Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3412 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Goedemorgen. Beterschap voor kleindochter Chris, hopelijk niks ernstigs? Gelukkig zijn er gastvrouwen die je kunt aanspreken in het zh hier, kan me goed voorstellen dat dat prettig is als je nog nooit in het zh in Nordhorn bent geweest.
Je had mij ook mogen vragen als die gastvrouw er niet was overigens natuurlijk, ik weet de weg daar in en om het zh met de ogen dicht natuurlijk ;-)
Succes vandaag bij de fysio weer!
Ik moet straks naar de orthopeed, es kijken of er nog wat nieuws op de mri te zien is en gelijk nieuw recept halen voor de fysio.
Vandaag kookt vriend, we eten gebakken aardappeltjes met sla en schnitzel met champignonsaus. Tot later.
Beterschap voor je kleindochter Chris. Hopelijk mag ze snel weer naar huis.
Ik weet in het ziekenhuis waar ik werk niet eens de weg. Ben blij dat ik mijn eigen afdeling weet te vinden :P

Succes bij de orthopeed Lize.
Wij hadden gisteren jouw menu van vanavond maar dan zonder de saus.

Ben druk in huis bezig. Morgen weer werken en een druk weekend voor de boeg dus nu alvast met de huishouding bezig. Vanavond staat er turks brood met kip en sla op de planning.
Eerst nog een kop koffie en dan weer verder.
Goedemorgen,

Ik ga zo naar de kapper,nog even mooi mijn krullen laten knippen.
Tot later!! Fijne dag!
Hopelijk ben je weer tevreden met je haar coetje.
Fladderak jullie hebben dan ook wel 2 hele grote zh in vergelijking met die hier in Nordhorn.

Ik heb de orthopeed gehad, daarna het recept afgegeven bij de fysio en meteen gesport, nu even wat eten en dan omkleden en naar stal. Daarna komt zoon alweer thuis dus mijn dag zit wel vol.
Zeker weer tevreden Liz,een heel stuk eraf,dan krult het nog mooier.

Net even naar de markt gewandeld voor kaas en eitjes en nu komt er zometeen een vriendin even langs.
Hoe was het bij jou bij de orthopeed?
Schoonloeder is weer aan het zeiken.
Zij wil dat ik mijn verjaardag vier maar krijg 2 dagen vantevoren die catherisatie.Ik plan dus helemaal niks,gewoon lekker thuis,eigen gezin en miss paar lieve vriendinnen voor een bakje koffie maar zeker geen toestanden verder.Nou dat kan blijkbaar niet want haar vriend komt speciaal dat weekend naar haar en ze wilden dan hier eten...
Dit verzin je toch niet🤬

Wij eten zo soep en pasteitje,oudste komt eten.
Schoonloeder lekker in haar eigen sop gaar laten koken. Fijn dat je krullen weer mooi zijn. Jij bent jarig. Jouw feestje of geen feestje. Hier is een klein overzichtelijk zh en wat verder een universitair zh waar je gewoon verdwaalt.
Wij eten gebakkentomaat, champignons ui en ei met brood en man een vers visje erbij.
Afkoelen heeft gewerkt
SL heeft niks te zeggen over hoe jij je verjaardag viert. Lekker negeren zou ik zeggen. Gewoon doen waar jij zin in hebt en wat je op dat moment kan.

Lize ik vind die ene hier niet zo groot hoor. Wel heel fijn om daar als patiënt te zijn. Ik werk zelf in de grootste maar daar wou ik niet als patiënt zijn. Is me goed bevallen :)
Kun je nagaan hoe klein het zh hier is fladderak ;-) ik ken beide zh bij jullie, mijn zusje is bevallen in het kleinere zh en mijn moeder heeft in het grote zh gelegen jaren geleden.
Coetje laat dat mens mooi in haar sop gaarkoken, ik snap goed dat je geen zin hebt in een feest zo vlak na je behandeling.
Ik heb ook gezegd dat ze niet welkom zijn,ze zoekt het maar uit!
Krijgt vriend daarna een appje met,maar ik heb al een kado en hoe moet dat dan🤣🤣 ik zit helemaal niet op een kado van haar te wachten.
Wat een gek mens is het toch!

Vriend heeft een vriend op bezoek,mannenpraat dus ik lig al lekker in mijn bedje.
Jeetje wat n vreemde vrouw is die schoonmoeder toch .
Ik kan helemaal geen mensen verdragen die mij irriteren.
Kleindochter mag nog niet naar huis.morgen maar weer even appen .
Hier in het zieken huis rijden n soort van golfkarretjes .die brengen je naarde afdeling .als de afdeling n etage hoger is tot aan de lift. En terug belt de secretaresse om n karretje .dat staat dan beneden bij de lift en brengt je naar de uitgang .
Ik lig in bed ga zo lezen ´in mijn nieuwe boek ,de Dodencel van Sterre Carron.superspannend
Fijn slapen 💤💤💤💤
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven