Wat zegt je koelkast over jou?

zondag 14 juni 2009 om 12:40
zondag 14 juni 2009 om 12:41
zondag 14 juni 2009 om 12:42
quote:Xander68 schreef op 14 juni 2009 @ 12:40:
http://img.photobucket.com/albums/v204/ ... stdeur.jpg
Leuk die verborgen "tags"Hahaha... sttttt Die bijnaam heb ik gekregen toen ik 17 was ja
http://img.photobucket.com/albums/v204/ ... stdeur.jpg
Leuk die verborgen "tags"Hahaha... sttttt Die bijnaam heb ik gekregen toen ik 17 was ja

zondag 14 juni 2009 om 12:44
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 14 juni 2009 @ 12:40:
Verder zag ik bij iemand huismerken en merkloze dingen staan voor zichzelf, maar whiskas voor de kat. Grappig wat zou daar de reden van zijn?
!
Dat was ik, meestal eten de katten hier ook merkloos, maar soms koop ik een paar blikjes whiskas.
Overigens is mijn smeerboter niet merkloos, Blueband Goede Start, en de yoghurt is van optimel.
verder geef ik niet zo om merken, gaat me om de smaak:)
Verder zag ik bij iemand huismerken en merkloze dingen staan voor zichzelf, maar whiskas voor de kat. Grappig wat zou daar de reden van zijn?
!
Dat was ik, meestal eten de katten hier ook merkloos, maar soms koop ik een paar blikjes whiskas.
Overigens is mijn smeerboter niet merkloos, Blueband Goede Start, en de yoghurt is van optimel.
verder geef ik niet zo om merken, gaat me om de smaak:)
zondag 14 juni 2009 om 12:45
zondag 14 juni 2009 om 12:45

zondag 14 juni 2009 om 12:47
Gelijk heb je hoor pearle, ikzelf heb ook niet veel merk hier.
Ook voor de katten niet, maar vroeg me af of jij misschien ooit gehoord had dat het betaalbare kattenvoeding niet goed zou zijn vandaar.
Ook voor de katten niet, maar vroeg me af of jij misschien ooit gehoord had dat het betaalbare kattenvoeding niet goed zou zijn vandaar.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?