Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Heb veel aan Lieveke gedacht❤

Liz,wat leuk die veulens😍 hoe was het vanmiddag?

Chris,wat naar dat je nog niet helemaal lekker bent.Toch maar rustig aan doen hoor :hug:

Ik heb fijn gewerkt,extra hard😀 ben ik morgen lekker vrij,het wordt morgen hier 33 graden.
Wij gaan zometeen naar zusje,die is vanmiddag geland❤ Volgend weekend komt die kleine ukkepuk al lekker hier logeren,kijk er nu al naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Ja n vreselijke dag voor Lieveke ❤️

Iets leuks coetje om naar uit te zien voor jou.blijft ze nu hier?

Weer n dag in huis gezeten en gelegen maar er komen vast weer betere tijden als het mooie weer dan maar niet op is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik bewaar wat warm weer voor jou hoor Chris! En voor mezelf want volgende week dinsdag 12u heb ik een weekje vakantie😀
Ik heb zo fijn geknuffeld met die kleine kruimel❤ ze blijven zeker 2 jaar hier nu
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.doe dat maar coetje, ben nu wakker maar ga wel weer slapen
Heerlijk knuffelen met zo.n kleintje komende tijd genieten ook met je zus heerlijk toch.
Het wordt weer n prachtige dag maar eens afwachten hoe ik mij voel vanmiddag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Iedereen bedankt voor de condoleances :lips:

Het was een heftige week, je wordt erg geleefd. Elke dag veel aanloop bij mn moeder.
Dus die valt nu in een gat.
De uitvaart was hier ook maandag.

Ik moet nog ontbijten... denk boterham met kaas en de koffie weer ik zeker haha
Alle reacties Link kopieren
Lieveke :hug:
Woon je dicht bij je moeder?,

Ik heb al een wandeling gemaakt en ben bij de woningbouw op gesprek geweest ivm geluidsoverlast van de buren.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.
Alle reacties Link kopieren
Ja Lieveke nu gaat de tijd in zonder je vader, dat went nog lang niet ik wil na meer dan 20 jaar nog steeds met hem bellen over voetbal als er n mooie wedstrijd is .en nu ik ziek ben wil ik ze ook steeds bellen omdat ik mij zo zielig vind .
Na verloop van tijd ga je er met n glimlach en n gevoel van heimwee op terug kijken ❤️

Ik ben nog steeds zo slap als n ouwe vaatdoek. Onbegrijpelijk en man slaapt ook alweer ..
Hij zei al steeds tegen mij dat het niet met twee dagen over zou zijn maar dat lachte ik weg .ik zeg ja bij mannen niet bij vrouwen.
Ik sta heel wankel op de benen ik lijk wel dronken.na ja ik lig nu weer was zit er in..
Ik doe m niet in de droger hang m straks in de badkamer.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Beterschap Chris!

Vriend en ik hebben een nieuwe motor voor de boot gekocht.2e hands bijna niet aan te komen,nu kunnen we lekker vooruit de komende jaren.
Vriend is hem nu aan het uitproberen met jongste,die zien we de komende uren niet meer terug gok ik😂 mannen en hun speelgoed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

De mannen hebben heerlijk gevaren gister.
Ik ben al aan het werk,hoop rond 13 klaar te zijn en dan nog even het zwembad in te duiken.
Ontbijt koffie en nu 2 crackers met kaas
Alle reacties Link kopieren
Eerst een :hug: voor lieveke, sterkte. Het zal niet makkelijk zijn voor je moeder dat ze nu alleen is, fijn dus dat jij er voor haar kunt zijn nu.

Chris hoe is het in de ziekenboeg? Niet gaan kijken naar het veulentje is geen optie hoor,die staat gewoon in de wei op het erf dus daar kan ik niet omheen al zou ik willen ;)
Coetje fijn dat jullie een 2e hands bootmotor hebben gevonden, kunnen jullie weer lekker met de boot weg :-)

Ik heb gisteren weer gereden, niet lang en ook alleen in stap vanwege de warmte maar ik wou er gewoon weer even opgezeten hebben ondanks dat mijn instructrice had afgezegd. Ik weet alleen nog steeds niet of he zadel nou zo goed ligt of niet, ik kijk er op de een of andere manier raar op als ik het er op leg. Als ik eenmaal zit lijkt het wel goed te liggen volgens mijn vriendin maar toch laat ik het liever even controleren door een zadelmaker van de fabrikant, dan weet ik het tenminste zeker.
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe Liz,2e hands is een drama.
Goed dat je dat zadel even laat nakijken,is voor jou en Hanna beter😀

Chris,hoe gaat het?
En Viva,ook al lang geleden :hug:
Ik zal Thee morgen even appen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Alweer aan het werk😀 Hopelijk tot 12.30 en dan vanmiddag even naar een verjaardag.Mijn kleine vriend wordt 5 jaar.

Ontbijt koffie en zo 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Na eindeloze pogingen is het weer gelukt om hier te komen .
Het gaat weer aardig goed hier.
Kom later weer terug .ook om bij te leen ,groetjes
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Had je weer inlogproblemen chris? Erg irritant. Gelukkig ben je er weer!
Ik heb vanmorgen zoon weggebracht, die gaat 2 weken op vakantie en daarna heb ik wat administratieve dingen gedaan. Nu eet ik een salade en dan straks naar Hanna, haar nieuwe all in one hoofdstel en lijn passen en proberen. Als het goed is hoef ik nu niet meer steeds te wisselen van halster naar kaptoom naar hoofdstel Met bijbehorende lengte aan lijn maar kan ik mijn nieuwe lijn makkelijk verstellen op de verschillende lengtes en de lijn aan 1 van de ringen aan het hoofdstel bevestigen, afhankelijk van wat ik wil gaan doen :-) ook het bit kan ik makkelijk toevoegen of weglaten.

Haar vorige eigenaresse vroeg gisteren nog naar haar, ik dacht eerst 'nee he daar gaan we weer, dit niet goed,dat niet goed..' blablabla maar nee ik kreeg een compliment dat ze er zo goed uit zag en dat we zo goed samen passen :-)
Ik had haar een filmpje gestuurd van de plek waar we nu staan en ze vond het helemaal geweldig, een betere plek had ze zich niet kunnen wensen zei ze :-)
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je je beter voelt Chris!

Wat fijn die complimenten Liz! Is toch leuk om te horen.

Hier hadden de kinderen samen besloten dat ze met vrienden en vriendinnen willen bakplaten buiten en wat drinken.Alles zelf geregeld😀
Ze maken best wat herrie maar dat maakt me voor vandaag niet uit.
Ik word zo langzamerhand gestoord van de buren dus vandaag mogen zij van de herrie van ons genieten🤬😀
Alle reacties Link kopieren
Grote kinderen kunnen zich zelf toch prima redden coetje .fijn toch.

Liz jouw droom is echt uitgekomen met Hanna ❤️ Ik lees alleen maar goeds en complimenten hartstikke leuk.

Wij zijn voor het eerst sinds n week even de deur uit geweest . Paar boodschappen gehaald .niet te lang maar gelukkig ging het goed .morgen nog naar n keer.
Jeetje wat word je daar vervelend van zo lang in huis zitten .
En dan ook nog dat gedoe met inloggen .maar de mods denken wel mee en helpen ook wel ..
Fijne avond
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag lieve dames, ik heb jullie gemist! Het waren de omstandigheden, maar ik kon ook niet meer inloggen op het forum. Ik gooi er zo nog een privé bericht uit voor jullie, om te laten weten hoe het gaat.

Wij lunchen zo met een tosti met een beker melk of karnemelk en een perzik/nectarine.
Alle reacties Link kopieren
Lieve, ik lees net het verdrietige nieuws van je vader, gecondoleerd. Hopelijk was het een mooi afscheid/herdenking. Sterkte met dit verlies, ook voor je moeder! :rose: :hug: ❤️
Alle reacties Link kopieren
Coetje en Chris jullie hebben e-mail.

Lieve en Liz jullie hebben een privébericht.
Alle reacties Link kopieren
Verse tomaten soep met balletjes. En stokbrood met smeersels.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal . Ik ben net terug was n lange dag maar ging wel weer goed. Morgen middag nog even n paar laatste boodschappen doen .het schijnt volgende week weer zulk prachtig weer te worden wat n heerlijkheid

Viva ik schrijf jou vanavond in alle rust even terug ❤️

Hoop dat Lieveke het allemaal goed aan kan .kan ook zijn dat ook Lieveke uitgelogd is en er niet meer inkomt .
Het is n drama als je per ongeluk uitgelogd bent .
We moeten nog eten .dat gaat n beetje friet met n kroketje worden.
Fijne avond .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva,ook ik schrijf je morgen in alle rust even terug.😘

Chris,fijn dat je weer een goede dag had!
Enne..ik had toch gezegd dat ik warm weer zou bewaren😂
Ik werk maandag en dinsdag nog en dan heb ik vakantie🥳 Goed uitgekiend 😂

Vandaag bij mijn ouders wat gepoetst en gekletst,met oudste en een vriendin naar de action geweest en paar boodschapjes gedaan.
Wij aten aardappelsalade,rauwe witlof en een tartaartje.
Kinderen hebben de kliek van gister opgemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .bedankt coetje voor het bewaren van de zon. Laat m er maar op los schijnen deze week voor de liefhebber . voor de tegenhangers jullie tijd komt ook wel weer ..
Heb gedoucht straks ontbijten en geen plannen misschien even naar de supermarkt .wens jullie allemaal n fijne zondag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb al een kleine wandeling gemaakt,zometeen met oudste haar kledingkast uitzoeken,die heeft zoveel kleding waar ze volgens mij het bestaan niet eens van weet😂
Ontbijt koffie en zometeen een cracker met kaas en een gekookt eitje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, om 05.15 uur stond jongste al naast mijn bed, "ik kan niet meer slapen mama". Bij mij in bed hielp ook niet zoveel, dus het was al vroeg dag.

Ontbijt was een croissant en nu zitten we aan een aarbeien taartje met een cappuccino en de meisjes met een kop thee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven