Woensdag gehaktdag.
donderdag 23 augustus 2007 om 14:34
Het ouderwetse balletje gehakt is natuurlijk niet te versmaden. Maar wat kan je heerlijk varieren met gehakt.
Deel met ons jouw recept van jouw verrukkelijk balletje gehakt. Welke kruiden moeten we echt eens proberen, of welk sausje erbij, oma's gehaktbal recept, of evt. andere gehakt recepten die we niet mogen missen.
Verras ons.
Deel met ons jouw recept van jouw verrukkelijk balletje gehakt. Welke kruiden moeten we echt eens proberen, of welk sausje erbij, oma's gehaktbal recept, of evt. andere gehakt recepten die we niet mogen missen.
Verras ons.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 14 augustus 2011 om 12:36
quote:maroon5 schreef op 14 augustus 2011 @ 12:28:
Ziet er heeeerlijk uit Mleen!Dank je Mar . Ik heb nog een beetje gehakt over en net uit de vriezer gehaald. Ik denk dat ik er zo een turkse of een italiaanse hamburger van ga maken. Zit nog even te denken hoe en wat. Ben een beetje besluiteloos , maar wel al trek.
Ziet er heeeerlijk uit Mleen!Dank je Mar . Ik heb nog een beetje gehakt over en net uit de vriezer gehaald. Ik denk dat ik er zo een turkse of een italiaanse hamburger van ga maken. Zit nog even te denken hoe en wat. Ben een beetje besluiteloos , maar wel al trek.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zondag 14 augustus 2011 om 21:35
quote:Mylene_Valerie schreef op 14 augustus 2011 @ 11:40:
Zo mijn gehaktfoto's geupload. Zal ze even erbij pakken.
Had ik deze al een keer gepost?
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh lekker, gehaktbal kiekeboe! Maakte mijn moeder vroeger vaak
***ooit eens een heel ranzig filmpje gezien met die Amsterdamse tv-kok Martin nogwat, maakte ook deze gehaktballen***
Zo mijn gehaktfoto's geupload. Zal ze even erbij pakken.
Had ik deze al een keer gepost?
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh lekker, gehaktbal kiekeboe! Maakte mijn moeder vroeger vaak
***ooit eens een heel ranzig filmpje gezien met die Amsterdamse tv-kok Martin nogwat, maakte ook deze gehaktballen***