Wie heeft er al ervaring met Too good to go app?

12-08-2018 12:08 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen met Too good to go app. Vertel! Hoe bevalt het? Hoe vaak bestel je via de app en bij wie het liefst?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren Quote
Net bij le paint quotidien:
- amandel croissant
- muffin
- chocoladecroissant
- brioche broodje
- stukje chocoladetaart
- custardcakje
- heel speldbrood

Ze gaf wel aan dat t normaal wat minder is dan deze keer!
Very__Cherry schreef:
11-10-2019 14:03
En oh my oh my, die tokkies af en toe op de fb pagina O_o
Hahaha heerlijk vermaak!! Ik post niet, ik lurk alleen :-D

Ik haalde vanavond bij de bakker:
* 2 lekkere bruine broden (dochter (bijna 5) riep al verheugd in de winkel kijk mama, brood met pitjes!)
* 2 soort van kaas-uien-bolletjes? Denk ik. Ik weet het niet precies, wat het is.
* 2 tompoucen
* 6 krentenbollen
* stuk krentenwegge
Alle reacties Link kopieren Quote
4 luxe broodjes
1 muffin
1 appelflap
6 (gewone) harde broodjes
1 haverkrentenkoek oid
4 gevulde koeken
1 stokbrood

Helemaal lekker! 5 eu bij bakker
Een baksteen is nooit alleen
Alle reacties Link kopieren Quote
Haken er bij jullie ook steeds meer bedrijven af?

Er deden eerst zeker 15 winkels en restaurants mee. Er staat nu nog 1 bakker en 1 supermarkt, meer niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lemon_Pledge schreef:
12-10-2019 19:07
Haken er bij jullie ook steeds meer bedrijven af?

Er deden eerst zeker 15 winkels en restaurants mee. Er staat nu nog 1 bakker en 1 supermarkt, meer niet.
Wat gek! Hier komen er juist steeds meer bedrijven mee.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Bakker Bart is hier weg, Dekamarkt staat er niet meer bij, Fermento ( bakker) deed mee met 2 vestigingen, ook weg, Eko plaza staat er niet meer bij, het kattencafe is weg. Ik snap er niets van, omdat het juist super snel ging met bonnen verkopen hier.
Over welke facebook pagina hebben we het? Zag gisteren op de FB van de app zelf een vrouw klagen over dat ze het stom vond dat je met Ideal moest betalen want zo konden mensen die onder bewind staan geen pakket bestellen of iets dergelijks.

En ik heb ook het idee dat steeds meer bedrijven afhaken en dat de 'hype' er ook een beetje af aan het gaan is. Kreeg om 17:15 een melding op m'n telefoon dat er nog bonnen waren van een bepaalde bakker die in m'n favorieten lijstje stond terwijl de ophaal tijd 17:30-18:00 was. Ik had echt even zoiets van huh? Hebben die nog een bon over?! Had net ergens broodjes gekocht dus heb die bon niet gekocht maar ik had ook niet verwacht dat er zo laat nog een bon zou zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier ook juist steeds meer, vandaag nog bij een nieuw aangesloten bakker een pakket opgehaald. Heel fijn, twee straten verderop!
Alle reacties Link kopieren Quote
TsumTsum schreef:
12-10-2019 19:15
Over welke facebook pagina hebben we het? Zag gisteren op de FB van de app zelf een vrouw klagen over dat ze het stom vond dat je met Ideal moest betalen want zo konden mensen die onder bewind staan geen pakket bestellen of iets dergelijks.

En ik heb ook het idee dat steeds meer bedrijven afhaken en dat de 'hype' er ook een beetje af aan het gaan is. Kreeg om 17:15 een melding op m'n telefoon dat er nog bonnen waren van een bepaalde bakker die in m'n favorieten lijstje stond terwijl de ophaal tijd 17:30-18:00 was. Ik had echt even zoiets van huh? Hebben die nog een bon over?! Had net ergens broodjes gekocht dus heb die bon niet gekocht maar ik had ook niet verwacht dat er zo laat nog een bon zou zijn.
Bij ABN Amro kunnen mensen met een leefgeldrekening gewoon internetbankieren.
minnimouse schreef:
12-10-2019 22:28
Bij ABN Amro kunnen mensen met een leefgeldrekening gewoon internetbankieren.
Geen idee hoe die dingen werken verder, ken niemand die onder bewind staat. Ik zag het gewoon op FB staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
De jumbo die het dichts bij zat heeft al meer dan een week geen bonnen en bij de andere winkels gebeurt ook niet veel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zojuist mijn eerste pakket opgehaald bij een bakker. Veel harde bolletjes (stuk of acht denk ik), drie croissants, één tompouce, een groter fransachtig brood, een groot pizzabroodje. Voor 4.99 euro. Prima denk ik, alleen weet ik niet zo goed wat ik met al die bolletjes aanmoet :mrgreen:
Invriezen of zo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja hoor lekker invriezen en even in de oven als je ze gaat eten! Mooi pakket.

Ik had van de week een pakketje. 4 lekkere gebakjes en 2 halfjes brood. Jammie!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
eindelijk heeft de traiteur in de buurt ook een bon, ben benieuwd.

update:
stoofpotje van zoete aardappel, courgette tomaat bulgur, en vast nog wel iets. En ik kan meteen aanvallen want het komt recht uit de pan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Twee pakketten gehaald vandaag.
Bij de Griekse deli: 2 flinke stukken pie in verschillende smaken (iig een met feta zo te zien) en een zoete pie van filodeeg met crème erin en kaneel en poedersuiker erop.

Bij de bakker: een bruin brood, een ontbijtkoek, 4 spelteierkoeken en een gevuld speculaas-staaf.

Beiden voor 4.99, hartstikke tevreden mee. Wij blij, en minder eten weggegooid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier doet sinds kort een groenteboer mee.
Inmiddels 2 pakketten gekocht en er zat zoveel in dat ik het niet eens meer precies weet. Zal het de volgende keer meteen posten.

Het leuke vind ik dat er dingen in zitten die ik zelf niet zou kopen maar nu ga bedenken hoe ik het ga eten. Nu nog iets aan het bedenken voor een zak koolraab.

De tht datum is altijd de volgende dag maar het ziet er altijd zo goed uit dat ik het nog best 2 dagen durf te eten.
Alleen de verse salades zoals tonijnsalade, hawaisalade, eiersalade enzo weet ik niet zo goed, dit wordt uit de bakken geschept en staat geen datum op.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was bij een Turkse bakker, ik kreeg vier van die opgerolde gevulde broodjes, zo’n ring met sesamzaadjes, een croissant en een chocoladebroodje.
Lekker hoor. Kostte vier euro.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Lekker pakket bij de bakker voor €4,99.
3 hele broden
Pak koek
Rond krentenbrood met spijs
2 tompoucen

Blij mee! Helaas hier in het dorp alleen een supermarkt die meedoet. Als ik daar een pakket heb lijkt het altijd wel alsof ze de groentenafdeling leeg moeten maken....
Vandaag bij de Jumbo geweest:
halve vanilleroomvlaai
flink stuk roodbaarsfilet
zak champignon-roerbakgroenten
pompoen-paprikamix, volgens de verpakking om salade mee te maken
liter volle yoghurt

Niet per se producten die ik zelf zou kopen (behalve de roodbaarsfilet, heerlijk vind ik dat), dus ik ga creatief koken deze week. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij de La Place (€4,99):
- een flesje sap
- roomboter croissant
- chocolade croissant
- chocolade muffin
- appel-noten gebak
- puntje taart (geen idee van de smaak)
The eyes are useless when the mind is blind.
De bakker vlakbij m'n werk voor 5 euro:
- heel wit brood
- 2 verschillende halfjes donkerbruin
- 12 zachte broodjes, oa met zonnebloempitten
- kersenflap met slagroom
- donut
- pizzabroodje
- en een stukje witte chocolade

Dat wordt weer uitdelen!
Alle reacties Link kopieren Quote
sanjunipero schreef:
22-10-2019 21:05
Bij de La Place (€4,99):
- een flesje sap
- roomboter croissant
- chocolade croissant
- chocolade muffin
- appel-noten gebak
- puntje taart (geen idee van de smaak)
Jaloers, dat klinkt heerlijk. Al moet ik dat nu niet eten, ben al aangekomen dus is maar goed dat la place hier niet mee doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bakker Bart:
- 1,5 wit
- 1,5 donker met pitten
- zak harde bolletjes
- wit stokbrood
- puddingbroodje

:jump:
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had geen inspiratie voor het eten vanavond, dus een pakket van de Jumbo gekocht om daar wat van te maken. Het werd:

- aardappeltjes uit de oven (zak 800 g voorgekookte vastkokende aardappelen)
- gekarameliseerde spruiten (helft zak spruiten)
- geroosterde spruiten met wat burrata eroverheen (helft zak spruiten en een deel van de bol burrata)
- biefstuk (400 g biefstuk)

Heerlijk gegeten! Burrata had ik nog nooit van gehoord, maar smaakte erg goed met de spruiten en nu voor het eerst in mijn leven biefstuk klaargemaakt.

Verder nog in het pakket:
- zak mosselgroente
- 2 moorkoppen
- zoute haring
Alle reacties Link kopieren Quote
Promethium schreef:
24-10-2019 00:44
Ik had geen inspiratie voor het eten vanavond, dus een pakket van de Jumbo gekocht om daar wat van te maken. Het werd:

Doe ik ook wel eens als ik geen inspiratie heb, en toen kreeg ik 2 doosjes gebak, wokgroentes en joghurt, en een stuk kaas ofzo. Maar toen had ik nog geen inspiratie
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven