Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit weekend bij Exki geweest en voor 4,50 hadden we:
Een soepje naar keuze
Een belegd stokbroodje naar keuze
Een stuk taart
Een stuk quiche
De quiche vonden we niet zo lekker maar de rest was heerlijk.
Weet iemand dit?
Heb je de app nodig op het moment dat je een bestelling wilt ophalen?

Ik heb namelijk geen mobiel internet en dacht gewoon een printscreen te maken van een gekochte bon.
Maar las net ergens dat er iets geswiped moet worden in de app wat pas kan tijdens afhaaltijden.
Dat zou betekenen dat je die hele app dus niet kunt gebruiken als je geen mobiel internet hebt.
Ja, personeel swiped ter plekke. Ze zullen vast wel wifi hebben op zo'n plek.
Zou het? Er zitten veel bakkerszaken bij. Hebben die wifi?
Alle reacties Link kopieren Quote
bluewaterrr schreef:
11-10-2018 22:35
Zou het? Er zitten veel bakkerszaken bij. Hebben die wifi?
Sommige vast wel. Je zou voor de zekerheid altijd kunnen bellen he! Dan weet je het zeker.
Hillegonda1 schreef:
11-10-2018 22:17
Ja, personeel swiped ter plekke. Ze zullen vast wel wifi hebben op zo'n plek.
Ze hebben geen wifi daarvoor nodig om te kunnen swipen.
Taralina schreef:
12-10-2018 08:03
Ze hebben geen wifi daarvoor nodig om te kunnen swipen.
Okee, maar wat wordt dan bedoeld met 'swipen'? voor mij klinkt dat als iets dat op een pagina van de app moet gebeuren, waarvoor je dus verbinding met de app moet hebben. Als het om scannen van een bon gaat dan zou dat gewoon offline van een tevoren gemaakte printscreen kunnen.
bluewaterrr schreef:
12-10-2018 13:52
Okee, maar wat wordt dan bedoeld met 'swipen'? voor mij klinkt dat als iets dat op een pagina van de app moet gebeuren, waarvoor je dus verbinding met de app moet hebben. Als het om scannen van een bon gaat dan zou dat gewoon offline van een tevoren gemaakte printscreen kunnen.
Probeer het maar gewoon, dan zul je het zien, ik heb ook geen wifi op mijn iPad buiten en die gebruik ik voor deze bonnen.
Taralina schreef:
12-10-2018 19:38
ik heb ook geen wifi op mijn iPad buiten en die gebruik ik voor deze bonnen.
Okee, bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was vrijdag in Berlijn en zag dat er daar enorm veel aanbod was (en niet allemaal direct na middernacht uitverkocht...).

Ik had bij een lunchroom voor €2,50 een bon gekocht en kreeg uiteindelijk de hele resterende inhoud van de saladekoeling mee. "Ja, dit weekend zijn we dicht en anders moet ik het weggooien."
Dus ik had voor vrijdagavond eten, voor zaterdagmiddag lunch en voor zaterdagavond ook nog bakjes met diverse salades die ik tot avondmaaltijd heb gemaakt (denk pastasalade, linzensalade, couscoussalade, tomatensalade, etc).
Er is hier in de buurt maar 1 bakker die meedoen maar vaak is er geen waste en anders binnen no time uitverkocht. Nog steeds niet kunnen proberen dus helaas
Alle reacties Link kopieren Quote
3/4 van de zaken hier in de buurt heeft in de weken dat ik de app heb, geen waste gehad. Het zijn altijd dezelfde waar je bonnen voor kunt kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag voor het eerst een bon gekocht in Rotterdam bij solfood. Een bakje gekregen met vleesrolletjes gevuld met van alles. 2 gevulde mini paprikaatjes en een halve wrap met kipsalade. Een vleesrolletje was gevuld met tonijn dus die ging naar de hond.
Ik denk dat dit portie inderdaad normaal rond de 11€ kost, dus niet slecht, want alles smaakte lekker.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vandaag voor het eerst een pakketje ophalen bij de ekoplaza. Ben heel benieuwd!
Gisteren wat spulletjes opgehaald bij een bakker: twee belegde lekkere zuurdesem boterhammen met oa kaas en uienchutney, een kaascroissant en een mini pasteís de nata. Voor 2,99 niet slecht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eefsel2109 schreef:
17-10-2018 13:55
Ik ga vandaag voor het eerst een pakketje ophalen bij de ekoplaza. Ben heel benieuwd!
En wat zat er in?
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie schreef:
21-10-2018 13:31
En wat zat er in?
Ik kom toevallig net van de Ekoplaza!

De vangst (voor 3 euro):

3 paprika's en 'n puntpaprika
Stuk kaas (houdbaar tot 5 oktober (?!), zegt de sticker)
Vegetarische steak (houdbaar tot vandaag)
Alle reacties Link kopieren Quote
kniekske schreef:
29-10-2018 18:43
Ik kom toevallig net van de Ekoplaza!

De vangst (voor 3 euro):

3 paprika's en 'n puntpaprika
Stuk kaas (houdbaar tot 5 oktober (?!), zegt de sticker)
Vegetarische steak (houdbaar tot vandaag)
Nou daar zou ik niet blij mee zijn!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie schreef:
29-10-2018 19:21
Nou daar zou ik niet blij mee zijn!
Nee, inderdaad niet voor herhaling vatbaar. Had gehoopt op een lekkere salade of een sapje, of gewoon een product dat ik nog niet kende. Jammer wel.

Bij de bakkers krijg je wel meer waar voor je geld heb ik het idee. Backwerk had laatst lekkere 2 belegde broodjes, een bagel, een muffin en een appelgebak voor maar 3 euro.
kniekske schreef:
29-10-2018 18:43
Ik kom toevallig net van de Ekoplaza!

De vangst (voor 3 euro):

3 paprika's en 'n puntpaprika
Stuk kaas (houdbaar tot 5 oktober (?!), zegt de sticker)
Vegetarische steak (houdbaar tot vandaag)
Dat is nog duur dan, stuk kaas hadden ze beter meteen zelf weg kunnen gooien.


Ik vraag me wel een ding af: Maandag heeft de winkel wat over en zet het om 0:00 op de app en dan staat erbij dat je het na 17:00 kunt ophalen. Krijg je dan ook echt wat over is van maandag en niet van dinsdag (de dag dat je het ophaald na sluitingstijd)? En hoe lang kun je de dingen zelf nog goed houden in de koelkast en vriezer? Ik bedoel straks krijg je 2 maaltijden maar ben je maar alleen, zou je dan een maaltijd de dag daarna nog kunnen eten of is dat dan echt niet lekker meer? Soms zie ik hier echt goede deals voorbij komen en soms denk ik van dat is nog duur voor niet meer verkoopbaar eten wat je in principe meteen moet opeten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vraag me ook altijd een beetje af hoe dat werkt.

Ik heb net een bon gekocht voor af te halen tussen 21:00 en 22:30, dus ik neem aan dat het de leftovers van de dag zelf zijn.

Dus als ik zo m'n hondje ga uitlaten loop ik even langs. Ben benieuwd wat ik ga krijgen.

Ik had pas gelunched in dat tentje, lekker hummus, falafel enz. Dus ik hoop dat ik voor morgen een lekkere lunch heb!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze bedenken wat ze ongeveer over zullen hebben. Bijvoorbeeld bakkers hebben standaard wat over, zodat ze nooit zonder komen te zitten. Dus stel, ze zeggen 3 pakketten. Dan kun je die kopen. Blijken ze de volgende dag toch minder over te hebben, dan annuleren ze een pakketje en krijg je je geld teruggestort.
Ik zou je vragen mbt de houdbaarheid aan de winkel zelf vragen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie ook veel er aan mee doen die echt nooit wat over hebben, staan die er gewoon tussen voor reclame te maken ofzo?

Ik heb net m'n eten afgehaald.
Voor 5 euro
1 salade met geitenkaas
1 grote punt, bijna 2 punten geitenkaas taartje
1 portie lama of schapenvlees met wortelen, niet echt mijn ding dat vlees, smaakt teveel naar schaap en veel vetjes en dingetjes eraan, dus het vlees spoel ik morgen af en gaat naar hond, zo wordt er toch niks weggegooid :)

Verder denk ik een goede buit die zeker 15€ waard is. Ik denk wel meer! Maar jammer van het vlees, maar ja dat is het risico.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst bij de bakker gehaald voor 5 euro:
4 tijger bollen
2 croissants
1 brood
1 stokbrood
1 chocolade croissant gevuld met room
2 tompoucen

Ik was tevreden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Laatst voor het eerst iets opgehaald bij de bakker.

Voor 4 euro:
- 2 puddingbroodjes
- 3 gevulde koeken
- 2 halve broden
- een zak bolletjes

Ik was er blij mee! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven