Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Dat was erg vroeg Viva.
Wij hebben n paar boodschappen gehaald nu in n ander filiaal dan waarde normaal komen .maar ze hadden lang niet alles .
Heb voor mij zelf wat chips gekocht .ga straks nog iets maken van n paar gekookte eieren .
Eerst even rustig zitten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva,je hebt mail terug😘

Chris,welke chips heb je gekocht? Momenteel zijn de heartbreakers en chipitos hier erg in trek bij de pubers.

Wij eten straks rollade met champignonsaus,frietjes en erwtjes en worteltjes.Moest allemaal op,ik heb plaats in de vriezer nodig😂
Alle reacties Link kopieren
Altijd paprika Lays die blijft favoriet. Ook vaak pom beertjes in smaak iets gelijk aan de heartbreakers. en nibbit de staafjes vind ik ook lekker .chipitos zijn die met kaasmaak? Die blijven zo droog in je mond plakken is mijn mening .
En als tussendoortje ook wel,eens patatje Joppie. Boulognese kaas uien .ik probeer nieuwe smaken altijd uit .ben n echte chips snaaier ,
Waar word word ik toch zo dik van ?

Fijne avond😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gegeten hebben we bonen vers van het lang gisteren gekregen van iemand .nieuwe aardappels en n sauzijeworstjes .erg lekker .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lay's paprika ligt hier ook altijd wel,croky vinden ze niet lekker.

Ik ben al aan het werk,wil het een en ander af hebben vandaag,dan kan ik morgen op mijn laatste dag voor de vakantie,wat rustiger aandoen😀
Ben enorm aan het aftellen,kan me niet snel genoeg morgen 13u zijn😂
Ontbijt koffie en 2 crackers met oude kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Zo,deze werkdag zit erop.Nog 1 te gaan😀
Wij eten straks kliekjes uit de vriezer,dan kan ik die vanavond even schoonmaken en morgen weer vullen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn terug uit het hoge noorden .scheelde in temperatuur wel 6 /7 graden met hier.toen we hier wegreden vanmorgen was het warmer dan vanmiddag in Groningen. En de terug weg hetzelfde hoe dichter wij deze kant op kwamen des te meer zon .

Wij eten ook wat restantjes nog n worstje koud .stuk koude kip .yoghurt .sinaasappel mandarijn ,

coetje geniet van je vakantie .eerst lekker niks doen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben de uren aan het aftellen,rond 13u heb ik vakantie🥳
Vanmiddag boodschappen doen voor mijn ouders en mezelf,vanavond verjaardag van mijn broertje.
Ontbijt koffie en 2 crackers filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .jullie gaan niet weg coetje? Lekker het water op denk ik.
Het is nog niet heel warm kijk het nog even aan en als het oké is gaan we vanmiddag nog even n stukje rijden ,
Ik vind getocht heerlijk met deksel open plus dat we de snelwegen als het kan vermijden .
Gisteren naar Groningen ook kom je er niet helemaal onderuit maar zo snel mogelijk er weer af ..
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,nee wij gaan niet weg,vriend durft niet te vliegen met zijn hart.Anders had ik morgen in Griekenland gezeten 😀
We gaan natuurlijk wel dagjes weg,lekker met de boot.
Misschien dat vriend en ik in de herfst nog een paar dagen samen weg gaan,we zien wel.
Jij veel plezier vandaag met man!
Alle reacties Link kopieren
Nog n uurtje coetje .geniet er heerlijk van de komende weken.
Heel eerlijk gezegd durf ik ook niet meer te vliegen .als het moet stap ik er in .maar sta liever met beide benen op de grond .
Terwijl ik vroeger wel vloog nooit bij na gedacht .en nu angstig .
Is het je vriend ook afgeraden?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Groetjes uit Luxemburg! Ben gezellig met mijn moeder op pad :)

Waren jullie in de hoofdstad van Groningen, Chris? :P

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je broertje, Coetje :cheer2: En veel plezier vanavond.

Hoe gaat het, Viva? Denk regelmatig aan je.

En aan Lieveke en Liz denk ik natuurlijk ook!

Ik heb zondag extra aan Zenzeo gedacht, ze zou die dag 70 zijn geworden :rose: Helaas niet meer in ons midden, maar wel in onze harten 💕
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt cookie over paar weken zo rond de 23 ste is het twee jaar geleden dat zenzeo is overleden.
Net wat je zegt ze blijft n beetje aanwezig hier.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zijn even in de binnenstad geweest n kennis van ons is daar marktmeester en mijn man belde dat hij daar zat. Ik was klaar met shoppen en ben daar naar toe gelopen .trof alleen maar bekenden van vroeger .was nog even erg gezellig .

De dochter van man zusje is zwanger .heb even n kleinigheid gekocht voor de baby .we gaan er straks naar toe barbecuen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Wat lief dat jullie zo meeleven!!
Het is een rare vakantie voor ons, wil voor dochter van alles gaan doen maar zo geen zin in. Vandaag hebben we een dagje dierentuin gedaan met vriendin en haar gezin. Vannacht veel wakker geweest, dochter had oorpijn. Nu is man weer beroerd van verkoudheid.... (test was negatief). Dus gaat lekker hier haha.

Coetje eindelijk vakantie geniet ervan, deze week geven ze iig warm weer aan.

Cookie geniet lekker met je moeder in Luxemburg. Heerlijk!

Chris wat leuk dat je nichtje zwanger is, en erg lief een cadeautje. Ik weet nooit hoe ik het nu neer moet schrijven cadeautje of kadootje haha.

Viva pb terug :hug:

Vanavond zijn we na de dierentuin langs de mac gereden.
Ik ga proberen te slapen, Weltruste :lips:
Alle reacties Link kopieren
Lieve laat je man maar door blijven testen voor de zekerheid, ik heb iets te vaak gehoord dat de test later toch positief werd. Zo betrouwbaar zijn die zelftesten niet.. ik had immers ook woensdag al klachten die donderdag erger werden en toch werd mijn test donderdagmiddag pas positief :-?

Coetje geniet van je vakantie, die je dik verdiend hebt. Het weer is in elk geval super voor een paar vrije dagen :-)

Chris wat leuk dat jullie het gisteren nog zo gezellig hebben gehad in de binnenstad en Cookie veel plezier met je moeder in Luxemburg.
Ik moet zo weg, werken.. zo geen zin maar ja het zal wel moeten he
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,lijkt me logisch hoor dat je niet echt zin hebt om leuke dingen te doen.
En dan je man ook niet lekker en dochter oorpijn..hopelijk zet dat niet door!

Cookie,veel plezier met je moeder in Luxemburg!

Chris,wat lief dat je een kadootje hebt gekocht.Gaan jullie er vandaag nog op uit?

Liz,jouw vakantie alweer voorbij natuurlijk..werk ze dan maar en ik hoop dat je ook nog van het mooie weer kan genieten!

Mijn vakantie gister goed ingeluid! We zijn gaan varen,vriend had een koelbox vol lekkers geregeld.S'avonds naar het park geweest waar elke dinsdag een band optreed en waar een hoop vrienden waren.En later weer teruggevaren,we waren pas om 1u thuis😀
Vanmiddag gaan we kennismaken met de ouders van het vriendinnetje van jongste,we moeten meteen blijven bbqen.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Wat leuk n tripte met je moeder ❤️cookie .
En ja wij waren in de stad Groningen.mooie stad maar zijn niet lang gebleven .zwaar bewolkt en geen vrolijk weer .plus dat wede auto vol hadden konden het dak er niet op doen en wilden m zo niet parkeren .normaal parkeren we m wel met het dak open maar dan zit er niks in.

coetje heerlijk vakantie .

En Liz nog plannen rond Hanna vandaag ?


Ga zo ontbijten beetje aan de late kant .was gisteravond gezellig barbecuen bij mijn nichtje .vandaag nog geen plannen ,
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nee chris Ik laat Hanna mooi met rust met deze warmte, ik kan ja pas smiddags heen en met deze temperaturen zit ze echt niet op getrek aan haar te wachten denk ik. Gisteren ochtend heb ik les gehad, toen was het nog niet zo warm gelukkig.
De komende dagen ga ik er alleen even heen om haar een banaan te geven ( ja ik heb een gek paard :lol:) en in te sprayen met anti vlieg prut en dan kom ik in het weekend smorgens wel weer wat meer doen met haar.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
10-08-2022 12:10
Nee chris Ik laat Hanna mooi met rust met deze warmte, ik kan ja pas smiddags heen en met deze temperaturen zit ze echt niet op getrek aan haar te wachten denk ik. Gisteren ochtend heb ik les gehad, toen was het nog niet zo warm gelukkig.
De komende dagen ga ik er alleen even heen om haar een banaan te geven ( ja ik heb een gek paard :lol:) en in te sprayen met anti vlieg prut en dan kom ik in het weekend smorgens wel weer wat meer doen met haar.
Gelijk heb je Liz .laat Hann lekker rustig haar gang gaan met af en toe n lekker 🍌🍌🍌
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zijn we thuis morgen maar weer zien het enige dat we doen kunnen is de natuur in.of rijden met de wind om je hoofd .
Thuis met airco is ook wel fijn lekker rustig tussendoor wat huishoud dingetjes ..met dit weer ga ik niet in n drukke stad lopen .al was het gisteren heel erg gezellig .maa4 was het ook nog niet zo warm.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hallootjes😀

Wij zijn lekker aan het varen in de Biesbosch,wat is het mooi!!
De kinderen komen hier straks met de auto naartoe en dan gaan we ergens lekker wat eten.
Daarna varen we weer terug.
Heerlijk hoor vakantie met dit weer.
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk coetje .zo ontspannen en straks met z.n allen eten .
Hier alleen het hoog nodige gedaan.de hele dag thuis geweest .man heeft weer erg last van zijn darmen.
Moet morgen bloed laten prikken en ontlasting brengen.
Heeft vandaag weer extra medicijnen gekregen .maar afwachten of die helpen .het is dus niet alleen de warmte waar we voor thuis blijven .hoop dat het morgen wat beter gaat met hem.
Ondanks dat ik de hele dag thuis was wel n heerlijke dag ik geniet toch van deze prachtige zomerse dagen..
Morgen maar n wandeling maken. Beetje bijtijds stond vanmorgen ook al om kwart over 7 naast mijn bed .
Fijne avond 😴😴😴 nu even de Slimste mens kijken .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,ja ik vind dat varen heerlijk ontspannen! Vandaag wel onder de parasol,en ook nog in de band in het water achter de boot,heerlijk verkoelend😀 Koelbox met eten en drinken mee.
Lekker gegeten,ik had 2 slibtongetjes met wat frietjes en salade.
Net thuis en gedoucht en alles opgeruimd.
Morgen blijf ik een dagje thuis,rond 15 komt mijn zusje met zwager en neefje❤ Zet morgen een klein zwembadje op en ze blijven gezellig bbqen.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met je zusje vandaag coetje :-) je dag van gisteren op het water klinkt ook heerlijk.. lekker genieten van je vakantie!
Chris wat naar dat je man weer zo'n last heeft, hopelijk komt er niks naars uit de onderzoeken.
Iemand thee nog gezien de laatste tijd? Die mis ik al een tijdje hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven