Wat kopen jullie bij Aldi?

30-01-2015 22:26 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?

Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Toiletpapier en parfum/zeep vrije Biocura was lotion.
Worst voor de hondjes

Pindakaas

Haring, verrukkelijk!!

Kiekeboe hagelslag

Karnemelk

Melk

Soepgroenten

Koffie filters

Bak en braad

Basmati rijst

Zoetjes

Oude kaas
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dubbel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Mydwryl schreef op 30 januari 2015 @ 22:54:

Hagelslag, ik ben nogal verknocht aan mijn Kiekeboe pure hagelslag

Brood, maar dat is vooral omdat dat meer dan dubbel zo duur is bij de andere supermarkt met zijn 'laagste prijs garantie'

Paar soorten wijn

Vloeibare bakboter

Fruitfris(s?) ranja, ik vind KC niet lekker

En wat van die kleinere 'maakt bijna niet uit waar je ze koopt'-dingen zoals aardappelschijfjes, ongeklopte slagroom, blik- en potvoer, schoonmaakmiddelen, wattenschijfjes... Enz... Enz..Hier ook een Kiekeboe fan.
Eindje, probeer eens de quiche Lorraine. Zo verrukkelijk.
Gerookte zalm! (Daar fiets ik voor om, zit veel meer smaak aan dan de budget variant van de andere supermarkten). Neem dan ook vaak andere vis zoals forel of makreel mee.

Verder vooral zoetigheid zoals de 'scholiertjes' koekjes met witte chocolade, snoep silo met kusjes/aardbeien e.d.

Toetjes griekse yoghurt met bramen.

Afbak broodjes (italiaanse bollen).

Ijsjes (cornetto's met caramel en walnoot).

Gedroogde vruchten.

Eerst was de paprika chips van de Aldi hier favoriet (lekker zout) maar helaas zijn ze vernieuwd en smaken ze nu naar goedkope chips uit een willekeurige supermarkt.
quote:prada schreef op 31 januari 2015 @ 01:38:

Eindje, probeer eens de quiche Lorraine. Zo verrukkelijk.Dat ga ik zeker doen lief Pra.
Nee doe maar niet, eet hem maar lekker als je hier bent mop.
quote:prada schreef op 31 januari 2015 @ 02:29:

Nee doe maar niet, eet hem maar lekker als je hier bent mop.Jaaaaa beter
Hier in Den Bels is hij veel lekkerder. Knap maar snel op jij
Biologisch gehakt.

Biologische pasta

Cassave chips.

Vind de Aldi namelijk helemaal niet zo goedkoop. Bovendien hebben ze niet alles.

Ik ben bij de Appie met eigen merk en euroshopper goedkoper uit.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik ga zo'n 1x per 2 weken naar de Aldi en haal dan regelmatig:

Kaas (stuk)

Kaas (oud, geraspt)

Divers afbakbroodjes

Streaky bacon

Verse sapjes/smoothies

Mini-brownies, per stuk verpakt

Aardappelsalade

Stamppot zuurkool (zo'n bak verdeel ik in porties en gooi ik in de vriezer, handig voor een snelle hap)

Kruidkoek per stuk verpakt

Pakjes rijsttafels

Ribbelchips paprika

Rijsttoetjes

En soms iets wat in de aanbieding zit.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Niets, de winkels zijn te ver uit mijn route, er zijn 2 filialen allebei aardig ver weg, terwijl ik 2 Lidl filialen vlakbij heb.
Ik geef de voorkeur aan Lidl maar Aldi is dichterbij.

Uiteindelijk ben ik het met Mdm Quetesh eens dat ik bij AH het goedkoopst uit ben met euroshopper producten - je moet wel impulsaankopen weerstaan.

Aldi toppers zijn hier:

Kipsnacks voor de hond

choco cornetto's, volgens kinderen lekkerste ooit

Vlees/vis uit diepvries

Avocado's

schoolkoeken
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
quote:kangeennickbedenken schreef op 30 januari 2015 @ 23:11:

Ik koop daar bijna al mijn boodschappen eigenlijk. Ik ga alleen naar een andere winkel als ik bepaalde dingen moet hebben waar van ik weet dat ze daar goedkoper zijn. Ik ben een budgetshopper namelijk haha. Maar ik vind aldi over het algemeen wel een goeie winkel met goeie producten.

hier hetzelfde

en wij hebben geen Lidl, dus daar kom ik nooit
Aldi is beslist niet slecht maar ik ben ook een (noodgedwongen) budget shopper en heb de prijzen van dagelijkse boodschappen allemaal in mijn hoofd zitten.

Toen ik dus voor het eerst bij de zogenoemd bijzonder goedkope Aldi kwam was ik verbaast dat sommige dingen zelfs duurder waren dan het AH euroshopper alternatief (roomboter/kaasplakken/vlees). De non-food "aanbiedingen" in de bakken zijn gewoonweg duur.

Lidl is ook niet veel goedkoper maar heeft wat mij betreft wel een verrassender assortiment.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
wc papier is bij de action goedkoper
quote:boebezoebe schreef op 30 januari 2015 @ 23:02:

Huh? Earl grey thee is toch thee met bergamot? Anders is het toch geen Earl Grey?

Inderdaad.

De karakteristieke smaak van Earl Grey komt van de bergamot-citroen.

Earl Grey zonder bergamot is dan toch zo'n beetje hetzelfde als sinaasappelthee zonder sinaasappel?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 30 januari 2015 @ 23:10:

De luiewijvendoekjes. Verder kom ik er niet.Oh van die Una schoonmaakdoekjes. Die heb ik ook wel eens meegenomen, heel handig om even snel je toilet mee af te nemen of wasbakje in de wc.
quote:vandale schreef op 31 januari 2015 @ 10:11:

Aldi is beslist niet slecht maar ik ben ook een (noodgedwongen) budget shopper en heb de prijzen van dagelijkse boodschappen allemaal in mijn hoofd zitten.

Toen ik dus voor het eerst bij de zogenoemd bijzonder goedkope Aldi kwam was ik verbaast dat sommige dingen zelfs duurder waren dan het AH euroshopper alternatief (roomboter/kaasplakken/vlees). De non-food "aanbiedingen" in de bakken zijn gewoonweg duur.

Lidl is ook niet veel goedkoper maar heeft wat mij betreft wel een verrassender assortiment.Ik vind Lidl ook een leukere winkel met beter/leuker assortiment dan Aldi, maar Lidl zit hier ook niet in de buurt, dus dan af en toe maar naar de Aldi.
quote:gsleutel schreef op 31 januari 2015 @ 02:18:

Gerookte zalm! (Daar fiets ik voor om, zit veel meer smaak aan dan de budget variant van de andere supermarkten). Neem dan ook vaak andere vis zoals forel of makreel mee.

Verder vooral zoetigheid zoals de 'scholiertjes' koekjes met witte chocolade, snoep silo met kusjes/aardbeien e.d.

Toetjes griekse yoghurt met bramen.

Afbak broodjes (italiaanse bollen).

Ijsjes (cornetto's met caramel en walnoot).

Gedroogde vruchten.

Eerst was de paprika chips van de Aldi hier favoriet (lekker zout) maar helaas zijn ze vernieuwd en smaken ze nu naar goedkope chips uit een willekeurige supermarkt.De gerookte zalm is idd. heel goed. Laatst een keer van de Albert Hein gehad en dat viel wel heel erg tegen.
Ik heb echt moeite om er te "winkelen". Ik wil er meestal weg. Afbakbrood vond ik er haast niet en wat er lag zag er niet appetijtelijk uit. Bij de kassa echter zag ik iemand staan met een verpakking kampioentjes maar dat kon me er toch niet toe brengen om nog eens te gaan kijken. Zal wel weer een tijd overheen gaan voor ik er nog eens een bezoek aan waag.

Vroeger hoorde je weleens dat mensen 's morgens heel vroeg voor de deur gingen staan om bijvoorbeeld een laptop te kopen maar daar ben ik echt te slaperig voor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
tja, ik heb de Aldi praktisch in mijn achtertuin, hoef alleen de straat over te steken en ben er.

wat ik koop,

nachtmaandverband

tampons

keukenrol

vleeswaren(soms)

plakken kaas

kocht wel flesjes water, maar water uit de kraan kost maar 0.10 cent.

kip en varkenssnitzels( per 1 verpakt)

1x quiche gehad, gatver wat smerig

gerookte zalm

gerookte makreel

vloeibaar bak en braad

peren

bananen

wasmiddel

bleekwater

deodorant

shampoo

douchegel

dag en nachtcrème

maar ga ook wel eens naar de Plus( is overzicht en dan valt het mee, moet overzicht kunnen hebben), soms de Lidl, maar daar is het soms zo stervensdruk dat ik gierend gek word( kan slecht tegen drukte). dus Lidl zelden

en ja, ben maf persoon.
Gerookte makreel, yummm!

Gedroogd fruit, de mango. Daar ga ik expres voor naar de Aldi.

Chocolade

Fruit en groenten.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Ik ga naar de Aldi voor de Una schoonmaakdoekjes,wc papier,flesjes water en het bier is erg lekker, bijna net zo lekker als Heineken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven