Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Werkze vandaag coetje! Chris ik zou jouw knie toch maar in de gaten houden als ik jou was, echt goed klinkt het niet..
Ik was er vanmorgen al vroeg uit, was om 5 uur al wakker en kon om 6.30 uur echt niet meer fijn liggen met mijn hoofdpijn dus ben er maar uitgegaan. Om 9 uur heb ik zoon naar de opvang gebracht en daarna wat boodschappen gedaan bij de lidl, toen ik terug kwam was vriend net gearriveerd voor de koffie, die is nu net weg.
Alle reacties Link kopieren
Ja Chris..die knie...klinkt alsof ie een soort van op slot gaat.Zou er maar voorzichtig mee zijn.

Naar voor je Liz dat je wakker wordt van de hoofdpijn!

Ik heb weekend,ga lekker met een tijdschrift in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het wel in de gaten maak wel n keer n afspraak met de H.A.
Ben aan het strijken geweest. Toen moest ik iets met de hand vastnaaien en daarna had ik geen zin meer.
Kom soep gegeten .
coetje heeft weekend .Liz ook die heeft even n heel lang weekend .hoop dat je snel van de hoofdpijn af bent .en ik heb altijd weekend .ga straks weer verder met dingen die ik nog doen moet .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me verstandig om een afspraak te maken als die knie zo blijft opspelen Chris.

Ik heb lekker in de tuin gezeten,niet in de zon want ik kreeg na 10 min overal jeukende vlekken,dit jaar maar witte benen dan😂

Wij eten zo kliekje van gister,lekker makkelijk voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Selftanning coetje voor de benen kan dat prima..ik ga mij ook nietmeer afbeulen in de zon .
Het gaat mooi weer worden komend weekend .Dus geniet er van.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,ik heb dat ooit eens geprobeerd maar dat eindigde in oranje vlekken😂
Heb jij een tip? Liefst bij kruidvat of etos te koop,dat zit hier in de buurt😀
Alle reacties Link kopieren
Haha de horror oranje vlekken. Heb geen tips, verkleur heel snel en verbrand ook niet.

Wat balen dat je nog steeds zo'n hoofdpijn hebt Lize.

Neefje ligt inmiddels te slapen. Wat een pretletter. En maar babbelen. Man en ik genieten nu even van de rust. Gaan maar op tijd naar bed want aan uitslapen doet neefje niet. Gegeten pannenkoeken en een ijsje na.
Alle reacties Link kopieren
Zou ik ook doen Fladderak neefje kan zo maar om zes uur iets ander willen dan slapen.

coetje ik heb van de D.M. Balea selftanning dus kost wenig maar ik heb nog n fles van vorig jaar staan die is nog goed als ik er kom neem ik nog n fles mee kost geen drol .
Deze bevalt mij goed en in Nederland hebben ze iets van Australion dat svhijnt goed te zijn maar ik ken het niet.en is ook duurder en is alleen online .
Maar ik zou gewoon iets proberen van kruidvat als het mislukt kun je altijd nog n broek aan doen .mooie wijde dunne broek is ook fijn met warm weer ..ben toch meer n broeken mens .
Zo af en toe n keer n jurkje .
Liz alles in orde .? Hoofdpijn mider ?
Fijne avond 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
18-05-2023 21:14
JoyAnna,jij hebt zulk mooi haar!😍
Benieuwd hoe de fohnborstel bevalt.
Heb je nog iets lekkers gebakken?
Met dat ding wel ja :rofl: dan zit het echt super en ook heel glad. Zonder is het vooral pluizig.
Jazeker, donderdag nog. Het is geen blondie geworden maar had een nieuw recept voor marmercake opgedoken. In plaats van boter met melk en zonnebloemolie, eigenlijk de basis voor muffins (dat weet ik tegenwoordig ;-D ) dus eigenlijk een soort grote muffin in een tulbandvorm
:) Vind marmercake ook leuk om te maken, door dat effect. En verrassend veel makkelijker om te maken dan ik had gedacht.

Ik trek drukte en mensenmassa's ook niet goed hoor, ik begrijp je wel. Fijn dat het leuk was met je neefje en klinkt fijn, lekker met een tijdschrift in de tuin.

Lizenlotte, fijn dat de Airfryer tot nu toe bevalt! Benieuwd hoe het vandaag gaat met de diepvriesfriet.

Chrisjoh, ik heb inderdaad lang haar en de vorige was een Xelar (??) Ik dacht nu voor de zekerheid maar iets meer uitgeven.Ik denk ook dat het verstandig is om even langs de huisarts te gaan. Heb eigenlijk geen tips voor self tan, ik kleur vrij snel bij (wel altijd goed ingesmeerd!) en dan zit ik nog geeneens echt in de zon.

Fladderak, wat ben je druk geweest met schuur opruimen. En lekker, pannenkoeken.

Gisterochtend na het douchen gauw naar een vriendin gegaan die dichtbij woont en ook zo'n ding heeft (dankzij haar heb ik er ook kennis mee gemaakt) en zij ging mijn haren doen.

Later waren we bij vrienden uitgenodigd voor barbecue, was heel leuk. En er was een grote parasol en schaduw ;-D :D
Vandaag kan ik na het douchen weer zelf aan de slag want de bezorger is onderweg :) Nu eerst even wakker worden. We zitten aan de koffie en de katten hebben net ontbeten.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
19-05-2023 21:40
mooie wijde dunne broek is ook fijn met warm weer ..ben toch meer n broeken mens .
Zo af en toe n keer n jurkje .
Oh ja, zomerkleren :lightbulb:
Die heb ik helaas ook nog wel wat nodig.
Heb ook echt een hele mooie nieuwe tulband bakvorm gezien maar helaas, met de komende seizoenen voor de boeg hebben zomerkleren jammer genoeg wel voorrang want nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd hoe de nieuwe föhn bevalt Joy. En gezellig BBQ-en.

Mochten van neefje tot 7.00 uur uitslapen! Zo heb je wat aan de dag :P
Koffie is inmiddels op en ik zit gedoucht en wel al in de kleren. Stuur de mannen zo aan boodschap en daarna gaan we naar de kermis.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .lastig is dat JoyAnne dat je je geld maar een keer uit kunt geven he,?🤣
Ik wil ook nog n broek kopen maar moet echt een helemaal naar mijn zin zijn .

Tulbandvorm kleding fohn soms alles te gelijk .maar dat wil ik ook altijd . Ik heb een geluk ik hoef geen boeken meer te kopen ik heb oneindig veel boeken opgeslsgen die ik allemaal nog moet lezen heerlijk .
Vandaag maar n paar boodschsppen doen .de zon schijnt .kijken of ik nog iets lekkers kan vinden ..
Fijne dag allen
🍀🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
20-05-2023 10:00
Ben benieuwd hoe de nieuwe föhn bevalt Joy. En gezellig BBQ-en.
Ja de bbq was echt heel gezellig :)

De föhnborstel bevalt tot nu toe heel goed :)
Eerst even vriend erbij geroepen, de Engelse stekker moest even verwisseld worden voor de gewone en daarna kon ik aan de slag :) denk dat föhnborstel en ik goede vriendjes gaan worden ;-D

Hij kwam om kwart voor een, had er speciaal op gewacht. Daarna gauw (en eindelijk!) de douche in gedoken en na het opmaken en aankleden gaan drogen en stylen. Maar intussentijd was er hier ook genoeg te beleven :O (degene die interesse hebben stuur me maar even pb, ben bang dat ik anders nogal herkenbaar word).

Veel plezier op de kermis met jullie neefje!
Nu een blikje red bull zero sugar.

chrisjoh schreef:
20-05-2023 10:02
Goedemorgen .lastig is dat JoyAnne dat je je geld maar een keer uit kunt geven he,?🤣
Ik wil ook nog n broek kopen maar moet echt een helemaal naar mijn zin zijn .

Tulbandvorm kleding fohn soms alles te gelijk .maar dat wil ik ook altijd . Ik heb een geluk ik hoef geen boeken meer te kopen ik heb oneindig veel boeken opgeslsgen die ik allemaal nog moet lezen heerlijk .
Ja echt, precies dit :rofl: :D
Fijn zoveel boeken! Ik heb er zo uit mijn hoofd nog twee drie op mijn verlanglijst staan. Wat voor een broek zoek je precies?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de borstel goed bevalt JoyAnna :-) en lekker, bbq! Dat wilde ik morgen doen maar vriend denkt dat het te koud word dus ja dan gaat het niet door he, ik heb wel een bbq meneer nodig ;-)
Fladderak veel plezier met neefje vandaag, wat een luxe zeg dat jullie mochten uitslapen tot 7 uur ;-)

Ik heb gisteren niks gedaan, in bed gelegen in de tijd dat zoon op de opvang was en verder wat opgeruimd in huis.
Vanmorgen waren we op stal, Hanna moest weer naar de pedicure ;-) en daarna hebben we toegekeken hoe 2 van de staleigenaar zijn Friezen en de koets werden klaargemaakt voor het ophalen van een bruidspaar en daarna gewacht tot de staleigenaar en een stalgenoot ook klaar waren met douchen en omkleden (maar daar hebben we niet bij toegekeken, dat mochten de beide heren zonder ons doen ;-) )
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid hier! Leuk!
Ik heb koorts en ben niet lekker dus heb eigenlijk de hele dag op de bank en op bed gelegen.
Alle reacties Link kopieren
Lizenlotte: hier wordt morgen 25 graden verwacht maar wel eventueel met regen en onweer (vrij vertaald in JoyAnna taal: vies plak-en zweetweer :$ )

Ik vind barbecue hartstikke leuk maar dan wel op een ander, puur omdat we hier eigenlijk geen eigen buitenruimte hebben als in een tuin of balkon en 0,0 privacy. En alle troep en stank daarna: nee dank je ;-D
Overigens ben ik als ik te gast ben en uitgenodigd absoluut niet te beroerd om mee te helpen! Met serveren, opruimen of schoonmaken. Dat vind ik echt geen punt.

Coetje: och jee wat naar. Heel veel beterschap :smooch: :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel n p.b.van jou JoyAnne. Ben wel benieuwd.oftewel nieuwsgierig 😅

Dat is minder coetje beterschap ❤️

Ik denk dat je best kunt barbequen morgen Liz het was vandaag ook heel goed weer al hebben we de kap niet van de auto gehad .om te lopen was het heerlijk en in de zon zitten ook .

Ik heb ook geen tuin dus barbequen kan hier ook niet ik moet wachten tot ik uitgenodigd wordt .en de pech is dat degene waar wij wel vaak op zondag waren n andere baan heeft en ze nu vaker op Zondag moet werken ..

Wij wsren in Bocholt vanmiddag even rondgestruind goedekope middag gehad niks gekocht .
Op de terugweg in Neddrland nog n paar boodschappen gehaald .en nu zit ik op de bank en eten we straks n hapje .weet nog niet wat .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Beterschap coetje, dat is niet fijn..

JoyAnna hier word het ook 24 graden en vanaf 18 uur ietsje kans op wat gespetter, maar vriend vind dat de tuin eerst opgewarmd moet zijn voor je er lekker kunt zitten omdat mijn tuin in de schaduw ligt van het naastliggende bos.

De friet uit de airfryer is ook goed gekeurd, alle frietjes waren perfect 😃 ik heb er een kilo ingemikt en er was niet 1 patatje aangebrand of half rauw wat we wel hadden met de oude airfryer, terwijl we daar maar een halve zak in kwijt konden.
Oh ja coetje jij had nog gevraagd of het velletje van de kip lekker knapperig was van de week; ja het velletje was echt super knapperig :-)
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
20-05-2023 18:11
Ik wil wel n p.b.van jou JoyAnne. Ben wel benieuwd.oftewel nieuwsgierig 😅
Ik ga even de aardappels schillen en dan kom ik bij je terug ;-D

lizenlotte schreef:
20-05-2023 18:23
Beterschap coetje, dat is niet fijn..

JoyAnna hier word het ook 24 graden en vanaf 18 uur ietsje kans op wat gespetter, maar vriend vind dat de tuin eerst opgewarmd moet zijn voor je er lekker kunt zitten omdat mijn tuin in de schaduw ligt van het naastliggende bos.

De friet uit de airfryer is ook goed gekeurd, alle frietjes waren perfect 😃 ik heb er een kilo ingemikt en er was niet 1 patatje aangebrand of half rauw wat we wel hadden met de oude airfryer, terwijl we daar maar een halve zak in kwijt konden.
Oh ja coetje jij had nog gevraagd of het velletje van de kip lekker knapperig was van de week; ja het velletje was echt super knapperig :-)
Maar dat klinkt echt heerlijk en als een ideale perfecte tuin :flirting:

Ik vind tuinen op het zuiden zonder enige beschutting echt afzien. Waar we gisteren waren uitgenodigd lag een deel van de tuin ook in de schaduw van een nabij gelegen bos :heart: :heart: en er was ook nog eens een parasol op het terrasgedeelte, plus een plekje in de schaduw voor mij :flirting:

Fijn dat de friet ook helemaal goed gelukt is!! Wat hadden jullie erbij?
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de föhn bevalt Joy. Ik ben ook nieuwsgierig dus doe ook maar een PB als je wilt.

Coetje beterschap.

Oh Lize ik ben niet van de paarden (bang voor) maar Friezen vind ik wel prachtig.

Chris ook even op pad geweest. Lekker hoor.

Wij hebben neefje weer thuis afgeleverd. Was heel gezellig. Had ik niet verwacht. Had gedacht dat slapen wel een probleem ging zijn. Maar alles ging zonder problemen. Na afloop van de logeerpartij vanmiddag waren we de stad nog niet uit of hij sliep al :)
Nu aan de borrel met man. Ik heb een broodje doner gehad. Had geen zin meer om te koken.
Alle reacties Link kopieren
Chrisjoh en Fladderak, jullie hebben beiden PB :)

Fijn dat neefje het zo naar zijn zin heeft gehad! En gezellig samen aan de borrel. Broodje doner, heerlijk :) geniet ervan!!
Alle reacties Link kopieren
P.B. Terug JoyAnne.

Vanmiddag ging het lopen nog niet veel beter volgende week toch maar bellen .
Ben ook moe ga nog lekker lezen begin straks in de nieuwste van Robert Bryndza.denk dat ik tijdens het lezen in slaap val 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijne Zondag allemaal 🌹
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
20-05-2023 22:33
ga nog lekker lezen begin straks in de nieuwste van Robert Bryndza.denk dat ik tijdens het lezen in slaap val 😴😴
1 van de boeken op mijn verlanglijst :D
Duivelsbocht is het toch?


ik doe je straks weer even een pb terug!
Alle reacties Link kopieren
Ja Duivelsbocht . bij de boeken van Bryndza zit ik er ook gelijk in .

Man is nog steeds aan het denken waar hij naar toe wil . Ik ga wel mee als hij wat vind . Maar wil ook wel thuisblijven . Wil eigenlijk het bed verschonen zo weinig zin in . Vanavond lezen jullie wel wat we hebben gedaan vandaag 😆
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven