Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Goedemiddag,

Fladderak,wat fijn dat het werken je goed bevallen is.Balen dat je zo vroeg wakker werd.

Viva,fijn voor jongste zo'n extra vrije dag.En fijn voor jou dat je haar bij schoonouders kon brengen.

Zusje belde vanochtend met datzelfde probleem,juffen ziek,zusje heeft 2 dagen training die ze niet kan afzeggen dus vriend is in de auto gesprongen om neefje te halen.Vind ik helemaal niet erg❤️
Goedemiddag .ik slaap ook lang tegenwoordig.maar dat mag ook .al wil ik mij dat niet aan wennen .
Wat fijn toch dat je neefje dan n plekje bij jou heeft coetje.
Fladderak je normale ritme voelde ik mij altijd het beste op. pas wel op je wond genezing he?
Ja viva ik dacht ook de pneumokokken weet ik niet genoeg van om n prik te laten zetten.maar zag best veel mensen die met dubbele papieren m wel haalden .zullen ze hun reden wel voor hebben.en ik heb mijn reden om het niet te doen .
Man wilde geen van tween en nu is hij gisteren toch mee geweest om de griepprik op te halen.
Denk dat we zuurkool eten .niet mijn lievelings kostje.maar eet er fruit bij dan is het te doen heb nog n lekkere peer. En anders fruit uit blik . Het liefst eet ik stoofperen er bij.maar die zijn dit jaar zo klein heb nog geen mooie grote gezien .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ja jongste vond het wel leuk een dagje vrij, ik wat minder, want dit is niet de eerste keer.

Soms vraag ik mij weleens af waar het zo mis gaat. Overal zijn er mensen tekort, maar mensen die solliciteren worden bijna nergens aangenomen. Nu begrijp ik ook wel dat er dingen meespelen zoals geld en opleiding. Maar aan het eind van de streep schiet niemand er iets mee op ........

Fijn Coetje en ook stiekem heel leuk dat je neefje bij jullie terecht kon 🥰!

Een beetje ritme erin houden is wel fijn, maar daar mag af en toe wat langer blijven liggen ook bij horen Chris! Ja iedereen mag het zelf weten, helemaal mee eens hoor, het viel mij alleen op dat ik in mijn omgeving meer mensen heb gehoord die deze prik niet nemen.

Wij hebben vanavond hartige taart gehad met een frisse salade.

Nu eet ik nog een water ijsje en dan ga ik ook naar boven.

Fijne avond
Ik lig al in bed.
Dat vraag ik mij ook al tijden af viva. Nederland is niet meer zo als het was.
Zo veel mensen zonder werk.en inde winkels de zorg en de bouw .geen personeel te krijgen en dan noem ik alleen nog maar drie categorieen. het zijn er veel meer.
Het is niet leuk meer.
Ik ga nog fijn even lezen.lekker veilig in mijn bed.
💤💤💤💤💤💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemiddag, wat is het hier rustig.
Vanmorgen hadden we een controle afspraak bij de tandarts. Iedereen is zonder problemen weer door de keuring gekomen :yes: .

Ja gek hè Chris, ik ken best wat mensen die heel graag aan het werk willen. Maar of te jong (geen ervaring) of te oud (te duur) of de juiste diploma's niet .......

Lunch was een tosti en een kom groenten soep. Nu een glas sparood.
Goedemiddag,

Ik ben druk met neefje🤣 die wilde cakejes bakken,mijn oven is natuurlijk kapot dus thuis alles gemixt en bij buuf in de oven gestopt Die hebben een vijver dus daar de vissen gevoerd en koffie gedronken.
Gezellig een dag met neefje. Haha wel handig dat je de oven van de buurvrouw mocht gebruiken.

Oh lekkere lunch Viva. Binnenkort ook maar weer eens groentesoep maken.

Ben net weer wakker van mijn middagdutje. Het hakt erin hoor die 2 uurtjes werken :P Gelukkig wel op tijd want ga zo naar een vriendin. Blijf daar ook eten maar geen idee wat we krijgen.
Altijd fijn als alles goed is bij de tandarts Viva.

Fladderak,hoop dat je lekker hebt gegeten bij je vriendin.

Neefje blijft nog een nachtje,zusje is ook ziek en zwager in buitenland.Wij vinden dat alleen maar heel gezellig.
Vanmiddag zijn we nog even naar de markt gefietst waar hij ineens heel veel honger had🤣 niet in kibbeling maar in kaas.
Vanavond hadden we raapstelenstamppot,dat vond hij ook lekker.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven