Wat kopen jullie bij Aldi?
vrijdag 30 januari 2015 om 22:26
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
zaterdag 31 januari 2015 om 01:19
Worst voor de hondjes
Pindakaas
Haring, verrukkelijk!!
Kiekeboe hagelslag
Karnemelk
Melk
Soepgroenten
Koffie filters
Bak en braad
Basmati rijst
Zoetjes
Oude kaas
Pindakaas
Haring, verrukkelijk!!
Kiekeboe hagelslag
Karnemelk
Melk
Soepgroenten
Koffie filters
Bak en braad
Basmati rijst
Zoetjes
Oude kaas
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 31 januari 2015 om 01:23
quote:Mydwryl schreef op 30 januari 2015 @ 22:54:
Hagelslag, ik ben nogal verknocht aan mijn Kiekeboe pure hagelslag
Brood, maar dat is vooral omdat dat meer dan dubbel zo duur is bij de andere supermarkt met zijn 'laagste prijs garantie'
Paar soorten wijn
Vloeibare bakboter
Fruitfris(s?) ranja, ik vind KC niet lekker
En wat van die kleinere 'maakt bijna niet uit waar je ze koopt'-dingen zoals aardappelschijfjes, ongeklopte slagroom, blik- en potvoer, schoonmaakmiddelen, wattenschijfjes... Enz... Enz..Hier ook een Kiekeboe fan.
Hagelslag, ik ben nogal verknocht aan mijn Kiekeboe pure hagelslag
Brood, maar dat is vooral omdat dat meer dan dubbel zo duur is bij de andere supermarkt met zijn 'laagste prijs garantie'
Paar soorten wijn
Vloeibare bakboter
Fruitfris(s?) ranja, ik vind KC niet lekker
En wat van die kleinere 'maakt bijna niet uit waar je ze koopt'-dingen zoals aardappelschijfjes, ongeklopte slagroom, blik- en potvoer, schoonmaakmiddelen, wattenschijfjes... Enz... Enz..Hier ook een Kiekeboe fan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 31 januari 2015 om 02:18
Gerookte zalm! (Daar fiets ik voor om, zit veel meer smaak aan dan de budget variant van de andere supermarkten). Neem dan ook vaak andere vis zoals forel of makreel mee.
Verder vooral zoetigheid zoals de 'scholiertjes' koekjes met witte chocolade, snoep silo met kusjes/aardbeien e.d.
Toetjes griekse yoghurt met bramen.
Afbak broodjes (italiaanse bollen).
Ijsjes (cornetto's met caramel en walnoot).
Gedroogde vruchten.
Eerst was de paprika chips van de Aldi hier favoriet (lekker zout) maar helaas zijn ze vernieuwd en smaken ze nu naar goedkope chips uit een willekeurige supermarkt.
Verder vooral zoetigheid zoals de 'scholiertjes' koekjes met witte chocolade, snoep silo met kusjes/aardbeien e.d.
Gedroogde vruchten.
Eerst was de paprika chips van de Aldi hier favoriet (lekker zout) maar helaas zijn ze vernieuwd en smaken ze nu naar goedkope chips uit een willekeurige supermarkt.
zaterdag 31 januari 2015 om 02:26
zaterdag 31 januari 2015 om 02:32
zaterdag 31 januari 2015 om 03:18
zaterdag 31 januari 2015 om 05:53
Ik ga zo'n 1x per 2 weken naar de Aldi en haal dan regelmatig:
Kaas (stuk)
Kaas (oud, geraspt)
Divers afbakbroodjes
Streaky bacon
Verse sapjes/smoothies
Mini-brownies, per stuk verpakt
Aardappelsalade
Stamppot zuurkool (zo'n bak verdeel ik in porties en gooi ik in de vriezer, handig voor een snelle hap)
Kruidkoek per stuk verpakt
Pakjes rijsttafels
Ribbelchips paprika
Rijsttoetjes
En soms iets wat in de aanbieding zit.
Kaas (stuk)
Kaas (oud, geraspt)
Divers afbakbroodjes
Streaky bacon
Verse sapjes/smoothies
Mini-brownies, per stuk verpakt
Aardappelsalade
Stamppot zuurkool (zo'n bak verdeel ik in porties en gooi ik in de vriezer, handig voor een snelle hap)
Kruidkoek per stuk verpakt
Pakjes rijsttafels
Ribbelchips paprika
Rijsttoetjes
En soms iets wat in de aanbieding zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 31 januari 2015 om 08:42
Ik geef de voorkeur aan Lidl maar Aldi is dichterbij.
Uiteindelijk ben ik het met Mdm Quetesh eens dat ik bij AH het goedkoopst uit ben met euroshopper producten - je moet wel impulsaankopen weerstaan.
Aldi toppers zijn hier:
Kipsnacks voor de hond
choco cornetto's, volgens kinderen lekkerste ooit
Vlees/vis uit diepvries
Avocado's
schoolkoeken
Uiteindelijk ben ik het met Mdm Quetesh eens dat ik bij AH het goedkoopst uit ben met euroshopper producten - je moet wel impulsaankopen weerstaan.
Aldi toppers zijn hier:
Kipsnacks voor de hond
choco cornetto's, volgens kinderen lekkerste ooit
Vlees/vis uit diepvries
Avocado's
schoolkoeken
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zaterdag 31 januari 2015 om 09:07
quote:kangeennickbedenken schreef op 30 januari 2015 @ 23:11:
Ik koop daar bijna al mijn boodschappen eigenlijk. Ik ga alleen naar een andere winkel als ik bepaalde dingen moet hebben waar van ik weet dat ze daar goedkoper zijn. Ik ben een budgetshopper namelijk haha. Maar ik vind aldi over het algemeen wel een goeie winkel met goeie producten.
hier hetzelfde
en wij hebben geen Lidl, dus daar kom ik nooit
Ik koop daar bijna al mijn boodschappen eigenlijk. Ik ga alleen naar een andere winkel als ik bepaalde dingen moet hebben waar van ik weet dat ze daar goedkoper zijn. Ik ben een budgetshopper namelijk haha. Maar ik vind aldi over het algemeen wel een goeie winkel met goeie producten.
hier hetzelfde
en wij hebben geen Lidl, dus daar kom ik nooit
zaterdag 31 januari 2015 om 10:11
Aldi is beslist niet slecht maar ik ben ook een (noodgedwongen) budget shopper en heb de prijzen van dagelijkse boodschappen allemaal in mijn hoofd zitten.
Toen ik dus voor het eerst bij de zogenoemd bijzonder goedkope Aldi kwam was ik verbaast dat sommige dingen zelfs duurder waren dan het AH euroshopper alternatief (roomboter/kaasplakken/vlees). De non-food "aanbiedingen" in de bakken zijn gewoonweg duur.
Lidl is ook niet veel goedkoper maar heeft wat mij betreft wel een verrassender assortiment.
Toen ik dus voor het eerst bij de zogenoemd bijzonder goedkope Aldi kwam was ik verbaast dat sommige dingen zelfs duurder waren dan het AH euroshopper alternatief (roomboter/kaasplakken/vlees). De non-food "aanbiedingen" in de bakken zijn gewoonweg duur.
Lidl is ook niet veel goedkoper maar heeft wat mij betreft wel een verrassender assortiment.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
zaterdag 31 januari 2015 om 10:35
quote:boebezoebe schreef op 30 januari 2015 @ 23:02:
Huh? Earl grey thee is toch thee met bergamot? Anders is het toch geen Earl Grey?
Inderdaad.
De karakteristieke smaak van Earl Grey komt van de bergamot-citroen.
Earl Grey zonder bergamot is dan toch zo'n beetje hetzelfde als sinaasappelthee zonder sinaasappel?
Huh? Earl grey thee is toch thee met bergamot? Anders is het toch geen Earl Grey?
Inderdaad.
De karakteristieke smaak van Earl Grey komt van de bergamot-citroen.
Earl Grey zonder bergamot is dan toch zo'n beetje hetzelfde als sinaasappelthee zonder sinaasappel?
zaterdag 31 januari 2015 om 10:59
zaterdag 31 januari 2015 om 11:02
quote:vandale schreef op 31 januari 2015 @ 10:11:
Aldi is beslist niet slecht maar ik ben ook een (noodgedwongen) budget shopper en heb de prijzen van dagelijkse boodschappen allemaal in mijn hoofd zitten.
Lidl is ook niet veel goedkoper maar heeft wat mij betreft wel een verrassender assortiment.Ik vind Lidl ook een leukere winkel met beter/leuker assortiment dan Aldi, maar Lidl zit hier ook niet in de buurt, dus dan af en toe maar naar de Aldi.
Lidl is ook niet veel goedkoper maar heeft wat mij betreft wel een verrassender assortiment.Ik vind Lidl ook een leukere winkel met beter/leuker assortiment dan Aldi, maar Lidl zit hier ook niet in de buurt, dus dan af en toe maar naar de Aldi.
zaterdag 31 januari 2015 om 11:07
quote:gsleutel schreef op 31 januari 2015 @ 02:18:
Gerookte zalm! (Daar fiets ik voor om, zit veel meer smaak aan dan de budget variant van de andere supermarkten). Neem dan ook vaak andere vis zoals forel of makreel mee.
Gedroogde vruchten.
Eerst was de paprika chips van de Aldi hier favoriet (lekker zout) maar helaas zijn ze vernieuwd en smaken ze nu naar goedkope chips uit een willekeurige supermarkt.De gerookte zalm is idd. heel goed. Laatst een keer van de Albert Hein gehad en dat viel wel heel erg tegen.
Gedroogde vruchten.
Eerst was de paprika chips van de Aldi hier favoriet (lekker zout) maar helaas zijn ze vernieuwd en smaken ze nu naar goedkope chips uit een willekeurige supermarkt.De gerookte zalm is idd. heel goed. Laatst een keer van de Albert Hein gehad en dat viel wel heel erg tegen.
zaterdag 31 januari 2015 om 11:39
Ik heb echt moeite om er te "winkelen". Ik wil er meestal weg. Afbakbrood vond ik er haast niet en wat er lag zag er niet appetijtelijk uit. Bij de kassa echter zag ik iemand staan met een verpakking kampioentjes maar dat kon me er toch niet toe brengen om nog eens te gaan kijken. Zal wel weer een tijd overheen gaan voor ik er nog eens een bezoek aan waag.
Vroeger hoorde je weleens dat mensen 's morgens heel vroeg voor de deur gingen staan om bijvoorbeeld een laptop te kopen maar daar ben ik echt te slaperig voor.
Vroeger hoorde je weleens dat mensen 's morgens heel vroeg voor de deur gingen staan om bijvoorbeeld een laptop te kopen maar daar ben ik echt te slaperig voor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 31 januari 2015 om 11:43
tja, ik heb de Aldi praktisch in mijn achtertuin, hoef alleen de straat over te steken en ben er.
wat ik koop,
nachtmaandverband
tampons
keukenrol
vleeswaren(soms)
plakken kaas
kocht wel flesjes water, maar water uit de kraan kost maar 0.10 cent.
kip en varkenssnitzels( per 1 verpakt)
1x quiche gehad, gatver wat smerig
gerookte zalm
gerookte makreel
vloeibaar bak en braad
peren
bananen
wasmiddel
bleekwater
deodorant
shampoo
douchegel
dag en nachtcrème
maar ga ook wel eens naar de Plus( is overzicht en dan valt het mee, moet overzicht kunnen hebben), soms de Lidl, maar daar is het soms zo stervensdruk dat ik gierend gek word( kan slecht tegen drukte). dus Lidl zelden
en ja, ben maf persoon.
wat ik koop,
nachtmaandverband
tampons
keukenrol
vleeswaren(soms)
plakken kaas
kocht wel flesjes water, maar water uit de kraan kost maar 0.10 cent.
kip en varkenssnitzels( per 1 verpakt)
1x quiche gehad, gatver wat smerig
gerookte zalm
gerookte makreel
vloeibaar bak en braad
peren
bananen
wasmiddel
bleekwater
deodorant
shampoo
douchegel
dag en nachtcrème
maar ga ook wel eens naar de Plus( is overzicht en dan valt het mee, moet overzicht kunnen hebben), soms de Lidl, maar daar is het soms zo stervensdruk dat ik gierend gek word( kan slecht tegen drukte). dus Lidl zelden
en ja, ben maf persoon.