Wat zegt je koelkast over jou?

14-06-2009 09:37 525 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. het blogje van Nicole...

Ik ben wel benieuwd naar jullie koelkasten

Wie laat er een foto zien?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ha, MV, gewoon gegoogled. Ik heb niet eens schildpadden.
Waarom kan ik dat toch niet. Wat doe ik verkeerd?

Ik heb hem in mijn album, kopieer de link en plak die in het fotoplak popup schermpje....
quote:mylenevalerie schreef op 14 juni 2009 @ 13:29:

[...]

Leeuw, eet je geen groente of fruit?

Ik zie wel een komkommer liggen en een groenten zakje ernaast.

Fruit staat vaak niet in de koeling, appels (ok, meningen over verdeeld), bananen, perzikken, pruimen enz. kunnen ook op de fruitschaal liggen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 14 juni 2009 @ 13:26:

Ow ok Cribs ik snap hem. Haha dat soort dingen vallen me dan niet op he. Ik denk gewoon: jeetje heeft iemand zoete haar account gehakt ofzo IBI, maar gehakt ligt er niet in, hoor
quote:molie schreef op 14 juni 2009 @ 13:33:

[afbeelding]

[afbeelding]

Zó doen we dat!

En nog één!
Mijn koelkast zegt over/tegen mij: doe eens boodschappen mens!

Er ligt standaard in:

- hele rijpe tomaten

- kaas

- fles wijn

- fles water

- citroenen/limoenen

- eieren

- magere melk

That's it.
anoniem_84054 wijzigde dit bericht op 14-06-2009 13:43
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ah, dank je xander!

Je ziet, ik "zit" ook al niet op fotograferen....
quote:Rollergirl schreef op 14 juni 2009 @ 13:43:

Mijn koelkast zegt over/tegen mij: doe eens boodschappen mens!

Er ligt standaard in:

- hele rijpe tomaten

- kaas

- fles wijn

- fles water

- citroenen/limoenen

- eieren

That's it.Dat is indedaad wat magertjes.... "doe eens boodschappen mens!"
Hee, wat een leuk topic dit. Ik geloof dat mijn koelkast niet zoveel over me zegt. Hooguit dat ik van kaas hou

Kast:

Deur:

Ow, Xander, kan je misschien dezelfde truc doen op het "tomatenplantje in de vensterbank topic" op thuis...? Daar nl hetzelfde probleem!
Mollie,

- de link openen

- op de foto staan en rechtermuisknop klikken

- eigenschappen: locatie kopieren

Deze locatie hier plakken zoals je altijd een plaatje plakt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 juni 2009 @ 12:05:

Nu ik trouwens mijn eigen koelkastdeur nog eens goed bekijk, denk ik dat die zilveruitjes (middelste plankje, tweede potje van links) misschien wel niet meer goed zijn Haha, ik kwam net tot dezelfde conclusie met de olijven. Daar was niets "misschiens" meer aan. Staan ook niet meer op de foto
quote:molie schreef op 14 juni 2009 @ 13:43:

Ah, dank je xander!

Lekkere spulletjes in je koel hoor! Veel drankjes
quote:molie schreef op 14 juni 2009 @ 13:44:

Ow, Xander, kan je misschien dezelfde truc doen op het "tomatenplantje in de vensterbank topic" op thuis...? Daar nl hetzelfde probleem!Check! Ik kijk even....
Het valt me op dat veel van jullie veel flessen/pakken drinken in de koelkast hebben. Bij mij is dat maar eens per jaar en dat is met mijn verjaardag! Verder leef ik op thee, koffie en wat limonade eigenlijk. Af en toe haal ik eens een fles cola of pak dubbelfriss. Saai he?
Mylenevalerie, ik eet wel groente en fruit hoor! Mijn fruit ligt in de fruitschaal, alleen m`n groent is idd bijna op(er ligt nog een zakje italiaanse groente, komkommer en bosui op de onderste plank)

De maandag is mijn boodschappendag, vandaar bijna geen groente meer.
Amber, het gros van al dat drinken ligt er voor onverwachte visite Ik drink uit de koelkast alleen cola, sojamelk en gewone melk, van de rest moet ik af en toe echt de datum controleren om zeker te weten dat ik mijn bezoek niets bedorvens voorschotel.
Oh grappig Yoels, dat zie ik er zo niet aan af natuurlijk. Nog meer mensen die dat doen, vanalles inslaan voor onverwachte visite? Of zuipen en eten jullie alles lekker zelf op? ;)
quote:molie schreef op 14 juni 2009 @ 13:44:

Ow, Xander, kan je misschien dezelfde truc doen op het "tomatenplantje in de vensterbank topic" op thuis...? Daar nl hetzelfde probleem!

Even offtopic:

Opgelost!

En nu zelf proberen hè?

Op de foto gaan staan, rechtermuisknop>>afbeeldingslokatie kopieren. Daarna plakken in het image promptvenster.
Hmmz...ziet er best smutzig uit zo op de foto Maar het ding is dan ook al van vér voor de oorlog...

Hier mijn koeling. Ook single, dus ook erg leeg. Ik heb weinig tot geen voorraad en koop meestal op de dag wat ik 's avonds wil eten.

Lig trouwens wel in een deuk hier, met mijn mooie praatjes over eieren buiten de koeling: kijk maar eens rechtsboven

Jessy drinkt graag Cola Jé, wat een voorraad!

Vinyl: Lekker ruim koelkastje, kom graag een keer een Palmpje bij je drinken

Wat zit er in die fles die rechtop staat, tweedemiddelste schap?
Briljant topic. En ook wel soort van intiem en voyeuristisch enzo.

Hier mijn koelkast. Wat zegt die over ons?

( de groentela is eruit, want bij nader inzien kon die wel een schrobbeurt gebruiken,lol )

Overigens bewaar ik geen fruit, en ook maar sumier groentes in de koelkast. Komkommers, tomaten, appels etc liggen welliswaar koel en donker maar niet in de koelkast.

-knip- ( geen foto vooralsnog )
Geen idee of jullie hem wel zien, foto staat hier op de server en pc is tergend langzaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven