Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen hebben wij allemaal corona😡
Alle reacties Link kopieren
Oh nee coetje, wat ontzettend sh#t voor jullie :-( beterschap voor iedereen en ik hoop dat de symptomen vooral bij je vriend meevallen :hug: is er wel een plan B voor neefje gevonden?
Alle reacties Link kopieren
Oh nee toch coetje. ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier was het weer drama met inloggen, maar verder gaat het goed met ons.

Ben ik eindelijk ingelogd lees ik alleen maar narigheid voor jou Coetje. Moet zo nog even goed bijlezen, maar eerst maar reageren voordat het weer niet lukt....

Vandaag een rustige zondag geweest. Ben vandaag jarig, maar hoop het zaterdag te vieren. Dus de drukte komt nog haha.

Coetje veel beterschap voor jullie allen, en doe echt rustig aan 😘
Alle reacties Link kopieren
Lieveke nog gefeliciteerd met je verjaardag! :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Lieveke,van ❤ gefeliciteerd met je verjaardag!

Ik ben goed verkouden en heb vanaf zaterdagavond tot vannacht flink koorts gehad,nu is de koorts weg maar voel me nog een vaatdoek.Vriend heeft het zwaar,die heeft constant koorts en erge buikpijn en misselijk.De kinderen ook koorts en wat hoesten.
Neefje gaat nu naar een vriendin,miss kan hij einde van de week naar ons.Was nog wel een heel geregel natuurlijk,we hadden hier geen rekening mee gehouden.
Alle reacties Link kopieren
Happy Birthday Lieveke 🎉😘!!
En alvast veel plezier toegewenst voor a.s. zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor jullie allemaal Coetje :hug:

Jammer dat neefje nu niet kan komen, maar is helaas niet anders. Wel fijn dat hij naar een vriendin kan, z ook kan dat van je zusje toch doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier een verlaat ontbijt, 2 bruine boterhammen met ham en een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
Lieve van harte gefeliciteerd 🥳🥳 heb je al wel cadeautjes gehad ?
Goedenavond.ben de halve dag op pad geweest maar wat is het koud . Zie nu op het duitse nieuws veel sneeuw en gladheid en ongelukken .
Mag hier voorbij gaan .

Gelukkig veel warme kleding ikke en warme truien .heb ook n heel warm vest maar daar loop ik in huis ook al n week mee .
Ambulances hoor ik hier ook de hele dag maar heb nog niet gehoord of er iets gebeurt is.

De laatste bonensoep is nu op.straks n bordje zuurkool . Dat weten jullie intussen wel dat ik daar niet dol op ben. coetje en familie jullie steken elkaar over en weer aan. 😀
Jammer maar wel beter dat je je neefje niet laat komen .zo lang je kinderen nog naar school gaan blijf je dit houden ..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Iedereen loopt hier als een halve zombie rond😀 ik lig alweer op bed,hopelijk een beetje slapen.
Tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Huize zombie.😀k*t allemaal hoop dat voor de kerst iedereen weer opgeknapt is .
Ik lig ook al in bed.ik vond het zo afschuwelijk koud.heb n omslag elektrische deken .
Lekker vanmiddag gezeten met deken over mijn benen.wil m niet in bed.
Heb het wzrm genoeg met kruik en donsjes en fleece dekens.
Nee niks voor mij deze kou.je zal maar dakloos zijn nu. Of in de Oekraine wonen midden in de bombardementen .
Welterustdn meiden 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Nou idd Chris, daar moeten we toch niet aan denken.. dan hebben wij zelfs met de kachel op 18 nog niks te zeuren eigenlijk toch?
Ze hebben hier van de week de stroom Meter opgenomen, en daarmee is ook mijn vaste contractprijs ten einde. :-(
Nu krijg ik nog 300 Euro terug heb ik berekend, maar de prijs per kwh is verdubbeld in mijn nieuwe contract dus ik zal straks toch aardig wat meer moeten gaan betalen per maand. Niet leuk maar gelukkig geen ramp voor mij, en dat ik daar ontzettend geluk mee heb realiseer ik me heel goed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wij redden het gelukkig ook al moeten we 660€. betalen .kreeg wel 1500€. terug kan ik ook niet rijmen met elkaar .deze maand dus nog n keer 190€. minder.
We gaan het zien en zullen het overleven.
Krijg nu telefoon dus sluit af.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier ben ik weer n kennis wil morgenmiddag langskomen dus dat was snel geregeld .
Veel te vertellen heb ik niet.nu bezig met van alles en nog wat..opruimen en poetsen.
Tussendoor pauzes dan puzzel ik even op de ipad. En voor de rest gaat het zijn gangetje .

coetje en gezin gaat het weer n beetje?

Ik hoorde dat de gasprijs begin volgend jaar weer omlaag zou gaan .maar dat kan ook n verzinsel zijn .
Fijnedag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Er komt wel een maximumprijs zover ik weet, maar of dat ook betekent dat de prijs omlaag gaat zal ws afhangen van de prijs die je nu betaald denk ik..
Alle reacties Link kopieren
We gaan het zien Liz wat de prijzen worden.maar ik heb mij vergist het is geen 660€.maar 606€. Nog genoeg hoor.
Ik maak mij er niet zo druk meer om ..we kunnen er goed van leven.het enoge wat ik erg vind is dat ik geen mooi huis heb.had graag n mooi huis gehad en niet zo,n verwaarloosde keet.
Ik lig alweer heerlijk in mijn bed met n kruik aan mijn voeten..heb even voetbal gekeken. Argentinie - Kroatie . .maar de Argentijnen staan al met 3-0 voor en ben maar naar bed gegaan .ik gunde het Kroatie..
Fijne avond. 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris veel plezier met de visite vandaag.
Wat een bedrag betalen jullie elke maand zeg, jemig. Ik betaalde tot nu toe 79 voor stroom (en krijg daar dus 300 van terug) en125 voor gas, wat daar de eindstand word weet ik nog niet.. maar daarvoor hebben we in elk geval 800 euro compensatie gehad tot nu toe, en in januari krijgen we nog weer een compensatie gedrag dus die terugbetaling moet wel sky high worden voor ik moet terugbetalen van mijn eigen centen lijkt me zo, maar je weet het niet hè. Dus ik wacht het braaf af.

Coetje hoe is het bij jullie nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer langzaam terug op aarde,blaf nog als een zeehond en heb weinig energie,dat heeft even tijd nodig denk ik.Alleen vriend is nog echt ziek,de kinderen voelen zich ook weer prima.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .fijn coetje dat het met jou iets beter gaat.hoop jouw vriend ook weer snel..

Ja Liz ik wacht ook af wat het gaat worden moet straks nog even n paar rekeningen overmaken.o.a.A.N.W.B..dat is jaarlijks in december dus dat laat ik niet automatisch incasseren .
Ik maak mij niet meer naar om de energierekening . Als ze maar niet denken dat ik n hennepplantage heb hier😀
Het komt zo als het komt .
Fijne dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Haha Chris dat zou me wat zijn, jij met een Plantage in huis :lol:
Mijn vriend is nu onderweg naar een kerel die auto onderdelen te koop heeft staan en ondertussen zit die kerel mij vol te spammen met complimenten over mijn naam, wil hij weten hoe oud ik ben en wat voor werk ik doe en weet ik wat nog meer :-?
Die zoekt volgens mij ook wanhopig aandacht ofzo verschrikkelijk zeg :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare snuiter Liz!

Hier ook geen plantage maar wel een maandbedrag van 574 van november🤐
Daar gaat nog wel de 190 vanaf,nog geld genoeg maar kan het nog betalen.

Ik lig al lekker in bed,op tijd slapen en morgen hopelijk weer wat beter😀
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Liz wat n vreemd geval. hij denkt natuurlijk bij zo.n mooie naam hoort ook n hele leuke vrouw .ik ga n kansje wagen 😀
Het klopt zeker wel dat je bij namen n associatie kunt hebben .
Zo vind ik Peter altijd nog n leuke jongensnaam.was ooit verliefd op n Peter. 😍
Gegeten hebben we spaghetti .dacht dat de visite mee zou eten .maar die had nog n afspraak om zeven uur.
Morgen is er weer n dag ,al kwam ik er vandaag met n schok achter dat het volgende week zondag al eerste kerstdag is .dacht dat het nog veel verder weg was.

Fijne avond kijk nog even naar de laatste minuten van Frankrijk - Marokko .
En ga dan naar bed,
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb een kleine wandeling gemaakt,moest echt even naar buiten.
Voel me ook wel prima buiten de verkoudheid.

Chris,gaat snel he die laatste weken van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag laat opgestaan. Gelukkig coetje dat je weer teug in het normale bent .
Het gaat heel snel de laatste maanden .zal blij zijn als dit jaar plus de kou weg zijn .Heb geen geweldig jaar achter de rug .hoop op n beter komend jaar.
Maar het niet zo ook dat heb ik niet zelf in de hand .
Moet het doen met wat mij wat ons toevalt .
Vandaag thuis morgen boodschappen .en dan is het weekend .
Fijne dag 😘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven