Wat eet je op dit moment deel 22

24-01-2023 11:32 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer ruim tien jaar geleden begonnen in telegramstijl; inmiddels zijn eten en drinken hier min of meer bijzaak geworden. De titel dekt de lading dan ook niet helemaal meer, maar tradities zijn er om in ere gehouden te worden! :cheer2:

Uiteraard is iedereen van harte welkom om mee te komen schrijven!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... ges/483571
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
27-05-2023 11:46
Bij ICI heb ik n foundation gekocht die koop koop ik daar altijd .is er een waar zon beschermings factor in zit .
Ik was er van de week ook nog, mijn bodylotion was bijna op (en die koop ik altijd daar, mijn vaste favoriet) en kreeg er ook een testertje bij. Heb nog niet gekeken welke het is. Gezellig, morgen lekker in de tuin eten! En uitgenodigd ook nog dus zelf geen troep en afwas binnen ;-D
Veel plezier alvast en relax ze vanmiddag :)




Fladderak schreef:
27-05-2023 12:38
Heb je de tiramisu al geproefd?
Jazeker, de limoncello was zelf gemaakt door een vriendin van mij, 40%. Ik vroeg me af wat er met de overgebleven limoncello moest gebeuren waar de lange vingers doorheen waren gehaald. Het leek me zonde om dat weg te gooien. Maar ik zag een recept dat zei dat je dat er gewoon overheen kiepert dus dat heb ik gedaan. Daarna een beetje slaperig ineens.

Er stond dat een hele nacht in de koelkast perfect is dan zou het nog lekkerder zijn want de smaken goed ingetrokken. En de limoncello dus ook.

Ook fijn lekker een dag alleen thuis! Tenminste ik vermaak me altijd wel, verveel me thuis eigenlijk nooit. Heb jij plannen vandaag?

Een blikje red bull zero nu.
Alle reacties Link kopieren
Wat dubbel Lizenlotte, ik hoop echt dat ze heel gauw de oorzaak kunnen achterhalen en je van de klachten af geholpen kunt worden.

Coetje, fijn lekker buiten in de tuin en dat tabletjes wel gaan, is de kat ook weer wat bijgekomen van de stress en tot rust gekomen nu?

Fladderak, leuk meren in de buurt. Ik hou van meren, ben sowieso gek op water. Leuk dat de aankoop geslaagd is!

Mijn haar zit echt super trouwens met de nieuwe föhnborstel! Dat is gewoon weer iedere dag een feestje na het douchen en opmaken, vandaag ook weer.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk n waterscooter .en jij gaat er niet op Fladderak?

Liz niet leuk dat ze niks vinden het moet toch ergens vandaan komen.zo blijf je klungelen .

Fijn dat je fohn borstel zo goed bevalt JoyAnne.en jij maakt mij helemaal gek met die tiramisu lekker gedrenkt in de limoncello .heerlijk drankje ook zo .ik heb het ook n keer gemixt gedronken met droge wijn kan dat ? Het was vreselijk lekker maar wat er nou exact bij in zat weet ik niet meer .en ik kan het die persoon ook niet meer vragen want die leeft niet meer..kreeg ook nog n fles van m op mijn verjaardag twee jaar geleden .
Hij dacht natuurlijk zij vind dat zo lekker normaal kreeg ik altijd bloemen 🌹

coetje met jou ook alles in orde .lekkere dingen in huis voor de Pinksteren ?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ellie Saab is niks voor mij Liz mijn man vind m niet onaardig .ik weet niet wat ik er aan ruik maar iets vind ik niet lekker .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de föhn goed bevalt. En lekker hoor limoncello. Neem altijd een paar flessen mee uit Italië. Daar is het niet zo duur.

Ik denk dat het een mix met prosecco was Chris. Limoncello Spritz. Gaat ook nog een beetje bruiswater bij.

Ik ga wel een keer mee maar zit liever aan de wal :$
Alle reacties Link kopieren
Zou best kunnen Fladderak . En ik ben ook niet zo sportief blijf liever op het strand met n mooi boek .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
27-05-2023 15:54
Fijn dat je fohn borstel zo goed bevalt JoyAnne.en jij maakt mij helemaal gek met die tiramisu lekker gedrenkt in de limoncello .heerlijk drankje ook zo .
Ja hij is echt heel fijn en goed, best gespendeerde 50 euro ooit :)
Ik moest ook meteen aan spritz denken, net als Fladderak. Jammer dat je het de persoon niet meer kan vragen :rose:
Jammer dat je zo ver weg woont, anders zou ik haast zeggen kom gewoon een goed stuk proeven, met nog een lekker glaasje erbij.



En groot gelijk dat je vanuit je vakantie altijd wat meeneemt Fladderak. Hier is het inderdaad schrikbarend duur :O Had geluk dat ik de zelf gemaakte had gekregen. En lekker, broodje gyros!

Wij zitten gezellig aan de koffie.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn uit eten geweest :D
En het restaurant is min of meer schuin tegenover ons huis :) letterlijk nog geen twee minuten lopen (het dubbele als je pech hebt omdat de stoplichten tegen zitten ;-D ) Het is vanuit ons echt de straat twee keer schuin oversteken en je bent er.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een goede dag Joy! Die tiramisu klinkt goddelijk😋😋Wat heb je gegeten in het restaurant?
Fijn dat je zo blij bent met je fohnborstel!

Hier ook een fijne dag,lekker buiten gezeten en alles op mijn gemakkie,F1 gekeken,Max pole dus leuk😀
Morgen eerst naar verjaardag van nichtje en s'middags race kijken,nu al zin in!
Alle reacties Link kopieren
Mooie dag dus coetje en morgen weer Max .
Gezellig JoyAnne uit eten geweest/.
Wens jullie allemaal hele fijne Pinksterdagen .
En voor straks lekker slapen .😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen 🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb al lekker uitgebreid gedoucht.Heb iets nieuws van Rituals,een bodylotion mousse die verandert in olieachtig iets,fijn spul!
Over een uurtje fietsen we naar mijn broertje.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook iets van Rituals gekregen met moederdag ook van deze lieverd waar we vandaag gaan eten n gel douche stond al onder de douche en was m vergeten mee te nemen nu morgen dus 🌹 bloemetjes geur ‘
Joy ik heb het boek uit ‘was erg mooi ‘en toch vond ik de boeken serie met Erika Foster ‘spannender .
Ik begin nu in Alter Ego van Esther Verhoef .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje en Chrisjoh, heb jullie allebei even een pb gedaan :)

Coetje veel plezier op de verjaardag van je nichtje en met de race! En mmmm, Rituals!! Ook tegen jou zou ik zeggen altijd welkom om een goed stuk te komen proeven, haha!

Chrisjoh ook een Rituals fan :)
En ik dacht al zoiets, de Erika Foster serie is ook wel echt goed.

Ik heb volgens mij nog twee boeken liggen van Esther Verhoef. Beide nog niet gelezen dus eigenlijk nieuw :)
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag en een fijne Pinksteren voor jullie allemaal gewenst

Hier nog een rituals fan, vooral de Amsterdam collectie en de mehr vind ik erg lekker.
Coetje in welke geur heb je de bodymousse, de mehr of de karma? Het klinkt mij ook wel als een fijn product in de oren, dus ms moet ik het ook maar eens proberen.
Veel plezier alvast met je broertje en met het kijken van de race.
Chris jij ook veel plezier bij het etentje vandaag, en wat lief dat je ook wat had gekregen met moederdag :-) ook hier ben ik weer nieuwschierig welke geur de doucheschuim heeft ;-)
Joy fijn dat je zo lekker uit eten bent geweest, lekker dichtbij ook dat is weer handig als je nog wat alcohol wilt drinken bij het eten. Ook mooi dat je nieuwe fohnborstel zo goed bevalt!
Fladderak gefeliciteerd met de aankoop van de waterscooter.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja coetje jij vroeg nog of ik al aan de chiropractor had gedacht, dat blijft zeker een optie als mijn nekhernia over is en er uit verdere onderzoeken ook niks komt wat mijn hoofdpijn kan verklaren maar het feit dat er op de mri niks te zien was sluit nog lang niet alle oorzaken voor hoofdpijn uit, omdat ze alleen de grove lijnen van de doorbloeding en de hersenen kunnen zien. Er is een speciale scan methode die zittend word uitgevoerd ipv liggend waarbij het best vaak voorkomt dat er dan wel schade word gezien bij whiplashpatienten of mensen met een minisculere hersenschade die niet gezien is op de gewone scan. Ook is er nog een doorbloedingsonderzoek mogelijk dus het is niet zo dat ik het er nu maar gewoon mee moet doen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben je dus helaas nog wel even zoet mee Liz.
De bodylotion is idd karma,dat is wel mijn lievelingsgeur.

Wij waren op de fiets naar mijn broertje,lekker door het bos,heel fijn met dit weer.En met fietsen heb ik minder pijn op mn borst dan met wandelen.
Gezellig F1 gekeken en de bbq aangeslingerd,we zijn net weer thuis.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden ik ben er weer het was gezellig ‘morgen ga ik allea beantwoorden .
Heb gelezen dat het goed met jullie gaat en dat jullie het leuk gehad hebben
Fijne avond 🍀🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ‘ik heb de shozer gel sensation gekregen ga m straks proberen .

Dat is erg vervelend Liz dat ze niets gevonden hebben je moet toch van die hoofdpijn af .

coetje fijn gefietst gisteren en ik val zo nog weer in slaap 😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag wat huishouden en we gaan nog een stukje fietsen.
Ontbijt koffie en een warm worstenbroodje.

Fijne 2e Pinksterdag!
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden vanmorgen al een oud collega van vriend onaangekondigd voor de deur staan om 8.45 :-| of eigenlijk stond hij op het raam te kloppen en naar binnen te kijken :roll: echt hoor, wat heb je insvredesnaam van je ouders geleerd als je dat normaal vind??
Vriend vond het lullig om hem weg te sturen omdat die vent zo ver gereden had met zijn motor, dus zo kwam het dat er een voor mij wildvreemde met ons aan het eerste kopje koffie van de dag zat terwijl ik nog ongewassen en in Pyjama zat. nou fijn begin van de dag hoor maar niet heus O_o
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is erg Liz!! Zou ik ook niet kunnen waarderen!


Joy,pb terug.
Alle reacties Link kopieren
Coetje en Chrisjoh, pb terug!

Hoe was de douchegel Chrisjoh?
En Coetje zo lekker, worstenbroodjes :-9

Nou Lizenlotte dat vraag je je inderdaad af he! Ik zou dat dus ook echt helemaal niet kunnen waarderen en me ook heel erg ongemakkelijk voelen. Mijn dag begint voor mij gevoelsmatig pas als ik onder de douche ben geweest :O

Over douchen gesproken: op deze vrije Pinksterdag zitten we nog steeds aan de koffie ;-D dus ik ga zometeen maar eens even gauw wat dingen doen hier in huis, dan kan ik daarna onder de douche. Morgen ook weer gewoon een normale dinsdag.

Fladderak ook alles goed? Al op pad (het water) geweest met de nieuwe aanwinst?
Alle reacties Link kopieren
Lekker toch om op je vrije dag rustig op te starten Joy.Morgen roept de plicht weer.

Ik heb met middelste een heerlijk stuk gefietst,onderweg kersen en aardbeien gekocht en de helft al samen op een bankje onderweg opgegeten😍
Nu zit ik lekker in de tuin en steek ik zo de bbq aan,we eten broodje hamburger en een salade.
Alle reacties Link kopieren
Ga ja vanavond pb terugsturen Joy.

Nou onverwacht bij mij zo vroeg aan de deur staan wordt ik poep chaggerijnig van.
Ik wil het liefst geen onverwachte visite moet ik altijd opruimen er slingert altijd wel wat rond hier .
Vandaag waren we in Drenthe aan het water het was me daar n portie koud daar liep ik dan in mijn bloesje . Zal morgen gelijk n vest in de auto gooien wat ik niet zo veel meer draag .

Douchegel is wel lekker maar ruikt niet heel erg dat komt waarschijnlijk omdat zij zelf niet zo van extreme geuren houd .
Lekker coetje veel fruit .kersen vanuit de Betuwe langs de kant van de weg gekocht heb ik geen last van maar koop ik ze in de winkel voel ik overal jeuk keel mond oren.
Ik heb vandaag n bakje galia meloen in de auto opgegeten er lig nog n watermeloen die vind ik lekkerder .
heb al n broodje kroket op. n paar chips . Weet niet of mijn man nog gaat koken .denk niet dat hij er nog zin in heeft ‘er zijn nog asperges en witlof .
Van mij hoeft het niet .ik snaai zo wel verder .nog n bakje vla o.i.d.
Kijk hier vanavond nog wel even ‘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven