Wie eet hier ook altijd laat?

04-12-2008 18:11 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben gewoon benieuwd... ik eet zelf vaak pas later op de avond, dwz na 21 uur. Voor die tijd ben ik bezig of aan het sporten en eten voor het sporten vind ik niet fijn. Nou ken ik eigenlijk niemand die dat ook doet en mensen kijken me ook altijd heel raar aan als ik vertel dat ik zo laat eet.
Hier thuis(bij ouders) eten we zo tussen 18 en 19 uur. Als ik bij mijn vriend ben is het juist weer tussen 19 en 21 uur. We eten eigenlijk een beetje als we honger hebben. We hebben ook nog geen kinderen dus dan gaat dat makkelijker .
hardrock kan je om 23:30 ( soms zelfs later) nog gaan zitten en eten bestellen
Wat (als in wat serveren ze) en waar is Hardrock?

Want dit klinkt interessant! Meer tips, Anyone?

En dank je wel shiningshadows!
Tussen 20.00 en 21.00 behalve als ik eters heb met kleine kinderen, die zijn rond die tijd meestal moe en soms oervervelend.
verba volant, scripta manent.
vroeger at ik ook pas na 8u, vind 6u zo snel.

tegenwoordig heeft vriend ander eetpatroon (als in van hoe laat tot hoe laat hij eet) en eten we steeds vaker juist super vroeg, als in 4 uur.

eigenlijk zijn we niet veranderd, want voorheen aten we ook ook een soort 2e lunch om 4 uur. nu eten we om 4u gewoon avondeten soms, steeds vaker. savonds dan nog ff een lichte lunch.

eigenlijk verplaats je het gewoon. ipv eten om 9u, 13u en 17u eten we om 12u, 16u en 20u.

maakt dus geen drol uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven