Wat geven jullie met Sint Maarten?
zaterdag 7 november 2009 om 16:33

zaterdag 7 november 2009 om 16:34
Mini-candybars, doosjes smarties en wat ik nog meer aan voorverpakt snoep kan vinden met een felgekleurde glimmende verpakking. Oh, en ik doe er meestal ook evergreens tussen, voor de wat bewustere snoeperds. Heb al een paar keer de blije reactie: Ohhh! Een evergreen! gehad
Ik heb er weer zin in! Wel jammer dat er hier in Amsterdam veel minder kinderen langskomen dan in Haarlem waar ik eerder woonde. Maar goed, ik zit dan op mijn post!
(voorstel aan alle meelopende ouders: houd de liedjes zo kort mogelijk )
Ik heb er weer zin in! Wel jammer dat er hier in Amsterdam veel minder kinderen langskomen dan in Haarlem waar ik eerder woonde. Maar goed, ik zit dan op mijn post!
(voorstel aan alle meelopende ouders: houd de liedjes zo kort mogelijk )
zaterdag 7 november 2009 om 16:34
zaterdag 7 november 2009 om 16:35
zaterdag 7 november 2009 om 16:36
zaterdag 7 november 2009 om 16:36
zaterdag 7 november 2009 om 16:38
quote:Flashy schreef op 07 november 2009 @ 16:34:
Ik vind het altijd lastig, wou eigenlijk mandarijnen doen, maarja daar maak je geen vrienden mee ik weet nog dat ik als kind echt baalde als je zo`n kreng kreeg!
Vorig jaar voor het eerst op dit adres en heb echt geen idee hoeveel kinderen er komen, zal ze dit jaar tellen Die van mij pakken dus wél die mandarijn! Vinden ze lekker!
Ik vind het altijd lastig, wou eigenlijk mandarijnen doen, maarja daar maak je geen vrienden mee ik weet nog dat ik als kind echt baalde als je zo`n kreng kreeg!
Vorig jaar voor het eerst op dit adres en heb echt geen idee hoeveel kinderen er komen, zal ze dit jaar tellen Die van mij pakken dus wél die mandarijn! Vinden ze lekker!

zaterdag 7 november 2009 om 16:38
Mini-candybars van de Lidl, en als die op zijn heb ik nog wel wat van die minipakjes winegums. .
Als je tijdwinst wilt aan de deur, dan moet je niet miepen over de lengte van de liedjes, maar gewoon niets laten uitkiezen. Dat duurt bij een kleuter al gauw twee minuten.
Vrolijk iets in de rugzak werpen en toedeledokie !!!
Als je tijdwinst wilt aan de deur, dan moet je niet miepen over de lengte van de liedjes, maar gewoon niets laten uitkiezen. Dat duurt bij een kleuter al gauw twee minuten.
Vrolijk iets in de rugzak werpen en toedeledokie !!!

zaterdag 7 november 2009 om 16:39
Is dat vergelijkbaar met halloween met dat snoep uitdelen?
Hier (zuidwesten) wordt het in elk geval niet gevierd, maar begint halloween de laatste paar jaar wel wat in trek te komen met spooky verklede lampionnetjes optochten op de 31e oktober. Zonder trigger treat dus.
Bij ons is het rondgaan van kinderen voor snoep en geld op oudjaar.
Hier (zuidwesten) wordt het in elk geval niet gevierd, maar begint halloween de laatste paar jaar wel wat in trek te komen met spooky verklede lampionnetjes optochten op de 31e oktober. Zonder trigger treat dus.
zaterdag 7 november 2009 om 16:40
zaterdag 7 november 2009 om 16:41
quote:elninjoo schreef op 07 november 2009 @ 16:39:
Hier (zuidwesten) wordt het in elk geval niet gevierd, maar begint halloween de laatste paar jaar wel wat in trek te komen.
zoiets, alleen met een lampion (meestal zelfgemaakt) en ze zingen een liedje voor je.
Met oudjaar? Oke, dat heb ik nog nooit gehoord.
Hier (zuidwesten) wordt het in elk geval niet gevierd, maar begint halloween de laatste paar jaar wel wat in trek te komen.
zoiets, alleen met een lampion (meestal zelfgemaakt) en ze zingen een liedje voor je.
Met oudjaar? Oke, dat heb ik nog nooit gehoord.