wie moet zijn kerst boodschapjes nog doen?

22-12-2009 12:46 132 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik was helemaal vergeten dat de winkels straks dicht zijn :s eerste kerstdag ben ik bij mijn moeder, 2e kerstdag eten lief en ik samen maar ik weet nog niet wat ik moet maken HELP.
En vergeet niet dat 'derde kerstdag' ook een zondag is....
Je hebt toch nog tweeeneenhalve dag?
Ik heb helegaar nog niks in huis voor de kerst.

Ga van de week wel eventjes.

Gewoon gourmetten lekker makkelijk, maar ja wij hebben kinderen die het kerstmenu verzorgen.
Vanwaar de vraag in je topictitel?

Moet ik wat voor je meenemen ofzo?
Boodschapjes. Blegh heb een hekel aan verkleinwoorden
De winkels zijn nog 3 dagen open, dus je hebt nog tijd zat om te shoppen.
Ik niet. Ik heb namelijk geen zin om tussen de lastminute shoppers te staan.
Wil je nou weten wie er al boodschappen gedaan heeft? Of wil je weten wat je 2e kerstdag moet gaan maken? Da's niet helemaal duidelijk.
Ik lig sinds gisteren zwaar ziek te balen op bed, want ik had morgen rustig mijn boodschappen willen gaan doen en me daar écht op verheugd (lekker naar de markt, overal beetje rondkijken, keuren, kiezen). Nu moet ik een lijstje maken voor mijn vriend die het met liefde voor me haalt, maar niet kan koken dus ook echt niks anders weet dan wat er op het lijstje staat. Lang zo leuk niet en extra niet leuk omdat ik dus ziek ben. Bah!! (zielig he??)
Nog geen boodschappen gedaan, maar supermarkt is toch nog 2 dagen open?
Antwoord op vraag 1: ik heb de boodschappen al gehaald, moet morgen alleen de verse groentes nog even kopen.

Antwoord op vraag 2: kijk eens rond op deze pijler
Kerstboodschappen? Is het al bijna kerst dan?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik moet mijn (kerst)boodschapjes ook nog doen, maar daar heb ik nog 3 daagjes voor.
...
Boodschapjes? Haal jij geen scheepsladingen vreetwerk je huis binnen, ter overleving van die paar dagen dichte winkels?

Ik heb een deel al binnen. Het belangrijkste: de 12 flessen prosecco Het vlees zit in de diepvries, de aardappeltjes en andere deegdingen heb ik al, alleen de groenten nog.

Oh. En misschien willen de kinderen ook nog wat drinken. Want van mijn prosecco blijven ze af!
ik heb nog niet eens bedacht wat ik wil eten met kerst, dus natuurlijk moet ik mijn boodschappen nog halen. Ik heb nog 2 en een halve dag of zo. Denk dat het wel morgen wordt maar alleen omdat Kruimel dan op de creche is en dat winkelt wat fijner

Of ik laat bij wijze van uitproberen Albert komen als ik daar niet te laat voor ben...
Tila, gewoon water toch?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Op de valreep mensen uitgenodigd voor kerstavond en hebben gistermiddag een lading boodschappen gedaan. De overige dagen wordt er voor ons gekookt, zo heerlijk
ik heb geen boodschappen gedaan voor kerst, dat heb ik mijn man laten doen
quote:HoiPippiLangkous schreef op 22 december 2009 @ 12:57:

Tila, gewoon water toch?

Nèh, ze mogen ook wel een keer iets bijzonders

(het maffe is: daar maak je MK niet blij mee. Die wil alleen maar water drinken bij haar eten )
Bij mij komt Appie alles overmorgen lekker bezorgen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Donderdagavond (=kerstavond) is alles zeker ook eerder dicht?
hahaha.boodschapjes, in mij geval zal dat een vrachtwagenlading boodschappen worden.

En ja ik moet ze nog doen. Net als kadootjes kopen voor de familie en ik bedacht mij dat ik ook maar wat serviesgoed moet kopen voor het diner, en samen met dochter nog kleding shoppen donderdag..

Weet overigens nog maar half wat ik ga maken, dus nog geen lijstje, kerstkaarten zijn nog niet allemaal op de bus....oh en de kerstboom staat pas net twee dagen, nog maar half opgetuigt.

Vriend is twee dagen weg en ik ben alleen met de kids, durf niet te rijden met de sneeuw, het loopt gesmeerd.

Alles onder controle!!!!

(HELP)
Iry en
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb mijn boodschappen al binnen, al is het niet veel want hier mogen we vanaf morgen tot en met zondag werken. dus bij mij is het gewoon de simpele dingen bamisoep, sate, kant en klaar maaltijden en het gebruikelijke snaaiwerk.

hier veel te druk van sóchtends vroeg tot sluitingstijd, rijen bij de kassa tot bijna achter in de winkel, nee daar waag ik mij niet aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven