welke mickey taart?

19-05-2014 21:15 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mn zoontje wordt over 4 weken 1 jaar. Heb een mickey mouse thema gekozen maar ik twijfel over 3 taarten. Alleen weet ik niet hoe ik de fotos hier moet plaatsen ( ze zijn opgeslagen op mn iphone, heb de websites niet meer)

Of mss hebben jullie leuke mickey taarten
Denk je dat hij het verschil ziet?
Maakt het uit? Hij wordt 1, ik denk niet dat hij er wat van vind.
Hij zal je er later heus niet op afrekenen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat hij een Minny Mouse taart wil hebben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kies op basis van wat jij het belangrijkst vindt want hem zal het echt niets kunnen interesseren Vind jij budget belangrijk omdat het allemaal al zo duur is, dan kies je van die drie gewoon de goedkoopste. Maar zonder plaatjes kunnen wij moeilijk met je meedenken.
Mickey Mouse thema?
Slinger je google eens aan
Pinterest.
Vind het belangrijk om leuke fotos te hebben voor later. Weet ook wel dat hij het verschil niet ziet.
Ach dat is voor jou en (misschien) je man toch het belangrijkste.

Misschien gek maar kies degene die de jarige zelf waarschijnlijk het lekkerste vind!
quote:GigiliG schreef op 19 mei 2014 @ 21:27:

Vind het belangrijk om leuke fotos te hebben voor later. Weet ook wel dat hij het verschil niet ziet.

Ja maar die leuke foto's zijn toch van het moment dat hij met zijn vingers de kaars uitmaakt ipv. blaast en verbaasd op kijkt? Dat is toch van hem terwijl hij geknuffeld wordt en voor hem wordt gezongen?

Die zijn toch van jullie als gezin samen terwijl jullie voor zoontje zingen?

Dat zijn toch de foto's waarop gelachen wordt en familie en vrienden vieren dat de kleine man alweer een jaar in jullie leven is.

Dat is niet taart 1, 2 of 3 dat doet er totaal niet toe joh
Wel een lekkere ''slaan taart'' hoor. Geen marsepein of fondant.

http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... s=ac&len=9
Voor mijn zoon's eerste had ik een slagroomtaart. Een hele gewone met héél veel slagroom Jullie raden het al zeker.

Hij sloeg niet de grapjurk. Met moeite één vingertje er in en verder greep hij al naar de lepel. Dwarskikker.
quote:nina1966 schreef op 19 mei 2014 @ 21:34:

Voor mijn zoon's eerste had ik een slagroomtaart. Een hele gewone met héél veel slagroom Jullie raden het al zeker.

Hij sloeg niet de grapjurk. Met moeite één vingertje er in en verder greep hij al naar de lepel. Dwarskikker.

Ik mag sinds vandaag ook plaatjes plakken
Dit is toch niet serieus hè. Geef dat kind een lekkere meptaart die vooral niet te duur is en gooi je thema uit het raam. Het is waarschijnlijk überhaupt de eerste taart die hij eet.

heb altijd zo'n gevoel hierbij dat het erom gaat wie de mooiste foto's de social media opslingert. Zodat iedereen kan zien dat 'me mannetje zooooo blij is met zijn taart op zijn eerste verjaardag!'
quote:nina1966 schreef op 19 mei 2014 @ 21:34:

Hij sloeg niet de grapjurk. Met moeite één vingertje er in en verder greep hij al naar de lepel. Dwarskikker.Heb je toch zomaar je zoon netjes opgevoed
En een foute...

quote:bibaatje schreef op 19 mei 2014 @ 21:35:

heb altijd zo'n gevoel hierbij dat het erom gaat wie de mooiste foto's de social media opslingert. Zodat iedereen kan zien dat 'me mannetje zooooo blij is met zijn taart op zijn eerste verjaardag!'

Dat vind ik toch altijd zoooooooooo'n onzin.

Geldt dan toch voor alles, je trouwjurk, je huwelijkstaart, je kinderen hun kleren. Is dan allemaal om op social media te zetten? Of om anderen de ogen uit te steken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven