Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie schreef:
29-10-2018 21:40
Ik vraag me ook altijd een beetje af hoe dat werkt.

Ik heb net een bon gekocht voor af te halen tussen 21:00 en 22:30, dus ik neem aan dat het de leftovers van de dag zelf zijn.

Het zijn (wat ik er van begrijp) idd leftovers van de dag zelf. Je koopt ze al wel voor ze 'left over zijn', maar er is ook geen garantie dat je wat krijgt. Als alles op is, krijg je een bericht dat er bij nader inzien niets was, en krijg je je geld terug.

Ze kunnen je daarom natuurlijk ook nooit zeggen wat je krijgt, ze weten niet wat (en of) er overblijft.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vandaag bij de bakker bart in Tilburg geweest.
4 broden, 5 meergranen harde bolletjes, 5 mini witte bolletjes, 4 of 5 croissaintjes en 2 pretzels.
Voor €5,- zeker weer tevreden!
Aha ik wist niet dat zo'n bon ook ingetrokken kon worden door de ondernemer die zo'n bon aanbied waardoor je je geld terug krijgt. Ik vond het al raar dat je mensen de left overs van maandag pas op dinsdag na sluitingstijd op laat halen. Maar de ondernemer gokt dus iedere dag een beetje of er iets over blijft en hoe veel voor de volgende dag.

En die deal bij Bakker Bart is zeker een goede deal zeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Whaaaaa er zitten er een paar in mijn stad!! Had al ff niet gekeken om middernacht dus wellicht al langer... :facepalm:

Maar ophalen om 4 uur is redelijk lastig ivm werk. Aargh. Geduld dus tot morgen.

:hyper:

Of zal ik meteen stoer voor een restaurant gaan? Ook dichtbij! Ophalen na 21.00...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Verdorie, net een bon gekocht, leuke vega/vegan tent zo te zien. Bedenk ik me dat ik niet weet of mijn man al thuis is rond die tijd.

En die ligt nu al te slapen. :zzz:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
31-10-2018 00:28
Verdorie, net een bon gekocht, leuke vega/vegan tent zo te zien. Bedenk ik me dat ik niet weet of mijn man al thuis is rond die tijd.

En die ligt nu al te slapen. :zzz:
Tot 3 uur van de voren kan je nog annuleren.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de bakkers krijg je inderdaad een hoop, voor mij als single heb ik er niet veel aan, heb ook maar een kleine diepvries.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ik in het weekend zo'n ontbijtbon van een hotel ga proberen te scoren. Die dank ik dan mooi na het sporten ophalen, schijnt dat je dan een bakje krijgt en die zelf helemaal mag vullen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie schreef:
31-10-2018 09:22
Tot 3 uur van de voren kan je nog annuleren.

Dat zag ik idd, ik kan het over 2 uurtjes halen. Ik laat het weten. :hyper:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Oké voor 4,50 had ik:

Een 2 delige bak met ik denk:
- rijst en een soort stoof met wortel
- koolsla
- rosti koekje
- iets wat naar linzen smaakt
- witlof uit de oven-achtig iets.

Allemaal heel lekker, ik heb nu alleen even geproefd, eet het morgen voor lunch. Ik vroeg de dame wat het was, antwoord: 'diverse gerechten van het buffet'. Joh. Dat had ik niet kunnen bedenken. Anyway, ik had op iets meer gehoopt. De 4,50 was het wel waard, maar toch. Heel het buffet stond nog vol, en ik geloof dat er maar 1 andere bon verkocht was.

Iemand nog iets gescoord?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb niet alles gelezen dus misschien is de vraag al gesteld. Sinds zie ik staan, eigen bakje meenemen. Hoe groot mag dat bakje dan zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
33Ariel schreef:
01-11-2018 18:58
Heb niet alles gelezen dus misschien is de vraag al gesteld. Sinds zie ik staan, eigen bakje meenemen. Hoe groot mag dat bakje dan zijn?
Ik had laatst gewoon 2 bakjes meegenomen ongeveer broodtrommel formaat. Neem gewoon een ruim bakje mee of 2 stuks.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had bij de bakker voor 3,49:

1 chocoladebroodje
1 sausijzenbroodje
1 pompoenpitten broodje
1 croissant
1 groene smoothie (met spinazie en munt)
1 bakje kip/gerookte paprika
1 punt appeltaart....

Zeer tevreden. Had wel op brood gerekend dus moest daarna nog naar mijn eigen bakker :rofl:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
01-11-2018 20:40
Ik had bij de bakker voor 3,49:

1 chocoladebroodje
1 sausijzenbroodje
1 pompoenpitten broodje
1 croissant
1 groene smoothie (met spinazie en munt)
1 bakje kip/gerookte paprika
1 punt appeltaart....

Zeer tevreden. Had wel op brood gerekend dus moest daarna nog naar mijn eigen bakker :rofl:
Oooh yummy!!!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb voor vandaag 2 bonnen gescoord!
1 bij de bakker en 1 biologisch supermarkt, mijn eerste keer dus spannend!!! :jump:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand weleens bij Starbucks gehaald? Ik twijfel om daar een bon voor te kopen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
02-11-2018 06:26
Ik heb voor vandaag 2 bonnen gescoord!
1 bij de bakker en 1 biologisch supermarkt, mijn eerste keer dus spannend!!! :jump:

Leuk! Ben benieuwd wat je krijgt :thumbsup:


@ loesiepoesie, nee nog geen ervaring mee. Ze hebben ook verse broodjes, en gebak dingen (in het buitenland althans, kom er eigenlijk nooit in NL) dus gok dat je zoiets krijgt?

Iemand ervaring met Spar City bonnen?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Volgens mij kan je bij Spar city echt vanalles krijgen! Geen ervaring mee.

Ik sla de startbucks even over, ben bang dat ik een hoop ongezonds mee krijg haha. Maar ga binnenkort wel een x een bon van de Starbucks kopen.

Wel jammer dat het aanbod nog steeds best beperk is. Zijn meestal altijd dezelfde die wat over hebben.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb mijn “pakketje” opgehaald bij
een luxe lunchroom en kreeg...
2 kaas croissantjes
Halve quiche lorraine met salade
Halve tarwe brood

Voor 5,-

Niet heel veel maar echt tevreden!

Straks naar Eko supermarkt.
jane-ice wijzigde dit bericht op 02-11-2018 19:52
2.36% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ekoplaza pakketje:

Pak halfvolle yoghurt
Vruchten yoghurt in pot
Humus
Katenspek
Sushi’s

Leuk en dat voor 3,-

Zeker voor herhalingvatbaar!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag voor het eerst de app getest en meteen een beetje teleurgesteld..
Ik koos 2 zaken om een pakketje te bestellen. Een plaatselijke bakker en Origin’O. Die liggen namelijk in dezelfde straat hier (ik ben van België)
De bakker die was simpelweg gesloten. Er hing een brief ‘Vandaag volledig uitverkocht. Onze excuses’ en daar heb ik alle begrip voor uiteraard maar een verwittiging kost niets denk ik dan.. Er is blijkbaar een optie waarbij de handelaar aangeeft dat de aankoop geannuleerd wordt en dan stuurt Too Good To Go je een sms. Die kreeg ik niet.

Bij Origin’O kreeg ik een fles melk, een fles kefir, 4 yoghurtjes, potje choco en een brood.
Die fles melk goot ik wel meteen weg want de houdbaarheidsdatum van alles was maar tot vandaag.

Zouden jullie die melk nog gedronken hebben?

Het houdt me wel niet tegen om het nog eens te proberen.
Alles in de buurt eens testen :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ievaajj schreef:
02-11-2018 21:52
Vandaag voor het eerst de app getest en meteen een beetje teleurgesteld..
Ik koos 2 zaken om een pakketje te bestellen. Een plaatselijke bakker en Origin’O. Die liggen namelijk in dezelfde straat hier (ik ben van België)
De bakker die was simpelweg gesloten. Er hing een brief ‘Vandaag volledig uitverkocht. Onze excuses’ en daar heb ik alle begrip voor uiteraard maar een verwittiging kost niets denk ik dan.. Er is blijkbaar een optie waarbij de handelaar aangeeft dat de aankoop geannuleerd wordt en dan stuurt Too Good To Go je een sms. Die kreeg ik niet.

Bij Origin’O kreeg ik een fles melk, een fles kefir, 4 yoghurtjes, potje choco en een brood.
Die fles melk goot ik wel meteen weg want de houdbaarheidsdatum van alles was maar tot vandaag.

Zouden jullie die melk nog gedronken hebben?

Het houdt me wel niet tegen om het nog eens te proberen.
Alles in de buurt eens testen :-D
Ja, dat is het hele idee natuurlijk. Anders was het niet over maar had hij het morgen nog kunnen verkopen.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt me super leuk alleen je kan enkel met cc of paypal betalen? Niet met Ideal?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ievaajj schreef:
02-11-2018 21:52
Die fles melk goot ik wel meteen weg want de houdbaarheidsdatum van alles was maar tot vandaag.

Zouden jullie die melk nog gedronken hebben?

De bakker was niet zo netjes. Zorg dat je je geld terug krijgt, laat het de app weten. Ook dat hij dit zo deed, vind ik niet kunnen.

Tja over de melk, dit is het concept. Het is na vandaag niet meer te verkopen. Dus ja ik had de melk getest (ruiken, proeven) en dan opgedronken. Als je alles meteen weg mikt zou ik geen bon meer kopen. Da's zonde, misschien wil een ander het wel.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
SaulGoodman schreef:
02-11-2018 21:56
Het lijkt me super leuk alleen je kan enkel met cc of paypal betalen? Niet met Ideal?

Nee alleen cc of PayPal idd.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven