Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

woensdag 7 april 2010 om 13:18
Een broodje filet americain met mayonaise, sambal, uien, zwarte peper, een gekookt ei, kappertjes en augurk...beetje veel ingredienten voor 1 stokbroodje maar zo bestelde ik hem altijd bij de broodjeszaak bij mijn oude werk.
als kind zijnde doopte ik ook altijd (stiekem) maria kaakjes in het pannekoekbeslag wat mijn moeder altijd in de middag al maakte.
als kind zijnde doopte ik ook altijd (stiekem) maria kaakjes in het pannekoekbeslag wat mijn moeder altijd in de middag al maakte.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
vrijdag 9 april 2010 om 08:33
Misschien staat ie er al wel: brood met speculaas ertussen. Mjammie. Vroeger mee naar school, dan wordt het speculaasje lekker slof, mmmmm.
Oh ja ik wil altijd geprakte aardbeien. Gaat niet altijd zo makkelijk dus dan eerst in de microwave, dan die hete dingen prakken op mijn boterham en dan in de vriezer laten afkoelen en voila een broodje aardbeien. Een beetje omslachtig, dat wel.
Oh ja ik wil altijd geprakte aardbeien. Gaat niet altijd zo makkelijk dus dan eerst in de microwave, dan die hete dingen prakken op mijn boterham en dan in de vriezer laten afkoelen en voila een broodje aardbeien. Een beetje omslachtig, dat wel.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
vrijdag 9 april 2010 om 09:35
Heb al wat heerlijke dingen voorbij zien komen..
Ik eet m'n kroket ook het liefst geprakt met mayo, appelmoes en mosterd. (alleen als er niemand bij is )
Of frikandel met appelmoes, ook heerlijk..
En ik weet niet of het heel raar is, maar broodje kaas met (het liefst koud) gekookt eitje erop. Volgens mij niet heel raar, maar ik zie het anderen nooit eten
Vroeger had ik meer rare gewoontes:
- zaterdagochtend als ik vroeg op was en ouders nog niet, 5 sneden witbrood (ongeveer) en daar de korstjes vanaf scheuren en opsabbelen. Daarna dus die 5 middenstukken over, daarvan een bal maken en voor de tv (telekids, smurfen e.d.) opeten..
- pizzabodems eten zonder topping. In restaurant dus ook wel eens alleen een pizzabodem besteld.
- Ik at altijd het lekkerste eerst op (vooral het vlees eerst, dat was belangrijk), want je weet maar nooit wat er over 5 minuten gebeurd, misschien breekt er wel brand uit of moeten we om andere redenen stoppen met eten. Dan had ik iig m'n lekkere stukje vlees op. Is natuurlijk nooit gebeurd, dus ik zat daarna altijd oneindig lang te treuzelen met vieze droge aardappelen (lustte geen jus) en groente..
- En idd melk bij friet, ik dacht dat mijn moeder dat verzonnen had 'dan krijg je toch nog iets gezonds binnen.' Hetzelfde met gele vla en rode besjes.
Was dus allemaal vroeger he
Volgens mij zijn er nog veel meer dingen, maar kom er nu even niet op..
Ik eet m'n kroket ook het liefst geprakt met mayo, appelmoes en mosterd. (alleen als er niemand bij is )
Of frikandel met appelmoes, ook heerlijk..
En ik weet niet of het heel raar is, maar broodje kaas met (het liefst koud) gekookt eitje erop. Volgens mij niet heel raar, maar ik zie het anderen nooit eten
Vroeger had ik meer rare gewoontes:
- zaterdagochtend als ik vroeg op was en ouders nog niet, 5 sneden witbrood (ongeveer) en daar de korstjes vanaf scheuren en opsabbelen. Daarna dus die 5 middenstukken over, daarvan een bal maken en voor de tv (telekids, smurfen e.d.) opeten..
- pizzabodems eten zonder topping. In restaurant dus ook wel eens alleen een pizzabodem besteld.
- Ik at altijd het lekkerste eerst op (vooral het vlees eerst, dat was belangrijk), want je weet maar nooit wat er over 5 minuten gebeurd, misschien breekt er wel brand uit of moeten we om andere redenen stoppen met eten. Dan had ik iig m'n lekkere stukje vlees op. Is natuurlijk nooit gebeurd, dus ik zat daarna altijd oneindig lang te treuzelen met vieze droge aardappelen (lustte geen jus) en groente..
- En idd melk bij friet, ik dacht dat mijn moeder dat verzonnen had 'dan krijg je toch nog iets gezonds binnen.' Hetzelfde met gele vla en rode besjes.
Was dus allemaal vroeger he
Volgens mij zijn er nog veel meer dingen, maar kom er nu even niet op..
vrijdag 9 april 2010 om 19:33
zondag 16 mei 2010 om 20:39
Ik ben nogal raar met kruiden en sauzen:
Kaneel gaat oa op de krieltjes, aardbeienjam, koffie, komkommer, rijst.
Peper gaat op de appel.
Picalilly eet ik bij worteltjes, kaas en groenteschijven
Curry en Ketchup gaan samen door mijn roerei - voor het in de pan te gooien
Maggi is lekker op de haricots verts, die overigens ook goed te eten zijn met appelcompote.
Kaneel gaat oa op de krieltjes, aardbeienjam, koffie, komkommer, rijst.
Peper gaat op de appel.
Picalilly eet ik bij worteltjes, kaas en groenteschijven
Curry en Ketchup gaan samen door mijn roerei - voor het in de pan te gooien
Maggi is lekker op de haricots verts, die overigens ook goed te eten zijn met appelcompote.
zondag 16 mei 2010 om 21:18
Na een avond met teveel Goldstrike (kaneellikeur) jaren geleden, lust ik niks meer waar kaneel in zit. Jammer, want ik was er echt dol op! Hier mijn afwijkende eetgewoontes:
Wit brood met paprikawokkels
Ik lepel m'n kasssouflé altijd leeg met m'n frietjes
Wit brood met reepjes kinder-chocolade
Naturel chips in de sinas (liefst die van 3ES, wordt die nog verkocht?) dopen
Chips en cola als ontbijt
Cola van de Burger King of Mc Donalds zonder ijs uit de beker drinken (GEEN rietje)
Al eerder gelezen hier: kiwi met huid en haar opeten!
Wit brood met paprikawokkels
Ik lepel m'n kasssouflé altijd leeg met m'n frietjes
Wit brood met reepjes kinder-chocolade
Naturel chips in de sinas (liefst die van 3ES, wordt die nog verkocht?) dopen
Chips en cola als ontbijt
Cola van de Burger King of Mc Donalds zonder ijs uit de beker drinken (GEEN rietje)
Al eerder gelezen hier: kiwi met huid en haar opeten!
zondag 16 mei 2010 om 21:48
En ik lust geen halvarine of margarine, vind ik zo ranzig! Ik eet alleen maar roomboter. Eigenlijk van alles wat er bestaat de volle variant, dus volle yoghurt, vla, kaas. En ik prak m'n eten altijd. Pizzarandjes eet ik niet (ik krijg een hele pizza bijna nooit op, dus waarom dan die saaie randjes eten?).
zondag 16 mei 2010 om 23:35
quote:beschuitmetpluisjes wrote on 16 May 2010 @ 21:48:
En ik lust geen halvarine of margarine, vind ik zo ranzig! Ik eet alleen maar roomboter. Eigenlijk van alles wat er bestaat de volle variant, dus volle yoghurt, vla, kaas. En ik prak m'n eten altijd. Pizzarandjes eet ik niet (ik krijg een hele pizza bijna nooit op, dus waarom dan die saaie randjes eten?).Wat een hilarische nickname heb jij!...
En ik lust geen halvarine of margarine, vind ik zo ranzig! Ik eet alleen maar roomboter. Eigenlijk van alles wat er bestaat de volle variant, dus volle yoghurt, vla, kaas. En ik prak m'n eten altijd. Pizzarandjes eet ik niet (ik krijg een hele pizza bijna nooit op, dus waarom dan die saaie randjes eten?).Wat een hilarische nickname heb jij!...