wie moet zijn kerst boodschapjes nog doen?

22-12-2009 12:46 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik was helemaal vergeten dat de winkels straks dicht zijn :s eerste kerstdag ben ik bij mijn moeder, 2e kerstdag eten lief en ik samen maar ik weet nog niet wat ik moet maken HELP.
Ik "mag" zometeen nog... Zit te wachten tot man thuis is met de auto en dan ben ik weg. Had alles al in huis wat ik nodig had, maar we zouden kerstavond en 1e kerstdag niet thuis zijn. Helaas is dat last-minute veranderd en nu moet ik dus nog een hoop voer gaan halen voor vanavond en morgen... Heb er zó géén zin in!!!

Maar ik ga wèl alleen!! Want als man + kind meegaan dan slaan we elkaar na 1 gangpad al de hersens in vrees ik... man kan niet zo goed tegen supermarktdrukte... Op vrijdagavond al niet, laat staan op 24 december... Die krijgt echt vlekken in z'n nek en een rode waas voor z'n ogen... Neuh, die kan maar beter thuis blijven...

Hoop wel dat er nog iets over is in de supermarkt... Zal wel zien.
Iets anders
Ik ga ook zo nog ff de appie onveilig maken, gewoon wat lekkere dingen voor de snack.

Er is genoeg eten in huis en schuif morgen bij mn ouders aan en zaterdag... is de supermarkt weer open

Maar ja, die snackattack is soms onweerstaanbaar en moet ik er toch aan geloven. Ben benieuwd hoe gevuld de schappen nog zijn
quote:Ananya schreef op 24 december 2009 @ 13:17:

Ben benieuwd hoe gevuld de schappen nog zijn Ik zou benieuwder zijn hoe vol de gangpaden staan
Ik heb gister alle boodschappen gedaan maar er was natuurlijk iets weer niet aanwezig. De hele ochtend gebeld en gevonden, dus apart laten leggen en zo ophalen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:delphicat schreef op 24 december 2009 @ 13:17:

[...]

Ik zou benieuwder zijn hoe vol de gangpaden staan Dan wijk ik uit naar nr 2 die 100 meter verder ligt
Ik heb nergens hoeven wachten voor de kassa's, dat viel me 100% mee. Door die actie met vaders karretje zijn we wel een uur binnen geweest en het werd per minuut drukker. En in de parkeergarage ook files.
Mijn man doet op dit moment de boodschappen en ik kan dus lekker rustig thuisblijven.
Nou zeg.

Net terug van boodschappen.

Schappen overvol, erg rustig kon alles op mijn gemakje pakken, geen geruzie met karretjes, geen rij bij de kassa, stond binnen drie kwartier buiten
Iry, je doet net of je teleurgesteld bent

Hoefde de supermarkt niet meer in, wel even geld gepind in de hal en even naar binnengekeken. Was wel erg druk hoor.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Ik ben ook net terug. Hartstikke rustig in de supermarkt, geen rij bij de kassa en heel veel in de bonus. Alleen het volkorenbrood was op en mijn fietskarretje kieperde onderweg op zijn kant doordat de stoeprand door de sneeuwbagger niet te zien was. Maar ik ben zonder kerststress of kleerscheuren thuisgekomen.
Ik vind hier dingen van.
Ik kwam er gisteren achter dat onze Belgische supermarkt (Delhaize) op eerste kerstdag zelfs open is van 8 tot 13 uur! En op 2e kerstdag zijn alle supermarkten hier de hele dag open, maar dat was ik al gewend. Eerste kerstdag is ook hier iets nieuws.
Ik was vanmorgen om 7.30 even de laatste dingen gaan halen. Was heerlijk rustig, en alles gewoon nog kunnen krijgen.
Ik was net even in de ah want was tomaten vergeten maar het was niet zo druk.
Gister leek er wel oorlog. Terwijl hier de supermarkten op 2e kerstdag en zondag open zijn. Dus voor 1 dag dicht deden ze zo raar. Vandaag alleen nog naar een speciaalzaak geweest. Moest haasten, ging de eigenaresse vertellen hoe druk ze het had en dat ze haar kind maar 10 min op een dag zag en dat het kind er zo om moest huilen. En ik zat maar ooooohhhhhh schiet op, auto staat ergens waar het niet mag. Dacht even 2 min erin te rennen, niet wetende dat die dame haar hele hebben en houwe aan mij wilde vertellen. Nou ik weet iig nou haar hele doopceel en weer heelhuids thuis gekomen. Weet ook nu dat ik daar niets moet bestellen voordat ik de prijs weet. Een potje met eitjes was 3 euro, dus ik zei en wasabi eitjes? Ja ook zoiets. Nou bestel maar. Kom ik het halen, is het 10 euro. Nou het is maar 1x kerst. Maar het viel mij ook al op bij de viszaak dat het duurder was dan een week ervoor.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Volgens mij is iedereen vanmorgen gegaan...Bang voor drukte en voor lege schappen in de middag, maar het is juist andersom .
quote:mylenevalerie schreef op 24 december 2009 @ 17:03:

...Nou ik weet iig nou haar hele doopperseel en weer heelhuids thuis gekomen. Weet ook nu dat ik daar niets moet bestellen voordat ik de prijs weet. Een potje met eitjes was 3 euro, dus ik zei en wasabi eitjes? Ja ook zoiets. Nou bestel maar. Kom ik het halen, is het 10 euro. Nou het is maar 1x kerst. Maar het viel mij ook al op bij de viszaak dat het duurder was dan een week ervoor.

Tja, mijn rosbief was daarnet ook een halve euro per ons duurder dan ze mij vertelden toen ik het bestelde.... Nou ja, dat tientje kan er ook nog wel bij. Of af dan

(in fluistermodus: het is trouwens doopceel, niet doopperseel)
Hier alle boodschappen dinsdagavond gehaald. Drukker dan normaal op een avond, maar goed te doen.

Vandaag met mijn moeder alle boodschappen gedaan en de speciaalzaken langs geweest voor de verse spullen. Wel druk, maar niet heel overdreven.
...
Gisteren per ongeluk de AH XL ingelopen, wat een drama! De helft van mijn benodigdheden was er niet en enorme rijen (en dat met 20 kassa's). Dus heb m'n gepakte spullen weer teruggelegd en ben heel hard de winkel uitgerend, op naar de C1000, waar het wel iets drukker was dan normaal maar ze hadden alles nog en er stonden geen rijen. Gelukkig! Ben blij dat ik niet zoveel kerstboodschappen hoef te doen
quote:iry schreef op 24 december 2009 @ 14:26:

Nou zeg.

Net terug van boodschappen.

Schappen overvol, erg rustig kon alles op mijn gemakje pakken, geen geruzie met karretjes, geen rij bij de kassa, stond binnen drie kwartier buiten

Desillusie?

Ik had gisteren gelukkig al eieren en slagroom meegenomen en ben vanmorgen ('thuiswerken' )even snel langs de turkse slager / groenteboer gegaan en alles gehaald wat ik nodig had. Hoop ik Alles was er nog, geen hamsteraar gezien, niet hoeven vechten voor een meloen.
Dat zeg ik....
Nou ja, ik was wel een beetje bang gemaakt ja .

Stond dus wel voor schut met mijn helm op, bitje in, kniebeschermers en honkbalknuppel in de aanslag.

Ik hoorde dat de ochtend juist heel druk was geweest en er toen wel veel lege schappen waren, de voorraad kwam eind van de ochtend en lag in de schappen rond 12.00 hier, mooi getimed van mij!!
.
Dat had ik met de Venkel Lindy. Ben er 2 keer voor terug gemoeten deze week. Elke keer uitverkocht. Vandaag lagen er gelukkig nog 2. Eet heel Nederland dit weekend venkel en kool?
Bij onze ah was vandaag ook helemaal geen zuurkool etc viel me op,ik dacht nog""eten zoveel mensen dat met kerst"".

Krijgen we dadelijk na het probleem met de eieren een kooltekort
tja.

hoewel het allemaal best wel mee viel vanmiddag bij appie,was de slagroom,die je nog moet kloppen op..In mijn onschuld had ik de laatste.Tot een mevrouw het uit mijn karretje pakte,want ze had het echt,echt nodig... Ik heb haar maar gelaten,bij de houdbare pakjes was nog genoeg. Ik hoop dat ze er van geniet.

Maar verder was het redelijk rustig,wel ietwat drukker,maar goed te doen.
quote:adsum schreef op 24 december 2009 @ 20:06:

tja.

hoewel het allemaal best wel mee viel vanmiddag bij appie,was de slagroom,die je nog moet kloppen op..In mijn onschuld had ik de laatste.Tot een mevrouw het uit mijn karretje pakte,want ze had het echt,echt nodig... Ik heb haar maar gelaten,bij de houdbare pakjes was nog genoeg. Ik hoop dat ze er van geniet.

Maar verder was het redelijk rustig,wel ietwat drukker,maar goed te doen.Dat geloof ik haast niet. Iemand die het uit je karretje pakt? Zonder te vragen? Terwijl jij er bij staat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven