Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties

Goedemorgen was je wakker van de laatste warmte coetje?

Ik ga opstaan douchen en aankleden. Daarna ontbijten
Fijne dag 🥰
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,ja het was nog erg warm op zolder en in de vakantie toch een ander ritme qua bedtijd en opstaan.
Komt goed,vanavond lekker op tijd naar bed😀
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fijn gewerkt,zo'n eerste dag na de vakantie is altijd wat rommelig,even een praatje met iedereen,inventariseren wat haast heeft enz.De tijd ging lekker snel.

Wij eten vanavond maar met z'n 2.Zo eens vragen waar vriend zin in heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben kip kerrie gegeten .vla met yoghurt als toetje ,
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben al weer aan het werk.Gelukkig iets beter geslapen.
Ontbijt was thuis koffie en zometeen 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen coetje alweer aan het werk .
Hier ontbeten met n cracker met hardgekookt koud ei.
Boterham met ananaskaas. En koffie .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gewerkt tot 15.30,daarna wat boodschappen gedaan.Morgen gaan we een dagje weg met zijn allen,naar Zandvoort.Even alvast de sfeer van de F1 proeven😂
Wij eten straks simpel,aardappels,verse spinazie en tartaartje.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Chris, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🎉🎉!! Fijn dat je ondanks je het niet echt vierde, toch een leuke dag hebt gehad ❣️😘

Ik denk ook nog vaak aan zenzeo, maar ook aan haar zoon en gezin. Hier zijn het de wolkentoetjes die mij altijd weer even doen denken aan haar. Leuk/mooi dat iedereen zo zijn eigen herinnering aan haar heeft.

Wij hebben macaroni gegeten. Meisjes gaan zo douchen en in de pyjama, dan mogen ze nog even tv kijken en dan naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Viva lief .❤️

Wij hebben aardappels gekookte witlof en stukjes varkenshaas gegeten.
Thuis wat opgeruimd hoofdzakelijk mijn kleding kast .gekeken wat er allemaal nog bij elkaar past .dat blijkt best nog wat .
Heb vorige week voor het eerst iets online besteld n jurkje en dat is nu bijna bij het afhaal adres .die winkel zit hier iets verderop.als ik het thuis had laten bezorgen kostte 6.95 € extra .en aangezien wij aan het bezuinigen zijn 😀
Ben benieuwd of het zo mooi is als ik verwacht .en of het past natuurlijk .

Fijne avond 😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Weer even wennen voor de meisjes om naar school te gaan Viva?

Chris,zou fijn zijn als je jurkje naar je zin is.Ik vind dat eventueel terugsturen altijd zo'n gedoe😀

Ik heb net lekker gedoucht en ga op tijd naar bed.Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Chris, ben ook benieuwd of de jurk past en naar verwachting staat! Stoer hoor, de eerste keer online bestellen 😊!

Coetje, ja vanmorgen had ik er een zware kluif aan. En middelste was voor het douchen al in slaap gevallen. Ze moest haar pyjama van haar kamer halen en ik dacht wat duurt dat toch lang 😂 ... lag ze voor de kast op haar kleedje te slapen. Dus haar maar in bed gelegd.

Ik eet nog wat olijven en een stukje kaas en drink een glas spa met munt.

Welterusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja toch maar eens n keer online gekocht man heeft er nl n ontzettende hekel aan en wijst altijd naar de leegstand in het centrum van welke stad ook.
Dus ik ben ook benieuwd of het zo leuk als is als wat ik mij voorstel .
Ik lig nog lekker in bed en Dommel zo weer weg .

Wat schattig Viva ligt ze weer geslapen ❤️ Olijven zegt men moet je leren eten maar ik heb ze vaak geprobeerd maar kan ze niet lekker vinden ..
Tot later.. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Aah,klinkt schattig van middelste Viva,zie het zo voor me😍

Wij gaan vandaag dus naar Zandvoort,schoondochters gaan ook mee dus we zijn met 7.
Ik kom vanavond wel verslag uitbrengen.
Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Chris, voor de winkeliers is het niet altijd positief dat hele online gebeuren. Maar ze ontkomen er niet aan ben ik bang. Vooral de kleinere bedrijven ...... Heb je nog even lekker kunnen slapen? Dat zeggen ze inderdaad vaak van olijven, ik vind ze heerlijk, maar ja je kunt ook niet alles lekker vinden denk ik dan.


Coetje, veel plezier vandaag! Jullie hebben er mooi weer bij vandaag.

Ja schattig van middelste hè, het kost haar zoveel energie om weer in een schoolritme te komen. Ze was vanmorgen erg blij dat ze maar een halve dag hoeft.

Ik zit te wachten tot mijn collega klaar is, dan gaan we samen even lunchen. Ik heb een restje groentensoep mee en twee bruine boterhammen met oude kaas en komkommer.
Alle reacties Link kopieren
Och viva was middelste zo moe ja? Lastig is het altijd om ze weer in het ritme te krijgen na de vakantie he. Gelukkig is ze vanmiddag vrij van school.
Coetje heel veel plezier vandaag, ik ben benieuwd naar je verslag.
Chris ik ben ook benieuwd hoe het jurkje je bevalt, net als het online bestellen. Ik snap je man wel maar sorry de keren dat ik naar de winkel ben gegaan voor iets wat nog besteld moest worden zijn niet op 1 hand te tellen, en vaak verwijst het personeel je zelf ook naar de Onlineshop omdat de aanbieding die je komt halen alleen online blijkt te gelden. :roll: dus ze doen het zichzelf aan hoor vind ik..
Alle reacties Link kopieren
Datzelfde merk ik ook Liz.niet alles wat online staat is in de winkels verkrijgbaar ..
Maar het jurkje is te groot .jammer vond m mooi zag het al toen ik m uit de verpakking haalde .
Man strontchaggerijnig dat ie m terug moest brengen .heeft notabele 30 dagen de tijd om te retourneren.maar nee moest gelijk en blablablabla.
Flinke ruzie ik lig op bed. en hij op de bank te pitten .ik ben nu ook woest .ga zo nog even wat pasta salade eten .daarna ga ik mij wassen en naar bed. Gezellige dag zo.
Jullie nog n fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. He bah Chris dat is niet leuk zo :-| ,hopelijk is man gisteren nog wel wat bijgedraaid? Want het gaat natuurlijk in principe helemaal nergens over..
Hier komt vandaag de bestelling voor Hanna aan, ik denk dat de dpd meneer me niet zo leuk vind vandaag met 7 pakketten :whistle:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,wat jammer dat de jurk te groot was! Hopelijk is man weer bijgedraaid.

Wij hebben een fantastische dag gehad gister! Zelfs nog in zee gezwommen.
En coureurs gezien.Einde middag vanuit Zandvoort naar Amsterdam gereden en daar nog wat rond gewandeld en gegeten,we waren pas om 23u thuis😀
Nu weer werken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hij is wel bijgedraaid maar ik ben nog steeds boos al ga ik zo wel met m mee naar het ziekenhuis ..hij is niet de baas hier. Ik heb zelf ook nog n eigen inbreng .
Fijne dag jullie horen mij wel weer 😊
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Praat het maar snel uit Chris,zonde van de tijd om boos op elkaar te zijn😘
Hoop dat alles oke is in het ziekenhuis.

Ik eet een stokbroodje carpaccio en flesje koud water.
Vanochtend ook al een appelflap gegeten,vanaf maandag ga ik weer even streng zijn voor mezelf qua eten😂
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk was alles ok in het zh Chris en zijn jullie niet meer boos op elkaar.
Hier is de wintervoorraad ook aangekomen en de schuur opgeruimd, gewerkt heb ik natuurlijk ook nog. Nu ff zitten met een kip cesar salade en een Glas dubbelfriss en daarna wat huishouden doen. Vanavond eten we hachee met rode kool, daar had vriend zin aan.
Alle reacties Link kopieren
Is ook zonde coetje maar ik laat mij niet koeieneren .
Maandag krijgt hij via de huisarts de uitslag.
Wachten wachten wachten .
Zelf heb ik last van loodzware benen .zal wel weer iets onder de leden hebben .ik word echt n ouwe zeur piijntje zus lijntje zo.😝
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz, ja middelste heeft daar altijd veel last van, meestal na de tweede week gaat het weer beter. Wat voor bestelling heb je voor Hanna gedaan? Die meneer moet niet mopperen, het is zijn werk. Over werk gesproken, had jij nou een vacature gezien en gesolliciteerd?

Chris, wat sneu dat jullie gisteren geen leuke avond hadden. Is het misschien ook een beetje spanning bij man voor de uitslag van maandag? Maar groot gelijk dat je niet op je kop laat zitten. Hopelijk is het inmiddels weer oké tussen jullie.

Coetje, heerlijk ontbijt een appelflap! En je lunch klinkt ook heerlijk. We moeten wel een beetje genieten van het leven hoor 😊.

Vandaag ben ik vrij (had maandag gewerkt) maar er komt niet zoveel uit mijn handen. Ik heb hoofdpijn en begin last van mijn keel te krijgen en mijn neus gaat dicht zitten. De zelftest was negatief, maar ik beperk het contact met anderen zoveel mogelijk. Ga morgen ook thuis aan het werk. Wij hebben net wat zoute stengels op met wat drinken. Ik bruiswater met verse munt en de meisjes limonade. Vanavond eten we witlof ovenschotel met ham/kaas.
Alle reacties Link kopieren
Viva wees nog maar voorzichtig idd, bij mij werd de zelftest immers ook pas op de 2e dag dat ik klachten had positief, en nog smiddags ook terwijl ik smorgens nog een negatieve had :-?
Ja ik heb idd gesolliciteerd, bij de post. Maar helaas nog niks van weergehoord :-(
Ik heb een voorraadje muesli en mineralenbrokken besteld voor Hanna, genoeg om de hele winter mee door te komen omdat er nu korting op zat wat me meer dan 85 Euro bespaard heeft :-D van dat geld kan ik ook wat anders kopen toch?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,hoop dat je niet ziek wordt!

Drukke dag voor de boeg,ben nu aan het werk,vanmiddag met schoonmoeder naar Cookiestad,ze heeft weer een knobbel in haar borst dus hopelijk is dat niets geks!

Ontbijt koffie en nu 2 crackers filet americain.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven