Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

woensdag 3 april 2019 om 15:09
Ja Liz .je moet wel inventief zijn. Om niet de hoogste prijs te betalen.
Mijn man eet ze ook vaak met curry saus. Vaak eten we ze ook met appelmoes.
Maar vandaag hebben we ze zo uit het vuistje gegeten. Ze zijn al bijna op.niet normaal. Vaak bel ik nog wel iemand om langs te komen. Om te eten. Of ik breng er wat naar de buurman .vandaag van alles niks. Er zijn er nu nog maar n paar .
Wel eten we vanavond nog n kommetje kippensoep. .
Mijn man eet ze ook vaak met curry saus. Vaak eten we ze ook met appelmoes.
Maar vandaag hebben we ze zo uit het vuistje gegeten. Ze zijn al bijna op.niet normaal. Vaak bel ik nog wel iemand om langs te komen. Om te eten. Of ik breng er wat naar de buurman .vandaag van alles niks. Er zijn er nu nog maar n paar .
Wel eten we vanavond nog n kommetje kippensoep. .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 3 april 2019 om 17:07
Stom van die prijzen Liz!
Groot gelijk dat je ze naar Nl hebt laten sturen.
Hoop dat je ze nog hebt kunnen ophalen.
Cardioloog heeft weer wat veranderd in de medicijnen.Volgende maand weer terug.
Daarna meteen naar mijn werk gegaan,wat best lastig was want totaal geen stem meer,ik piepte maar wat aan de telefoon.
Oudste 2 eten elders,vriend en jonsgte eten kliekje van gister en ik heb bakje soep uit de vriezer voor mezelf.
Groot gelijk dat je ze naar Nl hebt laten sturen.
Hoop dat je ze nog hebt kunnen ophalen.
Cardioloog heeft weer wat veranderd in de medicijnen.Volgende maand weer terug.
Daarna meteen naar mijn werk gegaan,wat best lastig was want totaal geen stem meer,ik piepte maar wat aan de telefoon.

Oudste 2 eten elders,vriend en jonsgte eten kliekje van gister en ik heb bakje soep uit de vriezer voor mezelf.
woensdag 3 april 2019 om 18:57
Mijn vriend was toevallig langs het postadres geweest voor zichzelf en had mijn pakket ook meegekregen dus het was een aangename verrassing toen hij me het pakket overhandigde
zoon heeft zijn bord nog niet leeggegeten (te druk in zijn hoofd) dus ik wacht nog met het uitpakken, hij moet eerst wat gegeten hebben voor hij ze mag zien en er 1 mag . Ik zal nog wel laten weten of ze lekker zijn
Coetje wat lastig dat je je stem kwijt bent, hopelijk is die snel weer terug. Wel fijn dat je je verder niet ziek voelt. Bij de cardioloog dus gelukkig geen nare dingen, fijn. Hopelijk heeft je vriend baat bij de medicatieverandering.

Coetje wat lastig dat je je stem kwijt bent, hopelijk is die snel weer terug. Wel fijn dat je je verder niet ziek voelt. Bij de cardioloog dus gelukkig geen nare dingen, fijn. Hopelijk heeft je vriend baat bij de medicatieverandering.
woensdag 3 april 2019 om 19:29
Zenzeo,surinaamse bami heb je ook zelf heel snel gemaakt.
Als je daar de energie voor hebt natuurlijk,want dat is met je ziek zijn niet vanzelfsprekend.
Wat heerlijk he dat het s'avonds langer licht is! Geeft mij echt meer energie.
Net nog even 2 ramen gezeemd,kattenbak uitgesopt en de wc gepoetst.
Nu een koffie.
Als je daar de energie voor hebt natuurlijk,want dat is met je ziek zijn niet vanzelfsprekend.
Wat heerlijk he dat het s'avonds langer licht is! Geeft mij echt meer energie.
Net nog even 2 ramen gezeemd,kattenbak uitgesopt en de wc gepoetst.
Nu een koffie.
woensdag 3 april 2019 om 20:14
Bonbons al geproefd Liz?
Wij hebben 1 kat,oudste wil er een kitten bij maar aangezien ik de enige ben die de kattenbak schoonmaakt begin ik er niet aan.
Jongste wil graag een hond maar dan voorzie ik ook dat ik diegene ben die hem moet uitlaten enz.En ik vind mijn huis te klein voor een grote hond erbij.

Wij hebben 1 kat,oudste wil er een kitten bij maar aangezien ik de enige ben die de kattenbak schoonmaakt begin ik er niet aan.
Jongste wil graag een hond maar dan voorzie ik ook dat ik diegene ben die hem moet uitlaten enz.En ik vind mijn huis te klein voor een grote hond erbij.
woensdag 3 april 2019 om 20:53
Ik wou ook maar 1 kat en heb me suf gezocht om die ene te vinden die voor ons geschikt was, maar 3 maanden later zat er een mini kitten van ongeveer 5 weken contact te zoeken met mijn kat door het raam en het regende heel hard dus heb ik haar naar binnen gehaald en gehouden toen ik geen mama poes kon vinden en niemand wist van wie ze kon zijn. En toen had ik er dus 2!
woensdag 3 april 2019 om 21:48
Katten vrouwtjes hier. En nee ik ben geen kattenmens .vind ze zelfs doodeng.
Wel n hondenmens.
Ik kan ook zo genieten van chocolade .ben wel n beetje verslaafd.kan er als het in huis is niet makkelijk afblijven.
Ja coetje.als het langer licht is.pak je inderdaad savonds nog wel even n klusje op.
swinters zit ik vaak bijtijd op de bank.vier uur begint de avond
Fijne avond .Alles komt goed,
Wel n hondenmens.
Ik kan ook zo genieten van chocolade .ben wel n beetje verslaafd.kan er als het in huis is niet makkelijk afblijven.
Ja coetje.als het langer licht is.pak je inderdaad savonds nog wel even n klusje op.
swinters zit ik vaak bijtijd op de bank.vier uur begint de avond
Fijne avond .Alles komt goed,
donderdag 4 april 2019 om 07:18
Goedemorgen,
Chris,bang voor katten.Doet me denken aan 2 jaar geleden toen vriend een infarct had,de ambu broeder durfde niet naar binnen omdat de kat op de trap zat.Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte maar dat was niet zo.
Ik heb mijn stem nog niet gevonden,ga wel werken,voel me verder niet ziek.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Chris,bang voor katten.Doet me denken aan 2 jaar geleden toen vriend een infarct had,de ambu broeder durfde niet naar binnen omdat de kat op de trap zat.Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte maar dat was niet zo.
Ik heb mijn stem nog niet gevonden,ga wel werken,voel me verder niet ziek.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!

donderdag 4 april 2019 om 07:25
Miepkniep: klinkt lekker. Bevalt 'too good to go'?
Liz: slimme oplossing om op je postadres te laten leveren. Volgens mij is het assortiment Lindtchocolade in Duitse supermarkten trouwens veel groter dan in Nederland. Dus je zou dan ook altijd nog de supermarkt in kunnen duiken.
Coetje: hoop dat de medicatiewijziging van je vriend succes heeft. En hoe is het met jouw verkoudheid?
VL: hoe was je cursus?
Zenzeo: hoe gaat het met je?
Chris: nog plannen vandaag?
Ik ga zo brood eten met kaas of vleeswaren.
Liz: slimme oplossing om op je postadres te laten leveren. Volgens mij is het assortiment Lindtchocolade in Duitse supermarkten trouwens veel groter dan in Nederland. Dus je zou dan ook altijd nog de supermarkt in kunnen duiken.
Coetje: hoop dat de medicatiewijziging van je vriend succes heeft. En hoe is het met jouw verkoudheid?
VL: hoe was je cursus?
Zenzeo: hoe gaat het met je?
Chris: nog plannen vandaag?
Ik ga zo brood eten met kaas of vleeswaren.
donderdag 4 april 2019 om 13:14
Gisteren een leuke en leerzame cursus gehad! Het verbreed je inzichten, zet je aan het denken, ervaringen uitwisselen etc.
Nu net thuis van het werk en ik eet een tosti met kaas en ik drink een kopje koffie.
Coetje, gelukkig dat je je er niet ziek van voelt. Maar hoop wel dat je snel je stem weer terug hebt!
Nu net thuis van het werk en ik eet een tosti met kaas en ik drink een kopje koffie.
Coetje, gelukkig dat je je er niet ziek van voelt. Maar hoop wel dat je snel je stem weer terug hebt!
donderdag 4 april 2019 om 13:32
Tv lindt heeft hier idd een veel groter assortiment in de supermarkt, maar het waren leonidas bonbons die ik had besteld
en die zijn hier helaas niet in de buurt te krijgen dus moet ik wel bestellen via internet als ik ze wil hebben
Ik had als lunch een ham kaas croissant en een wrap, beide van lidl.

Ik had als lunch een ham kaas croissant en een wrap, beide van lidl.
donderdag 4 april 2019 om 18:13
Hoop dat het goed gaat met iedereen. 
Heb net n bamischijf gegeten . vanmiddag n kom soep.
De boodschappen binnen .weer mandarijnen en bloedsinaasappels gekocht .
Veel boodschappen hadden we niet nodig . Moest wasmiddel hebben.voorwitte en bonte was.
Heb n nieuwe telefoon gekocht. n iPhone dit keer maar.n refurbish .weet niet of ik het goed schrijf. Wel bij een ons bekende betrouwbare telefoon winkel..
Dus zal wel oké zijn .
Denk dat ik zo nog maar n cracker of iets dergelijks eet.
Heb nog wel trek in iets.maar weet niet in wat.
Heb net n bamischijf gegeten . vanmiddag n kom soep.
De boodschappen binnen .weer mandarijnen en bloedsinaasappels gekocht .
Veel boodschappen hadden we niet nodig . Moest wasmiddel hebben.voorwitte en bonte was.
Heb n nieuwe telefoon gekocht. n iPhone dit keer maar.n refurbish .weet niet of ik het goed schrijf. Wel bij een ons bekende betrouwbare telefoon winkel..
Dus zal wel oké zijn .
Denk dat ik zo nog maar n cracker of iets dergelijks eet.
Heb nog wel trek in iets.maar weet niet in wat.