Witte marshmellows

04-04-2012 11:06 36 berichten
Waar vind ik witte marshmellows?

Maakt niet zoveel uit of het grote of kleine zijn. Maar het liefste niet gemengd met een ander kleurtje (ze hebben roze-met-witte bij AH), omdat ik anders al die roze zelf op moet eten
berichtje op marktplaats zetten: iemand die alleen de roze marshmellows wil gezocht.
quote:charlottecharles schreef op 04 april 2012 @ 11:42:

[...]

Doe ik!Thx!
Alle reacties Link kopieren
Bij Albert Heijn XL filialen hebben ze een schap met Amerikaanse en Surinaamse producten. Daar ook zakken met alleen WITTE marshmallows. Niet bij het snoep, maar in het Amerikaanse/Surinaamse vak.
Volgens mij heb ik ze ook bij de Sligro zien liggen.
quote:caramba2 schreef op 04 april 2012 @ 12:10:

Bij Albert Heijn XL filialen hebben ze een schap met Amerikaanse en Surinaamse producten. Daar ook zakken met alleen WITTE marshmallows. Niet bij het snoep, maar in het Amerikaanse/Surinaamse vak.

Ook bij de wat kleinere AH's. Dus niet bij het snoep zoeken.

Daar waar de Hellman's mayonaise staat en de Faja Lobi potten
quote:scheelschaapje schreef op 04 april 2012 @ 12:03:

berichtje op marktplaats zetten: iemand die alleen de roze marshmellows wil gezocht.

Goeie tip, thanks!!!

Heel erg bedankt voor de goede tips allemaal!

Bij Albert Heijn XL filialen hebben ze een schap met Amerikaanse en Surinaamse producten. Daar ook zakken met alleen WITTE marshmallows. Niet bij het snoep, maar in het Amerikaanse/Surinaamse vak.Dat ga ik van het weekend uitproberen! Thx!
Sunemon, zoals beloofd, ik zou het nog even laten weten!

Heb de marshmellows bij AH XL gevonden, inderdaad in het 'buitenland' schap (bij de Mac 'n Cheese etc), maar ik zag laten dat ze ook gewoon in het snoepvak lagen.

Deze zijn het, E2,29 voor een flinke zak (300 gram).
Ik heb twee zakken liggen.
quote:charlottecharles schreef op 04 april 2012 @ 11:16:

[...]

*zucht* Ja dat kunnen mijn heupen echt goed gebruiken, chocolademousse..... Kan mn maagstreek niet goed gebruiken maar heb het lekker toch gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven