Geld & Recht alle pijlers

Advies nodig voor een vriendin

02-05-2011 12:43 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mijn best doen om het zo goed en duidelijk mogelijk uit te leggen

.Mijn vriendin Anja (fictieve namen) is getrouwd met Ben.

Nu is Ben verliefd geworden op Cindy zijn collega .Ben heeft niks gedaan met Cindy en wil voor zijn huwelijk gaan.Nu is Anja mede hierdoor in een depressie geraakt.En heeft in een zwak moment een mail gestuurd naar Cindy.Geen dreigmail maar met de vraag of zij Ben met rust wilt laten.Nu is Ben op het matje geroepen bij zijn locatiehoofd.En die verbieden Anja om ooit nog op Ben zijn werk te komen.Bovendien verbieden ze Ben om ooit nog maar iets over Anja te zeggen.Hij mag Anja niet meer bellen of smsen.

En ze zeggen dat ze juridische stappen tegen Anja willen gaan doen omdat zei die mail heeft verstuurd.En ze hebben letterlijk gezegd tegen Ben dat die voor zijn kind en werk moet gaan,Omdat zijn vrouw toch niet meer te redden is.

Ik vind persoonljk dat de werkgever veel te veel doordraaft in zijn eisen.En kunnen ze dit allemaal eisen.En hoe en wat met die eventuele aangifte tegen mijn vriendin.Goed ik vind het niet zo slim van haar.Maar naar iemand mailen is niet verboden lijkt mij.

Hoop dat jullie je mening willen geven en wat ze eventueel zou kunnen doen.En als je info mist hoor ik dat graag.Bedankt iig voor het lezen.
Alle reacties Link kopieren
Maar een werkgever kan je natuurlijk never nooit niet verbieden dat je op maandagochtend, als je verteld wat je het weekend hebt gedaan, de naam van je vrouw te noemen. Natuurlijk mag hij nog wel over haar praten. Of anders wat.....word hij ontslagen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven