Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
20-08-2022 13:31
Dat klinkt goed Viva! Veel plezier vandaag met je familie😘

Liz,ik duim voor je dat de hoefsmid komt.

Ik heb net nichtje naar mijn broer gebracht en daar even bijgekletst.
Voor vandaag geen plannen verder,ook wel lekker!😀

Dankjewel! ❤️

Gezellig dat je nichtje er was en dat je even bijgekletst hebt met je broer. Heerlijk de rest van de dag geen plannen. Lekker genieten van het mooie weer.
Alle reacties Link kopieren
De boodschappen zijn binnen. Ik eet mijn boterham met prépré op en mijn glaasje verse jus de orange leeg en dan ga ik naar mijn ouders.

De oudste twee vonden de sushi heerlijk. Zo leuk om te zien en zo van ze genoten. De jongste vond de stokjes vooral erg leuk haha, maar verder niet zoveel van de sushi gegeten. Zij heeft thuis nog een kommetje pap gehad.
Alle reacties Link kopieren
Wat een genot is dat he Viva,dat ze ergens zo lekker van kunnen smullen😍

Neefje is weer hier❤ Zusje zit er even doorheen,ik had haar aan de telefoon en stelde voor om hem op te halen zodat ze zelf even kunnen bijtanken.
Zo gezegd,zo gedaan.Vind ik helemaal niet erg😂

Vriend is sate aan het bakken op de bbq en schoondochter heeft nasi gemaakt.Na het eten ga ik nog een stukje fietsen met neefje.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dat neefje er weer is coetje :-)

Viva fijn om jou hier weer te lezen en te merken dat je wat positiever bent en toch kunt genieten van de gewone dingen ondanks alles :heart: dat jouw meiden sushi zo lekker vinden zeg, dan zijn het ook wel makkelijke eters want ik lust zo ongeveer alles maar sushi ben ik nog nooit warm voor gelopen..

Hoefsmid is geweest, ze deed het hartstikke goed maar toen de hoefsmid bijna klaar was schrok ze toch weer van die stomme pauw waardoor ze zich lostrok en haar evenwicht verloor omdat ze natuurlijk op 3 hoeven stond toen ze schrok. ze ging achteruit lopen om haar evenwicht terug te vinden maar helaas lukte dat niet, en toen zat ze ineens pardoes op d'r kont op de grond met haar benen alle vier voor zich uit :-? Gelukkig was het alleen schrik en kon ik haar gewoon overeind helpen waarna de smid ook vrijwel meteen weer verder kon na wat geruststellende woorden van mij aan haar. De smid was echt verbaasd dat ze al zo'n coole kikker is op haar leeftijd en niet als een idioot ging staan flippen of rennen nadat dit gebeurde. :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat een lieverd is die Hanna! Knap hoor hoe ze het doet bij jou Liz!

Stukje gefietst en nog even geschommeld in de speeltuin,daar was buuf met haar kleinkinderen.Thuis neefje in bad gedaan en nu ligt ie lekker te slapen.
Morgen komt de Vuelta in onze stad en hier door het dorp,bijna in mijn achtertuin dus wij gaan wel even kijken.
Vanavond eerst nog taxieen voor oudste,die heeft een feestje.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja zag er steeds over op T.V .coetje drukte in de stad .

Ik denk dat je het super getroffen hebt met Hanna Liz. Ik ga vanaf hier al bijna van hem houden😅 ik denk onderweg als welaan het rijden zijn vaak aan je als ik al die mooie paarden in de wei zie staan of rennen of knuffelen met elkaar .mooie dieren toch ..

Vanmiddag zijn wij uitgenodigd voor n etentje .dus wel gezellig .is eigen en dichtbij. Man kan als het moet naar huis gaan als hij zich niet lekker voelt .maar het gaat aardig de goeie kant op gelukkig .
Fijne Zondag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het wat beter gaat met man Chris.Hebben jullie lekker gegeten?

Het was leuk om eens mee te maken,wat gingen ze hard voorbij😂
De rest van de middag wat op tv gekeken,wel leuk om je eigen streek zo te zien.
Wij aten zelfgemaakte pizza.
Ik ga op tijd naar bed,neefje was al vroeg wakker😀
Alle reacties Link kopieren
Coetje wat gezellig dat je neefje er weer is! Hier kwam de Vuelta ook langs ons dorp. Moest werken, maar viel gelukkig niet tegen kwa drukte. Ik dacht dat wordt slappe hap nu alles afgesloten is.

Liz wat een lieverd die Hanna.

Chris fijn dat het met man wat beterder gaat.

Viva fijn je weer te lezen, denk elke dag wel een keer aan je.

Hier gaat het zijn gangetje. Erg onwerkelijk nog wel.

Vanavond hebben we bospaddenstoelensoep en broodjes op
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor jou lieveke, logisch dat het nog niet zo tot je is doorgedrongen, het is nog zo kort geleden..
Chris fijn dat het beter gaat met je man! Was het gezellig gisteren?
Coetje vandaag nog leuke plannen?
Ik ga eerst werken en daarna naar mijn ouders, op de terugweg kom ik langs stal dus daar stop ik dan even om Hanna te poetsen en mijn cap op te halen, vanavond beginnen de manegelessen weer. Ik heb er nog wat tegoed daar dus ik maak dat af en daarna hou ik het bij de lessen met Hanna. Morgen heb ik een longeerles met haar staan bij mijn instructrice, 2 keer achter elkaar rijden leek me niet zo'n goed plan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ja ik ben ook blij .maar goed is het nog niet met mijn man .in september krijgt hij n echo van zijn buik .hij kan nog steeds niet veel eten en hij is ook veel afgevallen en dat kan hij niet missen .maar we wachten af we kunnen in ieder geval wel weer eventjes de deur uit.al gaan we dat vandaag toch niet doen .ik wil wat aan het huishouden doen moet ook gebeuren.

Lieveke voor jou :hug: dat het onwerkelijk is begrijp ik heel goed het is ook nog maar zo kort geleden .

Was best leuk in de stad denk ik coetje maar op tv beter te zien?

Liz nog steeds in de weer met Hanna.je bent er wel druk mee.maar het is hobby dus heel gezellig en leuk.

Viva van hier ook even n knuffel :hug: hoop dat het de goeie kant op gaat. .
Kinderen zullen al bijna weer naar school moeten?
De meeste vakanties zijn ook afgelopen geloof ik het normale leven gaat weer beginnen..
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
20-08-2022 19:15
Viva fijn om jou hier weer te lezen en te merken dat je wat positiever bent en toch kunt genieten van de gewone dingen ondanks alles :heart: dat jouw meiden sushi zo lekker vinden zeg, dan zijn het ook wel makkelijke eters want ik lust zo ongeveer alles maar sushi ben ik nog nooit warm voor gelopen..

Dankjewel ❤️! De onrust is weg en de situatie nu, geeft duidelijkheid en dat geeft mij meer rust en hierdoor kan ik ook wat meer aan. Ik mag niet klagen qua eet gedrag van de meisjes. Af en toe hebben de oudste twee zoiets van "lust ik niet en wil ik niet" maar dan zijn ze moe of hebben ze niet zoveel trek. Sushi is niet alleen met vis, er is zoveel mogelijk en er zijn ook veel andere gerechten die je erbij kan bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,ook van mij een :hug:
Het is nog maar zo kort geleden,lijkt mij logisch dat het nog onwerkelijk is..

Chris,dat klinkt idd nog niet fijn met je man.Goed dat ie nog een echo krijgt.
Ja die wielrenners zijn binnen 30 sec voorbij😂 maar toch leuk hoor.

Liz,werk ze en veel plezier met de les vanavond.Geef Hanna een knuffel van mij,die lieverd!

Ik ga zo naar mijn ouders,daar even wat huishouden en daarna thuis aan de gang.
Vanavond gaan vriend en ik samen uit eten,hadden we nog tegoed😀
Ik denk dat we naar de griek gaan.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Chris, dankjewel voor je knuffel ❤️! Hoe was je uitje gisteren en heeft man het vol kunnen houden? Wat naar dat het qua gezondheid niet zo goed gaat met hem. Spannend de echo in september. Dit is de laatste week vakantie van de meisjes (en mij) volgende week begint het werk en school leven weer.

Coetje, wat heerlijk dat je neefje te logeren is. Lief ook dat je zo je zus helpt om even bij te komen.

Lieve, wat lief om te horen dat je elke dag wel aan mij denkt ❤️. Heel normaal dat het nog zo onwerkelijk voelt allemaal. Al die eerste keren straks dat hij er niet (bij) is. Sterkte :hug:

Liz, drukke dag vandaag zo te lezen. En wat heerlijk dat je vanavond weer kan lessen. Als je met Hanna gaat rijden/lessen, is dat op dezelfde plek waar je nj lest?

Cookie en Thee, zwaai naar jullie. Hopelijk alles goed!

Ik zit aan een koffie en een boterham met kaas en een boterham met ham. Jongste zit al gezellig met mij beneden, televisie te kijken. De oudste twee slapen nog.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten vanavond "vriendensoep". De basis is
groentenbouillon, iedereen kiest een soort groenten en iedereen kiest "iets lekkers" zoals vermicelli, gehaktballetjes, croutons etc. Tot slot "bindt" de kok de "vriendensoep" met geheime specerijen/kruiden en daarna kunnen we het met z'n allen opeten.

We eten er stokbrood met smeersel bij.
Alle reacties Link kopieren
Toch niet gedaan wat ik doen wilde vandaag. Net n kippensoep gegeten .😄balletjes vind ik heerlijk in de soep.zaten er hier niet in wel kip.

Leuk de vrienden soep Viva.

En coetje geniet van de vakantie .vanavond nog lekker uit eten.
Het eten met dit warme weer schiet er hier ook n beetje bij in .steeds makkelijk.
soep en wat zelfgemaakte salades .met n cracker of stokbroodje ..
Het is snel genoeg weer tijd voor de zware kost .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is hier ook zo Chris, zeker nu zoon er ook niet is. Vanaf vandaag gaan we weer normaal eten, Zoon komt donderdag weer thuis na zijn eerste schooldag. :-)
Viva wat een grappig concept jouw vriendensoep, was het ook lekker?
Je vroeg nog of ik mijn manegelessen op dezelfde plek heb als waar Hanna staat; nee dat zijn 2 verschillende plekken. Met de manegelessen stop ik zodra mijn kaart vol is, ik vind het zonde om dat te laten schieten, ik heb er immers ook voor betaald.

We hebben gisteren op de manege een buitenrit gemaakt, waarbij mijn paard begon te ouwehoeren en we in de droogstaande sloot zijn beland omdat hij achteruit liep door angst voor een robotmaaier :-? Het is goed gegaan hoor, ik ben blijven zitten al was het dan achter het zadel ipv er op en we zijn er weer uitgekomen zonder blessures waarna we rustig langs de robotmaaier konden lopen bij de instructrice aan de hand. Daarna was alles weer ok de rest van de rit.

Vanmorgen wou Hanna ook veel liever naar het bos om te rijden ipv in de bak, ze duwde zo het hek open en stond al op de oprit de aap dus toen moest ik even met haar :vechten: wie er de dienst uitmaakt, wat ik uiteindelijk wel heb gewonnen ;-) ze vind de lessen niks aan dat weet ik maar soms horen die rondjes in de bak er nou eenmaal bij, of ze dat nou leuk vind of niet.. juist om de machtsverhoudingen goed duidelijk te houden.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik moet lachen om jouw verhaal Liz. wat n eigenwijs ding is Hanna. Hoop dat ze nu weet dat jij de baas bent 😄
Dat vallen lijkt mij niet zo geweldig .je zal maar onder haar terecht komen .

Wat blijft het toch prachtig weer hè.ik geniet er wel van .vanmiddag weg geweest
Maar ook al ben ik thuis vind ik het toch nog prachtig dit weer. Wat zal dat weer wennen zijn straks met trui . jas en sjaals .

Ik ben moe ga nog even lezen en dan slapen 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Dank allen voor de hugs :heart: .
Het is denk ik ook wel normaal omdat het nog zo kort geleden is. En idd viva al die eerste keren straks zonder hem....

Liz ik moest ook lachen om je verhaal, ze zal vast weten dat je de baas bent haha.

Chris lekker he dit mooie weer, alhoewel 30 graden voor mij nu niet meer zo hoeft. Heb meer last van de warmte dan een paar weken geleden. Vind het meer benauwder ofzo, weet het niet goed uit te leggen :P

Coetje was je nog naar de Griek geweest?

Viva wat fijn je weer vaker te lezen. Ik lees wat meer energie uit je berichten, hoop dat Ik het goed lees :hug:

Vandaag was mijn schoonmoeder een dagje hier, was gezellig.

We aten bami m eet vanalles erbij.

Hebben jullie ook zoveel last van cookies? Steeds als ik wat lees komt dat er weer tussendoor. Word er chaggy van :whip:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,ja hier ook last van de privacy instellingen,stom gedoe weer!
Gezellig dat schoonmoeder een dagje langs kwam!
En nog een :hug: van mij!

Wij waren idd maandag bij de Griek gaan eten,gezellig in de tuin gezeten daar.
Gister bij mijn ouders gegeten ivm hun trouwdag.
Ik ga zo een paar uurtjes werken,baas moet even weg en dan ben ik morgen de hele dag nog vrij.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Nee geen last van lieve, van die cookies.
Hanna zal idd vast wel weten dat ik de baas ben, maar dat kan ze maar beter laten merken tijdens de lessen als ze graag buiten wil rijden in plaats van in de bak, want zolang ze niet naar me luistert in de bak is buiten rijden niet aan de orde ivm veiligheid natuurlijk. Ik kan het niet gebruiken dat ze buiten haar eigen zin gaat doen en bijv. de tuin inloopt van de buren waar we langskomen en daar de boel gaat opvreten, of dat ze niet in de berm gaat als er een auto aankomt..
Alle reacties Link kopieren
Coetje gefeliciteerd nog met de trouwdag van je ouders en werkze vandaag.
Fijn dat je zo lekker hebt gezeten bij de griek maandag :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier allemaal tot half 9 geslapen. Zo in de tuin lekker ontbijten met een croissant en verse jus de orange.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.zie nu pas dat ik hier nog niet geweest ben vandaag .ben ook druk geweest met veel dingen..
Administratieve rompslomp paar rekeningen overmaken .telefoon van mijn man ging niet meer automatisch thuis op Wifi na veel zoeken ook dat voor elkaar gekregen .er gaat zo veel tijd inzitten
Ja Lieveke het is erg warm.ik heb ook wel zo iets dat het wel genoeg is geweest.maar aan de andere kant wil ik dit weer ook wel vasthouden.
Als het koud is hoor je mij gelijk weer mopperen..
Coetje gefeliciteerd als nog met je ouders .💕
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
24-08-2022 09:02
Hier allemaal tot half 9 geslapen. Zo in de tuin lekker ontbijten met een croissant en verse jus de orange.

Fijne dag allemaal!
Gaat het naar omstandigheden n beetje Viva?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Die vriendensoep klinkt leuk Viva,
Wat fijn dat je wat meer rust ervaart nu😘

Vanochtend gewerkt,vanmiddag bij een vriendin in het zwembad gehangen😀
Vriend kwam daar einde van de middag en we hebben daar chinees gegeten.
Morgen ben ik vrij,laatste vakantiedag,ik ga eerst wat kleding wegbrengen en s'middags gaan vriend en ik varen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven