wie moet zijn kerst boodschapjes nog doen?

22-12-2009 12:46 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik was helemaal vergeten dat de winkels straks dicht zijn :s eerste kerstdag ben ik bij mijn moeder, 2e kerstdag eten lief en ik samen maar ik weet nog niet wat ik moet maken HELP.
De bezorgertjes van Appie hebben vanmorgen de kratjes met boodschapjes gebracht.
Was van plan alles op het laatste moment te doen, althans, donderdag ochtend ofzo. Ik zie wel wat er is en ga er creatief mee om, of eigenlijk zeg tegen mijn vriend dat hij maar creatief in de keuken moet zijn (is zijn hobby, dus dat komt goed uit). We gaan 2e kerstdag naar mijn ouders en daar hebben ze volgens mij een ah in de buurt die open is, das lekker makkelijk dan.
* zit nu hyperventilerend achter laptop drie sigaretten tegelijk te roken*
quote:Star schreef op 22 december 2009 @ 13:34:

De bezorgertjes van Appie hebben vanmorgen de kratjes met boodschapjes gebracht.Hier is dat nog steeds niet mogelijk, terwel ik toch echt in de stad woon. Jammer!
quote:iry schreef op 22 december 2009 @ 13:34:

* zit nu hyperventilerend achter laptop drie sigaretten tegelijk te roken*Ai ai, dan moet je er straks nog uit voor sigaretten ook
quote:fussie schreef op 22 december 2009 @ 13:38:

[...]

Ai ai, dan moet je er straks nog uit voor sigaretten ook

Uiteraard is dat dan weer wel goed geregeld

Maar serieus, zit echt even te panieken.

Kan geen kant op, ben alleen en weet echt even niet hoe ik het allemaal voor elkaar krijg.

En wanneer vriend thuis is, heeft hij nog altijd geen vrij.Feitelijk kunnen we dus alleen morgenavond samen op pad.
yep hier ook nog niets in huis, gister vast gestaan met mn winkelwagentje op de parkeerplaats!!!!! En nee natuurlijk bezorgt appie hier niet! K woon dan ook in zn godvergeten uithoek dat ik een half uur (bij mooi weer) moet rijden om er te komen!

Zit nu stilletjes te wachten of er niet een srv wagentje het licht heeft gezien en hier dalijk aan de deur staat!!
Dan is het een gevalletje "we kijken nog wat we kunnen krijgen en verder zal het wel goedkomen".

Meestal is er wel een afhaal open, en kun je daar iets halen.

En er is altijd nog wel iets hoor in de winkel
Ik moet zo weg. En ben erg bang. Ben momenteel nogal slecht ter been en doodsbenauwd om te vallen. Maar ik heb niet genoeg eten meer in huis. Niet voor de kerst en uberhaupt niet.
Met zijn allen naar de Mac dus!

Hoor net op het nieuws dat alle webwinkels overuren draaien vanwege het slechte weer. Dus als je nog niet hebt besteld bij Albert zou ik maar snel zijn!
quote:Christiane04 schreef op 22 december 2009 @ 13:45:

Ik moet zo weg. En ben erg bang. Ben momenteel nogal slecht ter been en doodsbenauwd om te vallen. Maar ik heb niet genoeg eten meer in huis. Niet voor de kerst en uberhaupt niet.Heb je geen stoere buurman die je wil helpen ofzo?
.
quote:mamzelle schreef op 22 december 2009 @ 13:33:

Ik zag in de winkel best wel veel produkten die maar tot 25/12 geldig waren. Dat bemoedigt niet bepaald om alle boodschappen alvast te doen.Ik heb net een zak afbakbroodjes gekocht, ik dacht nog lekker op tijd en vis ik de 24ste tenminste niet achter het net, maar inderdaad ( zag ik pas thuis): houdbaar tot 25 december!
quote:Tinus1977 schreef op 22 december 2009 @ 13:47:

[...]

Heb je geen stoere buurman die je wil helpen ofzo?Nee, helaas. Alleen een halfpsychotische buurvrouw.
quote:Christiane04 schreef op 22 december 2009 @ 13:51:

[...]

Nee, helaas. Alleen een halfpsychotische buurvrouw.Hee, ben jij de koper van mijn vorige huis?
Heb vorige week al een hoop ingeslagen. Wat niet zo lang houdbaar is zoals het vlees in de vriezer gegooid. Mijn afbakbrood is nog hartstikke lang goed (dankzij de e-nummers). Alleen de verse producten haal ik morgen.
Jeetje ,ik schrok en keek gelijk naar datum of het al dan toch kerstmis is toen ik je topic las!!!!!!Maar gelukkig nog niet!!!Winkels zijn toch gewoon open?

Ikzelf hoef alleen de gewone boodschappen te halen want doe niks aan kerst en mijn dochter is bij haar vader.

Ga lekker op de bank met fleecedeken en lekkere verse kop groentesoep mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Moet nagenoeg alles nog halen. Dat doe ik donderdag pas, dan is alles tenminste lekker vers. Vind het altijd heerlijk om alles in te laden en de koelkast thuis te vullen (die elk jaar weer te klein is). Ik ga wel vroeg zodat ik zeker weet dat alles er nog is, mocht ik dan toch nog wat vergeten ondanks mijn lijstje, dan kan ik altijd voor 5en nog even naar de super racen.
Gelukkig weet ik nu wel wat ik aantrek met kerst, dat is dan een zorg minder.

.
quote:lindy schreef op 22 december 2009 @ 14:24:

Kookt wel lastig, met je handjes op je rug!
quote:iry schreef op 22 december 2009 @ 14:19:

Gelukkig weet ik nu wel wat ik aantrek met kerst, dat is dan een zorg minder.

[afbeelding]

Heb je ook de bijpassende kamer met zachte wanden er bij?

Lijkt me namelijk heerlijk de hele kerst opgesloten zitten, ver weg van alle stress, schoonouders, werk en andere kerstperikelen.
Klinkt geweldig kus, zacht muziekje erbij......
Ik heb nog geen boodschappen gedaan, kom net terug van een broodje halen. Er staan mensen bij de kassa met 2 karren vol geladen. Alsof er vanaf morgen geen supermarkt meer bestaat.

Woensdag avond, of donderdag ochtend haal ik even snel (nou ja als dat mogelijk ik met al die mensen in de supermarkt) spullen voor het ontbijt 1e en 2e KD. Voor de rest ben ik gewoon te werk, en zal dus ook daar eten. Voor Vriend staan er nog wel wat kliekjes in de vriezer. Ik denk dat hij toch wel 3 dagen naar zijn familie gaat om te eten.

Hier dus geen boodschappen stress.
quote:iry schreef op 22 december 2009 @ 14:43:

Klinkt geweldig kus, zacht muziekje erbij......Dat zou echt de ideale kerst wezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven