Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Met jongste nog een rondje door de stad gelopen en 2 broeken en een shirt gekocht voor hem.
Bij de griek pita's gyros afgehaald en thuis met vriend opgegeten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat zo helemaal niks Liz voor zo.n bureau in Duitsland alles moet daar volgens de regels .ze willen nergens van afwijken en bij jou doen ze alles zo maar voor het vaderland weg.

Hoop ook dat er snel verandering komt voor jou..👍

Wij hebben friet gegeten met n halve haan samen .appelmoes het leek er op dat we bij van de Valk zaten 😁maar smaakte erg lekker .
Fijne avond😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hadden jullie ook zo'n kers op de appelmoes Chris?😂

Net wat stukjes stokbrood met salade's gegeten en ik drink een radler.
Ik ga zo wel lekker naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik was de kers vergeten coetje😆
Ik vind radler tegenwoordig ook zo lekker .

Ik heb al n uurtje geslapen ga zo verder slapen .😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Krijg je bij van der valk een kers op de appelmoes ja? Nooit geweten. :lol: vriend moet vandaag rijden, het heeft daar gigantisch gehoosd gisterenavond en vannacht dus het is een dikke drekbende begreep ik van hem, maar ondanks dat heeft hij zowel bij de vrije als de verplichte training de 4e plek in een deelnemersveld van 18 dus dat beloofd wat goeds voor vandaag :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat goed van vriend Liz! Ik zal duimen voor een goede uitslag vandaag!

Vroeger zat er altijd zo'n vies kersje uit blik/pot op de appelmoes bij vd Valk,geen idee of dat nu nog zo is😀

Ik ga zo even bij mijn ouders kijken en vanmiddag F1 kijken.
Ontbijt koffie en mijn vader appte net dat er daar warme worstenbroodjes zijn😍
Alle reacties Link kopieren
Lief coetje maar helaas hadvriend weer pech met zijn motor, de 1e manche begon goed, daar lag hij lang 3e maar aan het eind van de 1e manche kreeg hij problemen met zijn koppelingspedaal waardoor hij 5e werd. Hij heeft wat noodgrepen gedaan tussen de 1e en 2e manche in maar die hebben helaas niet geholpen, hij heeft de 2e manche niet uitgereden omdat zijn rem te heet was geworden waardoor hij dus uiteindelijk zonder koppeling en rem reed :-?
Jammer maar hij heeft wel genoeg punten gehaald om een plaatsje naar boven te schuiven in de overall score en dat was het doel van vandaag, dus soit.

Zoon en ik zijn naar Hanna toe geweest, en toen we net onderweg waren belde de stalhouder dat hij bij het verdelen van het hooi gezien had dat ze een ontstoken oog heeft, dus kon ik weer omdraaien om water te koken om haar oog uit te spoelen en een doos tissues mee te nemen. na het uitspoelen heb ik haar vliegenmasker opgedaan en dan morgen maar de vee arts bellen, de zadelmaker komt ook dus ik moet sowieso op stal zijn mocht de vee arts langs willen komen om het zelf te bekijken.
Alle reacties Link kopieren
Oké dat is jammer voor vriend Liz maar achteraf toch n troost dat ie een plek omhoog gegaan is.👍
Ach wat zielig voor Hanna .ontstoken oog.hou haar maar goed in de gaten .
Kan best dat er meer insecten zitten en dat ze gestoken is o.i.d.

Ja coetje zo.n vies kersje uit blik .dat gooi ik ook altijd van n gebakje af.en ook de kiwi vind dat nooit lekker waarom doen ze dat toch op gebak.? Ja er moet natuurlijk kleur op het oog wil ook wat ..oh ja en zo.n parkje mandarijn uit blik ook vaak 🫢 niet aan mij besteed .
Wij zijn vanmiddag bij vrienden geweest konden nog buiten zitten daar wat hapjes gegeten ..wijntje gedronken .en nu lig ik in bed
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Herfstthee (eindelijk een beetje in de stemming) en chocozoenen of hoe heten die dingen tegenwoordig. Een grote emmer bij de Lidl voor maar 4 euro en als die leeg is kan ik de emmer nog gebruiken als ik hem afwas :lightbulb: Voor nu zet ik hem beter weg, anders blijf ik eten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,jammer voor vriend dat het niet helemaal naar wens ging.Maar wel een plaats gestegen,hoera!😀
Beterschap voor Hanna!

Chris,succes vandaag voor man met de scan.

JoyAnna,ik negeer de aankomende herfst nog even 😂 die chocozoenen haf ik ook meegebracht voor de pubers maar ze vinden ze niet lekker🤔

Ik ga werken en daarna naar mijn ouders.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer eens voor de kat zijn viool naar het werk gereden, ik zou sowieso maar 2 uurtjes moeten ipv 3 omdat er 1 op busvakantie is naar de moezel, maar 1 van de 2 die overbleef ligt blijkbaar in het zh wat weer es niet doorgegeven is en de ander stuurde me weg omdat het te vroeg was :roll: Ja nou die heeft dus ff pech vandaag dan, ik ga niet een uur uit mijn neus vreten tot het meneer wel blieft dat ik kom, de mensen weten dat er altijd wat veranderen kan en dat ik tussen 8.30 en 12.30 ergens kom, een vaste tijd spreken we niet met ze af. Volgende week dus weer een kans voor hem, vandaag niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Liz, wat een *** begin van je dag en week! Kan je ergens een klacht indienen? En dan zou ik hem aandikken met dat jullie cliënten hiervan de dupe worden (ookal was hij dwars dat het hem niet bliefde).

Ontbijt was hier een cracker met kaas en een kop thee. En nadat ik de meisjes had weggebracht heb ik bij mijn ouders "ontbeten' en een kop koffie gedronken. Nu even wat huishouden doen en vanmiddag komt een vriendin langs.


Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
12-09-2022 09:23
Ik ben weer eens voor de kat zijn viool naar het werk gereden, ik zou sowieso maar 2 uurtjes moeten ipv 3 omdat er 1 op busvakantie is naar de moezel, maar 1 van de 2 die overbleef ligt blijkbaar in het zh wat weer es niet doorgegeven is en de ander stuurde me weg omdat het te vroeg was :roll: Ja nou die heeft dus ff pech vandaag dan, ik ga niet een uur uit mijn neus vreten tot het meneer wel blieft dat ik kom, de mensen weten dat er altijd wat veranderen kan en dat ik tussen 8.30 en 12.30 ergens kom, een vaste tijd spreken we niet met ze af. Volgende week dus weer een kans voor hem, vandaag niet meer.
Het zal ook weer eens niet ,bah wat n ongeorganiseerde bende. En die man ja die moet dus nu maar wachten gelijk heb je .de wereld draait toevallig niet om hem .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .dank je coetje .ik ga mee al ga ik niet mee in de scan😁

Hoop dat je n gezellige dag hebt Viva.gezellig met n vriendin bij kletsen .

Dirk hier heeft lekker brood met pompoen pitten dat heb ik gegeten met pate .en koffie en het laatste kleine plakje krentenbrood .

Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop echt op goede berichten Chris, veel succes voor man vandaag.
Viva een klacht indienen bij degeen die de fouten maakt helpt niet echt helaas, dus nee die optie is er niet..

Hanna heeft oogdruppels gekregen van de dierenarts en de zadelmaker kon het zadel passend maken voor haar maar toen was het niet meer passend voor mij dus helaas moet er toch een ander zadel komen :-( er worden er nu 2 besteld die ik dan kan proberen zodra ze binnen zijn. Dat kost dus weer centjes, maar goed het is niet anders. Niet over nadenken, gewoon doen zolang er nog centen voor zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zo is het Liz.wat je koopt in goede tijden heb je in slechte tijden .

Ik ben mee geweest het ziekenhuis in .tot de wachtkamer😁met n dag of drie krijgt hij de uitslag via de H.A.
Moet toch wachten het is niet anders .
Thuisgekomen n lekkere kom groentesoep gegeten en wij eten straks spaghetti .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
12-09-2022 08:46
JoyAnna,ik negeer de aankomende herfst nog even 😂 die chocozoenen haf ik ook meegebracht voor de pubers maar ze vinden ze niet lekker🤔
Dan heb jij momenteel geluk met het weer coetje :)

Ik moet eerlijk zeggen dat deze wel een beetje anders smaken dan de echte van Buys ;-D toen ik de emmer openmaakte vond ik ze een beetje lijm-achtig smaken, denk dat het plastic van de emmer een beetje door de smaak heen is getrokken ;-D

Maar goed, voor 4 euro voor drie verdiepingen aan chocozoenen mogen we niet klagen denk ik dan maar :D ;-D en de emmer kan ik later na even afwassen nog voor iets anders gebruiken dus alsnog nuttig!
Alle reacties Link kopieren
Zo is dat JoyAnna . Ik hoef ze niet in huis.want bij mij moet alles leeg .maar de emmer is blijvend .die eet zelfs ik er niet bij op. :rofl:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Dat valt dan weer mee Chris dat je de emmer nog net niet opeet :lol:
Ik weet welke emmers je bedoeld coetje, en ik vind ze idd ook niet lekker. Scheelt weer centen zal ik maar zeggen ;-)

Wij blijven in elk geval vandaag thuis, zoon kwam gisterenmiddag verkouden van school terug en heeft slecht geslapen, pas om 5.45 dacht ik hee nu slaapt hij echt diep en rust hij uit. Echt niet dat ik hem dan nu uit zijn bed ga trekken, lekker laten slapen. Hij is gisteren op school al getest en die was negatief, straks doe ik er voor de zekerheid nog 1, ook zodat ik kan inschatten of hij het weekend beter zal zijn of niet, dan staat er nl weer een wedstrijd op de planning waar ik eigenlijk ook mee heen wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ontbijt was havermout met appel en kaneel en een kop thee. Gisteren met vriendin was erg gezellig, een fijne afleiding!

Liz, groot gelijk dat je zoon vandaag thuis houdt en zelf ook thuis blijft.

Chris, ging het goed in het ziekenhuis met man, wanneer komt de uitslag? Haha moet lachen om je emmer 😂.

Coetje, hoe gaat het met jongste?

Lieve, hoe gaat het met jou?

Thee, hoe gaat het met jou?


Fijne dag allemaal :hello:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net overleg gehad met de arts, ik heb voor de hele week briefjes maar mag zelf kijken welke ik inzetten wil bij het werk en dus of ik nog ga werken deze week.
Erg fijn dat ze zo meedenkt :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .nog n gelukje Liz dat de H.A.wel meedenkt .

Over n dag of drie hoop ik de uitslag te weten Viva .

Ontbijt was brood met osseworst en paté.halve rozijnenbol en koffie .
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik lig ziek in bed.Meld me weer als ik me beter voel.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap coetje, ik hoop dat je je niet al te beroerd voelt..
Hier is de verkoudheid van zoon ook op mij overgegaan, hoop maar dat het daar bij blijft en dat het niet te lang duurt.
Alle reacties Link kopieren
Oh de ziekenboeg .coetje in bed.en Liz en zoon snotverkouden.
Hoop dat het snel overwaait ..
Vanavond bruine bonen met spek en uien gegeten en stoofperen ..
Fijne avond en lekker slapen .😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven