Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Aso van die bakker om niet even een berichtje te sturen.

Janice Ice heeft het bij haar bakker beter getroffen!

Die melk zou ik gewoon even proeven, smaakt het nog goed dan gewoon gebruiken.

@saul goodman, ja je kan alleen met CC betalen.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk eigenlijk dat ze expres alleen CC als betaalmiddel middel hebben, het aanbod is niet zo groot. Dus ze hebben niet al te veel klanten nodig. Door geen Ideal aan te bieden blijven er nog veel potentiele klanten weg.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Goh ja iedereen maakt fouten zeker :-P Volgende keer proeven it is :-D
De rest test ik morgen. En de melk zou sowieso om weg te gieten geweest zijn. Niemand hier drinkt melk. Enkel bij cornflakes. Dus kan er nog mee leven met het verlies.
Maar ik heb bijgeleerd vandaag :-P
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie schreef:
02-11-2018 22:13
Ik denk eigenlijk dat ze expres alleen CC als betaalmiddel middel hebben, het aanbod is niet zo groot. Dus ze hebben niet al te veel klanten nodig. Door geen Ideal aan te bieden blijven er nog veel potentiele klanten weg.
Nee hoor, ze zijn bezig met de functie om met ideal te betalen. Die komt er aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
LunchLover schreef:
02-11-2018 22:10
Nee alleen cc of PayPal idd.
Thanks! Toch maar paypall account aangemaakt :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ievaajj schreef:
02-11-2018 22:24
Goh ja iedereen maakt fouten zeker :-P Volgende keer proeven it is :-D
De rest test ik morgen. En de melk zou sowieso om weg te gieten geweest zijn. Niemand hier drinkt melk. Enkel bij cornflakes. Dus kan er nog mee leven met het verlies.
Maar ik heb bijgeleerd vandaag :-P
Je kan melk ook verwerken; pannenkoeken, wafels, omelet, wentelteefjes..
Alle reacties Link kopieren Quote
SaulGoodman schreef:
02-11-2018 22:32
Je kan melk ook verwerken; pannenkoeken, wafels, omelet, wentelteefjes..
Ja dat weet ik. Maar ik zie bij melk dat ze overtijd is of bijna overtijd en ik zwier ze al weg. Psychisch mankementje denk ik :whistle:
Alle reacties Link kopieren Quote
SaulGoodman schreef:
02-11-2018 21:56
Het lijkt me super leuk alleen je kan enkel met cc of paypal betalen? Niet met Ideal?
Ik las ergens dat GTGT druk bezig is met iDeal en hopelijk voor kerst klaar te zijn.

***Mosterd...
Prrrr, mauw miawwwww.
Melk is best nog te drinken na THT. Evenals yoghurt, vla, pudding.....
Wel ruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat roepen ze al maanden dat ze druk.bezig zijn met een Ideal functie, maar hoe moeilijk kan dat zijn? Daar heb je echt geen maanden werk aan hoor!
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag poging 2.. Opnieuw naar de bakkerij van gisteren en ooh boy die hebben het helemaal goedgemaakt na gisteren.
Ik bestelde 2 pakketen van 3,99 euro/stuk en kreeg 10 pistolets, 6 gebakjes en 2 grote broden. De broden zitten al in de vriezer, want ik kreeg gistern ook al een brood :lol:
Nadien nog naar een plaatselijk restaurant geweest. Die mevrouw zag dat mijn mama erbij was en zei ‘Ik heb er nog wat extra bijgedaan’ :-D
Ik kreeg den pot soep, pot vol-au-vent en frietjes ook voor 3,99 euro. Meer dan genoeg om morgen met 2 personen van te eten.

Ervaring 2 is dus héél goed!!
Alle reacties Link kopieren Quote
^ Oh dat is heeeel netjes voor dat bedrag zeg!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat goed Levaajj!!
Je hebt een hoop voedsel gered!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag heb ik bij de Marqt dit gekregen:

Bakje broccoli kiemen
Bio kip shoarma
1,5 Liter melk
Klein bakje fruit/kokos dessert
Volkoren stokbrood
Caesar gegrilde kip wrap
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk om jullie ervaringen te lezen! Ik woon aan de rand van het centrum van arnhem en hier wordt veel aangeboden maar er is ook veel vraag. Tot nu toe zijn mijn ervaringen wisselend maar over het algemeen positief.

2x afgehaald bij een hotel voor leftovers van ontbijtbuffet. Eerste keer vulde zij de bakjes en een tasje voor mij, echt veel gekregen voor €4,- en onwijs lekker.
Tweede keer liep er een medewerker mee met mij langs het buffet en mocht ik zelf kiezen. Was ook weer zeer geslaagd!

1x bij spar city en dat viel me tegen. Een lunchsalade, kant en klaar maaltijd en vifit.

1x bij een fabriek ban bio voedsel, kreeg voor €5,- een bask soep en een kant en klaar maaltijd die nog een dikke week goed waren. Het wwas lekker maar de originele waarde van €12,- klopte niet, dat was iets van €9,-. Het was lekker maar ik vond het de moeite niet waard. Heb het bij het afhalen ook aangegeven maar ze deed er niks mee.

1x bij een bakker buiten het centrum. Had gehoopt op brood maar kreeg een hele grote appelkruimel taart mee uit de vriezer. In eerste instantie wat teleurgesteld maar het was echt heel lekker en ik heb nu voor de komende tijd genoeg punten taart in de vriezer liggen.

Er is een heel leuk zaakje op loopafstand die mee doet maar ik ben altijd of te laat of ze zijn uitverkocht.... veel is ophalen rond 17.30 en 19.00uur hier en dat is lastig met dochter en eten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net gedownload. Vanvond ff PayPal van vriend koppelen, dat heb ik niet. Doet best veel mee hier! Alleen ik slaap altijd vroeg en zag dat het meeste in de avond al weg is. Nouja, even uitzoeken.
Vanavond afgehaald bij een bakker, voor 4,99: 2 chocoladecroissants, 2 soort van zoete broodjes? scones? ik weet het niet precies, 1 stevig versgesneden brood en een stukje kersentaart.
Niet superveel, of de waarde daarvan 14,99 is betwijfel ik, maar wel allemaal lekker en het komt best van pas hier in ons gezin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teigera schreef:
05-11-2018 20:37
Vanavond afgehaald bij een bakker, voor 4,99: 2 chocoladecroissants, 2 soort van zoete broodjes? scones? ik weet het niet precies, 1 stevig versgesneden brood en een stukje kersentaart.
Niet superveel, of de waarde daarvan 14,99 is betwijfel ik, maar wel allemaal lekker en het komt best van pas hier in ons gezin.
Als je dit vers koopt, ben je ook 5 euro kwijt. Maar dat zou je waarschijnlijk niet doen, dus ik vind het geen goeie deal.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teigera schreef:
05-11-2018 20:37
Vanavond afgehaald bij een bakker, voor 4,99: 2 chocoladecroissants, 2 soort van zoete broodjes? scones? ik weet het niet precies, 1 stevig versgesneden brood en een stukje kersentaart.
Niet superveel, of de waarde daarvan 14,99 is betwijfel ik, maar wel allemaal lekker en het komt best van pas hier in ons gezin.
Dit vind ik ook geen goede deal en dit is nooit 15€ waard, ik zou een klacht indienen.

Ik heb ook een bon gekocht net, aangezien ik nu toch wakker lig.
Bij jordys bakery, kan ik mooi morgen uhh vanavond uit m'n werk ophalen. Ik hoop stiekem dat ik niet te veel brood krijg, maar lekkere dingetjes.
#doeslief
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net mijn eerste bon gekocht, iemand al ervaring met een Vlaamsch Broodhuys?
Alle reacties Link kopieren Quote
AnAppleADay schreef:
06-11-2018 09:09
Ik heb net mijn eerste bon gekocht, iemand al ervaring met een Vlaamsch Broodhuys?
ja ik afgelopen zomer een keer
ik had geloof ik 1 groot wit brood, 1 groot pestobrood, 2 croissantjes, 1 koffiebroodje en een muffin
gezien hun normale prijzen (duur!) en de kwaliteit van hun producten vond ik het een goede deal
Alle reacties Link kopieren Quote
gemberpannekoek schreef:
06-11-2018 09:56
ja ik afgelopen zomer een keer
ik had geloof ik 1 groot wit brood, 1 groot pestobrood, 2 croissantjes, 1 koffiebroodje en een muffin
gezien hun normale prijzen (duur!) en de kwaliteit van hun producten vond ik het een goede deal
Ja ik vind ze normaal ook veel te duur maar wel heel lekker.
Goed om te horen dus, hopelijk is die hier in de stad net zo vrijgevig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Loesiepoesie schreef:
06-11-2018 04:43

Ik heb ook een bon gekocht net, aangezien ik nu toch wakker lig.
Bij jordys bakery, kan ik mooi morgen uhh vanavond uit m'n werk ophalen. Ik hoop stiekem dat ik niet te veel brood krijg, maar lekkere dingetjes.
Deze heb ik pas gedaan en ik vond het brood om iemand mee dood te gooien. Heel hard en zwaar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand ervaring met Rawsome? Zit te twijfelen om een bon van ze te kopen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar je box Apple!

Ik heb een box bij de Spar City gehad maar dat was ook meteen de laatste keer. Voor 4 euro kreeg ik:

- Zak verlepte sla (weg gedaan)
- Een roomkaas ananas spread (gewoon pech, dat lust ik echt niet)
- Een bak maaltijd salade maar die kon ook echt niet blijven liggen, ook weg.
- Een klein stokbroodje, was erg lekker
- 2 boomstammetjes (ingevroren)
- voorgesneden snijbonen (waren prima)

Te veel gedoe ook om er te komen. Maar er zijn nieuwe winkels bij zag ik. Dus vanavond even kijken wat ik kan scoren.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven