Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen van harte gefeliciteerd coetje .
Fijne dag allen tot later .ben erg laat opgestaan moet tijd inhalen😃
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Coetje met middelste! :cheer2:
Fijne dag vandaag met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met middelste coetje, maak er een gezellige dag van! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel!❤
Ik heb ook taart,chocolade of appeltaart,kies maar😀

Vanochtend een gesprekje met baas gehad,het is mij op het moment allemaal even teveel,zie er zelfs tegenop dat neefje volgende week de hele week komt logeren.Mijn lijf protesteert aan alle kanten dus ik moet even aan mezelf denken.
Morgen en maandag werk ik maar 3 uurtjes en dan ben ik maandag vanaf 12u een weekje vrij.
Denk dat dat een wijze beslissing is voordat ik straks helemaal uitval! Maar wel moeilijk om aan mezelf toe te geven.
Alle reacties Link kopieren
Oeh dan kies ik een stukje appeltaart 😋!

Het lijkt mij een hele wijze beslissing dat je even pas op de plaats maakt. Niet leuk, maar als alles en dus ook de leuke dingen, zo'n berg worden waar je tegenop gaat zien, plus een lijf wat stop zegt, dan is het écht nodig om nu eerst aan jezelf te denken :hug: ❤️
Alle reacties Link kopieren
Het is zo als Viva zegt coetje aan je zelf denken nu .hoop dat het helpt en dat je door rust te nemen alles straks weer kunt overzien ,
Dan maar even minder doen voor anderen wat niet kan kan niet.
Hier reed net de zoutwagen door de straat..zit ik ook niet op te wachten .
Vanmiddag n paar boodschappen gedaan in de buurt en Kruidvat .moest n gelwax voor mijn haar die ik in Duitsland niet kan kopen,
Morgen de rest maar kopen bij de D.M .

Doe mij maar eens voor de verandering chocolade taart .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je een stapje terug doet coetje, denk ook aan jezelf en niet alleen aan anderen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat lief van jullie en jullie hebben helemaal gelijk!
Eerst Coetje,dan de rest😀
Middelste heeft gister een klein feestje gegeven,tegen 23u zijn ze vertrokken naar de stad waar ze verder hebben gefeest.
Vandaag nog paar uurtjes werken,maar eerst koffie.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ik ga nu ontbijten .
Straks even naar Vreden dat is in de buurt .daar is iets van kerst gebeuren .ook even winkelen al zijn er niet zo geweldig veel winkels .wel n exclusieve boutique daar is even rondkijken heel leuk .maar ontzettend dure kleding . nog n paar bedsokken nodig ,voor savonds op de bank. Van een of andere goedkope rams winkel .
Fijne dag :heart:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, precies :there:! Klinkt als een gezellige dag en leuke verjaardag van middelste.

Chris, veel plezier straks! Wel leuk even zo rondkijken bij die boutiquen. Ben benieuwd of de kerstmarkt wat is.

Hebben jullie al een boom of iets dergelijks versierd in huis? Ik wou het vorig weekend doen, maar dat is er niet van gekomen. Toen dacht ik, laat dit jaar maar even gaan, maar de meisjes willen zo graag een kerstboom. Dus ik heb mijn vader even lief aangekeken, hij gaat vandaag samen met iemand een kerstboom regelen voor ons. Ik ga vandaag optijd weg van het werk, dan eten we eerst een kom soep met wat stokbrood, gaan we daarna de boom optuigen en dan lekker borrelen met elkaar (mijn ouders zijn er ook bij).

Ontbijt was havermout met appel en kaneel.
Nu een cappuccino en een plakje cake.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Oh laatst met die havermout en kruidnoten van mij .... de meisjes eten weleens schuddebuikjes op hun brood. Dat zijn kleine bolletjes in zo'n pak (net zoals hagelslag enzo) en die smaken naar speculaas. Die doe ik dan weleens door mijn havermout heen. Maar laatst waren ze op en toen dacht ik: we hebben nog kruidnoten, wel wat groot, maar ik kan ze verkruimelen. En dan heb je hetzelfde 🤗.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je vader Viva! Dat wordt vast een prachtige boom😍
De boom komt morgen hier,de rest van de versiering is wel zo goed als klaar.

Gister wilde middelste griekse gehaktballetjes in tomatensaus met stokbrood,feta en tzaziki.Ik had weer eens veel te veel dus ik kook zo wat pasta en dan kunnen we weer eten.
Vanavond voetbal kijken met middelste en 2 vrienden van hem.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief van je vader viva, dat word vast gezellig met een mooie boom als resultaat :-)
Wij hebben vorige week de boom dus al opgezet bij vriend (bij mij gaat dat helaas niet zoals jullie weten) maar we moeten nog even terug naar oosterik om witte ballen te halen, omdat de roze en gouden ballen die we nu hebben helemaal weg vallen op de een of andere manier. :-?

Ik word momenteel helemaal gaar van de kopers op de duitse mp, vriend heeft 1 van zijn crossmotoren te koop staan en de verkoop coordineer ik. Ondertussen heb ik al 20 keer de vraag gehad of de motor er nog is waarna je niks weer hoort als je aangeeft dat hij er nog is, mensen vragen om een telefoonnummer maar bellen nooit, of spreken af zonder op te komen dagen. :whip: ook leuk: met 4 man de motor komen bekijken, interessant doen en vervolgens zeggen dat je hem graag wilt kopen maar nu geen geld bij je hebt.. en of je hem morgen ook kan ophalen eventueel. om vervolgens de volgende dag niet te komen opdagen en bij navraag van mij met de smoes te komen dat je ziek bent geworden :roll: ja dahag, ziek worden kan altijd natuurlijk maar dan meld je dat en maak je een andere afspraak, je laat niet iemand voor piet snot op je wachten en pas wat weten als de ander navraag doet toch? Zeker als je op 1,5 uur rijden woont. Vet irritant dat gedoe steeds. Vandaag zou er ook 1 komen, die zou er om 16 uur zijn, moet 4 uur rijden en had om half 1 nog geen adres gevraagd. Bij navraag van mij blijkt hij vandaag toch niet te kunnen komen maar maandag kan hij wel een maat van hem sturen. :roll: ja het zal allemaal wel, er hebben zich nog 2 anderen gemeld die allebei morgen willen komen, als hij weg is maandag heb je dus pech. Jammer dan..
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond .fijn Viva zo.n lieve vader had de mijne ook gedaan washok zo.n lieverd. Alles voor zijn kinderen .
Wij hebben geen boom.wel wat kerst verlichting dat zit bij n zijraam in n paar takken verwerkt .en dan nog her en der wat snoertjes in n schaal o.I.d. Niet zo veel dit jaar .
Mooi Liz witte kerstballen .
Heel herkenbaar dat mp. gedoe.soms word ik er stapelgek van .en soms kan ik er beter tegen ..maar dat achterlijke bieden voor minder dan de helft word ik giftig van .heb wel eens gevraagd of ze denken dat ik het gestolen heb..

Wat was het koud vanmiddag .heb hele leuke dingen gezien niks gekocht.heb mij. Outfit voor de Kerst al .alleen nog n mooie sjaal er bij als ik daar voor slagen kan .en zo niet heb ik er nogwel een.
Wel n joggingbroek en sweatshirt en warme sokken alles rosé. 😃 in n goedkope winkel Gooi ik morgen eerst even in de wasmachine .vind ik prettiger omdat ik dat draag op mijn blote huid ..
Ga zo ook voetbal kijken .ben benieuwd wens jullie een fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik geef je groot gelijk Liz,wie het eerst komt wie het eerst maalt..
Vriend wordt ook gek van de mensen die niet komen opdagen en andere rare fratsen.Communiceer gewoon fatsoenlijk!

Chris,ik was ook alles,ben altijd een beetje vies van nieuwe kleding,je weet niet wie er allemaal aan heeft gezeten😀

Wat een spanning met dat NL elftal vanavond,jammer dat we eruit zijn.Gelukkig was het hier thuis wel gezellig,ik lig nu lekker op bed.Wekker voor morgenvroeg uit gezet.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja wat was het spannend gisteravond .maar ze kunnen nu naar huis .
Al vind ik al dat geduw en getrek wat de scheidsrechter toe liet te ver gaan en ik vond m ook niet correct bij de Argentijnen weetwel zeker dat hij de finale niet mag fluiten .
Ga zo douchen tevens haar wassen wil vandaag thuis blijven beetje in huis werken en morgen kunnen we dan weer iets gaan doen .
Fijne zaterdag .ga zo ontbijten met lekker vers brood met zonnebloempitten ..
Maak er iets moois van vandaag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ja Chris,ik vond ook dat de scheids teveel toeliet,volgens mij was hij fan van Messi😂

Vandaag komt zusje al wat spulletjes van neefje brengen en pas ik even 2uurtjes op.Verder wat poetsen en bedden verschonen.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne zaterdag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Dat was hij zeker coetje.als de Argentijnen iets deden lachte hij ze toe en bij de Nederlanders keek hij kwaad. Viel mij gewoon op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nederland ook naar huis begrijp ik.. mooi hoef ik ook niet meer te doen alsof het me interesseert als iemand er over begint ;-)
Chris jammer dat je niks naar je gading hebt gevonden, maar gelukkig was het dus wel leuk om daar rond te lopen begrijp ik.

Ik heb nu ook weer een zeikerd voor de motor, die heeft eerst gevraagd of het een vaste prijs is of dat er nog wat onderhandeld kon worden, heb ik gezegd vaste prijs (staat er ook bij) toen deed hij een Bod 500 Euro onder de vaste prijs waarop ik heb gevraagd of hij niet weet wat een vaste prijs is? Daarop vroeg hij weer of ik echt niks aan de prijs kon doen want hij vind de motor echt zooooooo mooi :facepalm: ik heb gezegd dat ik er over heb nagedacht en dat er idd nog wel wat aan de prijs gedaan kan worden; ik kan nog wel 500 Euro bij de vraagprijs op doen voor hem! :mrgreen:
Sindsdien is het stil aan de andere kant.. :lol: maar goed, als het goed is word de motor dus over een half uur door een ander opgehaald en ben ik van die pipo's af..
Alle reacties Link kopieren
Als ze vragen kan er nog iets af zou ik bij n motor zeggen .ja kan de banden er af halen .
En als ze blijven mailen mail ik op n gegeven moment terug dat ik geen correspondentie vriend zoek .
En als je biedt bied dan n fatsoenlijke prijs .
Ik word er soms poepie chaggerijnig van .
Hoop dat de verkoop vandaag lukt Liz succes.👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook een goede opmerking Chris :lol:, die gebruik ik de volgende keer
Alle reacties Link kopieren
En Liz,is ie daadwerkelijk opgehaald?

Nou,ik weet even niet hoe het hier nu gaat lopen,middelste en zijn vriendin zijn ziek geworden vannacht,testje was positief net.Vriend voelt zich ook niet lekker,die test was nog negatief.
Ik ga even overleggen met zusje voor de komende week,wat een gedoe weer!!
Alle reacties Link kopieren
Och nee toch, wat een ontzettend slechte timing! Verdorie. Beterschap voor middelste en zijn vriendin, ik hoop dat het voor je vriend met een sisser afloopt en voor je zusje hoop ik dat er een oplossing gevonden word voor je neefje zodat ze toch gerust de operatie kan ondergaan :hug:
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, motor is opgehaald idd al was dat jong dan veel later dan afgesproken en was ik de volgende al aan het mailen dat hij kon komen als hij wou
Alle reacties Link kopieren
Coetje het gaat weer lekker bij jou .sterkte.
Liz gefeliciteerd met de verkoop..
Hier zou ook iemand n dakkoffers ophalen mail ik al n tijdje met hè over .ik was m al vergeten.appt ie vandaag dat ie langs wil komen .n uurtje later appt ie dat ie er een kan lenen en dat hem dat beter uitkomt ook prima maar er zijn intussen wel zes weken overheen gegaan.niet dat ik spullen vast ga houden voor iemand dat die ik niet meer.er is nl al iemand 10 jaar onderweg naar ons om n rubberbootjes af te halen .moest van Rotterdam komen .😄
Fijne avond allen 😴😴
chrisjoh wijzigde dit bericht op 11-12-2022 22:20
0.61% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven