welke mickey taart?
maandag 19 mei 2014 om 21:15
maandag 19 mei 2014 om 21:40
Leuke foto's voor later? Of nu voor Facebook...?
Maak je niet druk om de taart, waarom niet zelf een taart maken en versieren?
Je kunt een taart/cake maken in de vorm van een 1 en dan bekleden met smarties. Meer heeft een kind van 1 niet nodig.
Natuurlijk is een Mickey taart leuk, maar een heel thema? Voor wie doe je dat? Het kind, of wil je indruk maken op de omgeving?
Je kunt een taart/cake maken in de vorm van een 1 en dan bekleden met smarties. Meer heeft een kind van 1 niet nodig.
Natuurlijk is een Mickey taart leuk, maar een heel thema? Voor wie doe je dat? Het kind, of wil je indruk maken op de omgeving?
maandag 19 mei 2014 om 21:43
quote:sinnombre schreef op 19 mei 2014 @ 21:40:
Natuurlijk is een Mickey taart leuk, maar een heel thema? Voor wie doe je dat? Het kind, of wil je indruk maken op de omgeving?Dit bedoelde ik dus idd.
Natuurlijk is een Mickey taart leuk, maar een heel thema? Voor wie doe je dat? Het kind, of wil je indruk maken op de omgeving?Dit bedoelde ik dus idd.
maandag 19 mei 2014 om 21:45
quote:bibaatje schreef op 19 mei 2014 @ 21:42:
Wat vind je precies onzin?
Ik vind het nog elger een verschil, bij de dingen die jij noemt beleeft diegene er zelf tenminste (hopelijk) plezier aan en waardeert hij de moeite. Bij een eenjarige en een taart is dat wel even anders.
Als je een mooie taart aan je kind geeft beleef je daar toch ook plezier van?
Maar ik bedoel dat je dan van alles wel kunt zeggen dat het om uiterlijk vertoon naar anderen toe gaat. En mijn éénjarige vond haar taart destijds wel degelijk erg leuk. Ze heeft er geen hap van gegeten en kan het zich nu niet meer herinneren, maar ja, toen was het leuk. Oja, en er zijn foto's.
Wat vind je precies onzin?
Ik vind het nog elger een verschil, bij de dingen die jij noemt beleeft diegene er zelf tenminste (hopelijk) plezier aan en waardeert hij de moeite. Bij een eenjarige en een taart is dat wel even anders.
Als je een mooie taart aan je kind geeft beleef je daar toch ook plezier van?
Maar ik bedoel dat je dan van alles wel kunt zeggen dat het om uiterlijk vertoon naar anderen toe gaat. En mijn éénjarige vond haar taart destijds wel degelijk erg leuk. Ze heeft er geen hap van gegeten en kan het zich nu niet meer herinneren, maar ja, toen was het leuk. Oja, en er zijn foto's.
maandag 19 mei 2014 om 21:53
Ik heb ong 40 gasten, vind wel leuk als er een mooie taart staat. Voor mn zoontje heb ik een mickey "smash" outfit gekocht en hij krijgt dan zn eigen mini taartje.
Hopelijk steekt hij meer dan een vingertje erin
Jammer dat ik geen fotos kan plaatsen
Ik plaats geen fotos op fb.
Hmm mss ben ik dan oppervlakkig maar houdt niemand hier van cake boss achtige taarten?
En echt leuke fotos geplaats hier, thanks!!
Hopelijk steekt hij meer dan een vingertje erin
Jammer dat ik geen fotos kan plaatsen
Ik plaats geen fotos op fb.
Hmm mss ben ik dan oppervlakkig maar houdt niemand hier van cake boss achtige taarten?
En echt leuke fotos geplaats hier, thanks!!
maandag 19 mei 2014 om 21:55
Zo bedoel ik het ook helemaal niet. Natuurlijk is het leuk om een leuke taart te hebben voor je kind. Ik beleef daar zelf ook plezier aan. Ik verbaas me alleen over het feit dat TO er een beetje een probleem van maakt en vraag me dan af waar dat vandaan komt.
Naar mijn idee kun je een simpele taart (laten) maken met een Mickey, je kind zal dat waarschijnlijk net zo mooi vinden als een hele exclusieve.
Naar mijn idee kun je een simpele taart (laten) maken met een Mickey, je kind zal dat waarschijnlijk net zo mooi vinden als een hele exclusieve.
maandag 19 mei 2014 om 21:59
Ik snap het wel hoor. Toen mijn oudste 1 werd waren er ook 40 gasten, waarvan ik de meeste een keer per jaar zag. Ik had heel schattige uitnodigingen gemaakt, de kamer volgehangen met slingers met een 1 erop, en bij de bakker een enorme versierde (slagroom-) taart besteld (a 75 gulden ). Mijn ex vond dat ik overdreef want dochter had er natuurlijk weinig aan, maar als je eerstgeborene 1 wordt is dat natuurlijk wel reden voor een feestje.
Dochter 2 kreeg een Hema-taart en slingers die hergebruikt konden worden, en toen hadden we hooguit 12 man op bezoek. Het arme kind kreeg ook nog dezelfde loopauto die oudste ook voor haar eerste verjaardag had gekregen.
Dochter 2 kreeg een Hema-taart en slingers die hergebruikt konden worden, en toen hadden we hooguit 12 man op bezoek. Het arme kind kreeg ook nog dezelfde loopauto die oudste ook voor haar eerste verjaardag had gekregen.
maandag 19 mei 2014 om 22:05
Eenvoudige kleurplaat printen.
In een plastic insteekhoes doen.
Chocolade smelten.
In een puntzak doen (bijvoorbeeld van schepsnoep)
Lijntjes overtrekken/inkleuren.
Hard laten worden en van het plastic afhalen.
Op de chocoladetaart zetten. Klaar.
Ik deed hetzelfde met Pingu.
In een plastic insteekhoes doen.
Chocolade smelten.
In een puntzak doen (bijvoorbeeld van schepsnoep)
Lijntjes overtrekken/inkleuren.
Hard laten worden en van het plastic afhalen.
Op de chocoladetaart zetten. Klaar.
Ik deed hetzelfde met Pingu.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 19 mei 2014 om 22:22
Ik heb zoiets van als ik feestje geef, dan alles erop en eraan. Mn babyshower was ook geheel in thema met dingen uit usa besteld enzo. 1 e verjaardag is speciaal, het mag wel. Volgende jaren zal ik rustiger aan doen, i think.
Langs andere kant vier ik mn eigen verjaardag nooit, alleen toen ik 30 werd, wel uitgebreid gedaan.
Langs andere kant vier ik mn eigen verjaardag nooit, alleen toen ik 30 werd, wel uitgebreid gedaan.
maandag 19 mei 2014 om 22:34
Bij die "cake boss" taarten zit ik me altijd af te vragen: Wie bestelt dat in hemelsnaam. En toen ik een keer het bedrag van 7000 dollar hoorde noemen..
Een mooie taart is leuk, maar of zo'n taart nu echt zoveel lekkerder is dan van de normale banketbakker?
Een mooie taart is leuk, maar of zo'n taart nu echt zoveel lekkerder is dan van de normale banketbakker?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert