wie moet zijn kerst boodschapjes nog doen?

dinsdag 22 december 2009 om 12:53
Ik lig sinds gisteren zwaar ziek te balen op bed, want ik had morgen rustig mijn boodschappen willen gaan doen en me daar écht op verheugd (lekker naar de markt, overal beetje rondkijken, keuren, kiezen). Nu moet ik een lijstje maken voor mijn vriend die het met liefde voor me haalt, maar niet kan koken dus ook echt niks anders weet dan wat er op het lijstje staat. Lang zo leuk niet en extra niet leuk omdat ik dus ziek ben. Bah!! (zielig he??)

dinsdag 22 december 2009 om 12:55
Boodschapjes? Haal jij geen scheepsladingen vreetwerk je huis binnen, ter overleving van die paar dagen dichte winkels?
Ik heb een deel al binnen. Het belangrijkste: de 12 flessen prosecco Het vlees zit in de diepvries, de aardappeltjes en andere deegdingen heb ik al, alleen de groenten nog.
Oh. En misschien willen de kinderen ook nog wat drinken. Want van mijn prosecco blijven ze af!
Ik heb een deel al binnen. Het belangrijkste: de 12 flessen prosecco Het vlees zit in de diepvries, de aardappeltjes en andere deegdingen heb ik al, alleen de groenten nog.
Oh. En misschien willen de kinderen ook nog wat drinken. Want van mijn prosecco blijven ze af!
dinsdag 22 december 2009 om 12:55
ik heb nog niet eens bedacht wat ik wil eten met kerst, dus natuurlijk moet ik mijn boodschappen nog halen. Ik heb nog 2 en een halve dag of zo. Denk dat het wel morgen wordt maar alleen omdat Kruimel dan op de creche is en dat winkelt wat fijner
Of ik laat bij wijze van uitproberen Albert komen als ik daar niet te laat voor ben...
Of ik laat bij wijze van uitproberen Albert komen als ik daar niet te laat voor ben...

dinsdag 22 december 2009 om 13:05
hahaha.boodschapjes, in mij geval zal dat een vrachtwagenlading boodschappen worden.
En ja ik moet ze nog doen. Net als kadootjes kopen voor de familie en ik bedacht mij dat ik ook maar wat serviesgoed moet kopen voor het diner, en samen met dochter nog kleding shoppen donderdag..
Weet overigens nog maar half wat ik ga maken, dus nog geen lijstje, kerstkaarten zijn nog niet allemaal op de bus....oh en de kerstboom staat pas net twee dagen, nog maar half opgetuigt.
Vriend is twee dagen weg en ik ben alleen met de kids, durf niet te rijden met de sneeuw, het loopt gesmeerd.
Alles onder controle!!!!
(HELP)
En ja ik moet ze nog doen. Net als kadootjes kopen voor de familie en ik bedacht mij dat ik ook maar wat serviesgoed moet kopen voor het diner, en samen met dochter nog kleding shoppen donderdag..
Weet overigens nog maar half wat ik ga maken, dus nog geen lijstje, kerstkaarten zijn nog niet allemaal op de bus....oh en de kerstboom staat pas net twee dagen, nog maar half opgetuigt.
Vriend is twee dagen weg en ik ben alleen met de kids, durf niet te rijden met de sneeuw, het loopt gesmeerd.
Alles onder controle!!!!
(HELP)
dinsdag 22 december 2009 om 13:07
Ik heb mijn boodschappen al binnen, al is het niet veel want hier mogen we vanaf morgen tot en met zondag werken. dus bij mij is het gewoon de simpele dingen bamisoep, sate, kant en klaar maaltijden en het gebruikelijke snaaiwerk.
hier veel te druk van sóchtends vroeg tot sluitingstijd, rijen bij de kassa tot bijna achter in de winkel, nee daar waag ik mij niet aan.
hier veel te druk van sóchtends vroeg tot sluitingstijd, rijen bij de kassa tot bijna achter in de winkel, nee daar waag ik mij niet aan.