Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Star² Dat vind ik nou een mooie buit voor dat geld
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil dat zo graag eens gebruiken maar helaas niks in de omgeving. (Brabant)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik woon in het centrum van een grote stad en heb dus behoorlijk wat keuze, tot nu toe vier keer bij lunchzaakjes iets afgehaald. Ik vind het overigens wel fijn dat het steeds teveel is, dan heb ik gelijk een lunch voor de volgende dag. Scheelt weer geld uitgeven in onze te dure kantine.

1.
- een goed gevulde sandwich van twee boterhammen,
- wontonsoep
- salade
- croissantje en chocoladebroodje
- flesje verse jus en smoothie
4,95 euro

2.
- 3 verse belegde broodjes
- mini zakje chips
- flesje water
- twee kaascrossiantjes
4,95 euro

3.
- 2 goed belegde broden (formaat half stokbrood)
- pastasalade
4,50 euro

4.
- wontonsoep
- maaltijd: roti
- plak wortelcake
4,95 euro
meisje85 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 16:55
19.86% gewijzigd
Haha, ik zal eens lobby-en bij de favowinkels hier in de buurt. Anders kijk ik over een tijdje nog eens idd. Vind het idee echt leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag bij Bakker Bart afgehaald:
1 roombroodje
1 bretzel
3 hele broden
11 harde broodjes
5 mini bartjes

En dat voor 5 euro.
Alle reacties Link kopieren Quote
Na het lezen van dit topic vorige week aangemeld en gisteren voor het eerst gebruikt.

Prima buit van bakkerij voskamp voor 4 euro.
2 hele broden
4 witte puntjes
Zak eierkoeken
2 saucijzenbroodjes

Ik ben fan en een collega ging gelijk op zoek naar de creditcard van haar man :rofl:
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren Quote
Een beetje late to the party, maar is dit niet gewoon hetzelfde als ResQ?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb dit weekend een goede deal gescoord voor 4 euro.

2 sapjes en een heerlijke salade met couscous en noten.
Normaal is 1 sapje al rond de 4 euro dus ik ben erg tevreden, het was heerlijk.
Wij hadden dit weeked bij Novotel Brainpark voor 4,95:

* 11 plakken kipfilet
* 10 plakken kaas
* 3 croissants
* een bak scrambled egs
* 6 van die worstjes die bij english breakfast horen
* 3 van die kleine koffiebroodjes met room erin
* een krentenbol
* een mueslibol
* een plak suikerbrood

Misschien ben ik nog 1 dingetje vergeten. Maar in elk geval was het véél.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goede deals maar er zit wel vaak spul tussen wat ik zelf ook niet eet. Dan wel lekker brood maar ook dingen zoals saucijzenbroodjes. Zit ik dáár weer mee (#firstworldproblems).
Ik heb bij Abel's Deli al eens voor E 3,99 een Poké bowl, twee belegde broodjes en een soort gebakje.
Bij een bakker kreeg ik voor E 3,95 drie verschillende halve broden, een heel soort turks brood en een zakje met verschillende kleine broodjes.
En bij Stach kreeg ik voor E3,99 een heel brood, twee belegde flatbreads, twee flesjes drinken en een notenreep.
Hier heb ik de app wel al geïnstalleerd, maar er zijn maar twee bakkers (slechts een van de twee een warme bakker) en een energyrepen-winkeltje die meedoen. Moeten er alleen nog eens gaan bestellen!

Collega’s uit een nabijgelegen stad waren wel al heel enthousiast!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oeh wat leuk dit!! Ik kende het niet dus meteen geïnstalleerd!

Wat is jullie ervaring met voorkeuren aangeven (vega in mijn geval) snap dat er iets over moet zijn natuurlijk.. maar kan je het vaak op dat moment wel zeggen?
Frutteput schreef:
22-09-2018 22:05
Oeh wat leuk dit!! Ik kende het niet dus meteen geïnstalleerd!

Wat is jullie ervaring met voorkeuren aangeven (vega in mijn geval) snap dat er iets over moet zijn natuurlijk.. maar kan je het vaak op dat moment wel zeggen?
Dat is niet de bedoeling heb ik gemerkt -en logisch ook, je koopt een zak eten waarvan je niet weet wat erin zit, dat is de deal.
Dingen met vlees geef ik weg aan de buurman bijv.
Alle reacties Link kopieren Quote
Yes. Too good to go zit nu ook in mijn stad, Tilburg. Heb net een bon gekocht van 4.99 euro bij bakker bart. Ik ben benieuwd morgen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb weer iets leuks opgehaald bij een goede bakker: 1 gebakje, 1 croissant, 2 muffins en een groot brood.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag weer eens gebruik gemaakt vd app, ik werk morgen thuis dus ik hoopte op een lekkere lunch. Was zeer tevreden met de buit!

Marqt:

Verse salade met vijgen en granen
Spitskool
Bakje met groente en hummus
Abbot kinney yoghurt
Grote bak verse kwark
Alle reacties Link kopieren Quote
Deeeemilove schreef:
29-09-2018 00:28
Yes. Too good to go zit nu ook in mijn stad, Tilburg. Heb net een bon gekocht van 4.99 euro bij bakker bart. Ik ben benieuwd morgen!

Wat was de buit Demi?

In mijn stad zit nog niets, op 20 km wel, maar das te gek. Ik bedenk me net wel, ik werk zo'n 40 km bij mijn huis vandaan. Waarom denk ik daar nu pas aan... misschien doet een tent in die stad wel mee!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
01-10-2018 08:58
Wat was de buit Demi?

In mijn stad zit nog niets, op 20 km wel, maar das te gek. Ik bedenk me net wel, ik werk zo'n 40 km bij mijn huis vandaan. Waarom denk ik daar nu pas aan... misschien doet een tent in die stad wel mee!
2 witte broden en 1 mais brood, 13 croissantjes, 2 kleine stokbroodjes. 5 losse harde broodjes en een donker meegranen achtig stokbrood dingetje.
Het leuke was nog dat de eigenaar zei: "Ja normaal heb ik meer voor je hoor, maar het is vandaag heel druk geweest" En ik dacht uhhh huh? Dit koste mij ook maar 5,- haha... Dit was op een zaterdag dus ga het zeker eens doordeweeks proberen. Volgende week misschien?

En zit er iets bij je werk?
Alle reacties Link kopieren Quote
Deeeemilove schreef:
01-10-2018 19:49

En zit er iets bij je werk?

Wooow goeie vangst idd!

Nee, of ik kijk niet goed. Ik had ergens in de middag (weinig) tijd om te kijken, en eigenlijk is dan alles meestal al weg. Moet eens uitvissen of ik op stad kan zoeken dan kijk ik zo na middernacht nog even. Ben morgen in 2 steden voor werk, dus dubbel kans :proud:

Wel net mijn jumbo bezorg jongen op de app gewezen. Hij ging verhuizen naar Rotterdam, arme student, dus hij was heel blij met de tip van de app. En ik heb er zelf nog niets van kunnen krijgen :P
lunchlover wijzigde dit bericht op 01-10-2018 20:48
Reden: Typo
0.58% gewijzigd
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat moet je trouwens met 13 croissantjes :rofl:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
01-10-2018 20:47
Wat moet je trouwens met 13 croissantjes :rofl:
Geen idee. Ik heb een zak aan mn tante gegeven en wr hebben thuis (bijna) alles op. Woon nog thuis met mn ouders en broertje.

Je kan op het kaart icoontje klikken en dan kijken wat er in de buurt zit! Bij ons zit er nog niet veel (is in opkomst).
Alle reacties Link kopieren Quote
Deeeemilove schreef:
01-10-2018 21:23
Je kan op het kaart icoontje klikken en dan kijken wat er in de buurt zit! Bij ons zit er nog niet veel (is in opkomst).

Gedaan. Noppes! :cry:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Deeeemilove schreef:
01-09-2018 21:51
Ik wil dat zo graag eens gebruiken maar helaas niks in de omgeving. (Brabant)
Nu wel! Eindhoven en Tilburg. Ik ben naar aanleiding van dit topic vandaag naar een bakker in Eindhoven geweest. Voor 3,99 had ik 2 hele broden (volkoren en spelt volgens mij) en 2 halve broden (wit en bruin), 6 witte bolletjes en 4 mueslibollen. Prima buit, al had ik stiekem gehoopt dat er iets speciaals/lekkers bij zou zitten zoals een gebakje ofzo :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
fashionvictim schreef:
12-08-2018 12:08
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Nu 1 keer besteld bij Bakker Voskamp.
Ik kreeg voor euro 3,99:

6 zachte bruine luxe broodjes
6 krentenbollen
6 eierkoeken
1 heel bruin brood
2 amandelbroodjes

Alles heerlijk vers dus zeker aan te bevelen! :cheer:

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven