Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

vrijdag 8 maart 2019 om 17:49
Straks eten we bloemkool. puree en zalm..
Nee Wally.geen paling in palingworst.er zit n licht gerookte smaak aan.misschien vandaar de naam. Ik hou er van.terwijl ik normaal niet zo van gerookt hou.
Ja zenzeo n gewoon consult kunnen ze meer declareren dan met n telefonisch.
Mijn man vertikt het ook om te komen voor n gesprekje als,,dag meneer,,,,hoe gaat het met u. Heeft u nog voldoende medicijnen . u mag bij de Bali n nieuwe afspraak maken.voor volgende maand .
Hij gaat nog wel.maar die tussendoor dingetjes heeft ie gezegd moeten ze maar telefonisch doen. Je gaat je er voor om kleden. Moet er naar toe rijden. Al is dat voor ons hier niet zo ver. Parkeergeld is ook n flink bedrag,
Hij heeft ze vertelt dat ie niet meer voor de kat z.n viool daar gaat zitten.
coetje alles in orde wat zei de fysio?
Lekker makkelijk eten vanavond .
Viva hoop voor jou ook op n rustig avondje .hoop dat je in ieder geval uitgerust bent.
Nou mensen het eten is bijna klaar.voor iedereen smakelijk eten .
Nee Wally.geen paling in palingworst.er zit n licht gerookte smaak aan.misschien vandaar de naam. Ik hou er van.terwijl ik normaal niet zo van gerookt hou.
Ja zenzeo n gewoon consult kunnen ze meer declareren dan met n telefonisch.
Mijn man vertikt het ook om te komen voor n gesprekje als,,dag meneer,,,,hoe gaat het met u. Heeft u nog voldoende medicijnen . u mag bij de Bali n nieuwe afspraak maken.voor volgende maand .
Hij gaat nog wel.maar die tussendoor dingetjes heeft ie gezegd moeten ze maar telefonisch doen. Je gaat je er voor om kleden. Moet er naar toe rijden. Al is dat voor ons hier niet zo ver. Parkeergeld is ook n flink bedrag,
Hij heeft ze vertelt dat ie niet meer voor de kat z.n viool daar gaat zitten.
coetje alles in orde wat zei de fysio?
Lekker makkelijk eten vanavond .
Viva hoop voor jou ook op n rustig avondje .hoop dat je in ieder geval uitgerust bent.
Nou mensen het eten is bijna klaar.voor iedereen smakelijk eten .

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 9 maart 2019 om 08:02
Tv wat lief van je dat je die vrouw overeind geholpen hebt! Ze zal wel flink geschrokken zijn zeker. Toevallig dat jij dus ook al ervaring hebtmet afbrekende delen aan je auto, hopelijk was datook een oude auto en hoefde je niet al te lang te gymnastieken om je auto uit te komen?
Zenzeo beterschap, hopelijk slaat de ab snel aan. Een longontsteking is niet niks, dat heb ik ja zelf wel ervaren in december, en dan heb jij daarnaast nog met meer gezondheidsproblemen te kampen.. en dan laten ze je ook nog voor niks naar hun toe komen terwijl het ook via de telefoon had gekund. Ik vind het Heel naar voor je.
Coetje fijn dat je iig wat verbetering merkt na de dry needling, is die nare behandeling iig niet voor niets geweest.
Viva wat fijn dat je schoonouders zijn gekomen zodat jullie even konden bijtanken. Hopelijk ben je nu weer fit?
Chris heb je vandaag nog plannen of is het weer nog steeds slecht bij jullie? Hier was het gisteren de hele dag droog en best een lekkere temperatuur, en vandaag ook.
Zenzeo beterschap, hopelijk slaat de ab snel aan. Een longontsteking is niet niks, dat heb ik ja zelf wel ervaren in december, en dan heb jij daarnaast nog met meer gezondheidsproblemen te kampen.. en dan laten ze je ook nog voor niks naar hun toe komen terwijl het ook via de telefoon had gekund. Ik vind het Heel naar voor je.
Coetje fijn dat je iig wat verbetering merkt na de dry needling, is die nare behandeling iig niet voor niets geweest.
Viva wat fijn dat je schoonouders zijn gekomen zodat jullie even konden bijtanken. Hopelijk ben je nu weer fit?
Chris heb je vandaag nog plannen of is het weer nog steeds slecht bij jullie? Hier was het gisteren de hele dag droog en best een lekkere temperatuur, en vandaag ook.
zaterdag 9 maart 2019 om 08:47
Goedemorgen,
Is je auto er al Liz?
Zenzeo,goed geslapen? Hoop dat je je wat beter voelt met de antibiotica.
Iemand van jullie gister de docu over michael jackson gezien?
Ik ga hem zo terug kijken,heb getwijfeld of het niet te dichtbij zou komen met mijn verleden maar ik wil het toch zien.
Ik heb niet echt plannen,er moeten wat boodschappen gedaan worden en de was zoals gewoonlijk.
Vanmiddag even naar schoonmoeder.
Ontbijt koffie en straks 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Is je auto er al Liz?
Ik ga hem zo terug kijken,heb getwijfeld of het niet te dichtbij zou komen met mijn verleden maar ik wil het toch zien.
Ik heb niet echt plannen,er moeten wat boodschappen gedaan worden en de was zoals gewoonlijk.
Fijne dag allemaal!
zaterdag 9 maart 2019 om 08:59
zaterdag 9 maart 2019 om 10:02
Nee coetje, nog geen auto hier en ik heb de docu over MJ ook niet gezien. Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden, of het nou wel of niet waar is hij is dood dus straffen kan niet meer. Ik snap dan ook niet waarom de vermeende slachtoffers het zichzelf aandoen om alles op te rakelen in de openbaarheid, als het waar is. Ze bereiken er niks mee, behalve dat ze voor altijd gelinkt zullen worden aan het vermeende misbruik. Ik snap gewoon niet dat je dat wilt.
zaterdag 9 maart 2019 om 11:42
Ontbijtje zit er in. brood met rambol en palingworst ,zonder paling Wally.
Koffie.
Zo is het Liz .die man is dood.en waarom nu alles oprakelen.hadden ze moeten doen toen ie nog leefde. had ie nog gestraft kunnen worden als alles waar is. Ik weet het niet.ik oordeel dus ook niet.
Vond zijn muziek wel heel mooi. Maar was geen echte fan.
Ik kan maar niet beslissen of ik de stad in ga. Wou tegen n uur of half 2 gaan.maar ben bang dat als ik aangekleed en opgepoetst klaar sta het begint te regenen.volgens buienradar blijft het droog tot13:15uur.wat is wijsheid . Heb ook niet altijd vertrouwen in buienradar.
Koffie.
Zo is het Liz .die man is dood.en waarom nu alles oprakelen.hadden ze moeten doen toen ie nog leefde. had ie nog gestraft kunnen worden als alles waar is. Ik weet het niet.ik oordeel dus ook niet.
Vond zijn muziek wel heel mooi. Maar was geen echte fan.
Ik kan maar niet beslissen of ik de stad in ga. Wou tegen n uur of half 2 gaan.maar ben bang dat als ik aangekleed en opgepoetst klaar sta het begint te regenen.volgens buienradar blijft het droog tot13:15uur.wat is wijsheid . Heb ook niet altijd vertrouwen in buienradar.

zaterdag 9 maart 2019 om 13:30
Veel plezier voor als je nog de deur uitgaat chris!
Haha wally dat vinden wij ook van sommige belgische woorden
Ik ben een uur geleden gebeld door de garagehouder en kan woensdag een proefrit maken met de nieuwe auto, spannend! Ik baal wel dat ik hem ws niet meteen kan meenemen door mijn eigen schuld, je moet nl een geldig paspoort of id hebben als je een auto op naam wilt zetten kwam ik achter en de mijne is afgelopen augustus verlopen
Ik heb dus gauw online een afspraak gemaakt voor de aanvraag ervan, dinsdag ochtend kan ik naar het stadskantoor in Enschede heen. (Ik zal naar je zwaaien chris
)Daarna duurt het nog een week voor de id klaar is en opgehaald kan worden. Zo stom dat ik niet wist dat dat ding verlopen is..
Haha wally dat vinden wij ook van sommige belgische woorden

Ik ben een uur geleden gebeld door de garagehouder en kan woensdag een proefrit maken met de nieuwe auto, spannend! Ik baal wel dat ik hem ws niet meteen kan meenemen door mijn eigen schuld, je moet nl een geldig paspoort of id hebben als je een auto op naam wilt zetten kwam ik achter en de mijne is afgelopen augustus verlopen

Ik heb dus gauw online een afspraak gemaakt voor de aanvraag ervan, dinsdag ochtend kan ik naar het stadskantoor in Enschede heen. (Ik zal naar je zwaaien chris

zaterdag 9 maart 2019 om 15:38
Ik zwaai terug Liz.
Graag gedaan coetje. Ik schrijf dat niet omdat ik toevallig hier met je mee schrijf.
Sommige mensen oordelen zo.of hun niks kan overkomen.ik zeg altijd wees blij dat je de kinderen zonder al te veel kleer scheuren groot krijgt. En als ze dan volwassen zijn .krijg je nog genoeg mee om je zorgen over te maken.
Maar er zijn altijd mensen.die precies weten hoe anderen moeten leven.en dat zal ook altijd wel zo blijven.
Graag gedaan coetje. Ik schrijf dat niet omdat ik toevallig hier met je mee schrijf.
Sommige mensen oordelen zo.of hun niks kan overkomen.ik zeg altijd wees blij dat je de kinderen zonder al te veel kleer scheuren groot krijgt. En als ze dan volwassen zijn .krijg je nog genoeg mee om je zorgen over te maken.
Maar er zijn altijd mensen.die precies weten hoe anderen moeten leven.en dat zal ook altijd wel zo blijven.
zaterdag 9 maart 2019 om 16:55
Chris,je schrijft precies hoe ik er ook over denk.
Oudste heeft een pan bolognesesaus gemaakt,kunnen ook een paar bakjes van in de vriezer.Hoef ik straks alleen wat pasta te koken.
Weet niet of ik nou een pieperd ben,of het normaal is of niet,maar telkens de dag na de fysio heb ik nog meer pijn.
Iemand hier daar ervaring mee?
Oudste heeft een pan bolognesesaus gemaakt,kunnen ook een paar bakjes van in de vriezer.Hoef ik straks alleen wat pasta te koken.
Weet niet of ik nou een pieperd ben,of het normaal is of niet,maar telkens de dag na de fysio heb ik nog meer pijn.
Iemand hier daar ervaring mee?

zaterdag 9 maart 2019 om 17:49
Gekopieerd uit museumtopic zodat ik niet alles nogmaals hoef te schrijven
:
Vandaag naar drie musea geweest in Den Haag. Gestart in het Gemeentemuseum, daarna naar het Fotomuseum (beide voor de exposities van Erwin Olaf).
Tot slot nog een rondleiding gehad door de Gevangenenpoort.
Ik bezoek elke expo van Erwin Olaf in Nederland. Veel werk dat er hing, kende ik dus al van eerdere exposities. Desondanks leuk om nogmaals te zien en zeker mooie exposities. Het was erg druk bij Erwin Olaf. Bij de gevangenenpoort overigens ook (30 personen volgden de rondleiding). Boeiend stuk geschiedenis.
Kortom: leuke dag gehad.
Voor de mensen die wat foto's van Erwin Olaf willen zien (wegens copyright ga ik de door mij gemaakte foto's niet hier plaatsen):
https://www.gemeentemuseum.nl/nl/tentoo ... erwin-olaf
https://www.fotomuseumdenhaag.nl/nl

Vandaag naar drie musea geweest in Den Haag. Gestart in het Gemeentemuseum, daarna naar het Fotomuseum (beide voor de exposities van Erwin Olaf).
Tot slot nog een rondleiding gehad door de Gevangenenpoort.
Ik bezoek elke expo van Erwin Olaf in Nederland. Veel werk dat er hing, kende ik dus al van eerdere exposities. Desondanks leuk om nogmaals te zien en zeker mooie exposities. Het was erg druk bij Erwin Olaf. Bij de gevangenenpoort overigens ook (30 personen volgden de rondleiding). Boeiend stuk geschiedenis.
Kortom: leuke dag gehad.
Voor de mensen die wat foto's van Erwin Olaf willen zien (wegens copyright ga ik de door mij gemaakte foto's niet hier plaatsen):
https://www.gemeentemuseum.nl/nl/tentoo ... erwin-olaf
https://www.fotomuseumdenhaag.nl/nl

zaterdag 9 maart 2019 om 17:57
coetje schreef: ↑08-03-2019 07:33Goedemorgen,
Tv,lief dat je die vrouw even hebt geholpen!
Ik ga in mei naar Mama Mia,jij toevallig ook?
De dry needling heeft wel geholpen,de pijn die doortrekt in hele been is nu minder.Vanmiddag mag ik weer naar de fysio.
Eerst werken,ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne dag allemaal!
Hoe was het bij de fysio?
Leuk dat jij ook naar Mamma Mia gaat. Wij gaan in april. Hoor er veel positieve verhalen over, dus wordt voor ons beide vast een leuke voorstelling.

zaterdag 9 maart 2019 om 17:59
Zenzeo schreef: ↑08-03-2019 08:26Lief van je, TV, om te helpen.
Gisteren cardioloog gezien en er zijn foto's gemaakt.
Volgens de arts heb ik een longontsteking en nu slik ik AB.
Ze zeggen: te lang mee doorgelopen. Maar ik ben vaak te ziek om nog meer artsen te raadplegen, naast alle lopende afspraken!
Vandaag zie ik de vaatchirurg. Zou zo graag in bed willen liggen, maar ze vinden het nodig dat ik ga.
Straks een beetje rijstepap. Dat eet wel aardig weg.
Pas goed op jezelf Zenzeo en ga je niet overbelasten. Een longontsteking is niet niets en het kost echt tijd om je conditie daarna weer op te bouwen.
Hoe was het bij de vaatchirurg?

zaterdag 9 maart 2019 om 18:01
chrisjoh schreef: ↑08-03-2019 09:01Goedemorgen.zenzeo akelig n longontsteking. En vandaag nog de vaatchirurg .je zit er wel echt midden in momenteel.
Stuur je veel beterschap groeten
T.V goeie daad verricht.ja het is akelig weer.blij dat ik niet op de fiets zit.ik was toch altijd wel n mooi weer fietser
Gezellig naar Mama Mia. misschien komen coetje en jij elkaar tegen.kennen jullie elkaar persoonlijk?
Gelukkig dat zo.n pijnlijke behandeling nog wel iets van resultaat heeft coetje. En vanmiddag weer naar de fysio.maar afwachten watdie weer vertelt.
Ga nu toch echt opstaan .was er even weer ingegaan.omdat het nog regende.
Kom straks nog weer kijkenden vertellen wat ik heb ontbeten.![]()
Coetje en ik kennen elkaar niet persoonlijk; alleen online. We zullen elkaar bij Mamma Mia ook niet zien, want we gaan in verschillende maanden. Maar anders was ik zeker even persoonlijk kennis gaan maken met Coetje.

zaterdag 9 maart 2019 om 18:06
walpurgisnacht schreef: ↑08-03-2019 12:29goedenmiddag
Palingworst , zit er dan paling dan in die worst .
Ik kan ondertussen het weer voorspellen aan de hand van mijn gewrichten .
Coetje en Zenzeo veel beterschap .
Wat vervelend dat het weer invloed heeft op je gewrichten. Het is immers best vaak koud en vochtig.
Nee hoor; er zit geen paling of andere vis in de worst. Het is gemaakt van varkensvlees. Google wijst uit dat de naam palingworst er waarschijnlijk mee te maken heeft dat het gerookt wordt op de wijze waarop ook paling gerookt wordt. Dankzij jou heb ik weer iets geleerd vandaag Wally.
Palingworst ziet er zo uit:

zaterdag 9 maart 2019 om 18:26
viva-life22 schreef: ↑08-03-2019 12:39Chris, fijn dat je het gezellig hebt gehad met je nichtjes.
ZZ, beterschap hopelijk slaat de ab kuur aan!
Coetje, ook sterkte met de pijn!
Tijdschrift, wat lief dat je die vrouw geholpen hebt en dat het goed is afgelopen.
Mamma Mia hij blijft gezellig. Veel plezier, wie weet zitten jullie bij dezelfde voorstelling.
Net een broodje gezond van bakker Bart op. Wat worden die dingen duur zeg. En vers geperste sinaasappelsap.
Man en jongste slapen. Ik wil eigenlijk ook wel even naar bed, maar de oudste stuitert nog door. Even nadenken hoe ik dit ga oplossen.
Hoe gaat het met jou? Hoe was je dag.
Ik vind dat niet meer dan normaal om iemand even te helpen.

zaterdag 9 maart 2019 om 18:44
Wat vervelend voor je

Hebben ze al enig idee wanneer ze de operatie kunnen uitvoeren?
Blijf vooral hier je verhaal doen hoor en voel je daar niet rot over.

zaterdag 9 maart 2019 om 18:46
coetje schreef: ↑09-03-2019 08:47Goedemorgen,
Is je auto er al Liz?
Fijne dag allemaal!
Ik heb de docu niet gezien. Waar (op welke zender) is de docu uitgezonden?
Las er tevoren wel veel over in de kranten.

zaterdag 9 maart 2019 om 18:52
lizenlotte schreef: ↑09-03-2019 13:30Veel plezier voor als je nog de deur uitgaat chris!
Haha wally dat vinden wij ook van sommige belgische woorden![]()
Ik ben een uur geleden gebeld door de garagehouder en kan woensdag een proefrit maken met de nieuwe auto, spannend! Ik baal wel dat ik hem ws niet meteen kan meenemen door mijn eigen schuld, je moet nl een geldig paspoort of id hebben als je een auto op naam wilt zetten kwam ik achter en de mijne is afgelopen augustus verlopen![]()
Ik heb dus gauw online een afspraak gemaakt voor de aanvraag ervan, dinsdag ochtend kan ik naar het stadskantoor in Enschede heen. (Ik zal naar je zwaaien chris)Daarna duurt het nog een week voor de id klaar is en opgehaald kan worden. Zo stom dat ik niet wist dat dat ding verlopen is..
Wat leuk dat de nieuwe auto nu echt op gaat schieten. Fijn dat je dan een proefrit kunt maken.
Krijg je geen brief als je paspoort/rijbewijs verloopt? Mijn gemeente stuurt dan altijd een brief. Ideaal, want ik denk dat de meeste mensen niet weten wanneer hun paspoort, rijbewijs e.d. verlopen.
Moet je ook nog nieuwe pasfoto's maken?
Het was bij mijn huidige auto. Heb de handgreep zo snel mogelijk laten vervangen. Ik rijd best veel en zeker op de snelweg is het gewoon echt link als je aan één kant niet de auto uit kunt.

zaterdag 9 maart 2019 om 18:56
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatste borrelnootjes gegeten heb. Wel dat ik het vroeger altijd erg lekker vond.
Wat ga je vanavond eten?
Ik heb tussen de museabezoeken door vandaag een volkorenbagel met gerookte kipfilet gegeten. Was lekker.