Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
In plaats van rosti heb ik wat minifriet gebakken. Net 2 mandarijntjes op.
Alle reacties Link kopieren
Koffie.
Sinaasappel-kaneelthee van Twinings.
VL: wat een schrik; hoop dat je spierpijn en eventueel blauwe plekken snel afnemen.
Alle reacties Link kopieren
Aardappels .sptuiten. Entrecote.
De spruiten waren niet echt lekker. Heb je soms.
Appeltaartijs na.
Trusten en lekker slapen. Alles komt goed.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Brinta met wat suiker en een kop thee staan hier op tafel. Ik ben vandaag lekker vrij. Wie stuurt mij mooi weer?

Fijne dag vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Hier regent het bloemetje dus daar heb je niks aan.

Ik werk een halve dag vandaag,vanmiddag een doktersafspraak.
Ontbijt koffie en 3 crackers met oude kaas.

Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Is het voor jezelf, Coetje?
Anyways, sterkte.
Doet de verwarming het inmiddels, Thee?
Vond het vanmorgen bar koud.

Nu koffie en straks yoghurt. Met wat fruit.
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo,ja er waren wat dubieuze bloeduitslagen dus ik werd gistermiddag gebeld of ik daarvoor langs wilde komen.

Ik vond het ook koud vanochtend!
Alle reacties Link kopieren
Pompoensoep en een stukje stokbrood belegd met kaas.
Straks verder met de kledingkasten van de meiden uitzoeken.

Coetje, hoe ging het bij de huisarts? Nu weer wat duidelijkheid over die uitslagen?
Alle reacties Link kopieren
ZZ gelukkig doet de verwarming het nu al wordt deze bijna nooit warm genoeg naar mijn zin, ook als die voluit open staat. Stom want je betaalt je eigen verbruik (is niet altijd zo bij blokverwarming) dus wil ik ook graag zelf bepalen hoe warm het wordt. Daarom heb ik er 2 jaar geleden een convectorkacheltje bij gekocht en dat gebruik ik ook in de douche want daar zit helemaal geen verwarming.
Inmiddels iets wijzer coetje?
En VL nog ongemak van je aanvaring met de trap?
Ontbijt vloerkadet met vruchtenhagel en lunch geroosterd brood met de laatste warmgerookte zalm. Straks eet ik macaroni. Lekker makkelijk op dinsdag als ik naar naailes ga. En gelukkig is het verse rookworst seizoen bij Lidl ook weer begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Pompoensoep, nog nooit gegeten. Iedere keer als ik het maak, denk ik weer dat ik het echt eens moet gaan proberen!

Oh.. Vloerkadetten, die noteer ik op mijn lijstje. Heerlijk met een plak kaas!

Wij eten dadelijk lasagne
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, Thee. Wel vreemd dat je de temp niet zelf kunt instellen, terwijl je er toch voor betaalt!
Veel plezier op je naailes.

Lekker, lasagne, Toffel!

Ik heb mijn maaltje al weer op.
Nou, maaltJE...ik had twee Romaanse slakropjes, even aangebakken en kort gestoofd in kippenbouillon, met pieper en een paar veggie gehaktballetjes.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier op naailes Thee.
Wat stom van die verwarming!

Er moet verder onderzoek plaatsvinden bij de internist,morgen nuchter bloed en urine en over 2 weken weet ik dan meer.

Avondeten stamppotje andijvie met zongedroogde tomaatjes en de kinderen wilden vissticks.( ik gruwel van die dingen)
Voor mezelf een salade met kip gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond. Vanmiddag in de stad gegeten met n vrouwtje die ik jaren niet gezien heb. Maar was erg gezellig en we hadden n hoop te praten.

Daarna nog even rondgelopen maar niet lang..het was ook al snel tijd om naar huis te gaan.

Vanavond gebakken aardappeles.witlofsla.met banaan. En varkenshaas.
Toetje weer ijs.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Thee, wat een gedoe met die verwarming. Wat voor moois ga je naaien op naailes? Die jas?

ZZ, dat klinkt lekker en vult goed zo te lezen.

Pantoffel, kan het iedereen aanraden ;-) en het is ook snel gemaakt.

Coetje, het zit je ook niet mee. Was dit die bloed uitslag waar ze de laatste keer zeiden dat het goed was? Wat maakt dat ze daar nu op terug kwamen? Als je het te veel privacy vind, begrijp ik dat ook hoor!

Heb wel wat blauwe plekken en dat zegt veel want ik heb een getinte huid en dat zie je niet zo snel bij mij. Verder wat spierpijn, maar al minder dan gisteren.

Oudste dochter wilde weer eens niet eten. Heb er nu toch nog wat fruit in gekregen. Jongste dochter heeft gepureerd AVG gehad, dat ging er goed in.

Man staat nu moussaka te maken. Kan bijna in de oven en dan brengen we eerst de kinderen naar bed en gaan dan samen eten.

Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja thee.heb dat al vaker gehoord.dat je de verwarming in bepaalde flats of appartementen niet zelf kunt bepalen.

Lust ze het eten niet viva,of is ze gewoon eigenwijs.

Lasagne lekker. stamppot rauwe andijvie.heel lekker.

Pompoen soep.een keer gegeten.niet voor herhaling vatbaar.

thee lekkere rookworst Zwagerman.van de Lidl toch.

Ik wordt juist ontzettend blauw viva. Ik gebruik bloedverdunners. zodoende.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Coetje: sterkte met alles; vervelend weer die onzekerheid.
VL: doe maar even rustig aan hoor.
Thee: echt vervelend met die verwarming,

Allemaal fijne avond verder gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Geen koffie want zo bloedprikken.
Vandaag ben ik vrij,vanochtend boodschappen doen en vanmiddag komt een vriendin,kleding van mijn jongste gaat altijd naar haar jongste.

Fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Coetje: nuchter bloedprikken, ik heb daar zo'n hekel aan.
Woon in een dorp er moet er voor naar een ziekenhuis in de stad. Reisafstand niet eens heel lang, maar het wachter daar duurt altijd zo lang! En dan dat gammele gevoel van trek erbij....
Jij bent misschien door dat gekwakkel wel wat gewend, maar vind het toch akelig voor je.
Heb je iets van eten mee genomen, zodat je meteen erna iets kunt nemen?
Het doorgeven van kleding, dat doen wij ook altijd zo!

Viva: pompoensoep staat genoteerd voor komende week. Heb wel zo'n alles in één pakket gehaald. Ben benieuwd!

Chris: lekker witlofsalade. Doe je er iets van mayonaise/slasaus/yoghurt doorheen?

Ik eet een cracker met hagelslag en een kop thee met een beetje melk.
Alle reacties Link kopieren
Bloemetje,ik woon ook in een dorp,moet 10 min rijden naar het ziekenhuis.Ik was de eerste dus stond zo weer buiten.
Net genoten van koffie en 2 crackers :P
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ,ik woon gelukkig dicht bij het ziekenhuis.en de prikpost is op loopafstand .
Wat dat betreft geen problemen .

coetje knuffel en sterkte met alles. .

Ja bloemetje er komt n dressing over de witlof.maar gisteren had mijn man m gemaakt en die gebruikt geen mayonaise.(wat ik erg lekker vind)
Plus dat ik er ook altijd n blikje tonijn (uitgelekt) doorheen doe. Het is gezonder en beter voor de lijn als mijn man het maakt.maar lekkerder als ik het maak😂
Maar ik klaag niet .😀
Gegeten vanmorgen n croissantje.met kersen jam. Boterham met ham en koffie.
En zo net n half appelheertje.

Blij dat ik gisteren in de stad was en niet vandaag.vandaag zijn de Duitsers vrij.Tag der Deutsche einheit .(wieder vereinigung ) dus veel te druk in de stad . hou ik niet zo van.
Het weer is prima. Gaan van de week nog wel n dagje weg. Denk maar vrijdag.zaterdag kan ook nog .maar zaterdagavond heb ik n verjaardag .overdag en savonds vind ik te veel van het goeie. Heb ik geen trek meer in.
Gezellige dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Bospeen met aardappel en veggieballetjes en jus.

Wat eten jullie?
Alle reacties Link kopieren
Kinderen aten chili con carne.
Ik heb een bakje griekse yoghurt met blauwe bessen op,niet echt trek.
Wel een gezellige middag gehad met vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Werken vandaag, ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.
Voor de lunch een salade bij.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven