Wat maken jullie met avocado?

06-11-2009 17:47 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil met de kerst wat maken met avocado. Nou doe ik er wel eens garnalen met saus in, maar wil nu eens wat anders proberen. Hebben jullie een idee? (Ze mogen eventueel ook in stukjes)
Met ijsbergsla, olijfolie en uitgebakken spekjes als salade. Zalig!

Met een beetje zeezout en olijfolie, gewoon uitlepelen... Mjam!

Guacemole... Heerlijk!
quote:Razzmatazz schreef op 13 november 2009 @ 19:03:

Als voorgerecht : een avocado halveren en de pit eruit halen. Het gat vullen met garnaaltjes of krab (uit zo'n blikje) en een vinaigrette van olijfolie en balsamico azijn. Snel te maken en erg lekker !

Waar koop je dat?

Ik had krabvlees nodig voor een recept, dus ik kom bij de visboer en vraag of hij dat heeft. Alleen uit blik dus. Hij zegt, ik weet niet hoeveel je er voor over hebt? Huh? 25 euro voor een mini blikje krabvlees! Als ik een eters zou krijgen zou ik het er misschien voor over hebben, maar gewoon om even iets uit te proberen, nee.
...
quote:queenie1 schreef op 13 november 2009 @ 19:37:

[...]

Waar koop je dat?

Ik had krabvlees nodig voor een recept, dus ik kom bij de visboer en vraag of hij dat heeft. Alleen uit blik dus. Hij zegt, ik weet niet hoeveel je er voor over hebt? Huh? 25 euro voor een mini blikje krabvlees! Als ik een eters zou krijgen zou ik het er misschien voor over hebben, maar gewoon om even iets uit te proberen, nee.joh gewoon bij de chinese toko en soms de supermarkt (*de hele grote). volgens mij iets van 4 of 5 euro per blikje.
Oke, thanx. Hier helaas geen toko's. Zal eens in de supermarkt kijken!
...
quote:queenie1 schreef op 13 november 2009 @ 19:37:

[...]

Waar koop je dat?

Ik had krabvlees nodig voor een recept, dus ik kom bij de visboer en vraag of hij dat heeft. Alleen uit blik dus. Hij zegt, ik weet niet hoeveel je er voor over hebt? Huh? 25 euro voor een mini blikje krabvlees! Als ik een eters zou krijgen zou ik het er misschien voor over hebben, maar gewoon om even iets uit te proberen, nee.Ik woon in Frankrijk, maar hier is het gewoon in de supermarkt verkrijgbaar, in het schap bij de blikjes tonijn, zalm, garnaaltjes enz. (Ik weet niet of het echt krabvlees is of namaakspul hoor, het is in ieder geval een stuk goedkoper dan 25 euro...)
Bedankt voor je reactie. Ik was verbaasd dat het zo duur was. Maar ik zal nog eens hier bij de AH kijken. Heb krab nu vervangen door surimi en dat was heerlijk.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven