'Casio fotocamera niet scherm qua foto's, Repareer kosten?
zondag 12 december 2010 om 12:57
Ik heb sinds 1,5 jaar de 'Casio Exilim EX-Z 100 in mijn bezit. In het begin prachtige scherpe foto's. Op een of andere manier worden de foto's steeds waziger. Zeker als ik het verglijk met een camera van 10.1 megapixel is het een wereld van verschil! Ik heb bol.com gebeld en ik heb natuurlijk geen garantie meer.. Nu konden zij mij niet vertellen wat de kosten zullen zijn als ik hem naar casio opstuur om bij te laten stellen, het de schuifjes voor de les te laten maken( die blijven hangen)
Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een casio toestel en de kosten daarvan?
Heeft iemand ervaring met het laten repareren van een casio toestel en de kosten daarvan?
zondag 12 december 2010 om 13:33
zondag 12 december 2010 om 17:10
Het kan dus zijn dat dit een probleem is van deze camera. Dan is het nog wel garantie omdat het een ondeugdelijk produkt is. Bovendien verwacht je van een camera dat ie minimaal een jaar of 3 - 4 probleemloos werkt. Dan kun je een beroep doen op het consumentenrecht. Gewoon melden bij Bol.com. Zij moeten dan met de leverancier overleggen. Casio in dit geval.
Bol is dit verplicht! Laat je niet afschepen!
Bol is dit verplicht! Laat je niet afschepen!
zondag 12 december 2010 om 18:58
quote:Boarn schreef op 12 december 2010 @ 16:07:
Hoe bedoel je dat de foto's steeds waziger worden? Is de lens dan smerig? En wat heeft het klepje voor de lens daar mee te maken?
*heeft zelf ook Casio dus benieuwd waar ze op moet letten*
Ik denk niet dat het klepje ermee te maken heeft. Maar die blijven hangen waardoor ik hem zelf moet openschuiven als het ware.
De foto's zijn gewoon onscherp, gewogen enzo. Ik heb een andere camera van iemand mee mogen nemen naar New york en dat waren perfecte foto's! Ligt dus niet aan mijn fotografeer kunsten maar echt aan het toestel.
Hoe bedoel je dat de foto's steeds waziger worden? Is de lens dan smerig? En wat heeft het klepje voor de lens daar mee te maken?
*heeft zelf ook Casio dus benieuwd waar ze op moet letten*
Ik denk niet dat het klepje ermee te maken heeft. Maar die blijven hangen waardoor ik hem zelf moet openschuiven als het ware.
De foto's zijn gewoon onscherp, gewogen enzo. Ik heb een andere camera van iemand mee mogen nemen naar New york en dat waren perfecte foto's! Ligt dus niet aan mijn fotografeer kunsten maar echt aan het toestel.