Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Het was een mooie dienst maar 54 is veel te jong😪🙏

Studio was erg leuk,nu duimen dat de huurbaas haar kiest.🍀

Wij aten griekse rijst,griekse bonen en broodje gyros met tzaziki.
Ik duik op tijd mijn bed in,morgen weer vroeg op.
Alle reacties Link kopieren
Ach 54 is vreselijk jong 🌹coetje .

Ik hoop voor jullie ook dat de studio het gaat worden .
Welterusten💤💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik duim ook nog voor oudste😀
Ze ziet het zelf iig wel zitten.

Ik ben al aan het werk,moest vroeg beginnen.Thuis koffie op en zometeen neem ik 2 crackers met kaas en komkommer.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag intussen .
Drukke ochtend gehad met veel gedoe steeds van karweitjes afgehaald riep mijn man weer had ie hulp nodig met de computer en de telefoon.
Heb hem gisteren gezegd dat hij zelf moest pinnen lukte het niet bij de eerste automaat ik had al bijna gezegd .sukkel .😁zie ik staan dat de automaat buiten gebruik is .
Tweede automaat luisterde niet naar hem had ie verkeerde biljetten . 50jes in plaats van 20jes .
Ik zeg kijk dan op het scherm gewoon volgen wat er op het scherm staat .dat is niet logisch zegt ie 😂ik heb het maar gelaten volgende keer n nieuwe poging hij heeft toch zo de pest aan dat automatische gedoe .hij wil en gaat er gewoon niet in mee .
Als ik nu net zo was als hij hadden we n probleem.
Ik zeg als ik er ooit niet meer ben wat moet je dan .ach er is altijd wel iemand die mij er mee help zegt ie .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Schoonmoeder loopt daar ook steeds vaker tegenaan.Vriend regelt het meeste voor haar.

Ik kan zo naar huis,zal blij zijn ook😀
Er was nog best wat eten van gister over dus dat eten we vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Hier gebakken aardappelen sla en cordonbleu .ijsje na.

Bij mijn man is het onwil coetje is veel makkelijker als ik het doe .hij kijkt zijn whatsApp niet .hij wil alleen cash betalen .heeft zijn pasje nooit bij zich .als hij per ongeluk bij de pin kassa staat roept hij mij. Ik ga zonder mijn pas de deur niet uit.alleen had ik m vorige week n keer vergeten. Nou dan baal ik.maar dan heeft mijn man nog cash .
Ik ben de enige in huis die de bankzaken doet ..dus ik kan zo zijn geld naar mijn bank overhevelen 😂
Komt wel goed zegt ie steeds .ik maak mij er ook niet echt druk om maar ik zou als ik hem was het niet willen .
Na ja wie ben ik.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik moest krabben vanochtend😀
Ben weer vroeg begonnen maar vandaag werk ik maar tot 13u.
Ontbijt thuis koffie en zometeen 2 crackers met kaas en tomaat.
Alle reacties Link kopieren
Krijg net bericht van het OM dat de rechtszaak is uitgesteld,nog geen nieuwe datum bekend.😡😡
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
06-03-2024 09:54
Krijg net bericht van het OM dat de rechtszaak is uitgesteld,nog geen nieuwe datum bekend.😡😡
Dat meen je niet!!!! :O :O :O :O
Hebben ze ook een opgaaf van redenen gegeven?
Wat een ontzettende shitzooi zeg :( :(

chrisjoh schreef:
05-03-2024 18:49
Hier gebakken aardappelen sla en cordonbleu .ijsje na.
:-9 :flirting:
Lekker!! Ik ben helemaal gek op kip cordon bleu, helaas eten we dat nooit. Gebakken aardappelen vind ik het lekkerst van aardappels die de vorige dag zijn gekookt, en dan bakken met zeezout en rozemarijn. Een salade erbij is altijd goed!

Hier restjes, gelukkig flink beter en heel veel lekkerder dan de vorige keer ;-D
Heb ook wat nieuwe recepten voor het avondeten opgevist, daar wil ik binnenkort mee aan de slag.

Mijn volgende baksel wordt de Italiaanse cheesecake van Fladderak, de ricotta is in huis.

Een :hug: voor iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal heb n fijne dag gehad met mijn nichtjes .ga bijtijd slapen voor allemaal n :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
06-03-2024 20:31
Hallo allemaal heb n fijne dag gehad met mijn nichtjes .ga bijtijd slapen voor allemaal n :hug:
Fijn Chrisjoh, weer zo'n gezellige nichtjesdag :heart:
Lekker onder de wol en lezen in bed toch? :) Daar kan ik me ook altijd zo ontzettend op verheugen :heart:

En door jou wil ik nu (kip)cordon bleu ;-D :-9 , een dezer dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ja stom he!! Ik heb advocaat al gemaild,daar zal ik morgen wel iets van horen.

Joy,laat vriend gewoon even een kipfiletje voor je plat slaan,dan heb je zo een kip cordonbleu gemaakt.😀

Chris,fijn dat het weer gezellig was!
Lekker knus in bed ontspannen.🥰

Wij aten pasta met italiaanse gehaktballetjes in tomatensaus,met paprika en courgette en parmezaan.
Salade erbij.
Ik duik ook op tijd mijn bed in,morgen weer vroeg op.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben alweer aan het werk,ben rond 13.30 klaar en dan komt neefje even een paar uurtjes.
Ontbijt koffie en nu 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.

Fijne donderdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
06-03-2024 09:54
Krijg net bericht van het OM dat de rechtszaak is uitgesteld,nog geen nieuwe datum bekend.😡😡
Echt ontzettend vervelend 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ben net wakker de zon schijnt n beetje maar het is nog erg frisjes
Fijne dag 🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag buiten in het zonnetje uit de wind koffie gedronken🥰

Wij eten straks nasi met sate van kippendij,atjar en kroepoek.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben lasagne gegeten .kasten opgeruimd wat spullen te voorschijn gehaald voor iets mooier weer al is het tegen de avond nog fris .morgen gaan we er op uit
Fijne avond 🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,veel plezier vandaag! Hier schijnt de zon al😀
Ik ben al aan het werk,vanmiddag als ik klaar ben ga ik even bij een vriendin langs en daarna F1 kijken.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en komkommer.

Fijne vrijdag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .dank coetje .
Hier ook zon al had het wel gevroren vannacht .de daken waren wit maar intussen niet meer .
Fijne dag allen ❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ook hier scheen vandaag eindelijk het zonnetje.
Woensdag heb ik vriendin geholpen met wat huishoudelijke taken.
Donderdag kwam mijn moeder hier en zijn we de stad in geweest en hebben we daar geluncht.
Vandaag gewerkt en na het werk de mandarijn-kwarktaart gemaakt. Staat nu in de koelkast.
Ben benieuwd Joy wat jij van de cheesecake vindt.

Nu F1 en een biertje met kipnuggets.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was jullie dag erop uit Chrisjoh? De nachten zijn inderdaad nog lekker fris, gelukkig :)

Dat klinkt als een gezellige middag Coetje! En hoe was het gistermiddag met je neefje?

Fladderak dat is heel toevallig dat je dat vraagt :O heb jouw cheesecake-recept vandaag namelijk gemaakt (ik had niet eerder tijd) en we hebben geproefd. Hij is erg lekker!! Nogmaals dank je wel voor het recept, makkelijk te maken en meteen iets lekkers in huis.

Hoe is de mandarijnen-kwarktaart geworden en welk recept heb je gebruikt? Ik ben erg benieuwd.

Klinkt als een drukke maar ook gezellige week toch? Lief en fijn dat je je vriendin weer zo hebt kunnen helpen. Hopelijk herstelt ze goed van de ingreep.

Wij hebben net ook gegeten, droge witte wijn erbij. Ik wil ook wat nieuwe recepten voor het avondeten proberen en voor sommige dingen moest ik even naar de AH. Nog even wat andere dingen meegenomen die ze bij de Lidl niet hebben, waaronder twee nieuwe pakjes MonChou.

Bij de kassa moest ik ruim 18 euro afrekenen voor slechts 9 kleine dingen :O Ik begrijp weer helemaal waarom ik er bijna nooit kom. Heb de bon aangenomen want ik sloeg bijna steil achterover.
Alle reacties Link kopieren
Het was n mooie dag met volop zon maar toch vond ik het wel lekkerom buiten te lopen maar ook frisjes .
Ben ook niet snel tevreden .nee hoor het was prima maar n beetje warmer mag nog van mij.
Ook de kap er niet af gehad .de achterbak zat te vol en daar moet de kap in verdwijnen automatisch maar als de achterbak vol zit lukt dat niet.gaat ie kraken en protesteren .
Heb wel n mooie licht blauwe jeans met wijde pijp op´de kop getikt .en n kort jasje .had ik ook echt nodig .
Vanavond wat restantjes gegeten ook brood met tonijn salade .yoghurt ,en straks nog n beetje pudding dus meer maag vulling dan n maaltijd .
Wens jullie een fijne avond 🥰🥰
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Je nieuwe lichtblauwe jeans klinkt echt heel mooi Chrisjoh :) fijn dat je zo goed geslaagd bent voor hetgeen wat je nodig had!

Oeh, lekker, tonijnsalade. En pudding ook. Heb hier nog wat pakjes kookpudding staan waar ik eens mee aan de slag wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak vaak zelf pudding Joy al vind mijn man de pudding altijd te stikf en te dik ik doe het precies zo als het op het pakje staat .maar hij heeft het liever iets vloeibaarder .van mij mag de lepel er recht op in blijven staan ..
Vooral bij griesmeel pudding .
Ik heb vanavond Twee voor 12 gekeken vind ik altijd leuk met Astrid Joosten .ik kijk altijd welke oorbellen ze draagt .vanavond droeg ze oorringen niet zo heel groot .maar vaak heeft ze hele grote gouden of met grote stenem hou ik van ,
Welterusten ladys ❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben in jouw team qua pudding Chris😂
Ik ga nog lekker een dagje met neefje op pad,denk dat ik een rondje ga fietsen met hem,dat vindt ie altijd leuk.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas en een half gekookt eitje,de rest heeft neefje opgegeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven