Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
lieveke79 schreef:
03-12-2021 12:13

Dochter had wel zin om naar school te gaan. Normaal hoeft ze niet op vrijdag, maar nu kwam sinterklaas en zwarte Piet. Het was alleen buiten, dus nu is ze onder een deken aan het opwarmen.

Hoe vond ze het?
Kattenliefhebster schreef:
27-11-2021 15:19
Een banaan
Net een Kaneelbroodje van de Lidle
Alle reacties Link kopieren
Kattenliefhebster schreef:
03-12-2021 13:07
Net een Kaneelbroodje van de Lidle

Een aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Cracker met avocado en een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag! Ik wilde a.s. maandagavond starten met naailes maar ja, corona. Dus ze zou proberen per volgende wat middaglessen te doen en kreeg gister om 21.30 een appje van degene die me op zal gaan halen of ik vandaag al kon. JAZEKER! Dus na 1,5-2 jaar weer een naailes waar ik iets kon doen. Zo blij mij. Een shirt afgemaakt dat a lang lag te wachten op het afmaken. Volgende week begin in met de jurk die ik eigenlijk half februari af wil hebben.

Coetje wat een getob weer, zowel voor jou als voor vriend. Spannend naar afspraak wat ze voor hem kunnen doen. Heb jij niet nog weer een pijnaanval gehad?

Viva heb idd nog een paar bekertjes kerriesaus dus denk dat het zondag varkenshaasblokjes wordt met kerriesaus, rijst en doperwten. Bovendien gister via FB een recept opgeslagen voor Vietnamees stoofpotje/draadjesvlees. Komt binnenkort op de planning. In het recept geserveerd met kruidige bloemkoolrijst. Denk dat ik dat ook maar eens ga proberen.

:cheer: hi kattenliefhebster, ga je lekker meeschrijven?

Iemand bracht me net een verse amandelstaaf, er liggen nu 2 stukes in de oven. En kwam nog een zakje instant hot chocolate poeder tegen.
Vanavond eet ik gehaktbal, aardappel en denk weer rode kool, kan ook nog wat anders worden.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt broodje bal. Zit aardig vol van de banketstaaf en chocomelk.
Alle reacties Link kopieren
Ook lekker Thee,een broodje bal!
En wat leuk dat je meekon naar naailes en dat het gelukt is met je shirt.

Viva en Lieveke,zijn de meisjes al zenuwachtig voor pakjesavond?
Ik heb vanmiddag een zak met wat kadootjes bij een vriendin en haar jongens weggezet,zelf achter de auto gaan zitten,die blije koppies😍 onbetaalbaar!!

Mijn bloedwaardes waren niet goed,huisarts vermoed iets met galblaas.Ik kan pas de 13e voor een echo,als ik koorts krijg oid dan meteen aan de bel trekken.Voor nu pijnstilling en hopen dat het snel weg is.

Vriend heeft uiensoep gemaakt,ik eet dat maar niet en neem een beschuitje met wat bouillon.
Alle reacties Link kopieren
Viva ze vond het erg leuk.

Thee wat leuk weer eindelijk naailes, en lief dat je amandelstaaf gekregen hebt.
Voedt wel hard, had het gisteravond bij de koffie was er misselijk van geworden hahaha.
Lukt het eten tegenwoordig beter bij je?

Coetje ja spannende en leuke tijd voor de kinderen, ik vind het zelf ook een leuke tijd. Ontzettend lief van je dat je een zak cadeautjes hebt gebracht, die gezichtjes is zo mooi. Heb je nog steeds pijn? Had gehoopt dat het gezakt was.....

Wij aten kliek macaroni
Alle reacties Link kopieren
coetje nog aan het kwakkelen .niet leuk

Viva en Lieveke heerlijk nog met kinderen zo klein en Sinterklaas.

thee leuk de naailes eindelijk begint voor jou het leven weer n beetje normaal te worden zonder pijn .

Gegeten hebben we n kleine loempia van de supermarkt niet veel aan .
Klein beetje vla na .straks nog mandarijnen want ik heb er veel in huis.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij aten kippensoep met stokbrood en smeersel.
Nu een glaasje wijn en ik denk dat ik zo nog even op zoek ga om iets te snaaien. Met een half oog kijk ik the masked singer, man is tegelijk met de meisjes naar bed gegaan. Wel ongezellig, maar ja, het is even niet anders.

Meisjes zijn vol spanning inderdaad. Gezellige tijd, maar ook wel een drukke tijd. Dit jaar heb ik er wat minder mee en zal ik blij zijn als hij weer op de boot terug naar Spanje vaart. Ssstttt 🙈

Lieve, fijn dat ze het leuk vond!

Thee, klinkt lekker wat je op de planning hebt vilr eten. En leuk een nieuw recept gevonden, ik ben benieuwd. Ja spijs en chocolademelk, dat vult erg goed inderdaad. Wat ontzettend leuk dat je gisteren onverwachts naar naailes kon! En je shirt af hebt kunnen maken.

Coetje, wat naar dat je nog zo lang moet wachten voor die echo. Hopelijk wordt je in die tijd niet zieker ervan. Wat lief dat je bij die vriendin cadeautjes ging brengen. Die gezichten zijn onbetaalbaar hè!

Chris, frituur je die loempia's dan of doe je ze in de oven? Ben je nog een leuk/goed boek aan het lezen?
Alle reacties Link kopieren
Ik lig met een oxycodon in mijn mik op bed,niks aan! Haalt wel de scherpe randjes eraf maar waar deze ongein nu weer vandaan komt,geen idee!!

Oudste is dit weekend Piet bij een paar gezinnen die het niet breed hebben,ze kwam helemaal enthousiast thuis😀

Viva,iig goed dat je het voor jezelf gezellig maakt! En straks kruip je lekker bij je man in bed😍
Alle reacties Link kopieren
Ja de loempiaatjes frituren we .de smaak is ook niks mis mee.de buitenkant ook niet maar de binnen vulling is te zacht papperig niks aan.

Viva man gaat nog niet zo als het moet hè.

En coetje blijft ook maar bezig
Ik .kreeg net n appje van n kennisje die van de fiets gevallen was.bont en blauw gelukkig niks gebroken .
Ik lig in bed met n kruik.had het gisteravond zo koud lekker n warme kruik aan mijn voeten .
Ja ik ben n heel spannend boek aan het lezen Viva ,Vrij Spel van Linda Jansma.gaat over n meisje dat verkracht wordt door meerdere jongens n bende. Zij is de dochter van n agent .en die agent komt tijdens n overval oog in oog met de dader te staan.
Verder zal ik niks vertellen voor degene die het boek nog lezen wil..
Ik vind m superspannend .wel naar. 🥲

Fijne avond 😴😴😴
chrisjoh wijzigde dit bericht op 04-12-2021 11:05
28.14% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ontbijt was een pistolet uit de oven, een gekookt ei en verse jus de orange. Oudste gaat straks bij neef en nicht spelen, middelste wil ook graag ergens spelen, dus ik ga zo even een bel rondje doen.

Coetje, poeh wat een zware medicatie! Ik hoop dat het je de dagen door brengt. Wat leuk dat oudste als Piet mag spelen. Ik ben na mijn wijntje maar naar bed gegaan. Er was niets lekkers :popcorn: #waarikzininhad. Bed was lekker warm en man en ik hebben nog een tijd liggen praten, was heel fijn.

Chris, jammer dat dan de binnenkant zo zacht blijft. Ik heb er verder ook geen verstand van, koop het heel af en toe bij zo'n kraam. Leuk dat je een spannend boek aan het lezen bent, ik ken hem niet. Groot gelijk met een kruik in bed, als je zo koud bent en niet warm kan worden, is verschrikkelijk brrrr.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .en ja wat was het heerlijk warm met n kruik .
Nu ontbeten boterham met paté.en boterham met cervelaatworst.koffie.
Fijne zaterdag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Chris heerlijk een kruik bij je, met koude voeten kom je vaak moeilijk in slaap.

Viva wat fijn dat je nog even met man hebt kunnen praten. Is het belrondje voor middelste nog gelukt?

De lunch is een broodje filet met wat rode ui en een glas jus
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht de elektrische deken gebruikt,ligt aan vriend zijn kant want ik had dat niet nodig maar lag te rillen in bed.

Het is hier koud en grijs en donker!
Vriend en oudste zijn boodschappen doen,voor vanavond stond onze Sint avond gepland,gourmetten en kadootjes,ik laat het gewoon doorgaan,zal zelf niet veel eten.
Alle reacties Link kopieren
Heb iets geplaatst hier moest bij n ander topic staan , :rofl: stom stom
chrisjoh wijzigde dit bericht op 04-12-2021 15:45
83.03% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lunch was een tosti en een beker karnemelk.

Beide meisjes zijn aan het spelen, komt goed uit, kan ik mooi de laatste voorbereidingen voor morgen treffen. Met jongste een kruidnoten taart gemaakt, nou ja, ze zat er gezellig bij.

Begint echt koud te worden nu hè, ze voorspellen ook natte sneeuw. Ben benieuwd .....
Alle reacties Link kopieren
Heb even wat veranderd hier .had iets verkeerd geplaatst nu gecorrigeerd .

Ik vind het ook ontzettend koud Viva ,was bezig geweest en toen ik klaar was gaan zitten en ik kreeg gelijk koude handen en voeten ..
Nu n groentesoep gegeten .
lijkt mij heerlijk Viva n kruidnoten taart. Zal je jongste wel zeggen ikke gemaakt of kan ze dat nog niet zeggen ?wens iedereen n fijne sinterklaasavond of morgen n fijne Sinterklaas zondag en dan mag de goeie man weer weg en keert de rust weer terug in de huis en slaapkamers. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Alle voorbereidingen gelukt Viva?

Chris, loempia moet idd beetje een bite hebben en niet papperig zijn. Vind ze hier van de Chinees ook lekker maar wel erg groot. Lekker met beetje sambal en pindasaus.

Ik had mezelf vandaag (als sintcadeautje aan mezelf) op sushi getrakteerd, heb de helft op. Andere helft straks of morgen voor de lunch. Ga idd het Vietnamese stoofpotje maken morgen. Moest wel enkele dingen halen die ik niet standaard in huis heb. Knoflook, citroengras, kokosmelk, limoen, gember, rode peper. Nou ik houd jullie morgen wel op de hoogte. Kerriesaus schuift dus even op.

Coetje, nog wel een beetje kunnen eten en was het verder gezellig?
Alle reacties Link kopieren
Deze loempia’s zijn drie keer niks .was n aanbieding .nou ze moesten er echt van af.
n Loempia van de Chinees doe ik samen met man en dan nog iets anders er bij Tjap Tjoi of Babi Pangan kunnen we met z.n tweeën nog twee dagen van eten ..
Vind jij sushi lekker dus thee .hou er niet van en morgen Vietnamees stoofpotje moet je echt veel voor in huis halen .is dat in kleine porties te koop.?moet je bij n toko zijn hè.vind het best knap dat je dat maakt ..

Wij zijn morgen middag voor n etentje uitgenodigd bij iemand thuis denk dat we met een persoon te veel zijn maar dat moet dan maar kunnen .

cookie ben benieuwd naar je vader.heeft ie last van de prik of niks aan de hand .
Je moeder hoeft nog niet .zo te hiren zijn ze nu met n inhaalslag bezig
Fijne avond en tot morgen 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat vietnamees stoofpotje klinkt wel erg lekker Thee! Ben benieuwd naar je review.
En goed dat je jezelf op sushi hebt getrakteerd! Goed voor jezelf zorgen😀

Ik heb 2 stukjes biefstuk en 2 stukjes contrafilet gegeten,de rest heeft flink gegeten maar toch nog genoeg over voor morgen.Schoonmoeder was er ook bij,daarvan kreeg ik een appiekadobon van €100.Had ik niet zien aankomen,toch heel fijn om de kerstboodschappen van te doen.
De kinderen waren ook blij met hun kadoos dus het was een geslaagde avond.
Ik ga zo lekker naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik zal inderdaad al te denken, vast het verkeerde topic. Jongste vind tegenwoordig dat alles van haar is "mijn" zegt ze dan :hihi: . Jammer van je loempia's. Gezellig vanmiddag even op visite, alvast veel plezier.

Thee, ja de voorbereidingen zijn gelukt, cadeautjes staan bij de buren in de garage. Heerlijk sushi! Ik ben daar dol op :-D . Groot gelijk om jezelf dat te trakteren. En voor vandaag nog lekker wat.

Coetje, wat lief van schoonmoeder. In deze maand is een extraatje altijd leuk. Jullie hebben gisteren al Sinterklaas gevierd? In ieder geval fijn dat de kinderen er blij mee waren.


Ik zat vanmorgen om half 6 met de jongste twee in de woonkamer. Wij hebben aan de warme chocolademelk met kruidnoten gezeten. Man en oudste hebben uitgeslapen. Ontbijt waren croissants uit de oven en verse jus. Als we zo allemaal de kleren aan hebben, gaan we koffie drinken en nemen we een stukje taart.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat was vroeg Viva! Hebben jullie vanavond pakjesavond?
Wij dus gister al omdat oudste vandaag weer Piet is en middelste en schoondochter moeten werken.

Ik heb geslapen tot 10.30,dat komt niet vaak voor,nu staat de oven aan voor warme worstenbroodjes.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
05-12-2021 11:36
Dat was vroeg Viva! Hebben jullie vanavond pakjesavond?
Wij dus gister al omdat oudste vandaag weer Piet is en middelste en schoondochter moeten werken.

Ik heb geslapen tot 10.30,dat komt niet vaak voor,nu staat de oven aan voor warme worstenbroodjes.

Nee, zometeen na de lunch. Ze zijn niet te houden anders én dan kunnen ze er lekker nog de hele middag mee spelen.

Ah leuk dat jullie het gisteren al gevierd hebben. En wat fijn dat je zo lang hebt geslapen. Lekker worstenbroodjes 😋

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven