Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Fijn coetje maar zo.n dag is altijd te kort zo jammer.

Ik heb ook n drukke week voor de boeg .paar artsen bezoeken man .maar ik ga alleen morgen mee .de rest is niet zo belangrijk .
Man is ook nog jarig komende week is wel belangrijk maar er komt steeds minder visite .het klinkt cru maar er gaan zo veel dood .❤️
Nu komen ze overdag aan waaien .en de zoon savonds en zijn halve dochter ook savonds met aanhang .zoon weet ik niet is altijd n verrassing wie er mee komt .
Zorg dat ik de hele dag klaar ben voor bezoek. Drank koud iets te eten klaar .daar draait mijn man zijn handen niet voor om .
Ik hoef nooit zo veel te doen op zulke dagen. Maar wil toch mee helpen want het gaat niet meer zo snel als vroeger bij hem .
Zie dat het al bijna drie uur is .ga verder met opruimen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg dat Chris dat er zoveel dood gaan,afgelopen week een vriend van mijn ouders,moeder van vriendin van oudste en vandaag weer een moeder van vriendin van oudste😪😪 Allemaal onverwacht!
De laatste kende ik ook heel goed,lief mens❤
Ben er best van slag van.
Alle reacties Link kopieren
Ja natuurlijk doet je dat iets coetje .ik vind het ook niet prettig en ook niet dat er zo maar iemand niet meer kan zijn .
Maar ja het is nou eenmaal zo ‘fijne avond 🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig coetje en chris dat er zoveel mensen in een korte tijd zijn gestorven in jullie omgeving :-( logisch dat jullie daar moeite mee hebben. sterkte en een dikke knuffel.
Ik heb vandaag een drukke dag, eerst werken, daarna huurauto ophalen, gauw wat middageten tussendoor en dan naar stal, de tandarts komt nl.
Eerste keer voor mij dat ik dat mee maak dus ik heb nu 100 vragen in mijn hoofd haha maar mijn stalvriendin komt me assisteren dus het komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Succes met je drukke dag Liz! Fijn dat je die huurauto hebt kunnen regelen.
En Hanna krijgt de tandarts op bezoek,ben benieuwd hoe dat gaat.

Wij moeten straks naar de rechtbank,vanmiddag wat boodschappen doen.
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.
Fijne dag allemaal🍀
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ben al mee geweest naar het ziekenhuis.slecht parkeren vandaag en erg druk en de arts waar hij zijn moet is ook niet zo sympathiek.blij dat weer voorlopig van af zijn .

Coetje n :hug: voor dat gedoe vanmiddag .

Hannah komt de tandarts bij kijken hoop dat ie er rustig onder blijft .schrijf je vragen maar op.vergeet je niks .
Fijn dat je n huurauto dat je de beschikking hebt over n huur auto top.
Ik ga nu even huishouden doen . En hoop straks nog n uurtje te kunnen zitten .
Fijne dag :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat een kansparels waren dat🙈
Stonden allebei al onder toezicht van de reclassering toen ze jongste hebben overvallen en ze worden verdacht van nog meer strafbare feiten.Wij hebben nu iig die rotkoppen gezien en weten wie hun vrienden zijn want daar zaten er een hoop van op de tribune.
Hun advocaten wilden dat het voorarrest voorlopig werd geschorst maar rechtbank ging daar gelukkig niet in mee.Die zitten zeker nog tot half mei vast!!
Alle reacties Link kopieren
Tjonge tjonge .wat n toekomst hebben die voor zich echt goeie vooruit zichten .
En zeer waarschijnlijk lachen ze iedereen uit . :facepalm:
Wij zijn de sukkels zij durven .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje :hug: :hug: :hug: :hug:

Hun vrienden ook nog aanwezig op de tribune? :O Echt hoe verzinnen ze het.

En gecondoleerd met deze verliezen, ook voor je oudste :redrose: zo kort op elkaar ook allemaal... Begrijpelijk dat jullie van slag zijn. Heel veel sterkte lieverds :rose:

Dat is ook confronterend Chrisjoh, als er steeds meer mensen om je heen wegvallen :hug:

Inderdaad belangrijk de verjaardag van je man :gift:

