Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.ontbijtje zit er in.gewoon brood en n rozijnenbol.

Vanmorgen gelukkig wat vroeger opgestaan.half negen.als het echt zomer is wil ik er 8 :uur van maken,
Gezellige dag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
goedemiddag
net de was en plas gedaan . De zon schijnt hier en bij jullie .
Liz was dat jouw kleine die verjaart vandaag of verwar ik je met iemand anders . In het geval dat het de uwe is . Gelukkige verjaardag , maak er maar een groot feest van .
Hoe zal het met thee zijn ?
Voor iedereen een fijne dag
Goedemiddag,

Vanochtend druk geweest met stomme dingen regelen.Voor wie al langer meeleest,2 jaar geleden is mijn jongste op school bedreigend toegesproken door een andere moeder.Later heeft ze hier thuis aan de deur gedreigd.Afijn,hoop gezeik met politie,directeuren van school.
Ik dacht dat het rustig was maar gister heeft ze in het dorp weer mijn jongste en een vriendje bedreigd.Nou dan heb je aan mij een verkeerde!
Heb dus weer politie ingeschakeld en gesprek met directrice enz.
Het liefst zou ik er zelf op af stappen,maar ze staan niet echt als lieverdjes bekent en ik ben niet bang dus dat escaleert dan sowieso.
Ik ben zo boos,welke normaal denkende volwassene gaat er nu kinderen van 11 bedreigen (6) Heel stoer hoor!!

Liz,gefeliciteerd met je zoon!!
Maak er een mooie dag van samen.

Door al het gezeik werk ik thuis,wil vanmiddag bij jongste zijn.
Heb ook net pas mijn ontbijt gegeten,2 crackers met kaas en een gekookt eitje.
Zometeen met jongste even lunchen in het dorp.

Hebben jullie de maan gister goed kunnen zien,hier was het wel wat bewolkt maar toch nog wat mooie foto's kunnen nemen.
*Pauze*
Goedemiddag ieder1 :hello:

Liz, gefeliciteerd met jouw zoon's verjaardag. :gift:

Afgelopen dagen, de maan gezien op internet (kranten, social media)
Druk gehad. Werkbespreking, cursus.

Lunch: Gekookte ei, volkoren cracker met kaas en koffie.

Fijne dag. :bye:
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik vergeet jou te feliciterenLiz.bij deze dus van harte gefeliciteerd met je jarige zoon. 💐

Wat n vervelende situatie coetje. Wat kunnen sommige ouders toch raar doen. Je gaat toch geen kind bedreigen.

Nee ik heb de maan niet kunnen zien. Heb vroeg op de avond nog gekeken . Maar had geen zin om later nog naar buiten te lopen.
coetje
Dat meen je toch zeker niet , dat mens is gestoord . Hoop maar dat geen stalker word . Kunnen ze niet iets doen voordat het compleet uit de hand loopt .
De maan die heb ik in alle vroegte gezien toen ik naar mijn werk ging , deze keer had ie een oranje - gelig aurora . Ik heb zelf een koekoek gehoord . Die zijn behoorlijk zeldzaam .
tomaten - groentesoep voor lunch
Liz, gefeliciteerd en een fijne dag!
Echt stomme toestand, Coetje.
Heb je genoeg aan die lunch, Jaja?

Hier griesmeelpap en fruit.
Dank voor de felicitaties voor zoon :-) we hebben vanmorgen ontbeten in de klas met hem met zijn klasgenoten en juffen, dat doen we elk jaar, ik heb er geen werk aan en we sponsoren daarmee direct de school, win-win dus wat mij betreft :-)
Vanavond neemt mijn vriend dan nog een cadeau mee en eten we een gebakje als toetje, en dan vieren we het morgen nog een keer met eten van de thai wat opa en oma meenemen. De andere kant van de familie komt komend weekend bij zijn vader.
Coetje wat een raar mens joh die moeder, je gaat toch zeker geen kind van 11 bedreigen als volwassene zijnde :-o
Wally ik heb de maan niet gezien, dat is dan weer het voordeel van vroeg opstaan he, dat je zulke dingen automatisch ziet. Echt leuk dat je een koekoek hebt gehoord ook, die hoor je idd niet vaak!
Jullie ontbijten dan gezamenlijk, met de hele klas?
Dat is leuk.

Ik zat me te verheugen op de rosbief (bij de AH boodschappen), zit het er niet bij :mad:
Ook geen watermeloen.
De hele klas zijn maar 6 kinderen en 2 juffen en zoon zijn begeleidster hoor, dus dat aantal valt wel mee ;-)
We bestellen dan vooraf belegde broodjes, fruitsalade, koffie en thee en apfelschorle bij de kiosk die gerund word door een klas oudere kinderen en hun begeleiders en die leerlingen bedienen ons dan ook. Hartstikke leuk vind ik dat :-)
Wat balen zenzeo dat je spullen mist bij je boodschappen, hopelijk word dat snel recht gezet.
Wat supergezellig!

Ja, die twee dingen zijn verrekend. Dat doen ze altijd wel netjes.
liz wat een tof klasje
zenzeo dus geen rosbief voor de avondmaaltijd of is het voor de boterhammen .
Kan iemand vertellen waarom Mickey mijn chocolade steelt en opeet of pinda . Ze is dol op pinda .
Afijn lasagna +salade voor vandaag .
Chocolade en pinda's zijn giftig voor honden en katten dus daar zou ik mee uitkijken als ik jou was Wally, dat moet je echt niet toestaan.
oke liz ; ik zal het doorgeven aan de baas . De chocolade pak ik af , had al een vermoeden dat het ongezond was . Maar pinda ? .Voor de goede orde ik, mickey doet aan zelfbediening , dus soms zie ik als al te laat is .
Dat klinkt gezellig zo'n ontbijt Liz!

Zenzeo,balen van de rosbief! Gelukkig wordt het netjes opgelost.

Wally,dan toch maar de pinda's en chocolade heel goed opbergen.

Heb even koffie gedronken met moeder van vriendje van jongste die er ook mee te maken heeft.Blij dat we een lijn trekken,de boosheid is weer wat gezakt maar ik laat het er niet bij zitten!

Avondeten,aardappels,spinazie,brocolli en sucadelapjes.
Voor mezelf een mozarellawrap met pittige kip,tauge,sla en chilisaus

Nu een cappuccino
Ik had Italiaanse gesneden groente/champignons met runderreepjes en beetje pasta.
Wij aten groentesoep.n kaasbroodje.en n cracker met filetamerican.
Nog even t.v. Met het mes op tafel gekeken.nu de spullen opgeruimd mij straks even wassen .makkelijke joggingbroek aan.al mag dat niet van de gisteren overleden Karl Lagerfeld.
Vrouwen in jogging broek hebben de controle over. zich zelf verloren.was een van zijn uitspraken.😀
Rosbief erg lekker zenzeo.Hema heeft ook lekkere rosbief.uitsmijter ros.jammie.

Weet dat n hondje geen chocolade mag.maar pinda’s weet ik niet.
Koop de eieren meestal per 30 en zo.n rekje past net onder de kast. Neemt mij in de koelkast te veel ruimte in. Maar als mijn nichtje komt met haar hond.kan ie net met zijn poot het rekje verschuiven en voor dat ik het in de gaten had waren er n stuk of 5 rauwe eieren verdwenen.
Dus die mag niet zo maar meer de keuken in rennen.hoe zo.n beest dat gelijk ziet.
Al zijn rauwe eieren heel goed voor zijn vacht,.en zijn eieren niet slecht voor n hond.
coetje fijn dat je er met n andere moeder over praten kon.
Gezellige avond .alles komt goed. 😉
Zenzeo, ik heb later nog eiwitreep gehad. Dagelijks, kleine maaltijden, verdeeld over de dag. Jammer van die rosbief en watermeloen.

Wally, idd, pinda's en chocolade zijn giftig. De zelfbediening is altijd sneller bij hond/kat. Voor je het weet, is het opgegeten. :proud: Net een kruimeldief.

Fijn Coetje dat je thuis kan werken. Zo kan je bij je jongste zijn. Sterkte in deze situatie.

Chris, je kan altijd plaatjes van internet halen, betreft de grote manen. Hoef je niets te missen.

Foto's van wolfsmaan, de maan van 18-2, sneeuwmaan van gisteren heb ik van internet gedownload.

Vanavond hadden we gehaktballen van oma's recept, zilvervliesrijst en groenten.

Alvast welterusten.
Gefeliciteerd met je zoon Liz! Afbeelding

Coetje: hoe gestoord zeg, die moeder die jullie kinderen bedreigt. Fijn dat die andere ouder en jij op één lijn zitten en je er dus niet alleen voor staat. Groot gelijk dat jullie het er niet bij laten zitten. Dit gedrag kan echt niet door de beugel.

Wally: ik heb er niet aan gedacht naar de maan te kijken.
In pure en melkchocolade zit een stof (theobromine) die dodelijk voor honden kan zijn. Witte chocolade bevat nauwelijks theobromine en is daarom niet zo gevaarlijk voor honden.
Voor katten is deze stof ook giftig, maar volgens mij eten honden eerder dan katten chocolade.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 21-02-2019 19:24
0.62% gewijzigd
Goedemorgen,

Werken vandaag,ontbijt 2 crackers met kaas en koffie.

Fijne dag allemaal!
goedemorgen allen
Cornflakes + warme melk .
Chris : wat doe jij met 30 eieren ?
Ik eet alleen witte chocolade , de melk en puur vind ik niet lekker meer .
Coetje , je hebt wel gelijk zeker dat je er niet bij gaat laten , wat gaat het dan volgende zijn . Dat ze u ramen gaat ingooien bv . Gelukkig ben je met 2 ,
Goedemorgen. Ik eet graag n ei.gebakken of gekookt..Wally. omelet.eisalade. Door de witlof salade . waar n ei door of bij kan komt er ook een bij.
Toevallig vanmorgen geen ei gegeten.wel brood met american. en de laatste Port Salud. Ik koop m nu niet meer.vind m erg lastig snijden. Stukje rambol is prettiger snijden . makkelijker dus.
Moeten even n paar boodschappen doen. De zon schijnt nog niet.
Gezellige dag :bye:
*Late pauze*

Chris, port salud is echt lekker en idd lastig te snijden. Ik doe zo'n kaasje meestal op een klaasplank met olijven e.d. Ei salade is echt lekker met veel eieren. Valt goed op een feestje.

Ik ruim altijd de chocoladekruimels op, als we chocolade in huis hebben. Onze woef is gelukkig niet zo snel wanneer het om chocolade/pinda's gaat.

Lunch: koffie, 1 speltvolkoren boterham met gekookte eitjes.

Fijne dag.
Fruit bakje met banaan, kiwi, druiven en meloen. En een kop rooibos thee.

Hier een hele rare week gehad. Wil ik verder niet op in, maar iedereen is weer thuis.

Ik ga even bij lezen (voor zover dat lukt) en kom straks nog wel even terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven