vandaag .aardappels karbonade .

Morgenochtend naar de kapper. bgeeeeee.maar moet gebeuren zij gaat met vakantie .
Als lang haar mij mooi zou staan .wist ik het wel .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb vanmiddag eerst drie en later nog n keer vier kersen gegeten .
Het jeukte als n gek.daarna nog twee kleine mandarijnen .
Ook nog koffie gedronken .want broer en schoonzus kwamen even langs .

De hele dag somber en donker.kan ook niks doen zo. Moet mij zelf weer even n schop onder mijn kont geven zodat ik de komende dagen nog even wat aanpak.volgende week schijnt het beter te worden .ik hoop het toch zo.🏖🏝⛱
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,gelukkig zien de weersvoorspellingen voor volgende week er beter uit.

Vandaag werken,vanmiddag kennis maken met jongste zijn nieuwe klas en mentor.(hij is zelf best zenuwachtig) :P
Daarna naar schoonmoeder,de caravan schoonmaken.Jongste gaat daar een paar dagen kamperen met vriendjes,hartstikke spannend natuurlijk!

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Cookie,volgende week donderdag ben ik weer in Cookie-stad :P

Nu nog een koffie en wat snoeptomaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ja, na het weekend wordt het weer beter.
Hoop het ook voor zoon, want hij zit met zijn gezin en vrienden op de camping. Amuseren zich toch wel.
Hij heeft de koelkast helemaal volgeladen met bakjes fruit, dus wat dat betreft red ik het wel.
Nu nog koffie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven