Wat heb jij vandaag gegeten?

18-03-2009 21:42 1325 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, weer een record gebroken met t aantal postings Eet en schrijf lekker verder in dit nieuwe eettopic!
Vandaag een lekker dagje thuis gehad, heb de papegaaienkooien schoongemaakt en lekker naar buiten geweest met de gaaitjes. En vanavond hebben we de koopovereenkomst getekend :D Tevens is vandaag de hypotheekofferte aangevraagd dus alles gaat zijn gangetje. Echt heel spannend allemaal maar zoo leuk en over een kleine 3 maanden dan is het gewoon zo ver :D

Lijstje

O: 4 bh met kipkerriesalade

T: hula hoops chips

A: 4 pita broodjes met gyros, champignons, erwtjes, mais, paprika, knoflook en cocktailsaus

T: 3 chocolade en appeltaart ijs

@Maimai: Je lijstje van gister is echt niks he! Kom op he! je was zo goed bezig! Het waren eigenlijk van die kleine gebakjes, van die dingen die je in 1 hap moet opeten, ik kende het ook niet maar werd me verteld dat het uit Belgie kwam. Het was wel heel lekker hihi. En ik ga voor je duimen dat je het wordt qua sollicitatie!

@Roos: het gesprek ging goed, offerte wordt nu aangevraagd en volgende week donderdag mogen we komen om alles te tekenen en dan gaat de aanvraag koopsubsidie ook gedaan worden. De rente was weer gedaald en het was nu dus eigenlijk nog gunstiger dan 2 weken geleden. Gaat echt zo snel ;)

En ik herken het wel qua fout gaan en instanties, bel ze dagelijks voor mijn clienten en af en toe wordt je er gewoon gek van :S

@Gillie: we hebben idd het appartementje met tuin gekocht, 12 juni mogen we erin en dan gaat mijn schoonvader eerst 2 weken klussen en dan gaan we eind juni echt over. Het is in het centrum dus echt ideaal :D

Heel veel plezier dit weekend en ik hoop dat je slaagt voor wat kleding!
Hee meiden,

Heb hier maar even meegeschreven (wel lang gelezen!), maar ben er de komende tijd niet. Word namelijk opgenomen voor intensievere therapie. Het komt vrij onverwacht, maar wel op eigen verzoek. Wil gewoon echt helemaal van die es af! Vind het eng, moeilijk en heftig...

Bedankt voor degenen die zo lief voor me waren en voor degenen die worstelen met eten: heel veel kracht en sterkte!
Goedemiddag op deze heerlijke dag! :-)

Hoe is het met jullie?

@Alyssaa: Fijn dat t contract is getekend! Gaat snel hoor, 3 maanden! Heb je nog plannen voor het weekend?

@Maimai: Jij ook al niet helemaal lekker? Hoest nu? Gelukkig heb je een relaxed weekend voor de boeg. Wanneer hoor je wat van je solli?

@Roos: Irritant he die instanties! Ik word er ook helemaal knettergek van! Gister de hele dag bezig geweest met het zoeken naar een fax! (en dan blijkt dat niet iedereen zo aardig is..). Maar is t bij jou allemaal gelukt?

@Gillie: Jammer he dat we niet meer terug kunnen lezen. Ik weet niet waar we dat nog zouden kunnen lezen?

Heb je gister nog wat gekocht? :-). Lekker hoor, uit eten! Veel plezier vandaag!

Hier gaat t wat beter..vandaag dan haha. Ik heb bijna elke dag wel eetbuien gehad/eetdrang gehad. Donderdag was de 1e keer dat ik zelfs iets heb gekocht om te eten voor de eetbui . Dat zegt wel dat t erg is vind ik...Wel heb ik uiteindelijk nog heel lang in de winkel gestaan of ik wel wat wilde/ging kopen en wat ik dan zou kopen haha. Maar goed, echt debiel vind ik mezelf.

Ik baal er heel erg van, want ik kom niet aan heel veel toe terwijl ik nog zoveel moet! Daarbij irriteer ik me elke dag aan mn buik en kop. Gister dacht ik echt: ik weet niet meer wat ik moet doen. De eetbuien blijven komen en komen, ik heb geen normaal eetpatroon meer, de eetdrang blijft elke dag, ik word er helemaal gek van. Maarja nu gaat t wel, maar ik weet wel dat ik t echt niet zonder professionele hulp kan...Moet na Afrika er echt mee aan de slag (gelukkig, want heb er zo genoeg van).

Gister las ik een artikel over de lichamelijke en psychische gevolgen enzo van anorexia en boulumia. En toen begreep ik t allemaal haha! Mn haaruitval, de erge krampen in de kuit en het altijd koud hebben..Maar goed, dat is nu allemaal niet meer doordat ik flink ben aangekomen. Mn gebit is wel heel slecht en ik denk dat dat hier ook wel mee te maken heeft . Eigenlijk zo stom allemaal.

Vanmorgen heb ik heerlijk gesport (was lang geleden voor mij, had er gewoon geen tijd voor) en dadelijk ga ik toch even een terrasje pakken. Tja, ik kies nu maar voor het mooie weer ipv het maken van een verslag..Geen idee wanneer ik dat anders moet doen maar goed.

Morgen is mn afscheidsfeestje, heb er zin in, hoewel ik het wel moeilijk vind met al dat eten. Vanavond en morgen druk met de voorbereidingen. Straks komt ook een vriendin al.

Ik hoop dat ik maandag, dinsdag, woensdag en donderdag nog een beetje tijd heb voor de rest van de voorbereidingen...Het kost echt meer tijd dan ik dacht! Ik zit er al bijna...vind het nu wel eng hoor hihi.

Nou meiden, fijn weekend en tot snel!

Liefs
Hallo,

Wat een lekker weer is het toch. Net weer even met de gaaitjes naar buiten geweest, even een praatje gemaakt bij de overburen. Over een uurtje komen mijn ouders mij ophalen en dan ga ik naar mijn zusje, die viert namelijk haar verjaardag. Vriendje komt er vanaf zijn werk naar toe.

Ik ben trouwens wel afgewezen bij mijn sollicatie, op basis van mijn motivatie, een echte bullshit reden dus :( want heb mijn motivatie niet eens mondeling kunnen toelichten. Had het wel verwacht maar baal er flink van. Ook omdat ik nog steeds niet weet wat ik vanaf september ga doen, voltijd/deeltijd, bijbaan, gewone baan, wil duidelijkheid maar die heb ik in mijn hoofd totaal niet...

@Bloemetje: Succes met de behandeling!

@Eyris: Wij hebben vandaag verjaardag van mijn zusje en morgen hebben we verjaardag van mijn schoonmoeder. En 3 maanden gaan zeker snel, krijg ook al echt opruimkriebels en wil inpakken :D Maar als ik dan zoals vandaag lekker in het zonnetje buiten sta dan kan ik niet wachten tot het zover is en we onze eigen tuin hebben :D Het lijkt me zoo heerlijk om met dit weer lekker buiten te kunnen zitten!

Heel veel plezier met het afscheidsfeestje! Probeer er van te genieten!
Hoi meiden!

Lijts van vandaag

Ontbijt: havermout

Lunch: 2 bth met selleriesalade

Diner: ciabatta en groentesoep

Alyssa, wat ontzettend balen van je solliciatie! Die duidelijkheid komt vanzelf, al wil jij natuurlijk het liefst alles van te voren helemaal weten ;) Aha, ik snpa je belgsiche gebakjes, lekker! verhuizen komt echter dichterbij he, spannend zeg! Kun je alvast beginnen met opruimen, kijken wat weg mag ;)

Eyris, lekker op het terras gezeten? Ik hoop echt dat t je lukt om ook te genieten van afrika en dat je niet alles door t eten laat bepalen. Je hebt hulp nodig, kiest ervoor om dat na afrika te doen. Je hoeft daar niet beter te worden he! Hou dat jezelf ook voor, je bent ziek, probeer erger worden te voorkomen, maar verwacht niet dat je daar beter gaat worden. Ik ben nog niet lekker, zo'n pijn in mn maag steeds. Heb wel weer honger, dat scheelt ;) Ik hoor dinsdag wat van mn solliciatiat, spannend!Succes met de voorbereidingen en geniet van je feest morgen!

Roos, fijn dat alles weer geregeld is! Maar wat een gedoe is het soms, pff. En nog fijner dat je weer beter bent Lekker kunnen genieten van t mooie weer vandaag?

Bloemetje, wat een dappere beslissing heb je genomen! Alle sterkte gewenst!

Het gekke is dat ik echt n afkeer van fruit heb, eet het liefst brood of pap :s Is vast niet zo erg voor n paar dagen, slik netjes mn multivitamine ;) Vandaag lekker genoeten van het mooie weer! En nog wat boeken gehaald voor mn werk en uberburgerlijk een broodrooster hihi.

Fijne dag verder!

xx maimai
hey meiden

Ik zie dat we weer opnieuw zijn begonnen, jammer dat ik niet meer terug kan lezen wat er de afgelopen week geschreven is, maar ja... niets aan te doen.

Hoe is het met jullie? Met mij op zich wel goed, maar ik heb wederom een superdrukke week achter de rug, met veel te weinig slaap en dat merk ik nu wel.

Maandagavond heb ik een discussie met vriendje gehad en die duurde een beetje te lang, uiteindelijk zijn we om 2.30 uur pas gaan slapen, terwijl om 5.00 uur mijn wekker alweer ging. Dinsdagavond zijn we op tjd naar bed gegaan, maar toen kon ik niet slapen, uiteindelijk viel ik pas na 12en in slaap en om 5 uur ging vriendjes wekker. Toen ben ik er maar uitgegaan, mijn wekker zou om 6.00 uur gaan, als er eenmaal een wekker gegaan is slaap ik moeilijk opnieuw in, dus dan is het verstandiger om maar op te staan. Woensdagavond naar school en donderdagochtend weer vroeg op en uiteindelijk laat naar bed.

Gisteren merkte ik dat ik toch wel te veel was geweest. Ik heb lang in bed gelegen en uiteindelijk niets gedaan, alleen geluierd. Gisteravond ben ik met vriendje uitgeweest en vannacht heb ik weer veel te kort geslapen omdat wij gisteravond gevraagd werden of we vandaag met een vriend naar Enschede wilden rijden omdat hij daar een auto gekocht had en die graag wilde ophalen.

Uiteindelijk waren we vanmorgen om 2.00 uur thuis (we kwamen in een behoorlijke file terecht) en vanmorgen om 9.30 uur zaten we alweer in de auto. We hebben een erg gezellige dag gehad en vanavond gaan we koffiedrinken bij mijn schoonvader. Ook daar heb ik zin in, en dan morgen aan het huiswerk.

Lijstje van gisteren:

O: 1 geroosterde boterham speculoospasta

T: 2 peren

L: 1 maaltijdsalade geitenkaas

T: 2 kiwi's

A: 1 wopper, 1 portie chili cheesenuggets

T: beetje fruit, kippenpootje, shaslick, groentenmix

Lijstje van vandaag:

O: 1 geroosterde boterham speculoospasta

T: -

L: 1 curryworst

T: 1 big tasty

A: 1 tosti kaas/salami/sambal 1/2 tosti kaas, banaan, sambal

@maimai:

Je lijstjes worden wel beter vind ik. Ga zo door

@ieniemienie:

Je lijstjes zijn erg weinig.... dan snap ik wel dat je nog een extra (of 2) boterhammen pakt af en toe, je lijf heeft het nodig. Ik begrijp dat je gestopt bent met roken? Wat knap van je. Ik hoor van veel mensen dat dat erg moeilijk is (ik heb er geen ervaring mee, ik heb nooit gerookt). Succes in ieder geval.

@eyris:

Voel je je inmiddels weer wat beter? Ik hoop het wel. Irritant is het he, om steeds maar te lopen stressen, ik heb dat ook hoor. Heel vervelend.

Die tip van Alyssaa over alles op een lijstje zetten is een goede, dat doe ik ook vaak als ik veel dingen moet doen

@roos:

Beterschap, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt.

@Alyssaa:

Lekker dat je wat eerder klaar bent met je stage en een lange vakantie hebt. Wat lekker dat het contract nu getekend is enzo, succes nog met alles regelen. Wat jammer dat je afgewezen bent, en inderdaad om een vreemde reden. Weet je zelf nog niet wat je in september wil gaan doen of moet je wachten op anderen voordat je daar meer over weet?

@bloemetje:

Knap dat je zelf zo'n programma aangevraagd hebt en gaat doen, heel veel succes de komende tijd.

Meiden, ik ga er weer vandoor, vriendje (ja, dat is hij nog steeds ) staat te wachten. Morgen gaan we waarschijnlijk de laatste dingen voor ons huwelijk regelen. We moeten alleen nog een foto maken voor de kaarten die we willen versturen en de muziek voor in het stadhuis uitzoeken, verder zijn we helemaal klaar. Ik heb er erg veel zin in. En ben heel blij dat ik nu niet meer zo lang hoef te wachten.

Fijn weekend nog!
Goedemorgen meiden,

Gisteravond een heel gezellige avond gehad. Helaas wel iets te veel gegeten, ik voel mij daardoor vandaag niet al te fit. Nog steeds een beetje een vol gevoel terwijl mijn maag wel knort. Vandaag dus maar even een "balansdagje" invoeren. Als dat lukt, want daar heb ik altijd wat moeite mee. Maar ik wil gewoon wel proberen die discipline weer op te brengen. Het moet!

Alles komt nu best wel dichtbij. Het trouwen, daarna gaan we kijken naar een huis en dan is de kinderwens aan de beurt. De laatste tijd ben ik weer behoorlijk aangekomen. Helaas maakt dat de kans op een zwangerschap wat kleiner, omdat mijn menstruaties onregelmatig zijn.

Maar ik loop weer eens op de zaken vooruit. Zover is het nog niet. Ik merk de laatste tijd dat ik mij best wel weer druk aan het maken ben over allerlei dingen. Ik ben in ieder geval weer lekker aan het stressen (vandaar ook mijn eetbuien). Ik weet dat het niet nodig is om zo te stressen, maar ja... weten en doen zijn natuurlijk weer twee andere dingen.

Nou meiden, ik ga er weer vandoor, ik ga eens even aan mijn huiswerk. We hebben weer erg veel opgekregen deze week en vandaag is de enige dag dat ik er tijd voor heb.

Tot snel!
Hoi hoi,

Alysaa: Zo dat gaat lekker met dat huisje! Goed zo! Lekker weer om naar buiten te gaan met de gaaitjes!

Klote is dat er zowel bij de postbank als bij het aanvragen voor mijn Verklaring Goed Gedrag die ik nodig heb omdat ik anders geen salaris krijg iets mis is gegaan (het is heeeel moeilijk om te begrijpen dat ik een adres wil wijzigen bij de postbank en dat ik even op een ander adres woon dan waar ik ingeschreven ben voor mijn VGG) echt ongelofelijk, maar ik kan dus niet bij m'n spaargeld en ik krijg ook geen geld. Is erg vervelend, want ik moet toch de rekeningen betalen en boodschappen doen. M'n fiets vertoont steeds meer kuren, dus die moet ook even nagekeken en ik moet naar de tandarts. Tja, dat wil dus ff niet...

Jammer van je sollicitatie! Inderdaad een bullshit reden. Succes met nadenken wat je dan wel wilt...

Bloemetje: Sterkte meid! Wat ontzettend goed van je!!!!

Eyris: Allereerst een heel fijn feestje gewenst! Hoop dat jet het eten een beetje los kunt laten en ervan kunt genieten!

Ja, het zijn klote ziektes en hoewel met een psychische oorsprong heeft het z'n weerslag ook op je fysiek helaas. Jij braakt toch niet? Dan zal het met je gebit wel meevallen. Haaruitval ed kan je van te weinig eten, maar ook van teveel braken krijgen. Ik hoop van harte voor je dat het in Afrika te handelen is!

Nee, het is nog niet geregeld met die instanties. Hopelijk komt m'n Verklaring Goed Gedrag niet komende maar volgende week alsnog naar het goede adres. De postbank laat ik maar, die zijn echt te stom,heb besloten dat dit de druppel was (in India ook al heeel veel gezeik gehad met die klojo's) en dat ik van bank ga veranderen. Ik weet welke vragen ik moet stellen;-).

Maimai: Dat van dat fruit herken ik wel hoor. Komt vanzelf weer terug. Geniet lekker van de pap en de boterhammen! En broodroosters zijn relaxed. Heb vorige week een tosti-ijzer gehaald. Ook erg fijn! Helaas nog niet heel veel gebruik van kunnen maken, maar dat komt wel.

SaC: Dank je wel! Ik ben er weer helemaal bovenop.

Toch niet zo gek dat je juist nu discussies hebt met vriendje. Je gaat bijna een hele grote stap nemen. Bij vriendinnen heb ik gezien dat dat best wat losmaakt en dat het helemaal niet gek is. Gelukkig is ie nog steeds je vriendje:-).

Hoe zit het nou met die maagband? Kan je dan nog steeds eb hebben en dan dus veel te veel eten?

Vandaag nog lekker van het mooie weer genoten, ben naar het strand gefietst. Op de terugweg had ik alweer wind tegen en toen was het even te veel, heb de trein terug gepakt. Erg fijn!

Liefs,

Roos
Vandaag verjaardag van mijn schoonmoeder gehad, was wel okay behalve dat er af en toe flink onbegrip is over het feit dat vriendje veel voor school moet doen. Maar goed, was op zich wel gezellig De verjaardag van mijn zusje was ook heel gezellig dus leuk weekend gehad en nu kunnen we weer een weekje aan de slag!

Lijstje van gister

O: 2 meergranen pistolets met kipkerrie salade

T: slagroomtaart

A: kofte, aardappelballetjes, appelmoes en mayo, aardbeiyoghurt

T: stukjes kaas, komkommer, chips, stokbrood met zalmsalade

Lijstje van vandaag

O: 2 meergranen pistolets met kip kerrie salade, 3 worstenbroodjes

T: appelkruimelvlaai, borrelnootjes, kaas, stokbroodjes met zalm en brie

A: 2 deegbroodjes met knoflooksaus, maccheroni pasticiati (pasta met erwtjes, ham, kaas, champignons, gehakt en saus)

@Maimai: Klopt dat ik idd gewoon voor mezelf duidelijkheid wil, vriendje is er ook veel rustiger onder, die heeft zoiets van, komt wel goed maar ik wil het zelf gewoon weten om rust te krijgen.

@SAC: ik weet het zelf gewoon niet, wil eigenlijk heel graag een baan omdat het financieel dan gemakkelijker wordt maar vriendje zei ook al, maak het gewoon in voltijd af en dan komt het ook goed. Daarna is het tenslotte een stuk gemakkelijke rom een baan te vinden. Maar goed, het zal wss nog wel een hele tijd duren voordat ik definitief weet wat ik wil. Blijf stiekem toch hopen voor een baan ;)

Succes met alle voorbereidingen en probeer er echt van te genieten en niet teveel te stressen!

@Roos: Wat een gedoe zeg! Ik ben er ook niet blij mee dat de postbank ING is geworden. Had het liever gewoon bij het oude vertrouwde gezien maar goed. Ik hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt en dat je gauw je verklaring voor goed verdrag gaat ontvangen en dat je gauw bij je geld kunt!!!
anoniem_49817 wijzigde dit bericht op 23-03-2009 07:51
Reden: Een aantal dingen op mijn lijstje vergeten
% gewijzigd
Hoi meiden!

Lijst van zondag

Ontbijt: 2 geroosterde bth met boter en vlokken,beker yoghurt

tussendoor: 3 rijstwafels

tussendoor: stukje kaas en appel (toch maar ;))

Diner: 2 bth met selleriesalade en 2 crackers pindakaas

Vandaag mag dit

Ontbijt: yoghurt met musli en een kiwi

tussendoor: koek

Lunch: 2 geroosterde bth met boter en vlokken, verse jus

tussendoor: beker yoghurt met kiwi

Diner: macaroni met roerbakgroenten en sateballetjes

Moet mezelf maar even een schop onder mn kont geven en weer beter eten dan de afgelopen tijd. Heb geen last meer van mn maag, dus dat mag geen excuus zijn om alleen brood enz te eten.

Alyssaa, waarom is het zo lastig te begrjipen dat je vriendje veel moet doen voor n studie? Dat is toch juist logisch? Pff familei ;) Misschien moet je op n rijtje zetten wat je mogelijkehden voor volgend jaar zijn, en dan kijken wat de voornadelen zijn en wat je het liefst wilt.

Roos, lekker man naar het strand! Maar t waaide idd vreselijk hard, gisteren ook nog ff gefietst en op een gegeven moment zo'n tegenwind daar wil je echt geen 10 km tegenin fietsen hihi. Zelfs ik niet ;) Fijn voor je dat er een trein ging! Gedoe met de postbank zeg :s Heb dat ook een x gehad toen ik voor t eerst op kamers ging, het was bijna niet om te zetten en de reden was dat mn handtekening niet klopte. Het leuke was dat ik die rekening (zo'n kinderspaarrekening dus) geopend had toen ik nog geen handtekening had hihi. Maar duurde idd even. Daarna lukte het wel. Maar tis irritant dat je zo alles tegelijk krijgt. DUs binnenklort tostis op je lijstje?

Sac, hopelijk een rustigere week voor jou dan! Volgens mij is het niet meer dan logisch hoor, zoveel stress voor t trouwen. Wle lastig, maar geloof dat dat meer voorkomt ;) Misschien daarna ook het eten weer oppakken? Ik vind wel dat je verbeteringen ziet in je lijstje, dat je meer fruit eet en wat vaker. Alleen ook nog wel veel frituur..

Man, het waait hier zo hard. Waai bijna mn huis uit. Nou ja, overdreven maar ik waaide net wel bijna van de straat. Echt zon windvlaag tussen flatgebouwen door, woei! En regen :s Vandaag allemaal klusjes doen en dingen lezen, net therapie gehad.Btj vaag, moest daar sporten en ook aangeven wanneer te stoppen enz enz. Het liefst wil ik natuurlijk doorgaan, maar ik weet ook best dat ik maar 45min heb en als het moet, kan ik best stoppen. Maar om dat helemaal alleen te beslissen komt me waarschijnlijk niet zo goed uit. Ze vond nog dat ik teveel deed pfff. En voor mijn gevoel doe ik bijna nix, zucht. Misschien moet ik juist wel ff naar buiten, waaien mn gedachten weer in juiste banen ;)

xxmaimai
Hoi lieve meiden,

Alysaa; je boft maar met zo'n relaxed vriendje! 'T is ook best moeilijk om te verzinnen wat je echt wilt. Ik weet het nog steeds niet. Ben ook niet zeker van dat ik voor de klas wil blijven, maar wat dan wel???

Maimai: Betere lijstjes:-)! Dat is inderdaad heeeeel stom zeg van de postbank. Bij sommige dingen vraag ik me af hoe moeilijk het nou eigenlijk is. Heel moeilijk blijkt maar weer...

Hoe met therapie? Begrjip het niet helemaal...

Vandaag ook tegen de wind in naar school gefietst. Pff, was best ver. Helaas ook nog bijna voor niks, want na 2 uurtjes ben ik naar huis gegaan, weer heel erg last van m'n buik nadat ik een broodje had gegeten. Echt naar! Hoop dat het nu snel echt over gaat!

Liefs,

Roos
Vandaag lekker druk bezig geweest op stage. Ik ben een cursus aan het opzetten om mensen zelf kwijtscheldingsformulieren te laten invullen, echt een leuk initiatief :D En we willen het volgende maand al inplannen. Ik ben benieuwd of de clienten ook een beetje enthousiast zijn

Lijstje (veel te veel)

O: magere yoghurt met muesli

T: banaan

T2: walnootbavaroistaart

L: kippensoep, 3 bh met halvarine, kaas, berliner, gekookte gelderse

T: appel en pakje lu time out

A: tomatensoep, gemarineerde kipstukjes met champignons, wortel en erwtjes

T: pindapepsels

@Roos: hoop dat je gauw weer beter bent! Niks zo vervelend als niet lekker zijn. Vriendje is zeker wel relaxed Zou soms wel wat van zijn relaxedheid moeten overnemen ;) En het is zeker moeilijk, er is zoveel keuze en ben toch ook nog flink jong :S Maar heb om een of andere reden ook niet zoveel zin om nog een jaar voltijd te doen, wil gewoon aan de slag maar ja, dat is nog niet zo gemakkelijk.

@Maimai: Hier was het ook al zo'n verschrikkelijk weer :S Al was ik precies op tijd want toen ik binnen stond, barstte de regen nog veel erger los. Ik snap dat ook niet waarom dat van vriendje niet begrepen wordt, volgens mij ziet zijn vader hem nog steeds als dat jochie wat alleen maar computert en nooit iets voor school doet. Alleen is dat flink veranderd! En eigenlijk zou ik het wel op een rijtje moeten zetten, wil op zich gewoon graag een baan want wil geen voltijd meer doen maar ja, dat is gewoon niet gemakkelijk te realiseren.
Hoi,

Eyris, uit eten is altijd lekker. Had in de stad nog 2 shirtjes gekocht voor de zomer. Een paars met grijs en een zwart.

Alyssaa, in het centrum wonen is ideaal. Leuk zeg dat jullie er eind juni al in kunnen. Dat is nog maar 2 maanden.

SaC, ik vind het echt heerlijk voor je dat jullie zoveel plannen hebben. Zorg wel dat je een beetje op jezelf let wat betreft slapen. Een slaaptekort kan je op een bepaald moment echt op gaan breken. Dus hou het in de gaten. Helaas spreek ik uit ervaring. Ik slaap echt belabberd de laatste weken.

Pfff. ik wil helemaal niet gaan klagen of zeuren. Maar moet even kwijt dat het niet zo goed met me gaat. Ik slaap slecht, heb veel hoofdpijn, ben vaak moe en zit hierdoor niet lekker in mijn vel. Het gaat eigenlijk al ongeveer een maand zo en het vergt steeds meer van me. Ik word hier erg down van en dat lijkt steeds dieper te gaan zitten. Het vervelende is dat ik niet eens weet waardoor het komt. Gelukkig heb ik ook betere dagen, maar het worden er steeds minder.

Sorry, dat ik zulke korte berichtjes schrijf. Hoop dat ik snel weer de oude ben.

gister

o:sinaasappel, volk bth halv. kaas, volk bth halv. jam, gr. thee

t:rooibosthee, mentholsnoepje

l:2 volk bth gegrilde kipfilet

t:appel, pakje krentenbiscuits, kauwgum

d:2 noten/rozijnen broodjes brie, honing, gemengde sla, cherry tomaatjes, avocado en dressing, yoghurt met honing

t:2 plakken okoek, rooibosthee
Hoi meiden

Wat is het hier rustig zeg!

Ik heb vandaag gegeten

Ontbijt: 2 bth met oter en vlokken, glas verse jus

tussendoor: banaan

Lunch: padestoelensoep, hartige muffin, sandwich cheddar(halve bth ongeveer), verse jus (was uit lunchen)

tussendoor: 2 paaseitjes

Diner: stoofpootje van groenten en aardappel en bosbessen na

Gillie, wat naar voor je dat je je zo down voelt. Misschien is er ook niet een specifieke reden voor, maar is he gewoon zo. Hoe vervelend ook :s Maar als je twijfelt, ff bloed laten prikken eventueel en kijken naar je huidige manier van leven, is dit wat je wilt of wil je liever wat anders enzn enz.

Alyssaa, nou dan moet je het toch juist op n rijtje zetten? Geeft dan wat overzicht. En als je echt geen voltijd wilt, bedenk dan wat je wel wilt enz, voltijd hoeft toch niet perse? En wat super dat je zon cursus opzet, hoop dat de clienten net zo enthousiast zijn als jij haha.

Roos, ja was n beetje wazig misschien met therapie. Ik moest daar sporten. In een zaaltje kleiner dan mn slaapkamer. En dan iets kiezen om te doen, en dan bepalen hoe lang ik iets wilde doen. Dit omdat ik vaak te lang doorga enz enz. Maar ja, in deze situatie werkte het niet. Want ik zag he gewoon als extra hihi. Zo wat duidelijker geformuleerd? hihi.

Vandaag weer n leuke dag gehad. Ben naar n buluitreiking van vriendin geweest, vandaar ook die lunch. Was erg leuk! En daarna nog ff de stad in, zonnetje opzoeken tussen de buien door. Verder had ik vanochtend gesport, maar ben vanavond toch ook maar gegaan voor pilates, zo fijn voor je lijf.

Fijne avond!

x maimai
Hoi hoi,

Alysaa: Valttoch wel mee, veel te veel? Kan wel hoor een keertje:-).

Kan je jezelf niet een soort termijn stellen waarin je vindt dat je een baan gevonden moet hebben die je naast je (deeltijd) studie kunt doen. Ik noem maar wat, een half jaar ofzo? En als dat in die tijd niet lukt toch voltijd verder studeren?

Gillie: J bent niet aan het klagen en zeuren hoor! Als het minder met je gaat dan mag je dat altijd gewoon op het forum pletteren. Mooi weer spelen is ook niks... Is het niet verstanding om naar de huisarts te gaan. Slaapstoornissen kunnen je behoorlijk depri maken, maar kunnen ook bij depressie horen. Misschien valt het allemaal mee, maar hoe eerder je dit soort dingen signaleert hoe makkelijker ze op te lossen zijn. Sterkte!!!

Maimai: Heeft iedereen het nieuwe topic gevonden???

Lekkere lunch zeg!!! En verder ook prima lijstje.

Ja, helemaal duidelijk;-). Inderdaad best raar. Zou het geloof ik hetzelfde zien als jij, of net doen alsof ik dan stop, maar in het echt stiekem niet, ofzo. Bizar! Wat was de bedoeling hiervan?

Lekker hoor! De bewegingstax is opgeheven?

Vandaag gign het wel weer. Ben wel nog steeds moe van gister zo vroeg opstaan. Ga er morgen op school iets van zeggen en hopelijk veranderen. Wil best een dag meer naar school komen als ik dan kortere dagen heb en vooral ook een beetje langer kan slapen. Ik ben elke keer al moe als ik opsta en als ik dan thuiskom van school tussen 5 en 6 ben ik helemaal op, uitgeput, gebroken. Niet goed. Ik kom er steeds niet toe om nog een uurtje te gaan sporten, wel heel veel zin in, maar alleen de gedachte aan activiteit maakt dat ik met dat moeie gevoel compleet ontmoedigd raak. En het zo weinig sporten (want het is echt niet veel, zelfs voor normale mensen goed te doen;-)) maakt weer dat ik me minder goed voel en dat is een vicieuze cirkel. Hoop dat ze er begrip voor hebben, als niet dan zoeken ze maar een ander en ik een andere baan, want dit houd ik niet vol. En 't is ook wel van belang dat ik een beetje sport, anders kom ik de eerst komende 80 jaar niet door de selectie voor de masteropleiding recherche en hoe meer ik in het onderwijs werk hoe meer zin ik daarin krijg...

Lijstje:

O:

Thee met melk, surinaams broodje oude kaas

T:

Thee met melk, koffie

L:

Tosti van surinaams broodje met kaas en tomaten, koffiebroodje

T:

Appel, thee met melk, chocolade slagroomvla

D:

Vega gehaktballetjes, preicremesoep, jonge capucijners, 3 pannenkoeken

Vanille slagroomvla

T: Thee met melk en straks nog wel wat lekkers denk ik...

Liefs,

Roos
Vandaag veel hoofdpijn gehad, aspirientjes hielpen ook niet echt, echt vervelend! Stage was verder wel okay.

Vanavond ook met een ratje naar de dierenarts geweest, hij had een bultje op zijn achterpoot en dat groeide. Gelukkig viel het bij de da mee, ze deed een punctie en de inhoud van het bultje kwam gelijk naar buiten (had ze zelf ook niet verwacht) dus dat was mazzel. Toen moest ie nog een hechting en een abspuit maar nu ligt ie lekker te slapen. Morgen mag ie weer bij de rest. Nu alleen hopen dat het niet terug komt.

Lijstje

T: banaan

L: champignonsoep, 3 bh met halvarine, gekookte gelderse, kaas

T: pakje time out, appel

A: mexican burger, aardappels, rode kool

T: toetje van de maand

T2: chips

@Maimai: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Echt heel erg gaaf voor je! Ik moet het ook op een rijtje zetten maar wil er aan de andere kant ook weer niet teveel aan denken :S Heel tegenstrijdig. Ik heb mezelf tot de zomervakantie gegeven om na te denken over wat ik wil en als ik geen leuke baan vindt dan wordt het gewoon voltijd. Moet sowieso ff mijn diploma halen.

@Roos: het viel ook wel mee maar het voelde gewoon als teveel en dat is niet fijn. Ik geef mezelf tot de zomervakantie om iets te vinden en wil ook niet zomaar iets aannemen, wil echt voor wat leuks gaan. Lukt dat niet dan gewoon voltijd. Dat ene jaartje zal vast ook wel te overleven zijn.

Ik hoop dat je gauw weer een beetje fit bent!!!

@Gillie: misschien slim om even langs de huisarts te gaan, ik heb zelf een aantal maanden geleden veel hoofdpijn gehad waardoor ik ook slecht sliep en dat brak mij echt helemaal op. Nu gaat het bij mij al weken goed en ik voel me echt stukken beter. Alleen deze week weer hoofdpijn en baal gewoon gelijk weer, het maakt je zoo moe! Ik hoop dat het bij jou gauw beter gaat!
Heey meiden!

Liggen jullie lekker te slapen? :-). Ik hoop het. Ik wil ook zo gaan slapen, hoop alleen dat t lukt hihi.

@Alyssaa: Vervelend dat die hoofdpijn elke keer weer naar boven komt! Is toch niet best..Hoop dat je je morgen beter voelt.

Ik kan me trouwens voorstellen dat je met het weer van afgelopen weekend helemaal verlangt naar die tuin!

Hoeveel en watvoor dieren hebben jullie trouwens allemaal?? haha, zie steeds weer wat anders voorbij komen. Zelf zit ik erover na te denken om na mijn terugkomst een beestje te nemen...Een knaagdier of een kat...tja, iets heel anders maar goed.

Fijn dat het met je ratje weer goed is, het was dus geen tumor? Want dat zie je vaak bij ratjes. Ik had er vroeger twee, ééntje had een tumor in haar mond, de andere in de buik. Echt zielig. Dan deed ik de medicijnen door vanille vla en mochten ze daar lekker van likken :-).

@Sac: Woooh spannend, nu komt de bruiloft echt dichtbij he?! Echt super!

Ben je trouwens een beetje bijgeslapen? En is het gelukt met je huiswerk? Je hebt drukke weken!

Ik ken je gevoel trouwens :s (dat volle gevoel terwijl je maag toch knort, echt niet fijn!). Is het nu weer gelukt de eetbuien tegen te houden?

@Maimai: Zag ik nou op hyves dat je die nieuwe baan hebt? Zo ja: Gefeliciteerd!! Echt superleuk voor je! Je voelde je er helemaal op je gemak of niet? Wanneer kan je beginnen?

Haha, ik snap je gedachten bij die therapie trouwens wel. Ik had idd ook zo'n voorbeeld gehoord. Lijkt me vreemd om bij een ander te doen.

Ik vind je trouwens echt veel positiever de laatste tijd klinken! Ga zo door hoor, maar toch echt nog meer eten!!

@Roos: Hoe is het nu met al die instanties? Wat een gedoe zeg! Ik heb ook Postbank (nou ja nu ING he) en ben er volgens mij ook niet meer zo blij mee...Ben benieuwd hoe het in Afrika gaat haha.

Ik vind het trouwens echt goed van je dat je morgen even gaat praten met school! Want zoals je beschrijft moet je idd echt niet zo doorgaan. Mooi dat je voor jezelf opkomt! Ik hoop dat ze het begrijpen en je daar wat kunt regelen, maar anders komt het op een andere manier wel weer goed!

Wanneer wil je dan eigenlijk die masteropleiding recherche doen? Leuk!

Ooww voel je je trouwens al wat beter in je buik? De laatste tijd ook veel ziek he!

@Gillie: nee je zeurt helemaal niet! Soms is er niet eens een oorzaak, kan gewoon een periode zijn. Je schrijft dat je slecht slaapt, zit je dan veel te malen? En misschien kun je dan nagaan waarover?

Ik hoop in ieder geval voor je dat het snel voorbij is en dat je anders achter de oorzaak komt en je er wat aan kunt doen! Sterkte!

Zo, ik ben al wat minder stressig! Ik heb een superleuk feestje gehad zondag! :-). Er waren echt veel mensen en ik vond het leuk dat iedereen er ff was. Zaterdag trouwens idd heerlijk op het terras gezeten, lekker kletsen en wat mannen kijken soms .

Verder gaat t qua eten iets beter...Maar goed is een groot woord. Gisteravond en zondag midden in de nacht (kon niet slapen, had wel echt honger, maar toen doorgeslagen) dikke eetbuien gehad. Ik heb er soms geen eens zin in, maar t lijkt een gewoonte te worden.

Vandaag ging beter, wel zo'n vol gevoel de hele dag terwijl je maag knort (dat is echt kenbaar voor afgelopen dagen bij mij, echt niet fijn). Ik heb gelunched bij die stichting en ben daar nog even gebleven. Ook is mn verslag eindelijk af! Verder lekker 2 uur gesport (laatste keer voor ik vertrek!!!) en hier veel geregeld/gedaan.

Morgen ga ik alle spullen hier weghalen en dan ga ik savonds mn tas maar eens pakken, kijken wat ik meeneem haha. Gister nog wezen shoppen met mn zus, was gezellig! En weer allerlei dingen gekocht die ik nodig heb.

Donderdag ga ik nog wel naar de dokter want ik ben nog steeds verkouden, mn oor zit nog steeds dicht (heel raar, alsof je een beetje in een andere wereld leeft) en mn klieren zijn dik.

En dan is het vrijdag zo ver! We hebben zo goed als alles geregeld, ook het visum is in bezit . Wel zo handig haha.

Ik ben, vooral na het afscheidsfeestje, de hele tijd aan t nadenken over dat ik bijna vertrek...En over het missen van ouders en zus enzo. Dus daarom hoop ik dat ik slaap, ik moet niet zoveel denken .

Ik ben op het moment trouwens wel blij en opgelucht..heb mijn reisgenootje namelijk van mijn eetstoornis verteld en ze reageerde zo lief!! Ik vond het best moeilijk om te vertellen (maar kreeg het advies van ouders en die stichting), maar ben nu wel blij!

Slaap lekker allemaal en ik kom nog wel even langs hoor voor ik echt ga .

Liefs
Goedemorgen,

Mijn hoofdpijn is weg :D Dus dat was fijn wakker worden :D Verder zag het pootje van mijn ratje er ook goed uit, hij was er in ieder geval van afgebleven dus nu zit ie bij de rest. Hopen dat die er ook van af blijven, dan kan het tenminste goed genezen!

Verder weer een dagje stage en vanavond lekker sporten, is alweer 2 weken geleden dus ben er wel aan toe om weer eens actief te zijn :D

@Eyris: Ik baalde ook echt van mijn hoofdpijn. Het was echt wekenlang weg en ineens was het er weer dus moet wel even goed opletten of het niet weer helemaal terug is. Hoop echt van niet want heb geen zin in fysio meer.

Wij hebben op het moment 3 hamsters (alledrie bejaard), 4 ratjes en 2 papegaaien :D Valt mee of niet?

En ik zou niet zonder diertjes kunnen, vind het zo gezellig, altijd iemand om mee te praten of te knuffelen. Alleen de kooien zijn af en toe veel werk maar goed, dat hebben we er maar voor over Het was geen tumor bij Tommie, althans ze dacht meer aan een weefselknobbeltje maar ze gaf wel aan dat het wel kon terug komen. Ik ga hem in ieder geval wel goed in de gaten houden en ook voelen op andere plaatsen. Hoop niet dat ie echt tumoren gaat krijgen want hij is pas 1,5.

Verder voor jou een hele fijne reis gewenst! Ik hoop dat de vlucht goed gaat en dat je een hele fijne tijd in Afrika zult hebben! En knap dat je je reisgenootje hebt verteld, daar zul je veel steun aan hebben!
Lijstje

O; magere yoghurt met muesli

T; banaan

L; tomatensoep, 3 bh met halvarine, gekookte gelderse, runderrookvlees, kaas

T: appel, pakje lu time out, toffeesnoepje

A: frietjes met madsauce, 2 kipnuggets, kroket en ham-kaassouffle

T: ?
Haaai meiden,

Dat is lang geleden he...

Ik heb het erg druk gehad en had toen gewoon de energie niet om te komen posten. En zo is het ineens een paar maanden later. Heb wel regelmatig mee gelezen hoor! Want ik wil wel weten hoe het met jullie gaat

Met mij gaat het goed. Wel druk met m'n studie, maar ik heb hele leuke, creatieve vakken. Een vak met dans en een vak waar ik een toneelstuk moet gaan schrijven... En ook een paar theoretische vakken. Heel interessant. Verder speel ik nu toneel bij een nieuwe groep. Ben niet bij m'n oude musicalgroep gestopt hoor, maar daar beginnen we in september pas weer met een nieuw stuk. En ik wil ook zo graag écht toneelspelen en aanwijzingen krijgen wat betreft tekstgebruik etc en dat krijg ik hier. Het is echt erg leuk

Dus, dat even in een sneltreinvaart Ik weet niet of ik weer regelmatig kan komen posten, want ik merk gewoon dat ik daar niet altijd tijd (en energie) voor heb en dat ik me dan weer schuldig voel... Maar ik blijf wel meelezen om te kijken hoe het met jullie is en zal dan ook wel af en toe reacties plaatsen. Als jullie dat goed vinden natuurlijk..!

Eyris: Een hele goede reis gewenst!

Alyssaa: Gefeliciteerd met jullie huisje!

Maimai: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En ik heb het idee dat het wel beter met je gaat. Dat je gedachten realistischer worden en dat je beter voor je zelf zorgt. Goed hoor!

SaC: Wat super dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd!

Gillie: Hou je taai.... ik hoop dat je je guw wat beter voelt!

En verder iedereen: Hoi, welkom, groetjes en succes met alles!

Voor de sier ook maar even m'n lijstje van gisteren

O: Muesli met magere yoghurt

T: Krakeling, 2 koffie met melk en suiker

L: 2 (kaas)tosti's van pitabroodjes, banaan/aardbei/sinaasappelsap

T: Appel

A: Groentenburger, gebakken krieltjes en brocooli

T: 2 chocoladekoekjes, 2 koffie met melk en suiker

Liefs
Ik leef nog hoor, maar heb gewoon niet zoveel puf enzo om te posten.

Paar dagen naar Duitsland geweest en deze muts gaat op de weegschaal staan en gewoon meer dan 2 kilo aangekomen, balen, balen, balen... pfff, wordt wel moe van mezelf.

Halverwege april heb ik trouwens gesrpek met psych bij de ha, was er geweest voor advies enzo, ook over medicatie, want was daar mee gestopt, maar ze verwees me dus door naar psych in de praktijk, hopelijk kan zij wat voor me doen.

Bloemetje, heel veel succes meid met je therapie, echt goed dat jij er wel voor kan gaan!!!

Lavender, leuk je weer eens langs te zien wippen.

alyssaa, ja valt mee hoor, de diertjes, heb je ook altijd zoveel bende in huis? hihi. 4 kleine beestjes heb ik en toch maken ze er een troepje van.

sac, al getrouwd inmiddels?

eyris, heel veel plezier he! hoop dat het je ook goed doet op eetgebied.

maimai, lukt het nog een beetje met eten?

gillie, herken het wel hoor, weet hoe rot je je kan voelen, dus dikke knuffel van mij.

Zo ff wat korte reacties, maar ben beetjuh moe....
Hoi meiden

Vandaag gegeten

Ontbijt: 2bth boter&vlokken, glas karnemelk

tussendoor: appel

Lunch: veel sojayoghurt met 2 kiwis

tussendoor: liga milkbreak

Diner: macaroni met groenten en een gebakken ei, vruchtenyoghurt na

Groentje, leuk dat je wat van je laat horen! Hoe was het in Dland? Hoop dat je wel wat aanneemt van die nieuwe peut.

Lavender, haha weer druk met leuke dingen dus! Klinkt goed! Het gaat ook wel wat beter, soms nog echt chaos in mn hoofd hoor, maar oer t algemeen gaat het wat makkelijker.

Eyris, weet niet of je het nog leest, maar n hele goede reis en een superfijne tijd gewenst!

Alyssaa, weer n hoofdpijnloze dag? Hoop het voor je! En met de beestjes? Soms gaat t mis met die beestje, wel sneu. Die van mij gingen altijd zomaar dood voor mn gevoel :s Nog leuke plannen voor het wknd?

Roos, hoe ging je gesprek op je werk? Kan me voorstellen dat je dit aan wilt kaarten, het is gewoon niet goed voor je. Herken het wel hoor, dat je zo moe bent dat je savond echt geen puf hebt om op te staan en te gaan sporten. Maar dat voelt naar. Beweegtax is helemaal niet opgeheven, ze vond dat ik nog teveel deed. Maar ik was er wel ff klaar mee en heb bij uitzondering ff wat meer gedaan. Tja, ik denk dat t bedoelt was om te merken dat ik kan stoppen. Maar goed, situatie was zo nep en ik vond het zo onzinnig dat t eigenlijk geen meerwaarde had.

Vandaag weer n lekkere werkdag gehad. Weer nieuwe patienten waaronder best heftige qua thuissituatie en problematiek. En netjes met de bus gegaan vanwege constante regen ;) In de bus weer leuke gesprekken gehad, was wel heel grappig. Nu ff relaxen en bedenken wat ik morgen ga doen op mn werk enz.

xx maimai
Hee lieve meiden...

Ik kan niet echt op jullie reageren, maar hoop dat ik dat nog in Afrika misschien kan doen. Hoop dat het met jullie goed gaat.

Hier wel, mn tas is gepakt! Ik geloof dat ik alles heb . Ik ben niet eens zenuwachtig, gek he?! Ik heb er wel zin in!!

Hopelijk gaat t met eten ook goed daar.

Veel liefs en veel succes jullie en ook hele fijne maanden! (maar hoop dat ik nog een keertje kan komen kijken)
Vandaag een gigantische drukke stagedag gehad, ben er echt helemaal gaar van. Wel heb ik vandaag een uitnodiging gehad om te komen speedsolliciteren bij een gemeente, moet mezelf dan in 5 minuten presenteren, nou dat is echt lastig want totaal niet mijn ding, twijfel dus wel of niet gaan. Na stage samen met vriendje in de stad gegeten en toen naar de hypotheekman geweest. Weer tig papieren getekend maar de offerte was binnen en de koopsubsidie gaat nu aangevraagd worden dus dat gaat echt allemaal voorspoedig. Morgen nog een dagje school en dan eindelijk weekend!!!

Lijstje

T: banaan en pakje lu time out

L: tomatencremesoep, 3 bh met halvarine, gekookte gelderse, kaas

T: appel

A: tomatensoep, soepstengel, frietjes met schnitzel en champignonroomsaus, ijs met 3 smaken en slagroom

@Lavender: ik miste je al! Fijn dat het allemaal zo goed met je gaat en ook echt tof dat je zo lekker actief bezig bent met toneel!

@Groentje: hier is het vaak ook een bende rondom de kooien, vooral de papegaaien maken het smerig. Dan ligt er weer voer, fruit of beukensnippers rondom de kooi, kan dagelijks stofzuigen. De ratten zijn bendemakers nummer 2 maar goed, dat is veel minder extreem dan de vogels. Maar goed, hoort er een beetje bij denk ik!

Hoe gaat het verder met je? En nog geen neiging tot meer diertjes? Hier blijft het echt kriebelen ;)

@Maimai: weer een hoofdpijnloze dag :D Gaat gelukkig echt goed, het is alleen super hectisch maar goed, heb dat op stage ook wel aangekaart dat mijn stagebegeleider meer moet gaan pushen voor een oplossing want nu lopen we met zijn tweeen gewoon het werk van 3 man te doen, en dat al 6 weken lang, tja dat gaat niet eeuwig! Maar goed, leidinggevende willen het geloof ik niet echt inzien :S

We gaan een leuk maar druk weekend hebben, zaterdag komen vrienden en dan ga ik de stad met ze in en savonds met zijn allen bbqen. Zondag komen mensen van het papegaaienforum een kooi brengen, die hebben we voor onze verjaardagen gekocht en dat gaat de nieuwe kooi voor Apollo worden. Het is echt een giga kooi waar we toekomstige uitbreiding ook in kwijt kunnen :D

Hoe gaat jouw weekend er uit zien?

@Eyris: Heel veel plezier in Afrika!!!
Hey meiden,

Ik heb weer lekker weekend en daar was ik ook wel aan toe. Ik ben weer lekker druk met van alles en nog wat. DE DAG komt steeds dichterbij. Ik hoef gelukkig niet veel meer te regelen, maar heb toch een beetje een zenuwgevoel.

Helaas hebben we van de week nog een keer slecht nieuws gekregen. Naast het feit dat mijn nichtje ziek is hebben we nu ook te horen gekregen dat mijn oom borstkanker heeft. We weten nog niet helemaal precies hoe ernstig het is. Maar we zijn behoorlijk geschrokken.

Verder gaat het hier allemaal goed. Ik weet niet meer wat ik deze week gegeten heb, woensdagmiddag heb ik mijn bandje weer laten aanpassen dus op dit moment zit ik weer aan het vloeibare voedsel. Ik ben blij dat ik morgen weer gewoon mag eten.

Even wat reacties:

@Roos:

Fijn dat je weer helemaal opgeknapt bent. Ik had niet verwacht dat het zo'n impact zou hebben om te gaan trouwen, vooral omdat we alles heel klein en in stilte doen, maar de zenuwen beginnen nu echt te komen. Maar ik ben wel toe aan deze stap, dus het gaat helemaal goed komen.

Ik kan nog steeds wel eetbuien krijgen, al zijn die niet meer zo erg als voordat ik dat bandje liet plaatsen. Bovendien is mijn bandje de laatste tijd leeg geweest, dus dan heeft het geen werking gehad. Ik ben nu weer bezig om op een niveau te komen dat ik minder kan eten en afval, maar zonder dat het problemen oplevert

En helaas kom ik heel snel aan. Dat is ook de reden dat ik ervoor gekozen heb om een maagband te laten plaatsen.

@Alyssaa:

Ik blijf mij verbazen over jouw schoonouders. Onbegrip omdat jouw vriend aan zijn toekomst werkt? Rare mensen hoor.

Het is moeilijk als je zelf nog niet weet wat je wilt. Ik kan het mij wel een beetje voorstellen. Heb dat zelf ook een beetje. Er staat voor mij dit jaar veel te gebeuren en ik zit nog steeds te twijfelen of ik in september meteen met een vervolgopleiding wil beginnen of dat ik het een half jaartje of jaartje wil uitstellen.

Het enige dat ik je kan adviseren is alle voors en tegens op een rijtje te zetten van het stoppen en doorgaan met je studie en aan de hand daarvan een beslissing te nemen.

Ik probeer niet te veel te stressen, maar de zenuwen beginnen wel te komen. Gelukkig is bijna alles nu geregeld, alleen nog de kaarten.

Wat fijn dat je hoofdpijn gisteren weer overwas.

@maimai:

De week was niet veel rustiger, maar dat gaat wel weer komen. Er moesten nog wat dingen geregeld worden en het meeste is nu gedaan. Op het werk blijft het nog even druk, we hebben net weer een nieuwe medewerker aangenomen en voordat hij gaat beginnen moet ik de nodige dingen regelen. Maar dat gaat wel goedkomen. Het is in ieder geval niet meer zo druk als vorig jaar

Met het eten gaat het ook wel steeds wat beter, ik probeer het weer stapje voor stapje te doen en dat gaat beter dan alles in een keer te veranderen. We moeten inderdaad even van de frituurzooi af, en dan is het helemaal goed.

@Gillie:

Ik let wel op, heb vandaag express geen afspraken staan en ook vorige week vrijdag heb ik voornamelijk geluierd. Het slechte slapen komt voornamelijk vanwege de vele dingen die op dit moment gebeuren en een paar onverwachte dingetjes tussendoor. Dat is deze week gelukkig een stuk minder gebeurd Ik weet dat slaaptekort je behoorlijk op kan breken, en ik heb geen zin om het weer zover te laten komen.

@eyris:

Ik ben weer redelijk bijgeslapen, al blijf ik moe. Heel vervelend, maar ik weet niet wat ik eraan kan doen. Ik slaap wel redelijk, maar ik word niet uitgerust wakker. Ik heb wel eens gelezen dat je moe wakker wordt dat dat ook aan je bed kan liggen. Dat zou bij ons best het geval kunnen zijn. Het bed is al oud en aan vervanging toe, maar we willen niets nieuws kopen totdat we een ander huis hebben.

De eetbuien gaan deze week weer redelijk, ik merk echt dat dat samenhangt met de drukte van mijn agenda. Belangrijk dus om daar weer wat aandacht aan te besteden

Als je dit nog leest: Veel plezier in Afrika!

@Lavender:

Wat leuk om weer wat van je te lezen. Je bent lekker druk, maar wel met leuke dingen zo te lezen. Fijn te weten dat het goed met je gaat!

@Groentje:

Nee ik ben nog niet getrouwd. Maar het gaat nu wel snel gebeuren... Ik kom niet veel meer langs hier, maar ik zal het melden zodra het zover is.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Wij wel! Vanavond gaan we waarschijnlijk naar de film (Defiance ofzo), morgenochtend ga ik sporten, 's middags komen er vrienden die blijven eten en 's avonds gaan we naar het optreden van een amateur brassband (er speelt een collega van mijn vriend in mee en het is erg leuk).

Tot snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven