Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3530 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Hier is het op vrijdag markt. Wij eten vanavond andijvie stamppot met runderworstjes. Het is hier koud voor Spaanse begrippen, dus lekker met dit weer. Op de markt werden we door veel mensen gelukkig Nieuwjaar gewenst en overal kregen we wat extra's. Zo lief.
Hier gaat zo de pelletkachel weer aan. Ik lees wat op viva. In mijn boek en de kinderen zijn vandaag actief op de app. Evenals broer en zus. Succes in Nederland met de sneeuw. En Duitsland.
Afkoelen heeft gewerkt
Wij kregen onverwachts bezoek van zusje en neefje en vriendin van oudste met bonuskleinkind kwam ook langs,ik heb een hele middag geknuffeld😁
Ook nog even sneeuwballen gegooid met neefje😍
Goedenavond.weer terug van de verjaardag was gezellig we waren er ook al om drie uur vanmiddag.
Nu de dag afgesloten met n beker yogurt em heerlijk onder de dons.
En de elektrische deken onder mij.ik vind het gruwelijk koud.ik haat dit weer maar dat weten jullie onderhand wel.
Fijne avond ik ga fijn verder in mijn boek,
😴😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen.

Hier ligt een lekker pak sneeuw, zo mooi om te zien. Chris ik hoop dat er bij jou niet teveel ligt, omdat je er niet van houdt.

Ontbijt waren 2 beschuiten met kaas en koffie.

Fijne dag
Goedemorgen .er ligt genoeg om uit te glijden lieve 😋
Ik vind het trouwens wel prachtig om te zien. Maar ik hou verder niet van de winter en al helemaal niet van deze kou.
Ben de droger aan het leeg halen .straks nog n paar wollen truien in de wasmachine wassen . Opruimen en dan is het voor vandaag wel oke.
Er rommelt weer van alles in de wereld hoor ik net op het nieuws. Kunt ook beter niet meer luisteren te veel ellende .
Probeer er des ondanks n mooie dag van te maken 🍀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven