Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

donderdag 4 april 2019 om 18:31
donderdag 4 april 2019 om 19:33
Toch maar een nieuwe telefoon chris. Veel plezier ermee! Ben ook wel benieuwd of het erg wennen is van samsung naar iphone, het zijn immers 2 verschillende programma's. Nee bonbons zijn nog niet op, was ook niet best want ik had 500 gram bonbons en 500 gram paaseitjes besteld omdat de verzendkosten zo duur waren en ik wou dus wel dat het de moeite waard was van het bestellen
Maar goed, ik heb met het kopen van mijn nieuwe auto 197 euro per jaar uitgespaard ten opzichte van mijn oude auto, dus het mocht van mezelf omdat ik in mijn stopweek zit en slecht slaap de hele week. Dan helpt alleen hele lekkere leonidas chocola

Maar goed, ik heb met het kopen van mijn nieuwe auto 197 euro per jaar uitgespaard ten opzichte van mijn oude auto, dus het mocht van mezelf omdat ik in mijn stopweek zit en slecht slaap de hele week. Dan helpt alleen hele lekkere leonidas chocola

donderdag 4 april 2019 om 19:57
vrijdag 5 april 2019 om 07:12
Goedemorgen,
Zenzeo,was je al bij de cardioloog geweest?
Ik blaf nu ook als een zeehond en stem is ook nog kwijt.Ga wel werken,zit alleen op kantoor dus kan niemand aansteken.Zal wel blij zijn als het 17u is,kan ik dit weekend beetje uitzieken.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Zenzeo,was je al bij de cardioloog geweest?
Ik blaf nu ook als een zeehond en stem is ook nog kwijt.Ga wel werken,zit alleen op kantoor dus kan niemand aansteken.Zal wel blij zijn als het 17u is,kan ik dit weekend beetje uitzieken.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 5 april 2019 om 08:57
vrijdag 5 april 2019 om 11:39
Goedemorgen allen,
Alles goed hier?
Bij ons hectic - druk.
Personeelscursus, etentje met collega's, voorbereiding op passover weekend (19-4), kennissendiner en daarnaast nog de reguliere werkzaamheden + huishouden.
Vriendinnengroep staat ook nog gepland + etentje.
Lunch: verse aardbeien en bio yoghurt naturel
Menu vanavond: Witte asperges met gekookte eitjes, zonder vlees.
Toe: Magnum ijs.
Fijne dag.
Alles goed hier?
Bij ons hectic - druk.
Personeelscursus, etentje met collega's, voorbereiding op passover weekend (19-4), kennissendiner en daarnaast nog de reguliere werkzaamheden + huishouden.
Vriendinnengroep staat ook nog gepland + etentje.
Lunch: verse aardbeien en bio yoghurt naturel
Menu vanavond: Witte asperges met gekookte eitjes, zonder vlees.
Toe: Magnum ijs.
Fijne dag.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
vrijdag 5 april 2019 om 12:18
Verstandig coetje.n paar dagen niet praten.is beter,
Dat klinkt wel gezellig Jaja.zoveel etentjes.
Ik ga niet zo veel uit eten.wel eens n lunch in de stad.of n high tea. Moet toch eens n keer wat organiseren .met iemand .nichtjes of of .
man wil niet uit eten.
Zenzeo je hebt n prive bericht.
Dat klinkt wel gezellig Jaja.zoveel etentjes.
Ik ga niet zo veel uit eten.wel eens n lunch in de stad.of n high tea. Moet toch eens n keer wat organiseren .met iemand .nichtjes of of .
Zenzeo je hebt n prive bericht.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vrijdag 5 april 2019 om 12:57
Helaas geeft viva bij mij veel foutmeldingen 'kan webpagina niet vinden' dus minder op het forum dan ik zou willen.
Gister at ik biefstukreepjes met gebakken ui/champignons met wit brood, eergister onverwachts volkorenbrood met gebakken ei/uitgebakken ontbijtspek. Gistermiddag nog een bak blauwe druiven. Net een croissantje, 1/2 kaas en 1/2 vruchtenhagel en ruim halve bak witte druiven. Om 13.30 komt de thuiskapster, puntjes knippen.
Gisteren bij AH vast 6 lavendelplantjes gehaald en 2 traytjes wit perkgoed bij Lidl. Nu nog wat rode boerengeraniums zien te vinden en ik ga dit weekend wat dingen zaaien (denk ik
)
Vanavond eet ik speklappen met bruine bonen en aardappel en lekker wat piccalilly erbij.
Gister at ik biefstukreepjes met gebakken ui/champignons met wit brood, eergister onverwachts volkorenbrood met gebakken ei/uitgebakken ontbijtspek. Gistermiddag nog een bak blauwe druiven. Net een croissantje, 1/2 kaas en 1/2 vruchtenhagel en ruim halve bak witte druiven. Om 13.30 komt de thuiskapster, puntjes knippen.
Gisteren bij AH vast 6 lavendelplantjes gehaald en 2 traytjes wit perkgoed bij Lidl. Nu nog wat rode boerengeraniums zien te vinden en ik ga dit weekend wat dingen zaaien (denk ik

Vanavond eet ik speklappen met bruine bonen en aardappel en lekker wat piccalilly erbij.
vrijdag 5 april 2019 om 17:11
Thee,wat stom van die foutmelding.
Gezellig al die plantjes,doet lekker zomers aan.
Is het nog gelukt met de knoopsgaten van je jas?
Jaja,jij ook een fijn weekend.Leuke plannen allemaal,alvast veel plezier!
Ik heb ook weekend,ben er aan toe want moe van het hoesten en proesten.
Dit weekend doe ik lekker rustig aan.
Wij eten aardappelschijfjes,salade en gemarineerde contrafilet.
Gezellig al die plantjes,doet lekker zomers aan.
Is het nog gelukt met de knoopsgaten van je jas?
Jaja,jij ook een fijn weekend.Leuke plannen allemaal,alvast veel plezier!
Ik heb ook weekend,ben er aan toe want moe van het hoesten en proesten.
Dit weekend doe ik lekker rustig aan.
Wij eten aardappelschijfjes,salade en gemarineerde contrafilet.
vrijdag 5 april 2019 om 17:46
P.B .terug zenzeo
Gelukkig dat het bij jou nog lukt.
Wat gezellig thee.die plantjes.ben je niet nog iets te vroeg. H et kan nog gaan vriezen.al hoop ik het niet.
coetje verstandig .doe dit weekend maar eens of je ziek bent. Haal je slaap in. En niet praten .
Gelukkig dat het bij jou nog lukt.
Wat gezellig thee.die plantjes.ben je niet nog iets te vroeg. H et kan nog gaan vriezen.al hoop ik het niet.
coetje verstandig .doe dit weekend maar eens of je ziek bent. Haal je slaap in. En niet praten .
vrijdag 5 april 2019 om 21:36
Weet niet wie het vroeg, maar rust is hier weer een beetje werder gekeerd.
Man heeft een tijdje thuis gezeten, maar is nu weer bezig met opbouwen.
Vanavond spareribs gegeten, verse friet en salade.
Kinderen stamppot van oma.
Nu een mocktail, want de komende paar maanden mag ik geen alcohol meer drinken
Man heeft een tijdje thuis gezeten, maar is nu weer bezig met opbouwen.
Vanavond spareribs gegeten, verse friet en salade.
Kinderen stamppot van oma.
Nu een mocktail, want de komende paar maanden mag ik geen alcohol meer drinken

vrijdag 5 april 2019 om 22:03
Alcoholvrij viva. bevalt mij heel goed. Ik drink alleen nog met n verjaardag feestje of gezellig met n stel dames n wijntje. Thuis drinken we nooit.
En ik wil mij zo wie zo nooit meer brak voelen door drank.
Al had ikvanavond na het eten in eens vreselijk veel zin in n sigaret.het overviel mij ineens.ik dacht he.nu n lekker sigaretje.
We hadden ook zo lekker gegeten..verse snijbonen.met n biefstukje.tegenwoordig eten we minder vlees..dus een biefstukje samen.
En n soort van aardappel kroketjes gevuld met kaas. Het was heerlijk.
We stappen niet helemaal van het vlees af. maar zijn wel sterk aan het minderen.
Fijne avond nog. Alles komt goed
En ik wil mij zo wie zo nooit meer brak voelen door drank.
Al had ikvanavond na het eten in eens vreselijk veel zin in n sigaret.het overviel mij ineens.ik dacht he.nu n lekker sigaretje.
We hadden ook zo lekker gegeten..verse snijbonen.met n biefstukje.tegenwoordig eten we minder vlees..dus een biefstukje samen.
En n soort van aardappel kroketjes gevuld met kaas. Het was heerlijk.
We stappen niet helemaal van het vlees af. maar zijn wel sterk aan het minderen.
Fijne avond nog. Alles komt goed
vrijdag 5 april 2019 om 22:28
zaterdag 6 april 2019 om 09:54
Goedemorgen,
Iedereen lekker geslapen?
Ik heb vriend uit bed gejaagd met mijn gehoest
Gelukkig kan hij op de bank ook slapen,mij lukt dat alleen overdag.Stom eigenlijk.
Ik ben met de jongste bij rugby,het is nog best frisjes.Blij dat ik mijn winterjas aanheb.Hij is zo klaar en dan gaat hij met vriend naar de motorcross.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne zaterdag!
Iedereen lekker geslapen?
Ik heb vriend uit bed gejaagd met mijn gehoest

Ik ben met de jongste bij rugby,het is nog best frisjes.Blij dat ik mijn winterjas aanheb.Hij is zo klaar en dan gaat hij met vriend naar de motorcross.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne zaterdag!
zaterdag 6 april 2019 om 11:02
Goedemorgen.ja hier is het ook fris coetje, hadden wel weg gewild.maar vind het weer niet mooi genoeg om iets leuks te doen.terwijl het morgen n mooie lentedag zal worden.
Zie nog wel misschien vanmiddag iets doen.en anders n beetje rommelen in huis.
Ik dacht hetzelfde als jij coetje.bij viva
Ontbijt was n wit bolletje met roompate en n rozijnenbol met kaas. Koffie.
Zie nog wel misschien vanmiddag iets doen.en anders n beetje rommelen in huis.
Ik dacht hetzelfde als jij coetje.bij viva
Ontbijt was n wit bolletje met roompate en n rozijnenbol met kaas. Koffie.
zaterdag 6 april 2019 om 12:34
Jaaaa

Alcohol drink ik ook niet vaak hoor. Een glaasje wijn en heel soms een likeurtje, net als wat jullie zeggen, geen zin om mij daarvan brak te voelen. Maar nu natuurlijk helemaal niet.
Vanmorgen ontbijt op bed gehad. Verse jus, een gekookt eitje en een pistolet met kaas.
Tussen door een appel gehad en bij de koffie een plakje cake.
Kinderen hebben net een boterham gehad. Man en oudste zijn naar de speeltuin. Ik en jongste liggen op bed.
Ik heb nog een kop thee en een cracker met jam.
Vanmiddag krijgen we visite. Vrienden van ons met twee kinderen.