Wat geven jullie met Sint Maarten?

07-11-2009 16:27 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is alweer bijna Sint Maarten.

Wat geven jullie?

Voor de kleinste heb ik spekjes, en voor de grote kinderen een vrolijke kleurlijke kaugombal (verpakt) en als die op zijn een mini candybar.
Mini milka en Tobleronereepjes. Ik hoop dat er zo min mogelijk komen, des te meer blijft er over voor mij
Weer niemand langs geweest.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wij hadden allerlei soorten maoam snoepjes, en minimarsjes, twix, milkyways enz.

(chocola hebben we bijna nog allemaal over.. ze gingen grotendeels voor de maoam.)
Heb mini`s in huis, rolo, smarties, nuts, bros etc.

Er zijn nog maar 4 kinderen geweest!

tsja, en uiteindelijk gaan die ook wel op
quote:delphicat schreef op 11 november 2009 @ 19:05:

[...]

Die heeft volgend jaar dus ook een fakkel voor de deur? Die gewoonte ken ik trouwens niet (en is ook niet zo handig in de Amsterdamse binnenstad )Ik weet niet of dat zo "hoort", maar ik vond het wel leuk en aangezien ik tussen de studentenhuizen ingeklemd zit en ouders daar misschien voorbij lopen leek het me ook wel handig. De overburen hebben ook een kaarsje bij de deur gezet, eerder dan ik en toen had ik het al bedacht. Er zijn dus meer die het doen.
quote:milaatje schreef op 11 november 2009 @ 19:06:

Mini milka en Tobleronereepjes. Ik hoop dat er zo min mogelijk komen, des te meer blijft er over voor mij Ik zou niet open doen als ik dat in huis had
Ik ga de fakkelkaars weghalen bij de deur, de kinderen zijn klaar geloof ik! 24 zijn er geweest.
* Twee buurkindjes + ouder.

* Vier meisjes

* Twee meisjes

* Zes jongetjes, die eerst een soort dansje deden bij de muziek van hun mobieltje. Daarna heb ik ze toch nog maar laten zingen, en die éne jongen moest alsnog zingen, in zijn eentje. Ja, kom op, je moet wel wat doen voor de kost.

* Vier buurkindjes + ouder.

De meeste buren hebben maar drie "bellers" gehad, dus "de ouders van" zullen wel apart even zijn langsgelopen.

Overigens redelijk veel juffrouwen Kikkerbil, dit jaar. Volgend jaar lopen we weer de andere kant op, vindt Moppekind minder leuk, want méér lopen, maar minder Kikkerbillen. En hij weet ook wel dat daar meestal meer gegeven wordt. Ruim anderhalve kilo snoep heeft hij weer opgehaald. En hij heeft er gisteren niet eens naar om gekeken, ja, een minireepje zocht hij uit voor mee naar de overblijf, meer heeft hij niet gehad.

Leukste gift vond ik een tandenborstel, met een kinderchocoladereepje erop bevestigd.
Oh ja, alle lampions waren "schoolwerk".
Hier in de achterhoek word er weinig aan gedaan,maar mijn dochter is met 2 vriendinnetjes wel langs de deuren gegaan(wel grappig want zijn allemaal 11)Smiddags hebik samen met dochterlief een snoephuis gemaakt met 5 ontbijtkoeken en speculaas en veel snoep,hij is erg leuk geworden.

Avonds heb ik mijn dochter weer opgehaald (want ze loopt op krukken en verre afstanden met rolstoel ,want ze heeft de pech gehad dat haar schijf uit de knie is geweest zelfs 2 keer en zit nu van onder tot boven in gips)en onder weg kwam ik maar 6 kinderen tegen,ik vind echt jammer dat hier er weinig aan word gedaan.Maar ze hadden aardig wat opgehaald en de mensen vonden het erg leuk,zelfs geld en een sinasappel(die heb ik lekker opgegeten hihihi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven