Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Vanavond afgehaald bij een Griekse "deli", was er al een tijdje nieuwsgierig naar maar elke keer viste ik achter het net. Kreeg drie stukken hartige taart, met feta / spinazie enzo. Ziet er lekker uit. Vind het een tikje karig voor 4,99 (stukken zijn per stuk 4,20 euro) maar het wordt niet weggegooid en lief en ik lusten het graag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teigera schreef:
16-09-2019 19:51
Vind het een tikje karig voor 4,99 (stukken zijn per stuk 4,20 euro)
Het is ook te karig want het moet 3x de waarde hebben (dus minstens 15 euro).
Alle reacties Link kopieren Quote
Wintertime16 schreef:
16-09-2019 20:47
Het is ook te karig want het moet 3x de waarde hebben (dus minstens 15 euro).
En tgt zegt ook dat er euro speling op mag zitten en dan zit ze daar maar 77 cent onder 😉
Alle reacties Link kopieren Quote
Due-scimmie schreef:
16-09-2019 23:10
En tgt zegt ook dat er euro speling op mag zitten en dan zit ze daar maar 77 cent onder 😉

Het is 2,40 onder het bedrag. Met een euro speling is het 1,40. Ik vind het aan de karige kant.

Wintertime16, TGTG zegt dat het ongeveer 3x de waarde moet hebben, niet minstens. Een wezenlijk verschil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelf haal ik trouwens nauwelijks meer iets op omdat ik op dieet ben, maar gisteren had ik toch een pakketje van de supermarkt. Prima pakket op zich, weinig ongezonde dingen, maar helaas wel drie producten over de datum. Dat zag ik pas toen ik thuis was, dus ik heb het toch even aan TGTG gemeld en ik krijg mijn geld terug.

Er zat in:
Boerenkool
Krieltjes
Kippendijen
Magere yoghurt
Kefir
Volle yoghurt
Danoontjes
2 kant-en-klaar maaltijden (bami en curry)
Casselerrib
Katenspek

De magere yoghurt, danoontjes en de bami waren over de datum. De kippendijen en krieltjes heb ik gisteren gegeten terwijl man de curry nam. Vandaag de boerenkool gegeten. De casselerrib en katenspek heb ik weggegeven want dat eten we niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Drackie schreef:
16-09-2019 23:41
Wintertime16, TGTG zegt dat het ongeveer 3x de waarde moet hebben, niet minstens. Een wezenlijk verschil.
Ah ok, dat scheelt inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer eens jumbo geprobeerd.
Zak aardappelschijfjes met ui en spek
1 grote zak soepgroenten
2 kleine zakjes soepgroenten
1 kip gehakt
2 roti's
1 kip ovenschotel tomaat& kaas
2 kippenbouten
1 zak tandoori aardappelschijfjes
1 zakje champignon roerbakmix
Een baksteen is nooit alleen
Bij de bakker
2 halfjes brood
1 hele ontbijtkoek
3 gebakjes
1 pizza broodje
1 rozijnen bolletje

Blij mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
vandaag tas bij Jumbo. Viel kleiner uit dan normaal dacht ik. maar ja een stuk geitenkaas van 7,50 en je zit al op de helft van de waarde. plus nog kipsalade, hamburgers, voorgekookte aardappeltjes en pakje vleeswaar en rucola en taugé is het toch een behoorlijk pak (dat horecadienstbedrijf heeft er nog niets op gezet, ik wacht nog af)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom nooit meer aan een bon; er doet hier niet veel mee en alles is altijd direct uitverkocht.

Bij een aantal bedrijven staat nu de melding ‘verkoop gestopt’.
Onder andere bij de bakker die altijd uren voor sluitingstijd al 3 exact hetzelfde klaar legde
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
18-09-2019 18:11
Ik kom nooit meer aan een bon; er doet hier niet veel mee en alles is altijd direct uitverkocht.

Bij een aantal bedrijven staat nu de melding ‘verkoop gestopt’.
Onder andere bij de bakker die altijd uren voor sluitingstijd al 3 exact hetzelfde klaar legde

Dat is gewoon een nieuwe vermelding die te zien is wanneer de afhaaltijd verstreken is en de nieuwe bonnen nog niet online staan. Het betekent niet dat er nooit meer wat komt.

Was het jullie al opgevallen dat er sinds kort een percentage mbt tevredenheid van andere klanten vermeld staat? Niet bij alle aanbieders trouwens, maar de meeste wel (heeft denk ik te maken met het aantal reviews dat ze hebben).
.
Anoniem262821034 schreef:
18-09-2019 18:25
Was het jullie al opgevallen dat er sinds kort een percentage mbt tevredenheid van andere klanten vermeld staat? Niet bij alle aanbieders trouwens, maar de meeste wel (heeft denk ik te maken met het aantal reviews dat ze hebben).
Niet bij alle aanbieders inderdaad. De bedrijven die pas sinds kort meedoen hebben het er niet bij staan, maar dat is ook logisch, daar zullen nog te weinig beoordelingen van zijn.
Maar verder geven ze het alleen aan als xx % de box geweldig vindt (4 sterren of meer) of als xx % tevreden (3 sterren of meer). Als een aanbieder slecht beoordeeld wordt vermelden ze dus niets!
Dat zijn de zaken die al lange tijd meedoen (ik weet er een paar die bijna een jaar meedoen en echt flutpakketjes geven en dus geen beoordeling hebben staan) en op fora slechte beoordelingen krijgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
bluewaterrr schreef:
18-09-2019 18:37
Niet bij alle aanbieders inderdaad. De bedrijven die pas sinds kort meedoen hebben het er niet bij staan, maar dat is ook logisch, daar zullen nog te weinig beoordelingen van zijn.
Maar verder geven ze het alleen aan als xx % de box geweldig vindt (4 sterren of meer) of als xx % tevreden (3 sterren of meer). Als een aanbieder slecht beoordeeld wordt vermelden ze dus niets!
Dat zijn de zaken die al lange tijd meedoen (ik weet er een paar die bijna een jaar meedoen en echt flutpakketjes geven en dus geen beoordeling hebben staan) en op fora slechte beoordelingen krijgen.

Ik zie de logica ook niet helemaal, want die percentages kun je moeilijk vergelijken als het aantal sterren niet gelijk is, maar goed. Er is toch wel een verband te zien met hoe snel de bonnen weg zijn.
.
Ja het is jammer dat er ook bedrijven stoppen maar dat kan zowel negatief als positief zijn:

Positief:
Ze hebben een manier gevonden om voedselverspilling tegen te gaan. Kan zijn door minder in te slaan/bakken of wellicht dingen gratis mee geven aan klanten aan het einde van de dag zodat je wat meer klantenbinding hebt.

'Negatief' :
Misschien waren er teveel mensen die er alleen maar kwamen met een bon en er nooit zonder bon kwamen. Bedrijf hoopte waarschijnlijk op meer klanten maar dat is niet gelukt.

En er zullen ook vast zeikerds tussen zitten die het concept niet snappen en dus gaan zeuren bij bedrijf dat ze niks lekkers kregen, het te weinig is etc etc. Daar zit je natuurlijk ook niet op te wachten.
Anoniem262821034 schreef:
18-09-2019 18:39
Ik zie de logica ook niet helemaal, want die percentages kun je moeilijk vergelijken als het aantal sterren niet gelijk is, maar goed. Er is toch wel een verband te zien met hoe snel de bonnen weg zijn.
Nou ja, als een bepaald percentage het geweldig vindt (4 sterren of meer) is dat natuurlijk over het algemeen een betere beoordeling dat dat een percentage tevreden is (3 sterren of meer). En als er geen beoordeling staat bij een zaak die langere tijd meedoet weet je ook genoeg: die krijgt veel slechte beoordelingen.
De stukken hartige taart van maandagavond zijn inmiddels op, ze waren erg lekker. Wat dat betreft dus wel voor herhaling vatbaar!

Vanavond bij een bakker geweest: 3 halve witte broden, 1 heel bruin brood, 10 zachte witte bollen, 2 harde witte bollen en 2 harde meergranenbollen, 1 puddingbroodje. Blij mee, de vriezer zit weer vol.
Alle reacties Link kopieren Quote
Teigera: was dat in Leiden toevallig?
Zo ja, dan had je de bon een fractie eerder dan mij in de gaten haha.
PS Die griekse deli bedoel ik, bakkers hebben ze hier in overvloed
nienkejj schreef:
18-09-2019 20:09
Teigera: was dat in Leiden toevallig?
Zo ja, dan had je de bon een fractie eerder dan mij in de gaten haha.
PS Die griekse deli bedoel ik, bakkers hebben ze hier in overvloed
Ja klopt! Haha ik zat ook al een heel tijdje te azen... was steeds te laat. En ze hebben ook niet elke dag iets over.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ok, maar dankzij jou weet ik nu wel dat ik het zeker nog eens ga proberen.
Hij heeft er de laatste weken een paar keer opgestaan, net als de sushi en de bagels, maar toen kwam het mij niet uit.
Ik ben ook benieuwd naar het Ibis ontbijt.
Leuk concept!
Ja het is zeker een leuk concept. De bagels heb ik 1x kunnen scoren, ik kreeg er toen 10. Allemaal verschillende, superleuk. Je kunt ze ook gewoon invriezen (en dan weer ontdooid even opwarmen in de oven) en m'n gezin vond het heerlijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze week ook eens een bon gekocht, laatste x bij een lunch aak maar dat was niet zo een succes voor mij, gemberkoekjes en notengebak. Dat vond ik zelf mwoh, maar persoonlijke smaak..
Deze keer bij de bakker, 2 harde broodjes, tulbandcake, krentenbrood, saucijzenbroodje en chocolaatjes. Was ik heel blij mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een hele tijd weer eens een bon gekocht van ‘t Stoepje en ik ben blij!

5 bosbessenmuffins
5 grote suikerwafels
3 saucijzenbroodjes
16 bruine zachte bolletjes
Een stevig brood, lijkt wel een soort roggebrood
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ook een bon, heb een bos zonnebloemen gekregen en nog een mooie andere bos bloemen. Was 7.50
Alle reacties Link kopieren Quote
Zag bij toeval een bakkers bon dus die op de valreep gekocht. Wat een buit!

- 1 gevulde koek
- 2 bakjes salade goed tot half okt
- 5 zachte broodjes
- 10 harde broodjes
- 2 donker bruine broden, heel
- 5 kaasstengels
- 1 pizzabroodje
- 1 aardbei gebakje

Jammie plan van avondeten is veranderd naar brood :-)
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Smakelijk!

(en ik gok dat ik jou net gespot heb op een van de tgtg fb pagina's ;-))

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven