wokrijst

30-04-2010 20:07 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
wokrijst..ik ben er sindskort achter dat het buitengwoon makkelijk is, en ook heel erg lekker is!! het is in verhouding natuurlijk wel behoorlijk duur. maar zou het ook gezond zijn? hoe blijft zoiets toch houdbaar in een zakje.
Is toch van die 'natte' rijst?

Ik denk voorkoken, conserveringsmiddelen erbij, zakje dicht, klaar!
Hoezo gezond? Je zal er niet ziek van worden, denk ik zo. De voedsel- en warenautoriteit is in Ned/Eur best een beetje streng hoor.

Overigens kun je ook prima conserveren door iets zuurstofloos te verpakken.
pannetje rijst koken te veel moeite?
nooit van gehoord, en ook niet nieuwsgierig naar.(Waarom kom ik dan hier? toch wel n beetje nieuwsgierig )Rijst die ik over heb gaat de vriezer in(als t de moeite van bewaren is) en kan volgende keer makkelijk de wok in
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nazife schreef op 30 april 2010 @ 20:37:

pannetje rijst koken te veel moeite?

Soms wel ja.

Ik gebruik ook zo nu en dan wokrijst. Ideaal.

Kip wokken, pot saus erbij en dan de rijst.

Binnen 5 minuten eten op tafel ipv dat je nog 20 minuten bezig bent om pannetje rijst te koken
Ben een fan van de wokrijst. Had van de week de zilvervlies-variant. Tofu en groenten erbij en ik vond dat ik daarmee een lekkere en gezonde maaltijd had. Op de verpakking staat trouwens dat de rijst is voorgestoomd.
rijst koken..moet opzich niet zo moeilijk zijn zegt men..maar bij mij is het altijd "op goed geluk" soms is het heel goed, soms weer te veel water, heel irritant.

en het scheeld echt veel tijd! en een pan minder voor de afwas.
zit daar niet extra vet bij? niet dat dat vies is, maar het is toch anders. Ik vries mijn rijst ook altijd in in porties in boterhamzakjes. Even in de magnetron en klaar. Ook handig als je rijst over hebt als je chinees of indiaas hebt gehaald.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven