Wat zegt je koelkast over jou?
zondag 14 juni 2009 om 13:34
quote:mylenevalerie schreef op 14 juni 2009 @ 13:29:
[...]
Leeuw, eet je geen groente of fruit?
Ik zie wel een komkommer liggen en een groenten zakje ernaast.
Fruit staat vaak niet in de koeling, appels (ok, meningen over verdeeld), bananen, perzikken, pruimen enz. kunnen ook op de fruitschaal liggen.
[...]
Leeuw, eet je geen groente of fruit?
Ik zie wel een komkommer liggen en een groenten zakje ernaast.
Fruit staat vaak niet in de koeling, appels (ok, meningen over verdeeld), bananen, perzikken, pruimen enz. kunnen ook op de fruitschaal liggen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

zondag 14 juni 2009 om 13:43

zondag 14 juni 2009 om 13:44

zondag 14 juni 2009 om 13:46
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 juni 2009 @ 12:05:
Nu ik trouwens mijn eigen koelkastdeur nog eens goed bekijk, denk ik dat die zilveruitjes (middelste plankje, tweede potje van links) misschien wel niet meer goed zijn Haha, ik kwam net tot dezelfde conclusie met de olijven. Daar was niets "misschiens" meer aan. Staan ook niet meer op de foto
Nu ik trouwens mijn eigen koelkastdeur nog eens goed bekijk, denk ik dat die zilveruitjes (middelste plankje, tweede potje van links) misschien wel niet meer goed zijn Haha, ik kwam net tot dezelfde conclusie met de olijven. Daar was niets "misschiens" meer aan. Staan ook niet meer op de foto

zondag 14 juni 2009 om 13:53
zondag 14 juni 2009 om 13:55
zondag 14 juni 2009 om 13:56

zondag 14 juni 2009 om 14:00
quote:molie schreef op 14 juni 2009 @ 13:44:
Ow, Xander, kan je misschien dezelfde truc doen op het "tomatenplantje in de vensterbank topic" op thuis...? Daar nl hetzelfde probleem!
Even offtopic:
Opgelost!
En nu zelf proberen hè?
Op de foto gaan staan, rechtermuisknop>>afbeeldingslokatie kopieren. Daarna plakken in het image promptvenster.
Ow, Xander, kan je misschien dezelfde truc doen op het "tomatenplantje in de vensterbank topic" op thuis...? Daar nl hetzelfde probleem!
Even offtopic:
Opgelost!
En nu zelf proberen hè?
Op de foto gaan staan, rechtermuisknop>>afbeeldingslokatie kopieren. Daarna plakken in het image promptvenster.

zondag 14 juni 2009 om 14:03

zondag 14 juni 2009 om 14:06
Briljant topic. En ook wel soort van intiem en voyeuristisch enzo.
Hier mijn koelkast. Wat zegt die over ons?
( de groentela is eruit, want bij nader inzien kon die wel een schrobbeurt gebruiken,lol )
Overigens bewaar ik geen fruit, en ook maar sumier groentes in de koelkast. Komkommers, tomaten, appels etc liggen welliswaar koel en donker maar niet in de koelkast.
-knip- ( geen foto vooralsnog )
Hier mijn koelkast. Wat zegt die over ons?
( de groentela is eruit, want bij nader inzien kon die wel een schrobbeurt gebruiken,lol )
Overigens bewaar ik geen fruit, en ook maar sumier groentes in de koelkast. Komkommers, tomaten, appels etc liggen welliswaar koel en donker maar niet in de koelkast.
-knip- ( geen foto vooralsnog )