Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

woensdag 6 maart 2019 om 16:15
Ik ken de Roemeense keuken ook niet Wally.Fijn dat jullie samen een compromis hebben gesloten wat koken betreft
Liz,zou leuk zijn als vriend vandaag je auto al heeft.Hoef je niet bang te zijn dat er nog meer afbreekt.
Ik ga zo naar huis,vriend appte net een foto dat hij alle carnavaltroep weer netjes heeft opgeruimd.Oudste en een vriendin maken grieks vandaag dus ik kan straks lekker aanschuiven.
Viva,nu vooral pijn aan de spier die hij aangeprikt heeft maar dat is normaal zeggen ze.Ik vond het geen fijne behandeling,kreeg het bloedheet en zweet uit al mijn porien
Liz,zou leuk zijn als vriend vandaag je auto al heeft.Hoef je niet bang te zijn dat er nog meer afbreekt.
Ik ga zo naar huis,vriend appte net een foto dat hij alle carnavaltroep weer netjes heeft opgeruimd.Oudste en een vriendin maken grieks vandaag dus ik kan straks lekker aanschuiven.
Viva,nu vooral pijn aan de spier die hij aangeprikt heeft maar dat is normaal zeggen ze.Ik vond het geen fijne behandeling,kreeg het bloedheet en zweet uit al mijn porien

woensdag 6 maart 2019 om 21:00
Varkenshaas in roomsausmet n broodje erbij.ook de rode kool opgemaakt,combinatie was erg lekker.
Ben moe terwijl ik niet al te veel gedaan heb.zit weer te balen van dit weer.en het lijkt voorlopig niet beter te worden.
Blij dat ik morgen middag even gezellig met mijn nichtjes kan bijkletsen.
Fijne avond. Alles komt goed
Ben moe terwijl ik niet al te veel gedaan heb.zit weer te balen van dit weer.en het lijkt voorlopig niet beter te worden.
Blij dat ik morgen middag even gezellig met mijn nichtjes kan bijkletsen.
Fijne avond. Alles komt goed
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 7 maart 2019 om 07:29
donderdag 7 maart 2019 om 10:25
Goedemorgen .dank je coetje gaat lukken.
Ontbijt .broodje met twee plakken bakleverworst.
Koffie.
Heb weinig te melden.bahalve dat het prut weer is .regen en harde wind. donkere grijze wolken. niks aan.
Maken er maar wat van vandaag, tot later
Ontbijt .broodje met twee plakken bakleverworst.
Koffie.
Heb weinig te melden.bahalve dat het prut weer is .regen en harde wind. donkere grijze wolken. niks aan.
Maken er maar wat van vandaag, tot later

donderdag 7 maart 2019 om 21:41
Ja was gezellig vanmiddag.nu over 14 dagen hier. Doen het maar zonder te lange tijd ertussen.want de vakanties zijn alweer besproken en dan kan de een niet en dan weer de ander niet.
Wij gaan niet op vakantie.maar zijn wel van plan om veel plaatsjes en dorpen in Nederland met n bezoekje te vereren.
Vinden wij gelukkig alletwee leuk.lekker rustig. dingen bekijken .heerlijk krijg er nu al zin in.alhoewel.de wind giert hier om het huis. de regen klettert tegen de ramen. dus nog maar even binnen blijven.
Lekker lasagne coetje.
Hier hebben we brood gegeten met knoflookboter.kaas en palingworst.
Fijne voortzetting.Alles komt goed
Wij gaan niet op vakantie.maar zijn wel van plan om veel plaatsjes en dorpen in Nederland met n bezoekje te vereren.
Vinden wij gelukkig alletwee leuk.lekker rustig. dingen bekijken .heerlijk krijg er nu al zin in.alhoewel.de wind giert hier om het huis. de regen klettert tegen de ramen. dus nog maar even binnen blijven.
Lekker lasagne coetje.
Hier hebben we brood gegeten met knoflookboter.kaas en palingworst.
Fijne voortzetting.Alles komt goed

vrijdag 8 maart 2019 om 06:39
walpurgisnacht schreef: ↑06-03-2019 10:17goedenmorgen allen
iedereen heelhuids gebleven met carnevalsgekte of storm .
t.v behalve dat ik met dit weer last heb van de gewrichten en pijn heb gaat het prima met mij . Moestuin van je , wat moet ik erbij voorstellen , is dat een tuin of een balkon ? De ridder is dat een vlaamse serie .
Thee Hoe gaat met uw papa ?Het klinkt zo gezellig als je weer eens op bezoek bij je ouders en met u naai project ? Ik ben vergeten wat je al weer aan het maken was.
En met de rest .Dit is een klein geheimpje , ik kan beter koken. maar ja ik ben een leek op het gebied van de roemeense keuken . Ik vraag mij alleen af waarom hij een hekel heeft aan kruiden . Behalve peper en zout , look en oregano .
Wat vervelend dat je last hebt van gewrichten en pijn. Heb je met het vochtige weer ook meer last?
Ik heb alleen een balkon, maar groente en kruiden groeien er gelukkig goed. De Ridder is inderdaad die Vlaamse serie.
Ik moet je bekennen dat de Roemeense keuken mij compleet onbekend is. Kan me niet herinneren dat ik ooit Roemeens gegeten heb. Wist niet dat ze geen/weinig kruiden gebruiken.

vrijdag 8 maart 2019 om 06:43
Wat fijn dat jullie de nieuwe auto deze week kunnen ophalen. Veel veilig kilometers gewenst!lizenlotte schreef: ↑06-03-2019 12:08Als het goed is belt onze garagehouder deze week nog dat ik mijn nieuwe auto kan ophalen, hij vertelde maandag dat hij er 1 voor me had maarhij moest hem nog klaar maken voor me (er moesten nog nieuwe tuv en tandriem op begreep ik van mijn vriend) dus ik ben benieuwd. Het is iig een zwarte skoda fabia 1.2 htp uit 2012 met 90.000 op de teller, euro 5 benzine.
Het word ook echt wel hoog tijd dat er een andere komt, ik had vanmorgen de hendel waarmee je het portier van binnenuit open doet in mijn hand nlen moet dus nu steeds over de versnellingsbak klauteren om via de passagierskant uit te stappen
![]()
Net was ik bij de lidl op de parkeerplaats waar degeen die naast me stond weg ging, die zat me heel raar aan te kijken omdat ik op hem wachtte. Maar ja, hij gaat er natuurlijk ook niet vanuit dat iemand die alleen in de auto zit aan de passagierskant uitstapt natuurlijk![]()
Hahaha; herkenbaarheid betreft je portierverhaal en via de passagierskant naar buiten. Bij was de handgreep binnenin afgebroken (dus achter de deurbekleding).

vrijdag 8 maart 2019 om 06:46
Moeten ze die dry needling nog herhalen? Hoop het niet voor je, als het niet zo'n fijne behandeling was.coetje schreef: ↑06-03-2019 16:15Ik ken de Roemeense keuken ook niet Wally.Fijn dat jullie samen een compromis hebben gesloten wat koken betreft
Viva,nu vooral pijn aan de spier die hij aangeprikt heeft maar dat is normaal zeggen ze.Ik vond het geen fijne behandeling,kreeg het bloedheet en zweet uit al mijn porien![]()

vrijdag 8 maart 2019 om 06:46

vrijdag 8 maart 2019 om 06:55
Chris: wat leuk dat het zo gezellig was met je nichtjes. Heb je voor vandaag nog plannen?
Hier alles goed. Inderdaad gisteren hier ook flinke storm en kwam op weg naar huis nog verschillende omgewaaide bomen tegen. Zag ook nog een vrouw van de fiets door de lucht vliegen door de wind. Auto aan de kant gezet om haar te helpen. Gelukkig had ze zelf niets en hebben we met de hand samen de onderdelen van de fiets recht kunnen buigen zodat ze met de fiets aan de hand naar huis kon (wiel kon niet meer draaien door alles dat aanliep na de val). Heb natuurlijk wel aangeboden om haar even met de auto thuis te brengen hoor.
Gelukkig dat ze zelf geen letsel had, want ze maakte best een flinke smak.
Werd gisteren gevraagd om mee te gaan naar de musical Mamma Mia; ga ik zeker doen. Altijd leuk een uitstapje.
Wat ik dit weekend ga doen, weet ik nog niet. Hebben jullie al plannen? Fijne dag vandaag allemaal.
Hier alles goed. Inderdaad gisteren hier ook flinke storm en kwam op weg naar huis nog verschillende omgewaaide bomen tegen. Zag ook nog een vrouw van de fiets door de lucht vliegen door de wind. Auto aan de kant gezet om haar te helpen. Gelukkig had ze zelf niets en hebben we met de hand samen de onderdelen van de fiets recht kunnen buigen zodat ze met de fiets aan de hand naar huis kon (wiel kon niet meer draaien door alles dat aanliep na de val). Heb natuurlijk wel aangeboden om haar even met de auto thuis te brengen hoor.
Gelukkig dat ze zelf geen letsel had, want ze maakte best een flinke smak.
Werd gisteren gevraagd om mee te gaan naar de musical Mamma Mia; ga ik zeker doen. Altijd leuk een uitstapje.
Wat ik dit weekend ga doen, weet ik nog niet. Hebben jullie al plannen? Fijne dag vandaag allemaal.
vrijdag 8 maart 2019 om 07:33
Goedemorgen,
Tv,lief dat je die vrouw even hebt geholpen!
Ik ga in mei naar Mama Mia,jij toevallig ook?
De dry needling heeft wel geholpen,de pijn die doortrekt in hele been is nu minder.Vanmiddag mag ik weer naar de fysio.
Eerst werken,ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne dag allemaal!
Tv,lief dat je die vrouw even hebt geholpen!
Ik ga in mei naar Mama Mia,jij toevallig ook?
De dry needling heeft wel geholpen,de pijn die doortrekt in hele been is nu minder.Vanmiddag mag ik weer naar de fysio.
Eerst werken,ontbijt koffie en 2 crackers met filet americain.
Fijne dag allemaal!
vrijdag 8 maart 2019 om 08:26
Lief van je, TV, om te helpen.
Gisteren cardioloog gezien en er zijn foto's gemaakt.
Volgens de arts heb ik een longontsteking en nu slik ik AB.
Ze zeggen: te lang mee doorgelopen. Maar ik ben vaak te ziek om nog meer artsen te raadplegen, naast alle lopende afspraken!
Vandaag zie ik de vaatchirurg. Zou zo graag in bed willen liggen, maar ze vinden het nodig dat ik ga.
Straks een beetje rijstepap. Dat eet wel aardig weg.
Gisteren cardioloog gezien en er zijn foto's gemaakt.
Volgens de arts heb ik een longontsteking en nu slik ik AB.
Ze zeggen: te lang mee doorgelopen. Maar ik ben vaak te ziek om nog meer artsen te raadplegen, naast alle lopende afspraken!
Vandaag zie ik de vaatchirurg. Zou zo graag in bed willen liggen, maar ze vinden het nodig dat ik ga.
Straks een beetje rijstepap. Dat eet wel aardig weg.
vrijdag 8 maart 2019 om 09:01
Goedemorgen.zenzeo akelig n longontsteking. En vandaag nog de vaatchirurg .je zit er wel echt midden in momenteel.
Stuur je veel beterschap groeten
T.V goeie daad verricht.
ja het is akelig weer.blij dat ik niet op de fiets zit.ik was toch altijd wel n mooi weer fietser
Gezellig naar Mama Mia. misschien komen coetje en jij elkaar tegen.kennen jullie elkaar persoonlijk?
Gelukkig dat zo.n pijnlijke behandeling nog wel iets van resultaat heeft coetje. En vanmiddag weer naar de fysio.maar afwachten watdie weer vertelt.
Ga nu toch echt opstaan .was er even weer ingegaan.omdat het nog regende.
Kom straks nog weer kijkenden vertellen wat ik heb ontbeten.
Stuur je veel beterschap groeten
T.V goeie daad verricht.
Gezellig naar Mama Mia. misschien komen coetje en jij elkaar tegen.kennen jullie elkaar persoonlijk?
Gelukkig dat zo.n pijnlijke behandeling nog wel iets van resultaat heeft coetje. En vanmiddag weer naar de fysio.maar afwachten watdie weer vertelt.
Ga nu toch echt opstaan .was er even weer ingegaan.omdat het nog regende.
Kom straks nog weer kijkenden vertellen wat ik heb ontbeten.
vrijdag 8 maart 2019 om 11:31
Ontbijt.koffie.brood met rambol.en brood met palingworst.
Weet totaal niet wat en of we vandaag nog iets gaan doen.denk het het gewoon wat H.H.karweitjes worden. Opruimen en netjes maken, dit weer word ik niet blij van.
Gezellige dag
Weet totaal niet wat en of we vandaag nog iets gaan doen.denk het het gewoon wat H.H.karweitjes worden. Opruimen en netjes maken, dit weer word ik niet blij van.
Gezellige dag

vrijdag 8 maart 2019 om 12:39
Chris, fijn dat je het gezellig hebt gehad met je nichtjes.
ZZ, beterschap hopelijk slaat de ab kuur aan!
Coetje, ook sterkte met de pijn!
Tijdschrift, wat lief dat je die vrouw geholpen hebt en dat het goed is afgelopen.
Mamma Mia hij blijft gezellig. Veel plezier, wie weet zitten jullie bij dezelfde voorstelling.
Net een broodje gezond van bakker Bart op. Wat worden die dingen duur zeg. En vers geperste sinaasappelsap.
Man en jongste slapen. Ik wil eigenlijk ook wel even naar bed, maar de oudste stuitert nog door. Even nadenken hoe ik dit ga oplossen.
ZZ, beterschap hopelijk slaat de ab kuur aan!
Coetje, ook sterkte met de pijn!
Tijdschrift, wat lief dat je die vrouw geholpen hebt en dat het goed is afgelopen.
Mamma Mia hij blijft gezellig. Veel plezier, wie weet zitten jullie bij dezelfde voorstelling.
Net een broodje gezond van bakker Bart op. Wat worden die dingen duur zeg. En vers geperste sinaasappelsap.
Man en jongste slapen. Ik wil eigenlijk ook wel even naar bed, maar de oudste stuitert nog door. Even nadenken hoe ik dit ga oplossen.
vrijdag 8 maart 2019 om 14:11
Viva,hoop dat het je nog lukt om even terug in bed te kruipen.
Zenzeo,hopelijk heb je positief nieuws van de vaatchirurg.Nog maar een
Ik zit te wachten bij de fysio,straks nog wat boodschappen voor het avondeten halen.Geen idee nog.
Chris,gelukt om iets in huis te doen?
Wally,had je nog eens op dat andere forum gekeken?
Zenzeo,hopelijk heb je positief nieuws van de vaatchirurg.Nog maar een

Ik zit te wachten bij de fysio,straks nog wat boodschappen voor het avondeten halen.Geen idee nog.
Chris,gelukt om iets in huis te doen?
Wally,had je nog eens op dat andere forum gekeken?
vrijdag 8 maart 2019 om 15:06
vrijdag 8 maart 2019 om 15:35
Schoonouders zijn hier nu voor de kinderen. Oudste wilde niet slapen en jongste was ook al wakker na een uurtje.
Man en ik hebben tot een uur of 15.00 uur geslapen, maar liggen nog in bed. Gaan er zo uit ....
Onderbuik gevoel zegt dat oudste nog wel eens met schoonouders mee wil straks. Daar een nachtje slapen en een dagje spelen.
Coetje, hoe ging het bij de fysio? En al inspiratie opgedaan voor het avond eten?
ZZ, dikke
verschrikkelijk als je je zo ziek voelt, dat je zo lang in het ziekenhuis moet blijven. Voor iets wat voor nu even niet zo'n hoge prioriteit heeft .... straks lekker in bed. Is zoon misschien nog in de gelegenheid dit weekend om langs te komen en voor je te zorgen?
Man en ik hebben tot een uur of 15.00 uur geslapen, maar liggen nog in bed. Gaan er zo uit ....
Onderbuik gevoel zegt dat oudste nog wel eens met schoonouders mee wil straks. Daar een nachtje slapen en een dagje spelen.
Coetje, hoe ging het bij de fysio? En al inspiratie opgedaan voor het avond eten?
ZZ, dikke

vrijdag 8 maart 2019 om 16:58
Zenzeo,dat had dus prima via een telefonische afspraak gekunt!Naar hoor dat je dan toch daarheen moet terwijl je je zo ziek voelt.
Weet je al wanneer de operatie plaats vindt?
Viva,ik gooi wat pizza's in de oven,oudste en middelste zijn werken en komen pas laat thuis.Vriend bakt een uitsmijter en jongste brengt een vriendje mee.
Fijn dat je schoonouders even wilden komen zodat jij even naar bed kon.
Weet je al wanneer de operatie plaats vindt?
Viva,ik gooi wat pizza's in de oven,oudste en middelste zijn werken en komen pas laat thuis.Vriend bakt een uitsmijter en jongste brengt een vriendje mee.
Fijn dat je schoonouders even wilden komen zodat jij even naar bed kon.

vrijdag 8 maart 2019 om 17:04