Lizenlotte, hoe ging het met Hanna en de tandarts? Fijn dat de stalvriendin er ook was en dat je een huurauto hebt nu! Hopelijk is je eigen auto gauw klaar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .heb nog niet de moed om op te staan vind het nog frisjes kachel is aan dus het is met n kwartiertje warm .
Fijne dag 🍀❤️🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben al aan het werk,hier schijnt de zon.
Heb totaal geen zin vandaag,dat overkomt me niet zo vaak.
Alle reacties Link kopieren
Dat overkomt mij wel vaker coetje 😃
Als het straks voorjaar is heb ik weer energie.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ka het me wel voorstellen hoor Coetje :hug: er speelt ook zo ontzettend veel tegelijk en het is ook allemaal niet niks :hug:
chrisjoh schreef:
27-02-2024 16:06
Als het straks voorjaar is heb ik weer energie.
Mijn energie neemt nu juist zienderogen af ;-D het is echt al zeer merkbaar langer licht en over een maand dringt de zomertijd zich alweer op dient de zomertijd zich alweer aan. Ik word steeds rustelozer en vandaag leek het lopend en daarna sjouwend in de zon buiten al twintig graden, beelden van zomerkleren doemden alweer op.

Ik kom nu wat tot rust aangezien het eindelijk donker begint te worden, de schemering is bijna voorbij (dit moment mag van mij twee uur eerder) maar dat is ook niet voor lang meer. Straks is het rond dit tijdstip en nog heel veel later nog agressief en helverlicht :cry:

Toen ik thuiskwam gauw de was in de machine gestopt en die aangezet, de was net schoon en fris opgehangen. Vanavond de spinazielasagne op het menu, dat is toch wel echt een succesrecept.

Er was wel dringend een nieuwe ovenschaal nodig, die heb ik gisteravond online besteld en gekozen voor ophalen in het filiaal (geen verzendkosten) dus dat heb ik vanndaag op weg naar huis gedaan. Heb nu voor een rechthoekige bakvorm gekozen want goede anti-aanbaklaag en nu ook met 25% korting, dus dat was helemaal mooi! En nu kan de lasagne tenminste gemaakt worden ;-D

Oh ja, en heb een verse perencake gebakken (kwam goed uit want de peren moesten echt op). Die kon ik ook even snel in elkaar draaien want geen mixer nodig.

Nu een kopje thee en flesje koude spa rood.
Alle reacties Link kopieren
Vind het zo jammer Joy dat ik deze eerste twee maanden van het jaar zo’n hekel heb en jij straks weer.
Kun jij je woon en slaapkamer goed verduisteren? Ik heb het ergste er alweer op zitten .in de maanden voor december heb ik het niet zo erg .al was het dit seizoen wel erger en langer .
Hoop dat jij de zomer ook overleeft ik leef zeker met je mee al hoop ik wel op n mooie zomer Sorry .
Ik ga mijn boek wegleggen en slapen ‘trusten ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
27-02-2024 23:50
Kun jij je woon en slaapkamer goed verduisteren?
Nee helemaal niet zelfs, integendeel. Dit appartementencomplex had vroeger een andere functie en de indeling is heel onlogisch en wankelt aan alle kanten. Het slaapkamerraam zit in een hele rare hoek/bocht, een soort knik. Is lastig te verduisteren aangezien een gordijn daar dus nooit helemaal recht valt en er altijd (zon)licht door de zijkanten piept. Wel raamfolie ook, maar dat is vooral tegen de inkijk.

De woonkamer is zo mogelijk nog erger, met twee hoge ramen en hoog plafond (het hoogste punt is ruim 3 meter 40, bij de ramen natuurlijk) met in het midden van die ramen nep 'tuindeuren' die uitkomen op een gemeentetuin die pal aan de weg ligt (dus volkomen nutteloos) en boven die deuren natuurlijk nog een enorm raam in de hoogte (wat niet open kan dus het heeft geen enkele meerwaarde) en die laat alleen maar een enorme bak ellende licht naar binnen stromen. De kant van de woonkamer met alle ramen en nepdeuren is vanzelfsprekend de lange kant.

Doordat alle ramen in de hoogte zijn is het onmogelijk daar fatsoenlijke lange dikke zware verduisterende gordijnen voor te vinden (lees: ik wil niet weten wat dat gaat kosten) dus voor de twee ramen hangen kant en klare 'verduisterende' gordijnen van de Action die tot net onder de vensterbanken komen qua lengte en dat ziet er echt belachelijk uit, maar tot op de grond (wat ik mooi vind) gaat niet omdat die ramen dus zo achterlijk hoog zitten.

Maar het is beter dan helemaal niets (wat ik jaren heb gehad) en het houdt blijkbaar toch iets tegen want de jaren dat er nog geen gordijnen waren werd je hier in de zomer binnen no time levend gekookt en zag je ook niks meer doordat je compleet verblind werd door die agressieve zon. Er was alleen raamfolie tegen de inkijk, want hier tegenover aan de andere kant van de weg zijn gebouwen en die kijken hier zo naar binnen. Ik noem het hier altijd een open kijkdoos.

Stalen rolluiken mogen niet van de woningbouw 'want dat verpest het straataanzicht dat identiek moet zijn' maar het appartementencomplex is een oude bouwval dus het ziet er hoe dan ook niet uit vanaf de straat :rofl: anders had ik het wel geweten.

Wat ben je aan het lezen Chrisjoh? Fijn, lekker slapen :redrose:
Ik wil zo ook naar bed, ben erg gaar.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Joy,dat is wel heel lastig om de boel koel te houden als ik het zo lees.

Ik ben aan het werk,vanmiddag wat boodschappen doen.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ik ben.. Handtekening van het kwaad ..van Chris Carter aan het lezen Joy maar zit er nog niet echt in .wel n eng boek ik laat het je weten of het wat is .
Coetje aan het werk en ik ga nu ontbijten
Fijne dag ❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel boos,woest!! Jongste wordt via snapchat geintimeerd,door mafklappers die maandag op de tribune zaten.Heb al contact gehad met de politie natuurlijk.Maar laat gvd mijn kind gewoon met rust!!
Alle reacties Link kopieren
Coetje wat heftig :hug:
Weet niet goed wat nog te zeggen.

Ben nu 1,5 week vrij. Vandaag bij vriendin geweest en morgen ga ik een taart bakken. Voel me een beetje Joy. Ben benieuwd wat het gaat worden :)
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik Fladderak! Wat moet je daar ook op zeggen! Zijn allemaal jonge jongens.Jongste is er ziek van.En ik ook😡

Wat fijn dat je even 1,5 week vrij bent.Welke taart ga je bakken of ben je daar nog niet over uit?
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
28-02-2024 20:22
Ik ben heel boos,woest!! Jongste wordt via snapchat geintimeerd,door mafklappers die maandag op de tribune zaten.Heb al contact gehad met de politie natuurlijk.Maar laat gvd mijn kind gewoon met rust!!
Kan ik mij helemaal voorstellen coetje machteloos voel je je dan 💋

Ach Joy wat kun je dan weinig doen met zulke hoge ramen en ook zeker geen kans om ergens anders te huren zou het je zo gunnen .💋
N kennis van mij heeft n huur appartement gekregen maar je wil niet weten wat het maandelijks aan huur kost .1600€ en weet je hoe kort n maand is ? Belachelijk deze prijzen ‘
En nu Fladderak ook aan het bakken heeft Joy je aangestoken ? Hoop dat jij tevreden bent met je huis ik nl ook niet maar dat weten jullie intussen ‘
Lig nu lekker warm te dommelen en dat is heerlijk ‘lekker slapen allemaal❤️❤️❤️❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik blijf thuis vandaag,heb maar amper geslapen.En noem mij maar gek maar ik heb gisteravond nog een camerasysteem voor rond het huis gekocht,als het goed is komt dat vandaag,kan vriend het meteen aansluiten.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen nee niet gek heel verstandig coetje heb ik al jaren plus n paar dummys
Het is laat geworden gisteravond dus iets langer liggen en vandaag n makkelijke dag ‘
Fijne dag voor iedereen 🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een dummie idd maar ga nu toch voor echte.Rib uit mijn lijf maar dat is jammer dan.Vriend is ermee bezig nu.
Alle reacties Link kopieren
Ik had n echte is nu stuk maar ik kon op de t.v zien wat er om de deur gebeurde .
Er loopt hier ook van alles op straat .en de politie vraagt altijd beelden als er in de buurt iets gebeurt.
Maak je niet te druk coetje slecht voor je gezondheid .maar ik begrijp het wel ze moeten niet aan je kind komen.
Vanmiddag even weg geweest sta ijk bij de D.M.ligt mijn portemonnee ng thuis met geld en bankpas.Gelukkig zat mijn man in de auto te wachten die heeft altijd cash ‘
Maar vond het toch vervelend had nog even rond willen kijken en ik wil zelf kijken en kopen en niet mijn man vragen om geld dus maar naar huis gegaan . Moesten ook de fiets van kleinzoon nog langs zijn huis brengen .had ie gisteren laten staan was met zijn vader mee gereden ‘
Alles is weer geregeld nu maar kijken wat de dag van morgen brengt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven