Geld & Recht alle pijlers

Aanbiedingensite?

16-03-2017 22:03 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al jaren voordeelmuis voor folder aanbiedingen in supermarkt en drogist. Ik koop zelden de voorraad verzorgingsproducten zonder aanbieding.

Maar wat ik ook handig zou vinden is een app of site waar je op online aanbiedingen kunt zoeken. Ik ben op het moment op zoek naar mooi dekbedovertrek van katoen perkal/percale. Helaas net een aanbieding gemist bij bol.com van 1+1 gratis... Die online aanbiedingen zie je niet altijd als je via google zoekt.

En trouwens, nóg makkelijker zou ik het vinden als ik ergens kan invullen wat ik zoek en dat ik een alert/mailtje ontvang als er ergens (online) een aanbieding is!

Wie heeft voor mij de gouden tip?
Ik had een app op mijn foon die dat soort dingen had, maar ben de naam vergeten. Zal eens voor je zoeken.
https://www.reclamefolder.nl/app
Zag net op Facebook dat Dekbed-Discounter een aanbieding heeft van 4 kopen en 2 betalen.
@cateautje: Die reclamefolder lijkt me wel wat; zie daar idd ook wat online aanbiedingen bij staan. Kende ik niet, thanks! Bol/coolblue staat er niet bij geloof ik?

@veensteker: bedankt! Uiteraard net niet die overtrekken die ik wil... maar van precies zo'!n aanbieding zou ik wel ern melding willen krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven